abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24939451
Vorige deel:
Het Grote Gameboy Advance Topic Nummer 19

's Werelds grootste handheld, alweer met zijn 20ste topicje op Fok!

Natuurlijk is er ook de verbeterde SP variant. Voor de DS is een apart topic, op moment van schrijven is dat bij deeltje 15.

[Nintendo DS] Deel 15: Europa is next: 150 euro, 11 maart!

Game on!
pi_24939793
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
pi_24939808
tvp

er is dus geen interesse in een uitgebreide OP...?
pi_24940080
Nu niet meer. Er komt het komende jaar nog maar weinig uit voor de GBA, de focus ligt meer op de DS, wat Nintendo ook zegt.
pi_24941302
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?

-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar .
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal

Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24942535
Jammer lexie.. ik heb deze game nog niet, stond wel op me lijstje "nog aan te schaffen"... ik twijfel nu wel wat... Maar goed eerst nog Pokemon Ruby / Sapphire kopen. En Harvest Moon uitspelen en dan zien we wel weer
pi_24952248
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen

normaal is het altijd wel leuk om dergelijke beeldjes (á la super smash bros) te verzamelen jah, maar dankzij dat inwisselsysteem is de lol er snel vanaf.. je bent iedere keer een kleine eeuwigheid bezig om door het verhaaltje te klikken en het aantal seashells te kiezen om dan uit-ein-de-lijk te mogen kijken of je misschien wel een nieuw beeldje gewonnen hebt..

verder vond ik het wel een leuke game eigenlijk, niet echt ontzettend bijzonder maar wel vermakelijk..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:25:58 #8
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_24952936
Tactics Ogre: The Knight of Lodis dat spel is echt de bomb vind het leuker dan ff tactics.
Je leeft maar één keer...
  zondag 6 februari 2005 @ 14:38:08 #9
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24953129
@Lexie
Ik heb hem nog niet uitgespeeld(zit bij de laaste element) maar ik vind het wel een redelijk goede Zelda. Die shells is inderdaad vreselijk en daar heb ik ook geen zin in maar voor de rest vind ik 't een toffe Zelda. Alleen jammer dat er maar 1 centraal dorpje is. Geen Goron of iets anders. 't is een goede Zelda, lang niet de beste maar wel vermakelijk!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24955023
krijg wel zin om virtua tennis te gaan kopen
heb zin in een tennis game, gister nl top spin gespeeld op de xbox

'k denk dat ik 'm van de week ff ga kopen
  zondag 6 februari 2005 @ 17:20:16 #11
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_24955878
Waar ga je Virtua Tennis kopen?

*In de gesloten topic 'Voor iedere ZELDA-liefhebber' werd een zelda filmpje van 47 mb aangeboden, iemnad enig idee waar ik dat filmpje kan downen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Noax op 06-02-2005 17:31:38 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_24956294
In dat topic staat de link http://62.131.52.143/divx4-SixSidedVideo_Zelda64ver2.avi ..
Is dat het filmpje?

Edit: ah, die doet het dus niet meer. Sorry. Zal eens kijken.
pi_24956312
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
Piraten, altijd cool
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24957983
quote:
Mee eens ... frustratie ten top.
quote:
-absoluut geen verhaal
Niet mee eens. De games is volgens mij weer een echte 2D zelda. Het haalt het qua grootte niet bij ALttP of OOT, maar tegenwoordig zijn dat soort games zodiezo zeldzaam. Ik heb me goed vermaakt.
pi_24959246
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Noax het volgende:
Waar ga je Virtua Tennis kopen?
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤

ergens anders nog goedkoper?
pi_24959374
quote:
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?

-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar .
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal

Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden .
Ik vond deze Zelda juist een erg goed spel, het enige minpunt was idd die seashells en het is ook wel een beetje jammer dat er maar vier dungeons inzitten (als dat klopt, ik ben zelf pas aan het begin van dungeon 4). Het klein worden vond ik best goed uitgewerkt en ook de nieuwe items zoals de gustjar en die klauwen vond ik erg leuk. Sommige stukjes was idd even zoeken, maar ik heb het tot nu toe zonder faq gered. Ik vind het in iedergeval één van de beste GBA spellen tot nu toe.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 6 februari 2005 @ 21:29:51 #17
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_24959828
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤

ergens anders nog goedkoper?
Heb em helaas nergen goedkoper gezien.
V&D verkoopt em ook voor 29,99
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 7 februari 2005 @ 13:30:23 #18
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24970157
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.

Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.

Vergeef me

[ Bericht 2% gewijzigd door HomerJ op 07-02-2005 13:58:37 ]
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24970344
Brengde? Carnaval hit you hard didn't it?
pi_24970895
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:

Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.

Vergeef me
En connectivity dan? En GameBoy Color games dan? Of het belangrijkst: nooit meer multiplayeren met je GBA games?
pi_24971002
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
ik zou het niet doen...
ik heb er echt enorm spijt van dat ik mijn gameboy verkocht...
  maandag 7 februari 2005 @ 15:38:35 #22
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24972057
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.

Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
pi_24973067
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.

Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
Jep. Het GBA slot laat zoiezo geen GameBoy en GameBoy color spellen toe, Nintendo heeft besloten die chip er niet in te zetten.

Voor connectivity en multiplayer heb je snoeren nodig, en de enige snoeren die je kan aansluiten op de DS zijn de oplaadadapter en headphones, verder is het allemaal draadloos.
pi_24975386
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?

Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
pi_24977588
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Neverstop het volgende:
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?

Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
Nee, volgens mij niet. Zoiezo wordt dat draadloze ding maar door 4 spellen ondersteunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')