Het zijn geen zeurders neequote:Op zondag 6 februari 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dat mag niet, dus dat wordt ook gewoon bestraft. En niemand die er zeurt
hoorde ik daar Klein Orkest?
Heb ik helemaal geen last vanquote:
Ja gaat echt goed. ( familie omstandigen op na! )quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd ja, leuke overtredingen maken ze daar ook. Even iemand tegen zn hoofd schoppen
[..]
Jazekers, met AMD ook?
wat heb jij neukend veel posts per dag
Dat doe ik elke vrijdagavondquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Gemiddeld 221 posts per dag
Ga voetballen man!
Ik was even verbaasd over je gemiddelde, vandaarquote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat doe ik elke vrijdagavond4 uur achter elkaar in een sporthal!
![]()
221 posts per dagquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Ga voetballen man!
Geen probleem, ik ga het afbouwenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was even verbaasd over je gemiddelde, vandaar
Ik vraag mij nog steeds af: waarom noem jij jezelf Pinpas?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:19 schreef Pinpas het volgende:
[..]
221 posts per dag![]()
Wel heftig![]()
Bah ik ben moe![]()
al hij het in rondjes moest doen, lachte hij wel andersquote:Op zondag 6 februari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
Ga voetballen man!
Waarom noem jij jezelf Againzenderquote:Op zondag 6 februari 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af: waarom noem jij jezelf Pinpas?
Wat is er met Twente.?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Ik ga proberen te slapen, vooral niet aan Twente denken!
Hup Twentequote:Op zondag 6 februari 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Ik ga proberen te slapen, vooral niet aan Twente denken!
Nu valt 't ook wel mee ja, rond 23:00 communiceerde ik in lettergrepenquote:Op zondag 6 februari 2005 03:54 schreef Erasmusch het volgende:
ach, als je zonder spelfouten een berichie kan tikken, valt het allemaal best mee...
Ik hoor ze nog nietquote:Op zondag 6 februari 2005 11:04 schreef superjoden het volgende:
zo effe een ontbijtje naar binnen kieren en een bakkie koffie en dan gaan we ook maar eens richting Amsterdam.... kijken of dat dweilorkest al aan het spelen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |