SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
Piraten, altijd coolquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
Mee eens ... frustratie ten top.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
Niet mee eens. De games is volgens mij weer een echte 2D zelda. Het haalt het qua grootte niet bij ALttP of OOT, maar tegenwoordig zijn dat soort games zodiezo zeldzaam. Ik heb me goed vermaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-absoluut geen verhaal
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixonsquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Noax het volgende:
Waar ga je Virtua Tennis kopen?
Ik vond deze Zelda juist een erg goed spel, het enige minpunt was idd die seashells en het is ook wel een beetje jammer dat er maar vier dungeons inzitten (als dat klopt, ik ben zelf pas aan het begin van dungeon 4). Het klein worden vond ik best goed uitgewerkt en ook de nieuwe items zoals de gustjar en die klauwen vond ik erg leuk. Sommige stukjes was idd even zoeken, maar ik heb het tot nu toe zonder faq gered. Ik vind het in iedergeval één van de beste GBA spellen tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?
-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar.
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal
Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden.
Heb em helaas nergen goedkoper gezien.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤![]()
ergens anders nog goedkoper?
En connectivity dan? En GameBoy Color games dan? Of het belangrijkst: nooit meer multiplayeren met je GBA games?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.
Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.
Vergeef me
ik zou het niet doen...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.
Jep. Het GBA slot laat zoiezo geen GameBoy en GameBoy color spellen toe, Nintendo heeft besloten die chip er niet in te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.
Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
Nee, volgens mij niet. Zoiezo wordt dat draadloze ding maar door 4 spellen ondersteunt.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Neverstop het volgende:
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?
Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
heb 'mquote:Op zondag 6 februari 2005 16:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
krijg wel zin om virtua tennis te gaan kopen
heb zin in een tennis game, gister nl top spin gespeeld op de xbox
'k denk dat ik 'm van de week ff ga kopen
Ik heb geen flauw iddee wat het betekent.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
als je een cup hebt gehaald bij de world tour komt er soms een gouden rand omheen en soms een zilveren...
wat is het verschil? haal je 'm dan niet goed genoeg ofzo?
misschien staat het in het boekje, maar die lees ik niet zo vaak / ik speel liever
net of jij 'm gelezen hebtquote:
`quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dit was een aanbieding dus dan moet er natuurlijk enorme stickers op staan anders ziet niemand het
Ik heb em idd ook alleen maar doorgebladerdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
net of jij 'm gelezen hebt
'k zal eens zoeken
wel jammer dat die $#^#$% van dixons van die enorme stickers op het doosje hebben geplakt die er niet goed afkwamen en nu mn doosje verpest is![]()
quote:Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een Metroid Fusion uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven: ...
same problem here...quote:Op zondag 6 maart 2005 16:23 schreef Noax het volgende:
He Wacko-Dreamer,
Ben op dit moment met Zelda op de GBA aan de slag.
Op de PS2 ben ik aan het 'San Andreassen'
De Xbox draait Pro evolution 4 overuren.
Mijn Cube daar zit op dit moment de WindWaker in....
Even een Virtua Tennis game-break.
Maar tis en blijft een toppertje!
Probleem is dat ik teveel games hier niet eens heb uitgespeeld, probeer daar nu wat verandering in te brengen.
1 Aprilquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:22 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/13880/
A.k.a. U.F.O. ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
Rebelstar: Tactical Command
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, soortgelijk concept.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:07 schreef Lexie het volgende:
A.k.a. U.F.O. ?
quote:Rebelstar Tactical Command
Creators of X-Com bring turn-based strategy to the GBA.
Namco today announced that it will be publishing Rebelstar Tactical Command for the Game Boy Advance. The game, a turn-based strategy title from the makers of X-Com, is being prepped for a late Summer release.
Developed by Codo Technologies, Rebelstar Tactical Command puts players in a futuristic situation where Earth is under control of the Arelian Empire. Rebels have risen to fight back against the evil alien scum, and it's up to players to take command of the troops in order to eradicate the Arelians and take back the planet.
There will be four modes of play, including Campaign, Skirmish, Hot-Seat Multiplayer, and Link Cable Multiplayer. In hot-seat multiplayer mode, a replay option lets players review the opponent's last turn so that he's not hiding his players completely from view.
Watch for a release of Rebelstar Tactical Command this August.
Tuurlijk niet!quote:
Eerste screens zijn al te zien op gbaparty.nlquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario 2 geloofde ik inderdaad ook niet in het beginMaar goed, time will tell...
JE LEKT!!!111 BAN!!! MIJN VERTROUWELIJKE GESPREKKEN!!111een~!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[22:58] NotoriousBezig> http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/13904/?
[22:58] NotoriousBezig> fake?
[22:59] Washandje|zZz> We hebben de eerste screenshots van Super Smash Bros. Advance weten te bemachtigen.
[22:59] Washandje|zZz> ja dus
[22:59] Washandje|zZz>
[23:01] * Washandje|zZz has quit IRC (Quit: )
[23:01] pkwarts> ik ben er wel NotoriousBezig, ik negeer je gewoon 8)
[23:01] pkwarts> ofzo
[23:02] Leejow> zou best een vette counter zijn door te zeggen, site plaatst slechte 1 april grap
[23:02] Lexie> hoewel de plaatjes er netjes uitzien lijkt het me toch niet echt
[23:02] Lexie> kijk hoe groot captain falco is
[23:03] Sliepke> Lexie kijk naar je msn
[23:03] Lexie> zo grot wordt je zelfs niet met een paddestoel
[23:03] Leejow> hmm
[23:03] Leejow> paus met koorts
[23:03] NotoriousBezig> uhhuh
[23:03] NotoriousBezig> en de achtergronden kloppen niet
[23:03] Leejow> Vagere_Hein?
[23:03] Leejow> CNN
[23:03] Lexie> die bowser heeft een rare kleur en yoshi lijkt een stuk duidelijker edan de prinsejses
[23:04] Lexie> moeilijk woord, prinsesjes
[23:04] pkwarts> dit zijn gewoon snes screens aan elkaar geplakt
[23:04] pkwarts> ik zie daar donkey kong country 3 geloof ik
[23:04] pkwarts> als achtergrond
FOK!games crew is het met me eens.
dan moet je maar een eigen s(ecret) room oprichten of lekker private gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
JE LEKT!!!111 BAN!!! MIJN VERTROUWELIJKE GESPREKKEN!!111een~!
Het is al een privékanaalquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan moet je maar een eigen s(ecret) room oprichten of lekker private gaan
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Lexie het volgende:
Als Roy mag lekken mag ik het ook.
[23:11] <NotoriousBezig> ik teken wel eens plaatjes waarop ik sta als het beste vriendinnetje van Peach.
Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Die plaatjes zijn volgens mij fake. Die hand heb ik al eens ergens eerder gezien.
[afbeelding]
Even mailen naar info@nintendo.nl of contact@nintendo.nl en zeggen dat je geen vipcodes heb gekregen. Waarschijnlijk moet je dan een kopie/scan van je bonnetje opsturen en waarschijnlijk krijg je dan de code nog opgestuurd.quote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb gisteren Metroid Fusion gekocht voor 20¤ bij de intertoys en ik kwam er thuis achter dat dit een US versie is...
er zit dus geen nintendoVIP kaartje bij en ik loop 250 sterren mis...
beetje jammer...
heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.quote:Op zondag 24 april 2005 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.
Tsja, gebeurt soms wel eens. Ik zag vandaag Ridge Racer en Wario Ware Touched, de Amerikaanse versies. Kan gewoon, als er geen Europese versie voorradig is he...quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ow dat zou wel tof zijn
maar is het niet raar dat een winkel gewoon US versies verkoopt...?
Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).quote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
Lelijk zwart randje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts pakket
[afbeelding]
[..]
Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).
Ze zijn te herkennen aan de E/T/M rating op de verpakking, alleen Engels (achterkant) en het copyright op de achterkant.
Ik ruik wat. Ach het is een gbaparty linkquote:Op zondag 24 april 2005 21:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.
Dan gelijk mijn Astro Boy review pluggen. Zie hier!
Het zijn echt verschillende spellen maar om ze 100% uit te spelen moet je wel beide versies hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef koei het volgende:
Ik wilde gisteren Yoshi voor de DS gaan halen, maar die hadden ze niet bij de toys 'r us, maar toen zag ik wel zelda in de aanbiedingsbak liggen dus ik ben nu in het bezit van Zelda oracle of ages en oracle of time voor 10 euro per stuk. Alleen een beetje jammer dat ze het niet doen in mn DS en ik mn gba sp maar weer eens op heb moeten zoeken...
Zijn deze spellen nou eigenlijk hetzelfde (een beetje zoals pokemon rood en blauw) of zijn het echt hele verschillende spellen?
Ik bedoelde of deze zelda's de zelfde spellen zijn (dus in beide zelda's dezelfde eindbazen en puzzels) zoals ook de pokemons hetzelfde zijn (met dezelfde eindbazen maar enkel een aantal andere pokemon). Maar Roy heeft het antwoord al gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zijn die voor de classic GBA of de color?
Pokemon draait iig ook veel om het vechten (turnbased)
ik weet niet of deze zelda games turnbased zijn..?
verder draait pokemon nogal om het verzamelen
heb geen zelda gespeeld dus kan verder weinig zeggen, maar pokemon was tof iig
Gbc kan je niet op je ds spelen en gba kan je niet linkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
sorry, dan heb ik je vraag niet helemaal begrepen...
Ik had ergens gehoord dat je geen GBC games kan linken via je GBA
of was dat GBA games met een DS...
dit is de vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef koei het volgende:
Kan je met twee GBA's en een gba linkkabel ook GBC spellen met elkaar linken?
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Als de games dan goedkoper worden, waarom nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...![]()
Bovenste scherm van de DS is groter en helderder dan het scherm van de GBA. En de DS ligt beter in de hand. Mij hoor je dus niet klagen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...
Lekker een spelletje in de trent van: kijk schat, een cadeautje, is leuk (en er dan lekker zelf op spelen)
Ik heb nog nooit een intact GBA-doosje in envelop gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Fijn zo'n postbode die een pakje door je brievenbus propt en daarbij het hoesje van een GBA-spel sloopt.
Krijgen we je dan weer te zien op tv, rare bewegingen makend, net als met de eye toyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:57 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!
En dan heb ik het niet over Gamekings
ik heb em vandaag binnen gekregen, wat me nog het meeste verbaasde was dat er een rumble feature inzitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
Import ja. Voor Europa is de game verschoven naar september wegens 'localisatie problemen'. Ach ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef DinoPK het volgende:
Import ofzo? Smots heeft een review copy, maar ik ben vandaag alles langsgeweest maar niets kunnen vinden. En overal is de release date anders...
DVD Boxoffice?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef DinoPK het volgende:
Nou dan bestel ik hem wel bij Nedgame, die hebben hem op voorraad. Of zijn er goedkopere internet adresjes?
Bij dvdboxoffice komt er helemaal niks meer bij, dus is het gewoon 25 euro. Levering duurt gemiddeld een dag of 8quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm op hoeveel komt die dan netto? Poosje geleden dat ik wat heb besteld uit canada, en ik heb inmiddels ook geen creditcard meer, dus zal het via iemand anders moeten regelen.
De wisselkoers komt uit op ongeveer 25 euro, maar geen idee hoeveel shipping en douane belasting erop komt...
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Smots het volgende:
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.
Heb 'm nog niet gespeeld, maar hij ziet er wel leuk uit.
nee, het vorige deel heb ik niet gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
Arr, shiver me timbersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pirate Battle, Fire Emblem met piraten.
[afbeelding]
[afbeelding]
idd erg frustrerend daarom heb ik Shining Force : Ressurection of the drark dragon ook eerder uitgespeeld terwijl ik hem pas 2 maandn na fire emblem kocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
quote:Twisting the night away
What makes Twisted more intriguing than any previous WarioWare is the way the gyro sensor has been seamlessly integrated into the gameplay, how beautifully sensitive it is, how beguiling it becomes and how much twisting your GBA around makes you look like a prat. As Rob so eloquently observed: you look like a moron playing it. You can't help but laugh at not only what you're seeing, but what you're doing. There are few handheld games that have ever done this, that's for sure.
But it's so much more than a mere novelty. It's a game that measures your responses so well it makes other analogue systems feel genuinely clumsy. Even tiny movements are picked up, so twisting your GBA in a full 360 motion (as is required at times) is picked up exactly, at precisely the rate you move it.
One game even requires that you simply stay still. Again, the slightest twitch sends the balancing act awry, and no other control system could have ever managed that. In many senses WarioWare Twisted is utterly unique, brilliantly implemented and full of surprises. As GBA purchases go, the recommendation comes no higher than this. It may not be the longest lasting game ever, you might rip through the main story modes and roll your eyes at the silly unlockables that are among the most pointless items ever seen in a videogame, but it's a game you'll always remember with a smile - and that's all you can ask from a game.
9/10
Hoezo wat een scherm, ding is toch veels te kleinquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een schermGecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
En wat ga je dan doen, oude games spelen die je ook op je DS kunt spelen die waarschijnlijk een nog beter scherm heeft?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een schermGecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
Als je echt zo schermpjesgeil bent kun je beter voor de PSP gaan imoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef DinoPK het volgende:
De DS heeft een groter scherm, alleen het gaat met dit soort schermpjes meer om de contrast ratio, en die schijnt bij de micro erg hoog te zijn.
oh ja dit is driver 3quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef mikando18 het volgende:
TERING wat ziet dat er goed uit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
September, ergens in de eerste twee weken ervan.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij staat ie hier op Q4 2005?
I know, hij stond er vorige maand ook al in. Nintendo lijkt hem op het laatste moment achteruit te hebben geduwd... :Squote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef OnaNia het volgende:
Hee, het Intertoys-krantje valt toevallig net in de bus en wat staat daarin? WarioWare Twisted! Dus het lijtk erop dat hij toch wat sneller uitkomt.(mag ook eindelijk wel eens)
een port van de klassieker die ik vroeger op de sega en amiga gespeeld heb ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Noax het volgende:
Nog steeds geen idee hoe goed of slecht 'James Pond Robocod' is, maar populair is ie zeker niet.
quote:And if you haven't got the message yet, Mario Party Advance is possibly the worst videogame Nintendo has had the misfortune to publish. Avoid at all costs; this is disgracefully bad.
Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wario ware twisted , is leuk! , ben er nog niet heel ver mee , maar idd een stuk moeilijker(op de leuke manier) dan touched!
heb de importversie net in hilversum gekochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?
Nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef DinoPK het volgende:
Hebben meer mensen soms last van de gyroscoop in Wario Twisted? Ik heb hem van de week eens meegenomen, en het viel mij op dat de gyroscoop af en toe het midden niet kan vinden. Hou hem recht in het menu en langzaam verschuift het midden punt. Ook in de games een toenemende afwijking.
En na het eruit halen, flink schudden ed, geen last meer. Beetje vreemd.
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.htmlquote:There are few games which truly find a way to excel in a number of aspects while not being dragged down in others; Riviera stands up as an excellent example of innovation in an RPG, especially considering it can be played for a few minutes or a few hours in a sitting, simply depending upon how much time an RPGamer has for their on-the-go gaming. While the GBA often gets overlooked as a system rich in RPGs, what it may not have in quantity, it certainly has in quality. This is certainly a title that would be an excellent addition to anyone's collection, even if they normally do not play RPGs, as it is simple to pick up, fast to learn, and enjoyable the entire way through. It is a game that should not be passed up if possible.
Ik zag dat er op ebay.com er een paar werden aangeboden, misschien kan je dat proberen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
GodverIk heb besloten om Riviera maar te bestellen, maar nu blijkt dat de game nergens meer te koop is... Atlus heeft schijnbaar een héél kleine eerste zending beschikbaar gesteld. Op de Atlus site staat wel dat er nu een tweede lading onderweg is, maar de vraag is of en wanneer is de game krijg
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.html
Ik MOET en zal die game hebben...
Oh, ok, ik koop er verder nooit dus dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegenwoordig is 80% op Ebay niet origineel, en je kent me... Liever niets dan iets neps.
Sigama Star is nog eventjes wachten denk ik, maar Riviera is geweldig zeg. Als je het plat bekijkt zijn het stilstaande achtergrond plaatjes met je poppetjes op een fixed plek die weer op een andere achtergrond verschijnen, maar de gameplay is zo sterk. Wapens vaker gebruiken voor experience en dan lvl 1 t/m 3 moves uitvoeren. Alleen de keuzes daar kan ik niet tegen. Een beperkte hoeveelheid items in je inventory, welk item gooi je weg. Een pad naar beneden "you can jump down, but can't get back up" keuze. Ik kan nooit kiezen ... ik wil alles zeker weten gezien hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er trouwens al iemand die Riviera gespeeld heeft, of Sigma Star? Dat lijken me erg toffe games.
Dat ziet er gewoon te vet uit! Zoveel verschillende 2d shooters in 1 game. Zal wel nooit buiten japan komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potentieeltje: http://sega.jp/segachan/ch2/gunstar_pr1.html
Volgens mij moet Rayman Classics Rayman 10th anniversairy pack hetenquote:
Wat zijn dat voor games?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
• 1 of: Sigma Star @ $41.95ea.
Status: Shipped
Nu nog Riviera en ik ben een gelukkig man
Woeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
06.09.05 - Rebelstar Tactical Command (Namco)
(USA)
Riviera: RPG, SSS: 2Dshooter/RPGquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor games?
Heb zelf Super Mario Advance 3 gehaald tijdens de vakantie. Leuk leuk leuk![]()
Alien Hominid op de GBAquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gunstar Super Heroes, okt USA: http://gameboy.ign.com/objects/736/736628.html
Alien Hominid, datum onbekend: http://gameboy.ign.com/objects/749/749764.html
Daar moest ik ook 3 keer over doen jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef Webby het volgende:
Ik kom na 3 pogingen nog niet door het eerste vliegstukje van SSS (daar begint je game). Toen was ik het ff zat helaas
Welke mario is dat? Mario Bros 3?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn die oude Mario games moeilijk. Net een poging gewaagd om Super Mario Advance 4 te gamen. Ik haal niet eens het einde van het 1e level.![]()
![]()
yup.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke mario is dat? Mario Bros 3?
bronquote:Final Fantasy IV Goes GBA
This holiday, Nintendo will release what was Final Fantasy II on the SNES.
by Craig Harris
September 14, 2005 - Nintendo of America has announced that the company will publish Final Fantasy IV for the Game Boy Advance / Game Boy Micro this holiday season.
Final Fantasy IV is the Japanese name for what was released in the US as Final Fantasy II, the first Super NES version of Square's immensely popular RPG series. Though the game's main design -- including 18 towns and castles, dozens of spells and hundreds of monsters -- remains intact in the move from SNES to GBA, additional game elements unique to the handheld version have been added to the production.
Nintendo released the original Final Fantasy and the Japanese Final Fantasy II on the GBA in the US as Final Fantasy I & II: Dawn of Souls in 2004. Nintendo of America will release Final Fantasy IV for the GBA on December 12th.
Ik vond hem zelf wat tegenvallen. Ik speel zelf af en toe nog de oude Tetris op mn GBA, maar heb onlangs Disney's Magical Tetris weten aan te schaffen voor een lage prijs... In mijn ogen een van de betere tetris games die er isquote:Op donderdag 15 september 2005 08:41 schreef PeRi het volgende:
Ik heb van de week eindelijk Tetris Worlds gevonden voor mn GBA. Was bij de mediamarkt geweest en de speelgoedwinkels hier in de buurt hadden ze telkens niet of moesten bestellen en dat duurde zo lang. Liep van de week in het centrum de E-Plaza binnen en daar lag ie, voor ¤ 22,50, nog goedkoper dan bij de MM
Ik ben er zo blij mee! het is echt een tof spel ook. Wilde ik even kwijt
quote:Closing Comments
This is the Tetris game to own folks, even if you don't like the cutsy Disney characters. There's a ton of variety in this little Game Boy cartridge. The graphics are excellent, the music is catchy, and the control is right on...it's a perfect Tetris game. And since Tetris is one of the greatest videogames ever created, Magical Tetris Challenge well deserves a perfect 10.
Ik speelde ook altijd op de oude tetris, maar mn broertje heeft 'm kwijt gemaakt. Ergens neergelegd en vergeten waar. Kan 'm echt nergens vinden ookquote:Op donderdag 15 september 2005 08:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wat tegenvallen. Ik speel zelf af en toe nog de oude Tetris op mn GBA, maar heb onlangs Disney's Magical Tetris weten aan te schaffen voor een lage prijs... In mijn ogen een van de betere tetris games die er is
[..]
Dezequote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke mario is dat? Mario Bros 3?
Nee, zoals ik al zei, ik kom niet voorbij het eerste level.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is zo makkelijkFluitjes al gevonden?
quote:
quote:
quote:Tijdens de Nintendo presentatie die op het moment nog in volle gang is heeft Reggie himself de Gameboy Micro aangekondigd. Dit kleine apparaatje is net iets groter dan een I-pod mini en weegt maar ongeveer 2/3 hiervan. Verwacht wordt dat de Gameboy Micro in de herfst uitkomt. Of dat ook in Europa is, is niet bekend.
Van wat je kon zien leek het erop dat het ongeveer het uiterlijk heeft van de originele Gameboy Advance met een D-pad links en 2 knoppen rechts. Het schermpje schijnt één van de meeste heldere schermpjes te zijn die tot nu toe zijn gebruikt door Nintendo.
quote:LOS ANGELES, May 17, 2005 - The original Game Boy® Advance fits comfortably into the pocket of a backpack. The retooled Game Boy® Advance SP fits into a coat pocket. Now Nintendo takes aim at the pocket of your tightest jeans with the tiny Game Boy® Micro system, quite simply the smallest and sleekest Game Boy® product that Nintendo has ever created. It's thinner than a cell phone, as chic as an MP3 player and as fun as a Game Boy. In an instant it attracts attention and positions the image-conscious player as someone on the cutting edge of cool.
The sporty, silver metal Game Boy Micro measures a mere 4 inches wide, 2 inches tall and 0.7 inches deep, allowing it to sit comfortably alongside today's hippest technological gadgets. It weighs an astonishing 2.8 ounces, or about the weight of 80 paper clips. Yet Game Boy Micro has the same processing power and plays the same games as Game Boy Advance SP models, complete with standard face controls and gleaming shoulder and Start/Select buttons that literally shine.
With Game Boy Micro, everyone plays with style. A removable face plate gives owners the option to buy replacements to customize the look of their systems again and again with new colors and designs. Most notably, its 2-inch backlit screen shines with incredible power, rendering games in startling clarity with fantastic colors on the best Game Boy screen ever. For the first time, users can adjust the brightness of the screen to adapt to indoor lights or outdoor sunshine.
"We're making the gorgeous Game Boy Micro for image-conscious folks who love video games, the ones who want the look of their system to be as cool as the games they play on it," says George Harrison, Nintendo of America's senior vice president of marketing and corporate communications. "Because of its diminutive size and industrial-hip look, Game Boy Micro immediately identifies the person playing it as a trendsetter with discriminating style."
Game Boy Micro represents the latest evolution in the image of the Game Boy Advance line, but it is not a successor to any current system. Game Boy Micro will be released this fall. The system comes with a built-in, rechargeable lithium-ion battery and supports standard headphones.
The Game Boy Advance line remains tied for the most popular video game system of this generation. More than 28 million units have sold in the United States, yet Game Boy Advance launched a full eight months after PlayStation 2. Video game fans clearly appreciate great game play and portability. Nearly 700 games are now available for Game Boy Advance.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef King_of_cubes het volgende:
OMG roy ik ben jaloers op je..!!!
Merge aanvraag gedaan en als dat gedaan is titel aanpassen in GBA/SP/MICRO ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, op zich welDan moet een mod even vragen of het gemerged kan worden met het GBA topic.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
De derde GBA van Nintendo en nog steeds happen ze...!
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is mijn TVP post verwijderd.
Het is een bastard, en ja het kan doodquote:
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:58 schreef Apekoek het volgende:
eigelijk best abseurd, breng je voor de 3e keer het zelfde apparaat uit in een ander jasje.
de zijn er een paar zo gek jah.... ik zie het nut van de micro niet zo in, wel als je nog geen gameboy hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.
Heerlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Japanners zijn in de ban van retrogaming en kopen graag hetzelfde teringzooi steeds maar opnieuw. Zie: Final Fantasy.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef YourMaster het volgende:
Ik zou denk ik eerder een micro kopen dan een psp, maar dat ze er gelijk zó veel weten te verkopen terwijl het eigenlijk al technologie is van het vorige millenium ben ik diep van onder de indruk.
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.quote:
Ik kan het niet uitleggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.
Belachelijke opmerking. Die Nintendo fanboys hebben hoogstwaarschijnlijk al een DS of GBA, die zullen echt niet massaal de Micro kopen. Ik had het succes van de Micro wel verwacht, het sluit aan op de trend van klein, goedkoop en makkelijk. Geen poespas zoals bij de PSP die laadtijd heeft, groot is en niet echt geschikt is om on the go te gamen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig nooit een Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Pocket, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Sony PSP gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
Het ding is gewoon tof, hoog gadget gehalte, wow
Precies, dat ding is gewoon ideaal om mee te nemen, heeft een cool uiterlijk en is net goedkoop genoeg om als impulsaankoop aangeschaft te worden door volwassenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
DS en PSP zijn te groot, oude GB's kent ie wel, net als de GBA en GBA SP. De micro is gewoon zoveel beter vanwege het formaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig nooit een Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Pocket, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Sony PSP gezien?
Bijzonder, ach, het is een multimedia device, en geen dedicated game device, wat de GBA wel is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:14 schreef Hbjr het volgende:
ben ook benieuwd waarom de mp3 speler, videospeler en foto ding als een minpunt word gezien? dat maakt het hele ding wat meer bijzonder )
ik zit ook te twijfelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastischquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit ook te twijfelen
maar dat komt vooral omdat ik nog nooit een GBA heb gehad. Is het scherm en de bediening een beetje ok?
goed en nu objectiefquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastisch![]()
Gijsssssssssss...vertel nou wat meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastisch![]()
Gijs...dat ben ik al lang van plan. Je hoeft me niet meer te overtuigen. Ik wacht geloof ik alleen liever op de EU release.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop m nou maar gewoon, you know you can't resist
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Advance 2 = Mario World
En ik ben objectief KeplerHijs zo mooi, zelfs mijn huisgenoot (zie hierboven) vindt m geweldig...
Strol: het scherm is enorm scherp (veel en veel beter dan het bovenste DS scherm) en de knoppen voelen lekker zacht aan maar zijn wel stevig. Ook fijner dan de DS knoppen.
Koop m nou maar gewoon, you know you can't resist
Tja, de DS vind je te groot en dan ga je dit te klein vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
is het ook te bedienen door mensen met grote handen? Want ik vind de S-controller van de Xbox dus al te klein eigenlijk...
Lik-Sang. Ik heb een 220 -> 110 V convertor die ik ook gebruikte voor mn Virtual Boy. Die kosten hooguit een tientje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat ben ik al lang van plan. Je hoeft me niet meer te overtuigen. Ik wacht geloof ik alleen liever op de EU release.
Via welke winkel heb jij hem geimporteerd? En hoe los je dat op met het voltage-verschil?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, de DS vind je te groot en dan ga je dit te klein vinden?![]()
De knoppen zijn groter dan op de Zodiac en de Micro is net zo groot als mijn Nokia 6610.
...maar zou dit dan problemen kunnen opleveren in een link battle ofzo... [als allebei de spelers het gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef JumperJack het volgende:
ik wil een action replay kopen voor mijn gba. weet iemand of dit problemen kan opleveren voor het spel, en als je gaat spelen via de link kabel, of dit problemen kan opleveren [als beide spelers de ar gebruiken of als maar een hem gebruikt]
Ja hè? Niemand hier schijnt verder geïnteresseerd te zijn, maar de schermkwaliteit van de gewone SP was de reden dat ik er tot nu toch nog geen gekocht heb.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Tering. Dat ziet er echt goed uit.
Minish cap is een leuke zelda titel. Leuk maar niet geweldig.quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik helemaal in love met mn Micro ben, ben ik op zoek naar GBA toppers die ik nog niet hebHeeft iemand tips? Je kan in mn sig zien welke GBA games ik al heb.
Ik zat zelf vooral te denken aan de Castlevania games en de Mario Advance serie
Jij ook al?quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Lexie het volgende:
Overigens voel ik het geld ondertussen wel in mijn zakken branden met al die geile apparaatjes.
Op de een of andere manier trekt me die niet zo... Haal dan liever Advance Wars 2 denk ik.quote:
Eindelijkquote:Geachte heer,
Via Internet heeft u bij ons besteld:
1x Riviera: The Promised Land (Gameboy Advance)
De bestelling is momenteel voorradig. U heeft bij uw bestelling aangegeven dat u vooruit wilt betalen. U kunt 44.99 euro overmaken op een van onderstaande rekeningen:
Postbank: 6990438
Bank: 33.51.52.449
Ten name van:
Dimension Plus
Groningen
Mario Advance serie (smb 3+ mario world + yoshi's island vooral)quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik helemaal in love met mn Micro ben, ben ik op zoek naar GBA toppers die ik nog niet hebHeeft iemand tips? Je kan in mn sig zien welke GBA games ik al heb.
Ik zat zelf vooral te denken aan de Castlevania games en de Mario Advance serie
GS2 en SoM heb ik gehad en weer verkocht. Ik vond het slechte gamesquote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Mario Advance serie (smb 3+ mario world + yoshi's island vooral)
Advance wars 2
Golden Sun 2
Sword of Mana
Zijn wel spellen die bij je passen denk ik, gezien je huidige collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |