Merge aanvraag gedaan en als dat gedaan is titel aanpassen in GBA/SP/MICRO ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, op zich welDan moet een mod even vragen of het gemerged kan worden met het GBA topic.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
De derde GBA van Nintendo en nog steeds happen ze...!
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is mijn TVP post verwijderd.
Het is een bastard, en ja het kan doodquote:
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:58 schreef Apekoek het volgende:
eigelijk best abseurd, breng je voor de 3e keer het zelfde apparaat uit in een ander jasje.
de zijn er een paar zo gek jah.... ik zie het nut van de micro niet zo in, wel als je nog geen gameboy hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.
Heerlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Japanners zijn in de ban van retrogaming en kopen graag hetzelfde teringzooi steeds maar opnieuw. Zie: Final Fantasy.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef YourMaster het volgende:
Ik zou denk ik eerder een micro kopen dan een psp, maar dat ze er gelijk zó veel weten te verkopen terwijl het eigenlijk al technologie is van het vorige millenium ben ik diep van onder de indruk.
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.quote:
Ik kan het niet uitleggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.
Belachelijke opmerking. Die Nintendo fanboys hebben hoogstwaarschijnlijk al een DS of GBA, die zullen echt niet massaal de Micro kopen. Ik had het succes van de Micro wel verwacht, het sluit aan op de trend van klein, goedkoop en makkelijk. Geen poespas zoals bij de PSP die laadtijd heeft, groot is en niet echt geschikt is om on the go te gamen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig nooit een Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Pocket, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Sony PSP gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
Het ding is gewoon tof, hoog gadget gehalte, wow
Precies, dat ding is gewoon ideaal om mee te nemen, heeft een cool uiterlijk en is net goedkoop genoeg om als impulsaankoop aangeschaft te worden door volwassenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
DS en PSP zijn te groot, oude GB's kent ie wel, net als de GBA en GBA SP. De micro is gewoon zoveel beter vanwege het formaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig nooit een Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Pocket, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Sony PSP gezien?
Bijzonder, ach, het is een multimedia device, en geen dedicated game device, wat de GBA wel is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:14 schreef Hbjr het volgende:
ben ook benieuwd waarom de mp3 speler, videospeler en foto ding als een minpunt word gezien? dat maakt het hele ding wat meer bijzonder )
ik zit ook te twijfelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastischquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit ook te twijfelen
maar dat komt vooral omdat ik nog nooit een GBA heb gehad. Is het scherm en de bediening een beetje ok?
goed en nu objectiefquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastisch![]()
Gijsssssssssss...vertel nou wat meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is niet een beetje okay, het is fan-fucking-tastisch![]()
Gijs...dat ben ik al lang van plan. Je hoeft me niet meer te overtuigen. Ik wacht geloof ik alleen liever op de EU release.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop m nou maar gewoon, you know you can't resist
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Advance 2 = Mario World
En ik ben objectief KeplerHijs zo mooi, zelfs mijn huisgenoot (zie hierboven) vindt m geweldig...
Strol: het scherm is enorm scherp (veel en veel beter dan het bovenste DS scherm) en de knoppen voelen lekker zacht aan maar zijn wel stevig. Ook fijner dan de DS knoppen.
Koop m nou maar gewoon, you know you can't resist
Tja, de DS vind je te groot en dan ga je dit te klein vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
is het ook te bedienen door mensen met grote handen? Want ik vind de S-controller van de Xbox dus al te klein eigenlijk...
Lik-Sang. Ik heb een 220 -> 110 V convertor die ik ook gebruikte voor mn Virtual Boy. Die kosten hooguit een tientje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat ben ik al lang van plan. Je hoeft me niet meer te overtuigen. Ik wacht geloof ik alleen liever op de EU release.
Via welke winkel heb jij hem geimporteerd? En hoe los je dat op met het voltage-verschil?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, de DS vind je te groot en dan ga je dit te klein vinden?![]()
De knoppen zijn groter dan op de Zodiac en de Micro is net zo groot als mijn Nokia 6610.
...maar zou dit dan problemen kunnen opleveren in een link battle ofzo... [als allebei de spelers het gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef JumperJack het volgende:
ik wil een action replay kopen voor mijn gba. weet iemand of dit problemen kan opleveren voor het spel, en als je gaat spelen via de link kabel, of dit problemen kan opleveren [als beide spelers de ar gebruiken of als maar een hem gebruikt]
Ja hè? Niemand hier schijnt verder geïnteresseerd te zijn, maar de schermkwaliteit van de gewone SP was de reden dat ik er tot nu toch nog geen gekocht heb.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Tering. Dat ziet er echt goed uit.
Minish cap is een leuke zelda titel. Leuk maar niet geweldig.quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik helemaal in love met mn Micro ben, ben ik op zoek naar GBA toppers die ik nog niet hebHeeft iemand tips? Je kan in mn sig zien welke GBA games ik al heb.
Ik zat zelf vooral te denken aan de Castlevania games en de Mario Advance serie
Jij ook al?quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Lexie het volgende:
Overigens voel ik het geld ondertussen wel in mijn zakken branden met al die geile apparaatjes.
Op de een of andere manier trekt me die niet zo... Haal dan liever Advance Wars 2 denk ik.quote:
Eindelijkquote:Geachte heer,
Via Internet heeft u bij ons besteld:
1x Riviera: The Promised Land (Gameboy Advance)
De bestelling is momenteel voorradig. U heeft bij uw bestelling aangegeven dat u vooruit wilt betalen. U kunt 44.99 euro overmaken op een van onderstaande rekeningen:
Postbank: 6990438
Bank: 33.51.52.449
Ten name van:
Dimension Plus
Groningen
Mario Advance serie (smb 3+ mario world + yoshi's island vooral)quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik helemaal in love met mn Micro ben, ben ik op zoek naar GBA toppers die ik nog niet hebHeeft iemand tips? Je kan in mn sig zien welke GBA games ik al heb.
Ik zat zelf vooral te denken aan de Castlevania games en de Mario Advance serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |