quote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thema van onze kroegentocht is "Hoeren & Pooiers"
* FrankyMcG gaat als Hoer!
OMFGquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SUK-KELquote:Op maandag 7 februari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Bij terugkomst een parkeerbon, we hadden keurig betaald maar het ticket in de automaat laten liggen
Whehequote:Op maandag 7 februari 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
Uitgedeeld door politie amsterdam-Amstelland,er komt dus werkelijk niets goeds uit die regio
Aha, was jij datquote:Op maandag 7 februari 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boete voor 25 KM te hard en rechtshalen
Uitgedeeld door politie amsterdam-Amstelland,er komt dus werkelijk niets goeds uit die regio
bezwaar aantekenenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik had 95 euro boete omdat ik door Oranje reed
Uit vaderlandsliefde nog wel
Bij Angelique die er zelf niet eens isquote:Op maandag 7 februari 2005 14:19 schreef Blumchen het volgende:Misschien vanaaf carnaval vieren
Zin in!!
Ja maar ben er ook niet voor haar.. Maar om feest te vieren..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij Angelique die er zelf niet eens is
Wie is je pooier dan ? SCHquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een ander durp uitkiezen als het pittoreske Astenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar ben er ook niet voor haar.. Maar om feest te vieren..
Ach.. t is nog niet zeker of we gaan.. Ik zie het allemaal wel..quote:Op maandag 7 februari 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een ander durp uitkiezen als het pittoreske Asten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |