abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24939451
Vorige deel:
Het Grote Gameboy Advance Topic Nummer 19

's Werelds grootste handheld, alweer met zijn 20ste topicje op Fok!

Natuurlijk is er ook de verbeterde SP variant. Voor de DS is een apart topic, op moment van schrijven is dat bij deeltje 15.

[Nintendo DS] Deel 15: Europa is next: 150 euro, 11 maart!

Game on!
pi_24939793
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
pi_24939808
tvp

er is dus geen interesse in een uitgebreide OP...?
pi_24940080
Nu niet meer. Er komt het komende jaar nog maar weinig uit voor de GBA, de focus ligt meer op de DS, wat Nintendo ook zegt.
pi_24941302
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?

-Ik vond dat de game absoluut geen Zeldagevoel had
-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar .
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal

Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24942535
Jammer lexie.. ik heb deze game nog niet, stond wel op me lijstje "nog aan te schaffen"... ik twijfel nu wel wat... Maar goed eerst nog Pokemon Ruby / Sapphire kopen. En Harvest Moon uitspelen en dan zien we wel weer
pi_24952248
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:23 schreef Lexie het volgende:
-het ongelofelijk slecht uitgewerkte inwisselen van seashells. Hoe lang je er iedere keer weer over doet om die dingen in te wisselen

normaal is het altijd wel leuk om dergelijke beeldjes (á la super smash bros) te verzamelen jah, maar dankzij dat inwisselsysteem is de lol er snel vanaf.. je bent iedere keer een kleine eeuwigheid bezig om door het verhaaltje te klikken en het aantal seashells te kiezen om dan uit-ein-de-lijk te mogen kijken of je misschien wel een nieuw beeldje gewonnen hebt..

verder vond ik het wel een leuke game eigenlijk, niet echt ontzettend bijzonder maar wel vermakelijk..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:25:58 #8
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_24952936
Tactics Ogre: The Knight of Lodis dat spel is echt de bomb vind het leuker dan ff tactics.
Je leeft maar één keer...
  zondag 6 februari 2005 @ 14:38:08 #9
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24953129
@Lexie
Ik heb hem nog niet uitgespeeld(zit bij de laaste element) maar ik vind het wel een redelijk goede Zelda. Die shells is inderdaad vreselijk en daar heb ik ook geen zin in maar voor de rest vind ik 't een toffe Zelda. Alleen jammer dat er maar 1 centraal dorpje is. Geen Goron of iets anders. 't is een goede Zelda, lang niet de beste maar wel vermakelijk!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24955023
krijg wel zin om virtua tennis te gaan kopen
heb zin in een tennis game, gister nl top spin gespeeld op de xbox

'k denk dat ik 'm van de week ff ga kopen
  zondag 6 februari 2005 @ 17:20:16 #11
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_24955878
Waar ga je Virtua Tennis kopen?

*In de gesloten topic 'Voor iedere ZELDA-liefhebber' werd een zelda filmpje van 47 mb aangeboden, iemnad enig idee waar ik dat filmpje kan downen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Noax op 06-02-2005 17:31:38 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_24956294
In dat topic staat de link http://62.131.52.143/divx4-SixSidedVideo_Zelda64ver2.avi ..
Is dat het filmpje?

Edit: ah, die doet het dus niet meer. Sorry. Zal eens kijken.
pi_24956312
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik las laatst dat de makers van Advance Wars bezig waren met een RTS versie van de AW engine maar dan met piraten.
Piraten, altijd cool
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24957983
quote:
Mee eens ... frustratie ten top.
quote:
-absoluut geen verhaal
Niet mee eens. De games is volgens mij weer een echte 2D zelda. Het haalt het qua grootte niet bij ALttP of OOT, maar tegenwoordig zijn dat soort games zodiezo zeldzaam. Ik heb me goed vermaakt.
pi_24959246
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef Noax het volgende:
Waar ga je Virtua Tennis kopen?
ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤

ergens anders nog goedkoper?
pi_24959374
quote:
Wat er tegenviel aan The Minish Cap?

-maar 4 dungeons, met de 4 gebruikelijke kazige thema's vuur wind aarde water
-frustrerende vastzitstukjes waarbij totaal niet duidelijk is wat je moet doen
-Matige nieuwe items, zoals de gust jar .
-Met het klein worden hadden ze veel meer kunnen doen
-absoluut geen verhaal

Nee, ik heb plichtsmatig de game door zitten te spelen, en dit was wel de matigste Zeldagame ooit. Ik was blij toen ik hem eindelijk uitgespeeld had en ik heb ook af en toe een walkthrough erbij gepakt omdat ik geen zin had om zelf te gaan zoeken. Als ik een punt zou moeten geven dan was het een mager zesje geworden .
Ik vond deze Zelda juist een erg goed spel, het enige minpunt was idd die seashells en het is ook wel een beetje jammer dat er maar vier dungeons inzitten (als dat klopt, ik ben zelf pas aan het begin van dungeon 4). Het klein worden vond ik best goed uitgewerkt en ook de nieuwe items zoals de gustjar en die klauwen vond ik erg leuk. Sommige stukjes was idd even zoeken, maar ik heb het tot nu toe zonder faq gered. Ik vind het in iedergeval één van de beste GBA spellen tot nu toe.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 6 februari 2005 @ 21:29:51 #17
111172 Noax
pi_24959828
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

ik dacht dat ie 15¤ was bij dixons
bij FRS 30¤

ergens anders nog goedkoper?
Heb em helaas nergen goedkoper gezien.
V&D verkoopt em ook voor 29,99
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 7 februari 2005 @ 13:30:23 #18
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24970157
IK ga vanavond afscheid nemen van me GBA SP.

Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.

Vergeef me

[ Bericht 2% gewijzigd door HomerJ op 07-02-2005 13:58:37 ]
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24970344
Brengde? Carnaval hit you hard didn't it?
pi_24970895
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:

Je hebt me geweldig gediend,
Op vakantie waren we onafschijdelijk.
Je bracht me een hoop ports,
maar soms ook pareltjes van games.
Ik ga je missen,
maar ik heb geld nodig voor de DS.

Vergeef me
En connectivity dan? En GameBoy Color games dan? Of het belangrijkst: nooit meer multiplayeren met je GBA games?
pi_24971002
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:30 schreef HomerJ het volgende:
ik zou het niet doen...
ik heb er echt enorm spijt van dat ik mijn gameboy verkocht...
  maandag 7 februari 2005 @ 15:38:35 #22
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24972057
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.

Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
pi_24973067
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb 't geld hard nodig. Connectivity is weining aan als je weining vrienden hebt met een GBA, Gameboycolor games speel ik niet en multiplayeren doe ik toch niet.

Kan al 't bovenstaande niet met de DS?
Jep. Het GBA slot laat zoiezo geen GameBoy en GameBoy color spellen toe, Nintendo heeft besloten die chip er niet in te zetten.

Voor connectivity en multiplayer heb je snoeren nodig, en de enige snoeren die je kan aansluiten op de DS zijn de oplaadadapter en headphones, verder is het allemaal draadloos.
pi_24975386
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?

Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
pi_24977588
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Neverstop het volgende:
je hebt toch zo'n wireless multiplayer ding voor de GBA? Kan je dan niet daarmee met een DS multiplayeren?

Naja mocht ik ooit nog een DS kopen dan hou ik m'n GBA wel. Al is het alleen al vanwege het formaat, m'n SP stop ik in m'n binnenzak, daar zie ik de DS nog niet in verdwijnen. Gigantisch mormel dat het is.
Nee, volgens mij niet. Zoiezo wordt dat draadloze ding maar door 4 spellen ondersteunt.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:41:30 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24987569
Nieuwe naam Yoshi's Universal Gravitation: Yoshi Topsy Turvy

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24990861
Klinkt Gay
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:11:49 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24991948
Inderdaad Of het word een spel met allemaal meisjes, knuffeltjes en beertjes
pi_24992166
knuffeltjes en beertjes
pi_24992270
meisjes
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25039791
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
krijg wel zin om virtua tennis te gaan kopen
heb zin in een tennis game, gister nl top spin gespeeld op de xbox

'k denk dat ik 'm van de week ff ga kopen
heb 'm
pi_25062349
vandaag 'Zelda 2 the Legend of Link' gehaald voor de GBA, de enige Zelda die ik vroeger niet heb gehad.. ook de enige zelda waaraan je jezelf echt dood kan irriteren, wat een irritante manier van saven zeg..
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
pi_25077660
Hmm, net terug van weekje skien en had gba sp's van me neefje en nichtje geleend, 2 stuks. Dus ik dacht naast fifa en een tennis game ook lekker oldscool te kunnen tetrissen met z'n tweeen.. Maar dat werkte jammer genoeg niet!

Hoort dit wel te werken of kan je geen oude gameboy game's multiplayeren op een gba?
  zondag 13 februari 2005 @ 23:04:04 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25077765
OUwe GB games werken inderdaad niet op de GBA in multiplayer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_25078617
Oh oh oh wat is Harvest Moon toch leuk!!! Dat moest ik ff kwijt
pi_25086172
Ik moet van 't weekend (eindelijk) weer eens treinen dus dat wordt lekker tennisen in de trein
Virtua tennis is echt top!
  maandag 14 februari 2005 @ 20:21:07 #37
111172 Noax
pi_25089836
Top, daar ben ik blij om!!

Virtua Tennis is ook echt heel erg goed speelbaar, dr is eigenlijk niets/tot weinig op aan te merken.
Dze game hoort toch eigenlijk elke tennis liefhbber ibv een gba in zijn collectie te hebben!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25090055
als je een cup hebt gehaald bij de world tour komt er soms een gouden rand omheen en soms een zilveren...
wat is het verschil? haal je 'm dan niet goed genoeg ofzo?
misschien staat het in het boekje, maar die lees ik niet zo vaak / ik speel liever
  maandag 14 februari 2005 @ 22:43:29 #39
111172 Noax
pi_25091651
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
als je een cup hebt gehaald bij de world tour komt er soms een gouden rand omheen en soms een zilveren...
wat is het verschil? haal je 'm dan niet goed genoeg ofzo?
misschien staat het in het boekje, maar die lees ik niet zo vaak / ik speel liever
Ik heb geen flauw iddee wat het betekent.
Ben voor een tijdje terug wel aan de World tour begonnen maar, zover ben ik nog niet eens gekomen. Ik speel meer die 'losse' wedstrijden, sorry.

Enne, rtfm

︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25098941
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:43 schreef Noax het volgende:

Enne, rtfm

net of jij 'm gelezen hebt
'k zal eens zoeken

wel jammer dat die $#^#$% van dixons van die enorme stickers op het doosje hebben geplakt die er niet goed afkwamen en nu mn doosje verpest is
pi_25099039
Oooo ik heb ook zo'n hekel aan stickers op een doosje!!! Daarom koop ik mijn games bij de nedgame, zit er altijd keurig een plasticje omheen en zijn de doosjes in de winkel alleen maar display-doosjes!
pi_25099070
dit was een aanbieding dus dan moet er natuurlijk enorme stickers op staan anders ziet niemand het
pi_25100628
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dit was een aanbieding dus dan moet er natuurlijk enorme stickers op staan anders ziet niemand het
`

Gewoon zeggen:
Waag het niet om de stikker eraf te halen of ik wil een nieuwe, doe ik ook altijd....

*Bart Smit Gebeld*
Ik: Hallo ik zou graag een Nintendo DS + Mario 64 DS + NES Classics: Zelda willen reserveren
Bart Smit: Ok dat is goed.
Ik: Er mag absoluut geen deukje krasje enzovoorts opzitte of koop helemaal niks nooit meer.
Bart Smit: Ok... ik let er op

Zo moet dat
pi_25100977
helaas heb ik de stickers er zelf afgehaald
de krengen kreeg ik er absoluut niet af zonder te scheuren en erop laten zitten was ook geen optie...

edit:

virtua tennis:
staat niks in het boekje over Goud of Zilver...
ben er wel achter dat als je een man en vrouw maakt in de worldtour dat je geld, items, gear allemaal deelt... dus je hoeft niet beide de beste spullen te kopen...

dat scheelt heel wat potjes voor geld spelen

[ Bericht 48% gewijzigd door Wacko-Dreamer op 15-02-2005 16:29:06 ]
pi_25122710
Ik vraag me twee dingen af:
Wat zijn de leukste spelletjes om met z'n 2en te spelen op de GBA ?
Wat is het beste/leukste/makkelijkste voetbalspelletje ? Fifa, ISS of een andere ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_25125732
Mario Kart en Four Swords zijn leuk om met meerderen te spelen
Als voetbalspel is Fifa op de GBA het best
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:53:38 #47
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25126043
Wat vinden jullie van A Link to the Past? Ik wil 'm wel kopen voor m'n DS.

En waar kan ik nou van die GBA koopjes vinden? Ik heb reviews zitten checken en Astro Boy lijkt me vet en Metroid Fusion enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 20 februari 2005 @ 20:54:01 #48
111172 Noax
pi_25183931
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

net of jij 'm gelezen hebt
'k zal eens zoeken

wel jammer dat die $#^#$% van dixons van die enorme stickers op het doosje hebben geplakt die er niet goed afkwamen en nu mn doosje verpest is
Ik heb em idd ook alleen maar doorgebladerd
Overigens, krijg die stickers van dixons er wel altijd goed af.

Soms hebben ze dr een irritante barcode sticker op, die kun je maar beter laat zitten, dat is echt ROMMEL.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25338436
quote:
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een Metroid Fusion uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven: ...

nintendo-sterrencatalogus staan weer wat nieuwe items in, onder meer de gamecube met mario kart, een zilveren gameboy advance, de zelda-disk en nog meer van dat spul..
pi_25345411
hé Noax, al eerste in de world tour?
ik moet zeggen dat ik 'm al een tijd niet heb aangeraakt...
sinds ik nieuwe cubegames heb...

en in de trein is het er ook niet van gekomen
  zondag 6 maart 2005 @ 16:23:59 #51
111172 Noax
pi_25398052
He Wacko-Dreamer,

Ben op dit moment met Zelda op de GBA aan de slag.
Op de PS2 ben ik aan het 'San Andreassen'
De Xbox draait Pro evolution 4 overuren.
Mijn Cube daar zit op dit moment de WindWaker in....

Even een Virtua Tennis game-break.
Maar tis en blijft een toppertje!
Probleem is dat ik teveel games hier niet eens heb uitgespeeld, probeer daar nu wat verandering in te brengen.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25398188
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:23 schreef Noax het volgende:
He Wacko-Dreamer,

Ben op dit moment met Zelda op de GBA aan de slag.
Op de PS2 ben ik aan het 'San Andreassen'
De Xbox draait Pro evolution 4 overuren.
Mijn Cube daar zit op dit moment de WindWaker in....

Even een Virtua Tennis game-break.
Maar tis en blijft een toppertje!
Probleem is dat ik teveel games hier niet eens heb uitgespeeld, probeer daar nu wat verandering in te brengen.
same problem here...
behalve dat ik niet zoveel consoles heb

[offtopic]
ben je al lang bezig met the wind waker?
ben er ook mee bezig
[/offtopic]
  maandag 7 maart 2005 @ 19:28:07 #53
111172 Noax
pi_25415517
Ik heb ook nog de N64 en de Dreamncast
Een 'echte' verzamelaar!

Ben nog niet zover met de WindWaker.
Op dit moment heb ik net bommen in het assortiment gekregen
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25415634
ben stiekem weer verder gegaan met VT
heb absoluut geen tijd om te gamen deze week maar ff een pauze van een half uurtje moet wel kunnen dus dan pak ik liever ff mn GBA want voor TWW moet je meestal wel ff gaan zitten

ongeveer - male: 117 - female: 170
die female verwaarloos ik een beetje en als je eenmaal ver bent met trainen van één van de twee heb je niet echt veel zin om al die training nog eens met de andere gaan doen...
de meeste trainingen zijn wel leuk, maar er zitten er een paar tussen die ik elke keer net niet haal met het aantal sec. of ballen ter beschikking
dat is best vervelend

ben benieuwd wat er gebeurt als je met allebei #1 bent
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:53:59 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25885718
pi_25885909
Rebelstar: Tactical Command

pi_25886006
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
Rebelstar: Tactical Command

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
A.k.a. U.F.O. ?
pi_25886071
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:07 schreef Lexie het volgende:
A.k.a. U.F.O. ?
Ja, soortgelijk concept.
quote:
Rebelstar Tactical Command
Creators of X-Com bring turn-based strategy to the GBA.

Namco today announced that it will be publishing Rebelstar Tactical Command for the Game Boy Advance. The game, a turn-based strategy title from the makers of X-Com, is being prepped for a late Summer release.

Developed by Codo Technologies, Rebelstar Tactical Command puts players in a futuristic situation where Earth is under control of the Arelian Empire. Rebels have risen to fight back against the evil alien scum, and it's up to players to take command of the troops in order to eradicate the Arelians and take back the planet.

There will be four modes of play, including Campaign, Skirmish, Hot-Seat Multiplayer, and Link Cable Multiplayer. In hot-seat multiplayer mode, a replay option lets players review the opponent's last turn so that he's not hiding his players completely from view.

Watch for a release of Rebelstar Tactical Command this August.
pi_25886296
X-com was echt een coole game . Hopen dat je deze keer niet helemaal uit de game hoeft om te kunnen loaden .
pi_25886451
quote:

1 april is naar mijn weten pas morgen.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:29:18 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25886544
Waarom het nep is:

Het is volgens het plaatje een "simulation" en maar speelbaar voor 1 speler. Bovendien wordt Smash Bros ontwikkeld door HAL en is de zip van de 2 artworks 0.0 kb

Amen, Roy heeft gesproken.
pi_25886926
Dat stuk dat het een simulation is, vind ik inderdaad vaag.

Players staat erbij dat het meer dan 1 is indien met een Game Link cable. Smash Bros. wordt inderdaad ontwikkeld door HAL, maar misschien dit deel niet? Maar ok, ook vreemd.

Dat de ZIP 0 kb is, klopt omdat er geen van de 2 artworks gevinkt is, als je naar de Press Room gaat kan je zelf selecteren wat je in een zip wil, en dat rekent ie dan uit. Er is nu niks gevinkt, dus ook 0 kb.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:57:29 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25887149
Okay, ik ben nu iets minder zeker, nog maar 90%
pi_25887616
Zet je sceptisme (?) toch eens overboord. Was het ook niet zo, vorig jaar 1 april, dat Nintendo uit het niets met screens voor Paper Mario 2 kwam?
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:08:58 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25888940
Paper Mario 2 geloofde ik inderdaad ook niet in het begin Maar goed, time will tell...
pi_25890835
gaan er verder nog grote dingen gebeuren rondom de GBA of komt het nu allemaal ten einde...?
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:24:44 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25891112
De GBA is dood
pi_25891148
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GBA is dood
Tuurlijk niet! We krijgen nog die piratengame van de makers van Advance Wars.
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:54:57 #70
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_25893371
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario 2 geloofde ik inderdaad ook niet in het begin Maar goed, time will tell...
Eerste screens zijn al te zien op gbaparty.nl

http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/13904/
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_25893396
Ziet er inderdaad cool uit.
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:06:35 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25893688
[22:58] NotoriousBezig> http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/13904/?
[22:58] NotoriousBezig> fake?
[22:59] Washandje|zZz> We hebben de eerste screenshots van Super Smash Bros. Advance weten te bemachtigen.
[22:59] Washandje|zZz> ja dus
[22:59] Washandje|zZz>
[23:01] * Washandje|zZz has quit IRC (Quit: )
[23:01] pkwarts> ik ben er wel NotoriousBezig, ik negeer je gewoon 8)
[23:01] pkwarts> ofzo
[23:02] Leejow> zou best een vette counter zijn door te zeggen, site plaatst slechte 1 april grap
[23:02] Lexie> hoewel de plaatjes er netjes uitzien lijkt het me toch niet echt
[23:02] Lexie> kijk hoe groot captain falco is
[23:03] Sliepke> Lexie kijk naar je msn
[23:03] Lexie> zo grot wordt je zelfs niet met een paddestoel
[23:03] Leejow> hmm
[23:03] Leejow> paus met koorts
[23:03] NotoriousBezig> uhhuh
[23:03] NotoriousBezig> en de achtergronden kloppen niet
[23:03] Leejow> Vagere_Hein?
[23:03] Leejow> CNN
[23:03] Lexie> die bowser heeft een rare kleur en yoshi lijkt een stuk duidelijker edan de prinsejses
[23:04] Lexie> moeilijk woord, prinsesjes
[23:04] pkwarts> dit zijn gewoon snes screens aan elkaar geplakt
[23:04] pkwarts> ik zie daar donkey kong country 3 geloof ik
[23:04] pkwarts> als achtergrond

FOK!games crew is het met me eens.
pi_25893717
Ik geloof het niet .
pi_25893734
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[22:58] NotoriousBezig> http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/13904/?
[22:58] NotoriousBezig> fake?
[22:59] Washandje|zZz> We hebben de eerste screenshots van Super Smash Bros. Advance weten te bemachtigen.
[22:59] Washandje|zZz> ja dus
[22:59] Washandje|zZz>
[23:01] * Washandje|zZz has quit IRC (Quit: )
[23:01] pkwarts> ik ben er wel NotoriousBezig, ik negeer je gewoon 8)
[23:01] pkwarts> ofzo
[23:02] Leejow> zou best een vette counter zijn door te zeggen, site plaatst slechte 1 april grap
[23:02] Lexie> hoewel de plaatjes er netjes uitzien lijkt het me toch niet echt
[23:02] Lexie> kijk hoe groot captain falco is
[23:03] Sliepke> Lexie kijk naar je msn
[23:03] Lexie> zo grot wordt je zelfs niet met een paddestoel
[23:03] Leejow> hmm
[23:03] Leejow> paus met koorts
[23:03] NotoriousBezig> uhhuh
[23:03] NotoriousBezig> en de achtergronden kloppen niet
[23:03] Leejow> Vagere_Hein?
[23:03] Leejow> CNN
[23:03] Lexie> die bowser heeft een rare kleur en yoshi lijkt een stuk duidelijker edan de prinsejses
[23:04] Lexie> moeilijk woord, prinsesjes
[23:04] pkwarts> dit zijn gewoon snes screens aan elkaar geplakt
[23:04] pkwarts> ik zie daar donkey kong country 3 geloof ik
[23:04] pkwarts> als achtergrond

FOK!games crew is het met me eens.
JE LEKT!!!111 BAN!!! MIJN VERTROUWELIJKE GESPREKKEN!!111een~!
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:12:52 #75
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_25893857
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef Lexie het volgende:

[..]

JE LEKT!!!111 BAN!!! MIJN VERTROUWELIJKE GESPREKKEN!!111een~!
dan moet je maar een eigen s(ecret) room oprichten of lekker private gaan
pi_25893963
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dan moet je maar een eigen s(ecret) room oprichten of lekker private gaan
Het is al een privékanaal .

Als Roy mag lekken mag ik het ook .

[23:11] <NotoriousBezig> ik teken wel eens plaatjes waarop ik sta als het beste vriendinnetje van Peach .
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:39:59 #77
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25899812
Die plaatjes zijn volgens mij fake. Die hand heb ik al eens ergens eerder gezien.

vrijdag 1 april 2005 @ 09:40:22 #78
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25899821
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Lexie het volgende:
Als Roy mag lekken mag ik het ook .

[23:11] <NotoriousBezig> ik teken wel eens plaatjes waarop ik sta als het beste vriendinnetje van Peach .
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:20:55 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25900559
pi_25910215
Nep? Echt? Nooooooit gedacht.
http://www.gbaparty.nl/overgbaparty/crew/
Thomper
Echte naam: Thomas Haenen
Functie: Crew

vrijdag 1 april 2005 @ 19:06:42 #81
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_25912903
Kben gewoon bij de neus genomen, terwijl het nog niet eens officieel 1 april was
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_26434575
Leuk spel om voor een koopje in de meivakantie te spelen!

Rayman 3 (GBA) userreview
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26481281
heb gisteren Metroid Fusion gekocht voor 20¤ bij de intertoys en ik kwam er thuis achter dat dit een US versie is...
er zit dus geen nintendoVIP kaartje bij en ik loop 250 sterren mis...
beetje jammer...

heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
  zondag 24 april 2005 @ 20:10:29 #84
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26481908
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Die plaatjes zijn volgens mij fake. Die hand heb ik al eens ergens eerder gezien.

[afbeelding]
Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26481998
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb gisteren Metroid Fusion gekocht voor 20¤ bij de intertoys en ik kwam er thuis achter dat dit een US versie is...
er zit dus geen nintendoVIP kaartje bij en ik loop 250 sterren mis...
beetje jammer...

heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt...? een winkel hoort toch gewoon een pal versie te verkopen
het maakt me verder niks uit hoor, want hij doet het gewoon, maar ik vind het maf dat ze ineens een US verkopen
Even mailen naar info@nintendo.nl of contact@nintendo.nl en zeggen dat je geen vipcodes heb gekregen. Waarschijnlijk moet je dan een kopie/scan van je bonnetje opsturen en waarschijnlijk krijg je dan de code nog opgestuurd.
pi_26482263
ow dat zou wel tof zijn

maar is het niet raar dat een winkel gewoon US versies verkoopt...?
pi_26484026
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Er staat een grote sticker van GBAparty.nl op, dus hij is nep. Die site is down hill gegaan toen ik er was. Ik ben met mijn reddingsvest door de kwalitatieve stront gereden en de wal bereikt zonder al te veel schrammen.
Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.

Dan gelijk mijn Astro Boy review pluggen. Zie hier!
pi_26484064
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ow dat zou wel tof zijn

maar is het niet raar dat een winkel gewoon US versies verkoopt...?
Tsja, gebeurt soms wel eens. Ik zag vandaag Ridge Racer en Wario Ware Touched, de Amerikaanse versies. Kan gewoon, als er geen Europese versie voorradig is he...
pi_26484961
Heb een mailtje gestuurd naar Nintendo
ff wachten op reactie

Metroid Fusion is wel tof 8) maar je ziet wel dat Zero Mission nieuwer is
zit alleen nu al "vast" op een stukje
pi_26496171
Ze geven geen vipcodes voor US games...
ze zeiden dat ik terug kon gaan voor een PAL versie
pi_26781898
Kingdom Hearts pakket
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).
Ze zijn te herkennen aan de E/T/M rating op de verpakking, alleen Engels (achterkant) en het copyright op de achterkant.

[ Bericht 56% gewijzigd door Aether op 06-05-2005 17:21:58 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_26784566
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts pakket
[afbeelding]
[..]

Intertoys verkoopt wel vaker Amerikaanse spellen (wat oudere spellen).
Ze zijn te herkennen aan de E/T/M rating op de verpakking, alleen Engels (achterkant) en het copyright op de achterkant.
Lelijk zwart randje.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:13:38 #93
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26784613
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:30 schreef Thomper het volgende:

[..]

Goh. Nog niet verder gelezen in het topic? 3 weken te laat reageren ook bovendien.. Niet zo flauw doen joh.

Dan gelijk mijn Astro Boy review pluggen. Zie hier!
Ik ruik wat. Ach het is een gbaparty link
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26790950
Ze hebben wel lef om dat nog op de markt te brengen...
Het GBA tijdperk is nadert zijn einde...
pi_26877519
Ik wilde gisteren Yoshi voor de DS gaan halen, maar die hadden ze niet bij de toys 'r us, maar toen zag ik wel zelda in de aanbiedingsbak liggen dus ik ben nu in het bezit van Zelda oracle of ages en oracle of time voor 10 euro per stuk. Alleen een beetje jammer dat ze het niet doen in mn DS en ik mn gba sp maar weer eens op heb moeten zoeken...

Zijn deze spellen nou eigenlijk hetzelfde (een beetje zoals pokemon rood en blauw) of zijn het echt hele verschillende spellen?
pi_26880354
zijn die voor de classic GBA of de color?
Pokemon draait iig ook veel om het vechten (turnbased)
ik weet niet of deze zelda games turnbased zijn..?
verder draait pokemon nogal om het verzamelen
heb geen zelda gespeeld dus kan verder weinig zeggen, maar pokemon was tof iig
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:06:23 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26880497
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef koei het volgende:
Ik wilde gisteren Yoshi voor de DS gaan halen, maar die hadden ze niet bij de toys 'r us, maar toen zag ik wel zelda in de aanbiedingsbak liggen dus ik ben nu in het bezit van Zelda oracle of ages en oracle of time voor 10 euro per stuk. Alleen een beetje jammer dat ze het niet doen in mn DS en ik mn gba sp maar weer eens op heb moeten zoeken...

Zijn deze spellen nou eigenlijk hetzelfde (een beetje zoals pokemon rood en blauw) of zijn het echt hele verschillende spellen?
Het zijn echt verschillende spellen maar om ze 100% uit te spelen moet je wel beide versies hebben.
pi_26895466
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zijn die voor de classic GBA of de color?
Pokemon draait iig ook veel om het vechten (turnbased)
ik weet niet of deze zelda games turnbased zijn..?
verder draait pokemon nogal om het verzamelen
heb geen zelda gespeeld dus kan verder weinig zeggen, maar pokemon was tof iig
Ik bedoelde of deze zelda's de zelfde spellen zijn (dus in beide zelda's dezelfde eindbazen en puzzels) zoals ook de pokemons hetzelfde zijn (met dezelfde eindbazen maar enkel een aantal andere pokemon). Maar Roy heeft het antwoord al gegeven

Overigens zijn het gameboy color spellen (maar daar is geen topic voor en een topic daarvoor zal ook niet echt gaan lopen denk ik..)

Kan je met twee GBA's en een gba linkkabel ook GBC spellen met elkaar linken?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:40:37 #99
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26895518
GBA topique!
weten jullie wanneer emerald in europa uitkomt?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
&gt;&gt;&gt; Geen referrertje in sigs &lt;&lt;&lt;
pi_26898596
sorry, dan heb ik je vraag niet helemaal begrepen...

Ik had ergens gehoord dat je geen GBC games kan linken via je GBA
of was dat GBA games met een DS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')