SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
Piraten, altijd coolquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
Mee eens ... frustratie ten top.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
Niet mee eens. De games is volgens mij weer een echte 2D zelda. Het haalt het qua grootte niet bij ALttP of OOT, maar tegenwoordig zijn dat soort games zodiezo zeldzaam. Ik heb me goed vermaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-absoluut geen verhaal
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixonsquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Noax het volgende:
Waar ga je Virtua Tennis kopen?
Ik vond deze Zelda juist een erg goed spel, het enige minpunt was idd die seashells en het is ook wel een beetje jammer dat er maar vier dungeons inzitten (als dat klopt, ik ben zelf pas aan het begin van dungeon 4). Het klein worden vond ik best goed uitgewerkt en ook de nieuwe items zoals de gustjar en die klauwen vond ik erg leuk. Sommige stukjes was idd even zoeken, maar ik heb het tot nu toe zonder faq gered. Ik vind het in iedergeval één van de beste GBA spellen tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?
-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar.
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal
Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden.
Heb em helaas nergen goedkoper gezien.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤![]()
ergens anders nog goedkoper?
En connectivity dan? En GameBoy Color games dan? Of het belangrijkst: nooit meer multiplayeren met je GBA games?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.
Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.
Vergeef me
ik zou het niet doen...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.
Jep. Het GBA slot laat zoiezo geen GameBoy en GameBoy color spellen toe, Nintendo heeft besloten die chip er niet in te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.
Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
Nee, volgens mij niet. Zoiezo wordt dat draadloze ding maar door 4 spellen ondersteunt.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Neverstop het volgende:
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?
Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |