quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
Geen Carnavla in de titel!
Ik denk dat je toch wel wat dingen terug moet lezen morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
Geen Carnavla in de titel!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel wat dingen terug moet lezen morgen
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?quote:
Za wel slecht zijn dar. Kom op hoe kan jeje daar nou vermaken!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?
Beter dan ik had gedacht. Stad is opzich wel ok. Mensen zijn wel anders, maar ik vind het niet erg om hier te wonen. Bevalt gewoon primaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Bevalt het trouwens een beetje in Rotjeknor?
ben je nou al bezopen, dat wordt nog wat vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Za wel slecht zijn dar. Kom op hoe kan jeje daar nou vermaken!
Guess.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beter dan ik had gedacht. Stad is opzich wel ok. Mensen zijn wel anders, maar ik vind het niet erg om hier te wonen. Bevalt gewoon prima
Waar doe jij trouwens Bedrijfskunde en hoeveelste jaars?
In 1x goedquote:
Zuip ze verder!quote:
Mwoah, ging wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Golfer vond herenleed zeker ook niks aan
Kent iemand 'Herenleed' nog ?
Cd'tje voor mij, waar vanmiddag Kaisers Orchestra ideaal was, is Merucry Rev nu de ideale opwarmer voor een avondje stampen op DJ Pavo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:56 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi maar eens een dvdtje erin
laterz
Wodka ? En Chocomelk ? Samen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een rust hier.
Doe maar een wodka chokomelk. Dat deed ik altijd na een dag zuipen met de carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |