Het is al een privékanaalquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan moet je maar een eigen s(ecret) room oprichten of lekker private gaan
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Lexie het volgende:
Als Roy mag lekken mag ik het ook.
[23:11] <NotoriousBezig> ik teken wel eens plaatjes waarop ik sta als het beste vriendinnetje van Peach.
Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Die plaatjes zijn volgens mij fake. Die hand heb ik al eens ergens eerder gezien.
[afbeelding]
Even mailen naar info@nintendo.nl of contact@nintendo.nl en zeggen dat je geen vipcodes heb gekregen. Waarschijnlijk moet je dan een kopie/scan van je bonnetje opsturen en waarschijnlijk krijg je dan de code nog opgestuurd.quote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb gisteren Metroid Fusion gekocht voor 20¤ bij de intertoys en ik kwam er thuis achter dat dit een US versie is...
er zit dus geen nintendoVIP kaartje bij en ik loop 250 sterren mis...
beetje jammer...
heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.quote:Op zondag 24 april 2005 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.
Tsja, gebeurt soms wel eens. Ik zag vandaag Ridge Racer en Wario Ware Touched, de Amerikaanse versies. Kan gewoon, als er geen Europese versie voorradig is he...quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ow dat zou wel tof zijn
maar is het niet raar dat een winkel gewoon US versies verkoopt...?
Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).quote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
Lelijk zwart randje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts pakket
[afbeelding]
[..]
Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).
Ze zijn te herkennen aan de E/T/M rating op de verpakking, alleen Engels (achterkant) en het copyright op de achterkant.
Ik ruik wat. Ach het is een gbaparty linkquote:Op zondag 24 april 2005 21:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.
Dan gelijk mijn Astro Boy review pluggen. Zie hier!
Het zijn echt verschillende spellen maar om ze 100% uit te spelen moet je wel beide versies hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef koei het volgende:
Ik wilde gisteren Yoshi voor de DS gaan halen, maar die hadden ze niet bij de toys 'r us, maar toen zag ik wel zelda in de aanbiedingsbak liggen dus ik ben nu in het bezit van Zelda oracle of ages en oracle of time voor 10 euro per stuk. Alleen een beetje jammer dat ze het niet doen in mn DS en ik mn gba sp maar weer eens op heb moeten zoeken...
Zijn deze spellen nou eigenlijk hetzelfde (een beetje zoals pokemon rood en blauw) of zijn het echt hele verschillende spellen?
Ik bedoelde of deze zelda's de zelfde spellen zijn (dus in beide zelda's dezelfde eindbazen en puzzels) zoals ook de pokemons hetzelfde zijn (met dezelfde eindbazen maar enkel een aantal andere pokemon). Maar Roy heeft het antwoord al gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zijn die voor de classic GBA of de color?
Pokemon draait iig ook veel om het vechten (turnbased)
ik weet niet of deze zelda games turnbased zijn..?
verder draait pokemon nogal om het verzamelen
heb geen zelda gespeeld dus kan verder weinig zeggen, maar pokemon was tof iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |