Merge aanvraag gedaan en als dat gedaan is titel aanpassen in GBA/SP/MICRO ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, op zich welDan moet een mod even vragen of het gemerged kan worden met het GBA topic.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
De derde GBA van Nintendo en nog steeds happen ze...!
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is mijn TVP post verwijderd.
Het is een bastard, en ja het kan doodquote:
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:58 schreef Apekoek het volgende:
eigelijk best abseurd, breng je voor de 3e keer het zelfde apparaat uit in een ander jasje.
de zijn er een paar zo gek jah.... ik zie het nut van de micro niet zo in, wel als je nog geen gameboy hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bij Nintendo fanboys werkt dat.. die laten zich graag naaien.
Heerlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Japanners zijn in de ban van retrogaming en kopen graag hetzelfde teringzooi steeds maar opnieuw. Zie: Final Fantasy.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef YourMaster het volgende:
Ik zou denk ik eerder een micro kopen dan een psp, maar dat ze er gelijk zó veel weten te verkopen terwijl het eigenlijk al technologie is van het vorige millenium ben ik diep van onder de indruk.
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.quote:
Ik kan het niet uitleggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is dat, ik bedoel, zelfs als je rijk bent ben je niet dom genoeg om 3 versies van 1 apparaat te kopen. Als ik straks een 360 koop en 1.5 jaar later komt een mooie special edition die ik aanschaf gaat de oude de deur uit.
Belachelijke opmerking. Die Nintendo fanboys hebben hoogstwaarschijnlijk al een DS of GBA, die zullen echt niet massaal de Micro kopen. Ik had het succes van de Micro wel verwacht, het sluit aan op de trend van klein, goedkoop en makkelijk. Geen poespas zoals bij de PSP die laadtijd heeft, groot is en niet echt geschikt is om on the go te gamen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig nooit een Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Pocket, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, Sony PSP gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
Het ding is gewoon tof, hoog gadget gehalte, wow
Precies, dat ding is gewoon ideaal om mee te nemen, heeft een cool uiterlijk en is net goedkoop genoeg om als impulsaankoop aangeschaft te worden door volwassenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liet mijn Micro trouwens zien aan een huisgenootje van me (geen gamer, alleen af en toe een PC game) en die was laaiend enthousiast. Hij vond het net een stijlvolle GSM, vond 100 euro niet duur en zag zichzelf er al mee lopen, Micro in de borstzak van zijn blouse.
Het ding is gewoon tof, hoog gadget gehalte, wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |