Gbc kan je niet op je ds spelen en gba kan je niet linkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
sorry, dan heb ik je vraag niet helemaal begrepen...
Ik had ergens gehoord dat je geen GBC games kan linken via je GBA
of was dat GBA games met een DS...
dit is de vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef koei het volgende:
Kan je met twee GBA's en een gba linkkabel ook GBC spellen met elkaar linken?
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Als de games dan goedkoper worden, waarom nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...![]()
Bovenste scherm van de DS is groter en helderder dan het scherm van de GBA. En de DS ligt beter in de hand. Mij hoor je dus niet klagen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...
Lekker een spelletje in de trent van: kijk schat, een cadeautje, is leuk (en er dan lekker zelf op spelen)
Ik heb nog nooit een intact GBA-doosje in envelop gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Fijn zo'n postbode die een pakje door je brievenbus propt en daarbij het hoesje van een GBA-spel sloopt.
Krijgen we je dan weer te zien op tv, rare bewegingen makend, net als met de eye toyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:57 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!
En dan heb ik het niet over Gamekings
ik heb em vandaag binnen gekregen, wat me nog het meeste verbaasde was dat er een rumble feature inzitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
Import ja. Voor Europa is de game verschoven naar september wegens 'localisatie problemen'. Ach ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef DinoPK het volgende:
Import ofzo? Smots heeft een review copy, maar ik ben vandaag alles langsgeweest maar niets kunnen vinden. En overal is de release date anders...
DVD Boxoffice?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef DinoPK het volgende:
Nou dan bestel ik hem wel bij Nedgame, die hebben hem op voorraad. Of zijn er goedkopere internet adresjes?
Bij dvdboxoffice komt er helemaal niks meer bij, dus is het gewoon 25 euro. Levering duurt gemiddeld een dag of 8quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm op hoeveel komt die dan netto? Poosje geleden dat ik wat heb besteld uit canada, en ik heb inmiddels ook geen creditcard meer, dus zal het via iemand anders moeten regelen.
De wisselkoers komt uit op ongeveer 25 euro, maar geen idee hoeveel shipping en douane belasting erop komt...
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Smots het volgende:
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.
Heb 'm nog niet gespeeld, maar hij ziet er wel leuk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |