abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24934927

LINKS
NBC Site
Official Site
Kijkcijfers Joey

OUDE TOPICS
Friends krijgt spin-off over Joey #1
Joey (Friends Spin-off) #2

CAST
quote:
Matt LeBlanc (Joey) @ imdb.com
Entertainment Weekly lauded Matt LeBlanc as "a rarity--a hunk with a gift for deadpan comedy," for his role as one of America's favorite "Friends." LeBlanc might never have detoured to acting if his mother, fearing for his safety, had not encouraged him to pursue something other than professional motorcycle racing.

After receiving his first motorcycle at age 8, LeBlanc participated in various amateur races and later even trained for a career in carpentry before ultimately deciding to become an actor.

After graduating from high school, LeBlanc set his sights on living in New York City. By 1987, he had obtained parts in national television commercials for such high-profile products as Levi's jeans, Coca-Cola and Doritos. He also appeared in a Heinz ketchup spot that won the prestigious Gold Lion Award at the 1987 Cannes Film Festival.

In 1988, LeBlanc began formal acting training. Within a year, he landed a starring role on the television series "TV 101" and relocated to Los Angeles. Since then, his television credits have included starring roles on "Top of the Heap" and "Vinnie & Bobby" and in the telefilm "Anything to Survive," opposite Robert Conrad. LeBlanc also guest starred on "Class of '96" and "Married...with Children."

LeBlanc appeared on the big screen in the 2000 blockbuster "Charlie's Angels," an update of the 1970s television series, opposite Drew Barrymore, Cameron Diaz and Lucy Liu, and in its successful sequel, "Charlie's Angels: Full Throttle." His other feature film credits include starring roles in "Lost in Space" and "Ed." LeBlanc can also be seen alongside Eddie Izzard in the war comedy "All the Queen's Men."

The National Italian American Foundation in Washington, D.C., recently honored LeBlanc for his contribution to the world of entertainment.

In addition to acting, LeBlanc enjoys working on his own cars and motorcycles--which include a Pantera racecar--and playing with his dogs. He currently lives in Los Angeles and is married to model Melissa McKnight. They recently welcomed their baby girl, Marina LeBlanc, on February 8, 2004. Matt LeBlanc's birthday is July 25.
quote:
Paulo Costanzo (Michael) @ imdb.com
Paulo Costanzo made his feature film debut in the box office hit "Road Trip." He went on to star opposite Josh Hartnett in "40 Days and 40 Nights" and opposite Alicia Silverstone and Woody Harrelson in the independent project "Scorched." Costanzo also appeared in "Josie and the Pussycats."

In addition to various television productions, Costanzo has performed onstage in Canadian productions of "Bogeyman" and "The Good Doctor."

Costanzo is originally from Toronto, Canada. He resides in Beverly Hills.
quote:
Drea de Matteo (Gina) @ imdb.com
Drea de Matteo has charmed America as Adriana, Christopher's loyal and loving fiancée on HBO's critically acclaimed show "The Sopranos."

De Matteo stars in "Assault on Precinct 13," a remake of John Carpenter's 1976 thriller. The film also stars Ethan Hawke and Laurence Fishburne. Other feature films include MGM's "Deuces Wild" and Warner Bros.' "Swordfish."

She was most recently seen in theaters starring with Gina Gershon in "Prey for Rock & Roll," directed by Alex Steyermark. Later this year, de Matteo will begin filming Steyermark's next film, "West Memphis Three," which is based on the true story of three teenagers who were unfairly convicted in a triple-murder case.

At the 2001 Cannes Film Festival, de Matteo received phenomenal reviews for her portrayal as a Puerto Rican-American drug lord in Abel Ferrara's film "'R Xmas."

As if acting weren't enough, de Matteo co-owns the ultra hip East Village boutique Filth Mart. During her downtime, de Matteo goes back to HB Studios, where her mother has taught playwriting for over 25 years. She and her mother, Donna de Matteo, are always developing and looking out for new writers and projects, as well as working on their own material.

De Matteo has a BFA from NYU's Tisch School of the Arts in film production.

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 05-02-2005 13:21:11 ]
pi_24935033
NBC-Site link is dood.

Hier nog maar eens mijn laatste vraag:
Hoe zit het met de kijkcijfers van Joey in Amerika?

er is een link
Who knew?
pi_24935088
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 @ 13:02 schreef washandje het volgende:
Nee Bobbie is zo leuk

Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers van Joey in Amerika?
Voor de exacte cijfers zie de link in de OP. Maar het komt er op neer dat de show steeds minder kijkers trekt en de 3de sitcom is achter Everybody Loves Raymond en Two and a Half Men.
quote:
Joey slipped out of the season-to-date top twenty in January. American Idol and CSI: Crime Scene Investigation have a stranglehold on the top spots, while Joey continues to compete with Will & Grace for the number-three sitcom behind Everybody Loves Raymond and Two and a Half Men. Next Thursday will mark the beginning of the second week of February sweeps, as Joey will get one final chance to improve without competition from Survivor before the reality program returns with its next premiere on February 17.
pi_24935210
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Voor de exacte cijfers zie de link in de OP. Maar het komt er op neer dat de show steeds minder kijkers trekt en de 3de sitcom is achter Everybody Loves Raymond en Two and a Half Men.
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van kijkcijfers en hoeveel het nou is in Amerika als je 10 miljoen kijkers hebt, maar weet iemand die er verstand van heeft of er met deze kijkcijfers nog een seizoen zou komen?
Who knew?
pi_24935364
Ik heb 15 afleveringen gezien, maar achteraf vind ik het friends concept niet zozeer meer aanwezig en zijn de grappen over domheid op een gegeven moment eerder standaard dan uitzondering .
Lucy Lee (die chineze uit Charlie's Angels) maakt veel goed in deze serie, als Joey's filmproducer met dwangneuroses...
pi_24935944
Ik heb de serie nog niet gezien maar het lijkt me wel wat.
pi_24936970
Ik heb 1 aflevering gezien. Ik vond het eigenlijk niet zo.
Nu Friends gstopt is moet je er eigenlijk niet verder op door gaan. Eind = einde.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:32:14 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24937392
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:26 schreef washandje het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n verstand van kijkcijfers en hoeveel het nou is in Amerika als je 10 miljoen kijkers hebt, maar weet iemand die er verstand van heeft of er met deze kijkcijfers nog een seizoen zou komen?
Wat weer info over wat een bepaalde rating inhoud kan je vinden op http://www.nielsenmedia.com/

There are an estimated 105.5 million television households in the USA.
A single ratings point represents 1%, or 1,055,000 households.
Share is the percentage of television sets in use tuned to a specific program.

Ratings blijven dalen, het is dus moeilijk om te zeggen of de show doorgaat voor een volgend seizoen. Het haalt dezelfde ratings als Will & Grace wat volgens mij al een paar seizoenen op dit aantal zit en nog gewoon doorgaat.
Maar een rating zegt niet alles. Het gaat er vooral om welke doelgroep men bereikt. Net als in Nederland wil men vooral de age-group tot 20-49 bereiken. Een serie gaat wel door als het percentage viewers in deze groep hoog genoeg is. Maar er spelen ook nog een boel andere factoren mee en zoveel weet ik er ook niet van .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_24937428
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:32 schreef PirE het volgende:

[..]

Wat weer info over wat een bepaalde rating inhoud kan je vinden op http://www.nielsenmedia.com/

There are an estimated 105.5 million television households in the USA.
A single ratings point represents 1%, or 1,055,000 households.
Share is the percentage of television sets in use tuned to a specific program.

Ratings blijven dalen, het is dus moeilijk om te zeggen of de show doorgaat voor een volgend seizoen. Het haalt dezelfde ratings als Will & Grace wat volgens mij al een paar seizoenen op dit aantal zit en nog gewoon doorgaat.
Maar een rating zegt niet alles. Het gaat er vooral om welke doelgroep men bereikt. Net als in Nederland wil men vooral de age-group tot 20-49 bereiken. Een serie gaat wel door als het percentage viewers in deze groep hoog genoeg is. Maar er spelen ook nog een boel andere factoren mee en zoveel weet ik er ook niet van .
Bedankt Het is me nu in ieder geval een stuk duidelijker.
Who knew?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:44:26 #11
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24937596
Ik heb de serie nog niet gezien, wanneer is ie eigenlijk in NL op de tv?
Friends vond ik altijd geweldig, en vooral Joey en Chandler, maar ik weer niet of de spin-off mij zo trekt. Ik ben bang dat het 't toch allemaal nét niet is.
Wordt er ook nog gezinspeeld op karakters uit Friends in de serie behalve dan Joey?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24938052
Het schijnt in Maart op Veronica te komen.
pi_24938081
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb de serie nog niet gezien, wanneer is ie eigenlijk in NL op de tv?
Friends vond ik altijd geweldig, en vooral Joey en Chandler, maar ik weer niet of de spin-off mij zo trekt. Ik ben bang dat het 't toch allemaal nét niet is.
Wordt er ook nog gezinspeeld op karakters uit Friends in de serie behalve dan Joey?
In de eerste aflevering zegt Joey één keer "For the last time, me and Chandler are not a gay couple!" oid, maar daarna hoor je er nooit meer iets van. Vind ik nogal jammer eigenlijk...
Who knew?
pi_24938101
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:09 schreef PrettyPrincess het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien. Ik vond het eigenlijk niet zo.
Nu Friends gstopt is moet je er eigenlijk niet verder op door gaan. Eind = einde.
Maar het einde was zo pijnlijk
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:16:52 #15
91300 pieter_pontiac
pi_24938114
-edit: warez-request-

[ Bericht 92% gewijzigd door Mike op 07-02-2005 11:05:02 (geëdit en genote) ]
Spatie is kapot.
pi_24938137
beetje te seksistisch eigenlijk
telkens overdreven decolletes en constant sexgrapjes
kijk ik veel liever coupling voor
Life sucks
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:24:03 #17
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24938243
Ik vind de serie eigenlijk steeds beter worden. In het begin vond ik het niet echt heel leuk, maar het lijkt erop dat de makers beginnen te ontdekken wat er wel en niet leuk is om te doen.

Bobby is trouwens geweldig. Wat een leip personage... echt alles dat zij zegt en doet is grappig!

"I was reaching in my purse for my car keys and accidentally tasered myself."
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24939806
waar ken ik die agent van hem ook alweer van?
pi_24940861
stifler's mother?
Life sucks
pi_24943117
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:50 schreef mrkanarie het volgende:
waar ken ik die agent van hem ook alweer van?
Dat britse wijf wat voor chandler gaat dansen in friends?
Who knew?
  zondag 6 februari 2005 @ 01:09:54 #21
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_24946881
Ik vind het echt HELEMAAL te gek Vanavond episode 16 gekeken, die viel me eigenlijk wel wat tegen... maar verder, hulde
Seriously!?
  zondag 6 februari 2005 @ 01:19:41 #22
65674 RCHY
Go Cards!
pi_24947023
Episode 16 vond ik wel ok. (of in ieder geval niet meer tegenvallend dan andere 'wat minder leuke ' afleveringen) Er zitten in ieder geval een aantal afleveringen bij die wel erg leuk zijn.
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  zondag 6 februari 2005 @ 11:29:37 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24950080
Episode 16 viel tegen maar voor de rest ben ik nog zeer positief

ik weet niet hoe de amerikanen er zelf overdenken maar het valt me niet tegen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24950113
16 was idd minder leuk. Wel heel grappig van Bobbie "i just tasered myself again"
Who knew?
pi_24959953
Judoman
16 was wel iets minder cool ja .. 17 mag die weer proberen te gaan overtreffen
  zondag 6 februari 2005 @ 23:56:05 #26
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24962693
Ik vond deze ep best leuk. Idd niet zo leuk als de vorige bijv, maar het gemiddelde niveau van de serie is wel omhoog gegaan.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:58:51 #27
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24962746
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond deze ep best leuk. Idd niet zo leuk als de vorige bijv, maar het gemiddelde niveau van de serie is wel omhoog gegaan.
Mee eens.
  maandag 7 februari 2005 @ 06:59:47 #28
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_24965537
Zondag begint de serie in Engeland, met een dubbele aflevering, ben benieuwd of het hier een beetje gaat lopen.

Over in de stad hangen nu Joey billboards. En de zender heeft nu speciale leaders waarin Joey het logo onder andere urm... probeert te eten.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_24975663
Episode 16 was wel erg gaaf vond ik... Ik had alleen gehoopt op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24978675
ik heb nu de eerste 12 alfeveringen gezien! vette shit zeg ik je!
quote:
Joey when you bought your new car, you díd return the rental, didn't you?
  maandag 7 februari 2005 @ 22:57:42 #31
91300 pieter_pontiac
pi_24978900
Ik heb net de pilot gezien, en wacht met smart op de rest.
Eerste gevoel is namelijk toch het missen van de andere Friends, maar zoals ik hier lees is de rest van de serie wel de moeite waard.

Nog even wachten tot ie op TV uitgezonden wordt, zo zonder ondertiteling vind ik het ook niet alles...
Spatie is kapot.
pi_25037002
Ik vind het echt een super serie, lach me kapot om die gast
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:12:07 #33
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_25037128
Leuke serie... ik download hem ook wekelijks.
Ik vind zijn agent, Bobby, geweldig!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_25038904
Valentine's episode was erg goed. Die journaliste was leuk, Alex was echt geweldig, toen ze dronken was echt dubbel gelegen en Michael was ook wel ok.

Een van de leukere afleveringen!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:22:27 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25039213
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nog even wachten tot ie op TV uitgezonden wordt, zo zonder ondertiteling vind ik het ook niet alles...
Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:48:51 #36
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_25043511
zojuist aflevering 17 gekeken, echt de beste tot nu toe, lachte bijna net zo hard als normaal met friends, het gaat toch edht de goede kant op
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_25044397
Jesus wat een irritant die interviewer bah!
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:56:01 #38
88233 Steve
Still the best.
pi_25044687
Im zag net een voorstukje op veronica van joey. Blijkbaar duurt het niet lang meer tot die op de nederlandse televisie komt. Heb alleen niet opgelet wanneer precies. Weet iemand dat?

Ik ga zeker kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:29:30 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25045286
Maart
pi_25045537
17 was ook weer uitermate goed te doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:18:06 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_25046033
4 maart dus op veronica.

Leuke voorstukjes voorzover ik gezien heb.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25055974
Aflevering 17 was zeker grappig. Alleen zat er niet echt een eind aan de verhaallijn met Michael.
And there was much rejoicing.
pi_25057720
17 was zeker grappig
SPOILER
Who knew?
pi_25057732
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:12 schreef Abonides het volgende:
Leuke serie... ik download hem ook wekelijks.
Ik vind zijn agent, Bobby, geweldig!
Iedereen vindt Bobby leuk
Who knew?
pi_25057792
Leuk en herkenbaar, zo'n ER-grapje doet wel een beetje aan Will & Grace denken overigens :p

[ Bericht 5% gewijzigd door ImPrEzA op 12-02-2005 18:57:23 (verkeerde smiley) ]
Seriously!?
pi_25058360
aflevering 17 zojuist bekeken
pi_25059646
Om de laatste aflevering heb ik weer een keer echt zitten lachen. Ik vond het een goede aflevering. Eigenlijk wordt het met meer karakters steeds beter. Bobbi vond ik eerst verschrikkelijk, maar is nu een leuk karakter vind ik. Die zus vind ik als karakter erg mislukt in de serie.
pi_25060069
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15
16 is net precies uit
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:18:28 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25060451
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 18:54 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

16 is net precies uit
De site waar ik ze vind niet ... Mail me anders even waar jij die vandaan haalt. scanman@home.nl
pi_25060503
ik ben nog maar bij aflevering 15 gebleven
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 19:21:39 #51
47213 ArmaniMania
pi_25060522
Jah dat was lachen geblazen dat met Joey.... wat een bagger
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:31:46 #52
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25060689
heb een aflevering gezien vond het zwaar triest viel me echt tegen
  zondag 13 februari 2005 @ 05:14:31 #53
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25068786
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:04 schreef washandje het volgende:

[..]

Iedereen vindt Bobby leuk
Bobbi is ook gewoon het leukste karakter!
  maandag 14 februari 2005 @ 11:03:51 #54
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_25083522
Hier ff een paar quotes van Bobbi

Bobbi tegen Michael (dacht ik tenminste):
quote:
I could slap a diaper on you and nurse ya right now.
...
And if I knew you were coming I wouldn't have brought Data
...
Michael: Thanks Bobbi. For getting me this ticket.
Bobbi: Ah... don't mention it. You will pay me back... HARD
quote:
Bobbie: Ooh theres the fiery Latin heartthrob I took a chance on.
Joey: I'm not Latin, I'm Italian.
Bobbie: Italian? Oh no! Italians are out this year. It may be time for you to call in your boy band connections.
Joey: I wasn't in a boy band.
Bobbie: I cant' catch a break!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  maandag 14 februari 2005 @ 11:04:59 #55
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_25083537
Chandler weer in het ziekenhuis....

"Matthew Perry has been rushed to the hospital after suffering a series of severe drug-induced seizures. The Friends actor, who played Chandler Bing in the hit US television series, was admitted under a false name to Los Angeles' UCLA hospital after a horrific adverse reaction to prescription drugs on Wednesday. Emergency tests on the star revealed traces of barbiturates, normally prescribed to aid sleep or calm anxiety. Perry has a history of prescription drug addiction and has been in and out of rehab since 1997. His spokeswoman says, "His doctor wanted him in the hospital where they could observe his condition. But he's fine."
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 14 februari 2005 @ 16:48:18 #56
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_25087450
quote:
Matt Le Blanc's new sitcom, Joey, proved an instant hit when it launched on Five last night, attracting more than 4 million viewers - the broadcaster's best ever audience outside football and films.
Joey is a Friends spin-off in which Le Blanc's lovably dumb character from the long-running comedy hit relocates to Los Angeles to further his acting career.

Five paid £450,000 per episode for Joey, huge money for a US import, to use it as the anchor for a new comedy night - the broadcaster's first series foray into this expensive genre.

But it looks like it will be money well spent, as Joey launched last night with a double bill between 8pm and 9pm and both shows attracted 4.1 million viewers and a 16% audience share, according to unofficial overnights.

Last night's launch makes Joey the highest rating show ever on Five, outside of live football and movies, despite a lukewarm critical reaction.

Joey just pipped an episode of CSI, which attracted 4 million viewers in April last year; and also proved more popular than the documentary Michael Jackson's Face, which was watched by 3.9 million in September 2002.

The sitcom also significantly boosted Five's audience in the 8pm Sunday slot, where the network's previous best was 2.5 million viewers.

And it was the most watched show among 16-34 year olds between 8pm and 9pm last night, attracting a 34% share in this demographic.

Joey also helped Five to an 8.8% share for the day, well above its average of 6.5%.

Five scored a rare ratings victory over BBC2 yesterday, with the BBC channel slumping to a 7% audience share and last place among the terrestrial networks.

Joey easily outshone snooker on BBC2 and Channel 4's 100 Greatest Tearjerkers, which both attracted 1.5 million viewers.

ITV1 won the slot comfortably, with The Royal attracting 8 million viewers and a 32% audience share, while BBC1's Down To Earth was watched by 4.8 million.

Well done Joey, it was very good.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_25091314
17 had weer een paar zeer goede grappen

Maar dat interview mens was zo irritant
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:40:45 #58
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_25099752
Hier in Engeland word Joey nu ook uitgezonden. Zondagavond werden aflevering 1 en 2 uitgezonden. Vind het tot nu toe nog een beetje matig, maar ik geef het nog een kans. Zal nog een paar afleveringen kijken om te zien of het nog verbeterd maar tot nu toe vind ik er eerlijk gezegd weinig aan...

Komen er nog Friends acteurs langs? Heb niet alle posts doorgelezen omdat ik niet wil weten wat er allemaal gaat gebeuren
NSJ & Lowlands still on my mind
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:01:17 #59
91300 pieter_pontiac
pi_25107226
16 was lachen.
Spatie is kapot.
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:04:40 #60
91300 pieter_pontiac
pi_25107259
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef Patch het volgende:
Chandler weer in het ziekenhuis....

"Matthew Perry has been rushed to the hospital after suffering a series of severe drug-induced seizures. The Friends actor, who played Chandler Bing in the hit US television series, was admitted under a false name to Los Angeles' UCLA hospital after a horrific adverse reaction to prescription drugs on Wednesday. Emergency tests on the star revealed traces of barbiturates, normally prescribed to aid sleep or calm anxiety. Perry has a history of prescription drug addiction and has been in and out of rehab since 1997. His spokeswoman says, "His doctor wanted him in the hospital where they could observe his condition. But he's fine."
Online translation:
quote:
"Matthew Perry is meegesleept aan het ziekenhuis na het lijden van een
aan reeks strenge drug-veroorzaakte beslagleggingen. De acteur van Vrienden, wie Chandler Bing in de de televisiereeks van de klapcV.s. speelde, werd toegelaten onder een valse naam aan het ziekenhuis van UCLA van
Los Angeles na een horrific ongunstige reactie op voorschriftdrugs op
Woensdag. Tests van de noodsituatie aangaande de ster openbaarden sporen van
barbituraten, normaal voorgeschreven aan hulpslaap of kalme bezorgdheid. De perenwijn heeft een geschiedenis van de verslaving van de
voorschriftdrug en in en uit rehab sinds 1997 geweest. Zijn spreekbuis zegt, "Zijn arts wilde hem in het ziekenhuis waar zij zijn voorwaarde konden
waarnemen. Maar hij heeft boete."

Een foute reactie op voorgeschreven slaapmiddelen begrijp ik?
Hij had al langer last van depressiviteit enzo toch?
Spatie is kapot.
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:12:20 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25107326
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:40 schreef Nokia3310 het volgende:
Hier in Engeland word Joey nu ook uitgezonden. Zondagavond werden aflevering 1 en 2 uitgezonden. Vind het tot nu toe nog een beetje matig, maar ik geef het nog een kans. Zal nog een paar afleveringen kijken om te zien of het nog verbeterd maar tot nu toe vind ik er eerlijk gezegd weinig aan...

Komen er nog Friends acteurs langs? Heb niet alle posts doorgelezen omdat ik niet wil weten wat er allemaal gaat gebeuren
De vrouw die Bobbie speelt is vooral geweldig. Die krijgt in "Joey" een steeds vaker terugkerende rol. Misschien wel de meest hilarische rol sinds lange tijd. En Lucy lui komt ook nog langs in een aantal afleveringen. ook geweldig. Nog niet de moed opgeven, want het wordt zeker bij vlagen erg leuk. Niet zo leuk als Friends, maar toch wel degelijk de moeite waard!
pi_25108614
waarom is iedereen toch zo gek van Bobbie... ik erger me dood aan haar overdreven karakter. Lucy Liu zit ook op het randje, maar die heeft wel erg leuke momenten...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 februari 2005 @ 08:44:03 #63
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25108649
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:40 schreef Retarded het volgende:
waarom is iedereen toch zo gek van Bobbie... ik erger me dood aan haar overdreven karakter.
je bent niet de enige.
te overdreven, te slecht geacteerd (ja, dat zegt wat in dit soort series...). van mij mogen ze haar afschieten, op een erg grappige manier want ja het is een comedy.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:57:47 #64
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_25109335
Apart topic over de nederlandse uitzendingen, vanaf 4 maart op veronica: "Joey": De Nederlandse Uitzendingen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:12:05 #65
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25111260
Bobbie rules, juist omdát ze zo over-the-top is!
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:59:45 #66
91300 pieter_pontiac
pi_25112953
Het viel me trouwens pas op dat Net5 behoorlijk loopt te knippen in de Friends afleveringen (tov de DVD), op heel veel plaatsen. Waardoor soms grappen amper overkomen, heel bizar.
Is natuurlijk om nóg meer tijd voor reclames te kunnen maken.

Hopelijk gaat Veronica dat niet doen bij de Joey-afleveringen...
Spatie is kapot.
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:47:42 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25113124
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
... en ik denk dat het juist GOED is geacteerd!

Wel vraag ik me af hoe lang ze nog mee blijft doen. Misschien kan iemand als Matt leBlanc er niet goed tegen als iemand anders zijn show steelt.
pi_25113223
Matthew Perry wat doe je
Was ie er eindelijk van af, gaat ie weer... zo kan je nooit meer fantastische series en films maken
Who knew?
pi_25113487
moet zeggen dat de serie iets mist tov friends. Met Joey is elk nieuw aflevering een compleet ander verhaal lijn, ze moeten af en toe de afleveringen meer samen laten vloeien
  woensdag 16 februari 2005 @ 15:18:53 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25113642
Er mist inderdaad een rode draad. Bij Friends was dat een aantal jaren de relatie Ross/Rachel ... later een beetje Rachel/Joey .. en natuurlijk Monica/Chandler. Dat ontbreekt er nog aan bij Joey.
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:52:54 #71
91300 pieter_pontiac
pi_25115927
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De site waar ik ze vind niet ... Mail me anders even waar jij die vandaan haalt. scanman@home.nl
Mij ook
Ik heb nl. ook nog maar tot 15...
Spatie is kapot.
  donderdag 17 februari 2005 @ 04:28:00 #72
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25121672
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Er mist inderdaad een rode draad. Bij Friends was dat een aantal jaren de relatie Ross/Rachel ... later een beetje Rachel/Joey .. en natuurlijk Monica/Chandler. Dat ontbreekt er nog aan bij Joey.
Nee hoor, voor mij is dat Joey/Buurvrouw (het feit dat ik haar naam niet ken zegt al genoeg over de ontwikkeling van de karakters, wat volgens mij het probleem is van de serie)
pi_25123242
Buurvrouw is Alex. De 4 main karakters zou je na 17 afleveringen wel moeten kennen hoor.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:30:36 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25143209
De nieuwe Joey is weer uit guys.. Effe kijken dus
pi_25143795
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe Joey is weer uit guys.. Effe kijken dus
Dank je voor de herinnering
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_25143880
Net gekeken. Haalt het jammergenoeg niet bij de laatste aflevering, maar had nog steeds wel wat grappige momenten.
pi_25146319
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Mij ook
Ik heb nl. ook nog maar tot 15...
add me @ msn
Life sucks
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:58:09 #78
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25148037
Ja ik heb hem ook gekeken was wel weer leuk niet super
pi_25149822
ik vond deel 18 wel grappig.
die awardshow werden cool gedist
Life sucks
pi_25150416
18 was saai!
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_25150502
niet 1 van de beste idd, maar toch wel weer hilarisch! wel wat voorspelbaar he, Mchaels handdruk-capaciteiten
Seriously!?
pi_25151079
Zaten wel weer een paar leuke grappen tussen
pi_25151583
joey is nog net leuk genoeg om geen totale verspilling van tijd te zijn, maar het is zeker wel een matige serie, friends was toch een stuk leuker

ik kijk nu nog een of twee keer, als weer zo saai en matig is dan stop ik maar met kijken..

hoe zijn de kijkcijfers in amerika? toenemend, zelfde of afnemend?
pi_25159169
In de OP staat een link naar de kijkcijfers, maar het liep wel steeds meer terug.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:51:29 #85
115251 forumYoda
The force is my ally.
pi_25211907
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mij ook graag, ik kan wel fatsoenlijk engels, maar mijn meissie helaas niet.
yoda@djrensema.demon.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:49:39 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25217411
Iemand hier enig idee hoeveel afleveringen dit eerste seizoen gaat bevatten?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:52:44 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25217455
ik denk 24 is vaak standaard aantal
pi_25217489
24 inderdaad
pi_25246645
ep 19:

Aardig, niet bovengemiddeld. Wederom een bekend persoon in een bijrol, dit maal Christina Ricci. Ik kan der rol alleen niet zo grappig vinden, plus dat ze niet overkomt als een zuster van joey waar ik Gina nog wel aan kan zien als zus door de Italiaanse achtergrond van beide karakters.

Michael zoals altijd weer de grote sukkel (leuk visvrouwtje overigens), enkele aardige grapjes, de terugkeer van de personal assistant (had ik niet verwacht na 'the tonight show' aflevering, toen Gina semi op zoek was naar een andere vent, nu heb ik nog meer een snol gevoel bij haar), en verder niet veel bijzonders.

Ondertussen zijn er al aardig wat karakters geintroduceerd in de serie, maar Jennifer Coolidge (Bobby) en Lucy Lui (Lauren) blijven verreweg mijn favoriete bijrollen (buiten de vaste cast van Joey, Gina, Michael en Alex om, al zijn de bijrollen grappiger dan de hoofdrollen).
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:34:09 #90
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25246776
Ondanks dat er af en toe wat matige afleveringen tussen zitten vind ik het een goede en leuke serie!
Om het nu al, na nog niet eens 1 seizoen, met Friends te vergelijken kan denk ik niet echt..maar Friends is natuurlijk ook moeilijk te overtreffen of te evenaren toen ze in hun top zaten. Want ook niet elk seizoen van Friends was even leuk.

Zal es kijken naar ep 19.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:52:14 #91
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25247027
loop er dus nog twee achter, was bij 17 blijven steken. Die vond ik er leuk, een van de leukste tot nu toe. Gewoon lekker flauw dat bleek dat die intervieuwer steeds ouder was.
"tomorrow is the birthday of my baby siter, she's gonna be 40"

En die dodelijke blik van Joey naar die violist was ook weer eens meesterlijk
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25247075
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef DinoPK het volgende:
ep 19:

Aardig, niet bovengemiddeld. Wederom een bekend persoon in een bijrol, dit maal Christina Ricci. Ik kan der rol alleen niet zo grappig vinden, plus dat ze niet overkomt als een zuster van joey waar ik Gina nog wel aan kan zien als zus door de Italiaanse achtergrond van beide karakters.

Michael zoals altijd weer de grote sukkel (leuk visvrouwtje overigens), enkele aardige grapjes, de terugkeer van de personal assistant (had ik niet verwacht na 'the tonight show' aflevering, toen Gina semi op zoek was naar een andere vent, nu heb ik nog meer een snol gevoel bij haar), en verder niet veel bijzonders.

Ondertussen zijn er al aardig wat karakters geintroduceerd in de serie, maar Jennifer Coolidge (Bobby) en Lucy Lui (Lauren) blijven verreweg mijn favoriete bijrollen (buiten de vaste cast van Joey, Gina, Michael en Alex om, al zijn de bijrollen grappiger dan de hoofdrollen).
Ik vond ep 19 juist wel weer leuk en grappig t.o.v. de vorige aflevering.

en
SPOILER
pi_25248064
19 was echt super, heb me kapot gelachen
pi_25249918
haha, net gekeken, top weer
zou er een vervolg met Joelle in zitten?
Seriously!?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:11:52 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25253375
19 was heel erg cool

dat stukje op het eind geweldig
pi_25254267
Ja, deze was weer helemaal toppie

Vooral Michael, god wat is hij stom
O+ BlaBlub O+
pi_25254504
19 ga ik zo zien; hopen dat het weer lache geblazen is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Games vrijdag 25 februari 2005 @ 19:31:14 #98
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25254545
19 was voor de verandering eens een keer wel leuk, maar ik begin die Michael wel heel sneu te vinden nu...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:53:18 #99
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_25254890
lijkt me een best leuke serie, begin maart toch op veronica?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_25263497
19 was weer erg grappig

Zaten weer leuke dingen in. Jammer van het slappe begin van het seizoen, maar het is nu echt een redelijke goede serie.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:34:31 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25264258
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
lijkt me een best leuke serie, begin maart toch op veronica?
Ja om 20:30 vanaf 4 maart
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:28:07 #102
115251 forumYoda
The force is my ally.
pi_25319004
Ik geniet van alle afleveringen wel. Alleen bij 17 heb ik geen geluid (TCM versie) iemand enige idee welke codec ik daarvoor nodig heb?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:24:13 #103
91856 Stretto
..........
pi_25357327
Ik heb laatst Joey voor de grap gedownload en heb me echt kapot gelachen......kan me niet herinneren dat ik zo hard heb gelachen om een tv serie (kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst naar een tv serie heb gekeken )

Ik heb ze allemaal nu gekeken en het is echt vet
Als iemand ze nog nodig heeft, geef maar een seintje
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:42:16 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25357609
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef forumYoda het volgende:
Ik geniet van alle afleveringen wel. Alleen bij 17 heb ik geen geluid (TCM versie) iemand enige idee welke codec ik daarvoor nodig heb?
Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 02:37:55 #105
91856 Stretto
..........
pi_25358283
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.
Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 4 maart 2005 @ 02:45:32 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25358359
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 02:37 schreef Stretto het volgende:

[..]

Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensen
Heb ik zelf slechte ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijk

Om even on topic te blijven: ik vond de laatste afl van Joey erg leuk, dus hopelijk blijft dat voorlopig zo. Wel heb ik Bobbie gemist.

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 04-03-2005 10:26:29 ]
pi_25359503
geen Joey!! gvd
pi_25359676
Pas op 24 maart weer.
And there was much rejoicing.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:27:06 #109
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25359768
Hoezo geen Joey?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25359769
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb ik zelf slecht ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijk

Om even on topic te blijven: ik vond de laatste afl van Joey er leuk, dus hopelijk blijft dat boorlopig zo. Wel heb ik bobbie gemist.
ik heb videotoolbox, die is ook erg goed! overigens heb ik net afl. 18 gezien en vond hem wel vet
pi_25360602
Over 10 uurtjes!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:03:13 #112
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25363334
hmmm waarom herhalen ze op NBC nu ineens oudere afleveringen? Zijn ze nog niet zover ofzo?
Seriously!?
pi_25363452
deel 19 was de laatste toch?
Life sucks
pi_25363545
weer een tussenstopje, blijkbaar doen ze dat weleens
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:36:31 #115
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_25363806
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
Jep,
Episode Number 19
First Aired Feb 24, 2005
Episode Number 20
First Aired March 24, 2005

Weer wachten dus
pi_25363883
Ik snap die uitzendschema's in Amerika niet.. zie dit nou:

http://cat.micro50ft.com/

Gewoon de hele maand bjina niks
pi_25366127
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
Ik heb 18 als laatste.
Heb ze ook allemaal al gezien, want Joey is echt super grappig! Beter dan Friends. Alhoewel ik dit soort humor pas sinds kort kan warderen.

Maar vnv dus op de buis in NL.
http://www.tvgids.nl/artikel12426.html
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:43:33 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25366386
Dus bijna een maand wachten pffff
pi_25366522
Heb ze nu allemaal gezien (tot voor zover ze uitgezonden zijn op NBC). De eerste afleveringen zijn echt matig, maar ineens (geloof vanaf ep 6,7) begint 't echt leuk te worden.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25367637
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Heb ze nu allemaal gezien (tot voor zover ze uitgezonden zijn op NBC). De eerste afleveringen zijn echt matig, maar ineens (geloof vanaf ep 6,7) begint 't echt leuk te worden.
ik vind het allemaal nog een beetje onder de maat, kwalitatief gezien, vind het wel een hele leuke serie, die van vanavond ken ik al maar gaat toch ff opnemen denk ik om na wie is de mol te kijken
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:51:36 #121
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25369181
Toch grappig om het nu met ondertiteling te zien, blijft cool

edit: ligt het nou aan mij of kwam er nog een nastukje van een halve minuut ofzo wat ze nu niet hebben uitgezonden? Waarin op NBC de aftiteling in beeld kwam toch...

[ Bericht 49% gewijzigd door ImPrEzA op 04-03-2005 21:02:18 ]
Seriously!?
pi_25369386
ik kon die zus echt niet in deze rol zien en vooral niet in de leeftijd van 36. Kan er alleen maar zien als Adriana uit de Soprano's
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:09:31 #123
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25369414
Die chick uit de Sopranos doet mee.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:20:21 #124
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25369586
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Toch grappig om het nu met ondertiteling te zien, blijft cool

edit: ligt het nou aan mij of kwam er nog een nastukje van een halve minuut ofzo wat ze nu niet hebben uitgezonden? Waarin op NBC de aftiteling in beeld kwam toch...
Nee bij de eerste aflevering zat niet zo'n 'nastukje' met aftiteling. Idd wel even leuk om ook met ondertiteling te zien, maar als je dr teveel op let komen grappen niet altijd over.
pi_25369665
Ah de eerste aflevering was in ieder geval vreselijk grappig, ik heb me echt rotgelachen zeg
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:58:01 #126
91300 pieter_pontiac
pi_25370253
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Joey is echt super grappig! Beter dan Friends.
Wááááááááááát?

NOOIT.

Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is, terwijl je met Friends nog wat afwisseling had, of het nu Chandler-Rachel, of Ross-Joey, of Monica-Phoebe was, het was altijd grappig.

Nu vind ik het alleen leuk als Joey erbij is, vooral die Michael vind ik vervelend.

Kortom: ik vind het leuk, maar alleen omdat ik de hele Friends-serie standby heb staan.
Spatie is kapot.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:42:04 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25371098
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
ik kon die zus echt niet in deze rol zien en vooral niet in de leeftijd van 36.
Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]
Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is,
Zat Bobbie er nog niet in dan? Want die is veel leuker dan Joey
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:42:52 #128
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25371110
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Wááááááááááát?

NOOIT.

Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is, terwijl je met Friends nog wat afwisseling had, of het nu Chandler-Rachel, of Ross-Joey, of Monica-Phoebe was, het was altijd grappig.

Nu vind ik het alleen leuk als Joey erbij is, vooral die Michael vind ik vervelend.

Kortom: ik vind het leuk, maar alleen omdat ik de hele Friends-serie standby heb staan.
Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.

Gina en Michael moeten zichzelf nog wel bewijzen als karakters.
pi_25371232
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.
Nee okay, maar in de Soprano's speelt ze wel een wat jonger grietje en dat vind ik beter bij der passen.

Maar vond de rest ook niet zo denderend, niet een serie waarvan ik denk ik ga vaker kijken.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:52:54 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25371306
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb 18 als laatste.
Dan loop je er één achter!
  Redactie Games vrijdag 4 maart 2005 @ 23:40:37 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25372262
Kut, dus nog een week of 3 wachten...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:44:20 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25375088
Vanavond kon me nog niet echt overtuigen.
Vond 't zeker in het begin vooral flauw, maar tegen het eind heb ik toch wel een aantal keer moeten lachen.
't Is geen serie waar ik voor thuis blijf, vooralsnog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25375302
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, dus nog een week of 3 wachten...
Ja balen
Who knew?
pi_25377733
"For gods sake! We Where NOT a Gay-couple!!!

pi_25377784
Ik heb toch wel moeten lachen nu en dan, eerlijk is eerlijk
De manier waarop Joey zo achterover viel tijdens het gluren

Geen topper vooralsnog maar wel grappig af en toe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:47:41 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25378061
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 11:23 schreef fratsman het volgende:
"For gods sake! We Where NOT a Gay-couple!!!

Maar dan zonder die h

David Schwimmer (Ross) heeft trouwens een paar Joey afleveringen geregisseerd.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:02:19 #137
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25378274
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.

Gina en Michael moeten zichzelf nog wel bewijzen als karakters.
Ik kan ook goed om michael lachen hoor (maar dat komt idd omdat ik al meer afleveringen heb gezien)

De serie wordt zeker beter in verloop van tijd. Ik kan er iig hard om lachen
pi_25378484
Ik vind het wel een leuke serie, maar toch mis ik de andere friends
Bij de auditie lachte ik me helemaal kapot
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 6 maart 2005 @ 20:36:40 #139
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25401085
vanavond om 22.50 op Veronica de herhaling, voor de mensen die het hebben gemist!
Seriously!?
  zondag 6 maart 2005 @ 23:05:12 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25403450
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage zondag 6 maart 2005 @ 23:06:55 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25403486
Zet t net toevallig op en zet het zo ook weer lekker uit. Wat een crap.
pi_25403729
Zelfs na 19 afleveringen ontwikkelen de karakters nog niet echt. In Married With Children ook niet, maar daar werkte het gewoon wel goed.

Volgend seizoen moet echt wel flink beter worden anders zal Veronica al snel moeten gaan herhalen.
  Redactie Frontpage maandag 7 maart 2005 @ 08:59:51 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25407769
Ik vond de karakters ook niet leuk, Joey alleen is niet leuk. Zijn zus ook niet. Ze hadden Ross een show moeten geven, die was veel leuker en in de situaties waren ook leuker: museum, monica Chandler, de baby, liefdesleven (want rachel zou dan uit zijn) zijn kinderen, zijn lesbische ex...
pi_25411849
Vond t eigenlijk wel leuk

Zag 't gisteravond toevallig, en verwachte er eigenlijk helemaal niks van.... maar viel mee dus
pi_25412066
tv series met ondertiteling

leer engels!
  maandag 7 maart 2005 @ 14:46:38 #146
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_25412417
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:17 schreef BIGGI het volgende:

leer engels!
Precies, de helft van de grappen komt meestal niet eens goed over met die domme vertalers
pi_25417605
quote:
Op maandag 7 maart 2005 08:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de karakters ook niet leuk, Joey alleen is niet leuk. Zijn zus ook niet. Ze hadden Ross een show moeten geven, die was veel leuker en in de situaties waren ook leuker: museum, monica Chandler, de baby, liefdesleven (want rachel zou dan uit zijn) zijn kinderen, zijn lesbische ex...
De Pilot (1e aflevering) is idd ook niet erg leuk. Maar wacht maar tot je de 2e (en alle andere) afleveringen hebt gezien. De characters zijn wel degelijk leuk !! en hebben net als Chandler, Ross, Monica, Phoebe en Rachel elk hun eigen trekjes. Je moet je alleen ffies wat het idee afzetten dat de andere 5 friends elk moment kunnen binnenlopen.

Ik heb Joey nu tot aflevering 19 gezien, en tis echt heeeeeel gaaf. !!

maandag 7 maart 2005 @ 23:00:02 #148
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25417941
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:17 schreef BIGGI het volgende:

leer engels!
dat vind ik zo'n makkelijke opmerking

als jij dat kan hoeft niet te betekenen dat iedereen dat kan

en ja ik kan het ook wel ik download elke aflevering van internet
pi_25458095
tegen iedereen die het niet zo heel leuk vind: het wordt echt wel leuker

* mr.marcus wacht op deeltje 20
Life sucks
  vrijdag 11 maart 2005 @ 02:27:02 #150
91300 pieter_pontiac
pi_25468048
Komt er wel een deel 20?
Ik meende namelijk dat Matt LeBlanc pas in een interview zei dat het eerste seizoen 19 afleveringen kreeg, en ik zie ook nergens in Epsiode guides meer dan 19, ook toen die nog niet uitgezonden was...

EDIT: Hij komt er dus wel, vreemd dat ie nog nergens in de guides stond. Op de site van Warners Bros staat dit:
quote:
"Joey and the Neighbor"
MARCH 24, 2005
Joey is attracted to his new female neighbor, Sarah (MÄDCHEN AMICK - "ER," "Twin Peaks"), who is more than capable of holding her own during their dates.

[ Bericht 48% gewijzigd door pieter_pontiac op 11-03-2005 02:45:52 ]
Spatie is kapot.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:09:14 #151
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_25471747
Als je even de moeite had genomen om het topic door te lezen.....
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:36 schreef Miguel het volgende:
Episode Number 19
First Aired Feb 24, 2005
Episode Number 20
First Aired March 24, 2005
pi_25472539
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Idd! Ze is geweldig, lach me helemaal een breuk om haar :-)
Everyone has a little dirty laundry
  zondag 13 maart 2005 @ 21:30:47 #153
115251 forumYoda
The force is my ally.
pi_25509646
-edit: offtopic-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mike op 13-03-2005 23:51:40 ]
pi_25525036
Tis wel een leuke serie, maar ik kan me voorstellen dat je na een tijdje wel genoeg krijgt van de 'bwaha wat is joey toch dom' grappen .
pi_25649096
Hehe, ik ben ze nu allemaal aan het kijken, lig echt regelmatig dubbel !
Jupiler is goed
pi_25649176
" movers and shakers, I just can't be mad at those people"
pi_25706332
quote:
15. 1-15 275464 20-Jan-2005 Joey and the Assistant
16. 1-16 275465 03-Feb-2005 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 275466 10-Feb-2005 Joey and the Valentine's Date
18. 1-18 275467 17-Feb-2005 Joey and the Wrong Name
19. 1-19 24-Feb-2005 Joey and the Fancy Sister
20. 1-20 24-Mar-2005 Joey and the Neighbor
21. 1-21 21-Apr-2005 Joey and the Temptation
http://www.tvtome.com/Joey/eplist.html

Vandaag dan toch weer de nieuwe Joey aflevering?
Jupiler is goed
pi_25706379
yep. ben benieuwd.
wel echt klote zo'n stop van een maand
pi_25707270
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
yep. ben benieuwd.
wel echt klote zo'n stop van een maand
Idd.... jammer dat ie pas om 4 snachts in de VS is.... wordt weer wachten tot morgenochtend dan...
Jupiler is goed
pi_25707293
erg leuk, alle afleveringen tm 19 gezien nu, erg grappig

Vannacht ff de nieuwe downloaduh samen met the OC

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2005 14:47:05 ]
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:30:53 #161
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25708207
Dus na vandaag WEER een maand wachten
Seriously!?
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:37:55 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25708352
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:30 schreef ImPrEzA het volgende:
Dus na vandaag WEER een maand wachten
Werd ook wel weer tijd weet niet eens meer waar de laatste over ging
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:58:05 #163
91300 pieter_pontiac
pi_25719552
Waarom duurt het nu zo f$&%cking lang tussen de uitzendingen?
Weer een maand wachten, op deze manier duurt elk seizoen 1,5 jaar.
Spatie is kapot.
pi_25719570
Morgenochtend weer een nieuwe downloaden
pi_25719584
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pannaking_ het volgende:
Morgenochtend weer een nieuwe downloaden
Love it
Jupiler is goed
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:07:17 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25719793
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom duurt het nu zo f$&%cking lang tussen de uitzendingen?
Weer een maand wachten, op deze manier duurt elk seizoen 1,5 jaar.
Ja ik lees het ook hierna weer een maand wachten

WTF waar slaat dat in vredesnaam op
pi_25719951
Ik heb nu al 2 x een hele middag alle afleveringen die ik tot nu toe heb achter mekaar gekeken het blijft leuk.
Als het kan pak ik de NL uitzendingen ook mee, maar damn wat kut dat nu telkens zo lang duurt tussen nieuwe afleveringen uit de VS dadelijk loopt NL nog gelijk ofzo....
pi_25724693
leuk nieuwe aflevering!
SPOILER
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:54:09 #169
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25728261
Vanavond \o/

Zag trouwens gister in de krant een advertentie voor een nieuwe film, volgens mij met Gina...?
Seriously!?
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2005 @ 14:02:34 #170
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25731754
Weer een hele fucking maand wachten...
pi_25731881
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:50 schreef Chillmeister het volgende:
leuk nieuwe aflevering!
SPOILER
Echt wel cool deze nieuwe aflevering, maar wat je zegt in je spoiler zou heel goed kunnen al zouden we ook op het verkeerde been gezet kunnen worden
pi_25732246
is die nieuwe aflevering nu al uit dan?!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:00:02 #173
91300 pieter_pontiac
pi_25733156
Ik heb NBC ff een mailtje gestuurd waarom het nu zo lang duurt tussen de uitzendingen
Ik ben benieuwd of er een reactie volgt...
Spatie is kapot.
pi_25734346
Leuke aflevering inderdaad.

Ben wel benieuwd hoe het nou verder gaat met Alex en Joey
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2005 @ 15:53:42 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25734431
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb NBC ff een mailtje gestuurd waarom het nu zo lang duurt tussen de uitzendingen
Ik ben benieuwd of er een reactie volgt...
En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebt
pi_25736408
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebt
naar de .nl kijken ze helemaal niet naar
pi_25736628
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
is die nieuwe aflevering nu al uit dan?!
Al al al....we hebben er veels te lang op moeten wachten, en nu moeten we weer een maand wachten
pi_25739132
nou kun je NBC wel gaan mailen waarom het zo lang duurt, maar dat heeft geen enkele zin. Het tv-systeem in de USA werkt nou eenmaal op rating en reclame geld. Dat reclame geld wordt binnengehaald middels de zogenaamde Sweeps-perioden. Dan wordt er vastgesteld hoeveel geld een reclamespot in elke programma moet kosten op basis van de kijkcijfers. February en May zijn sweeps perioden (November en July ook). Aangezien een seizoen meestal 22 afleveringen heeft (soms 24), proberen ze die zo veel mogelijk in de sweeps perioden te laten vallen (met lekker veel guest-stars.
I love it when a plan comes together !
pi_25739958
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou kun je NBC wel gaan mailen waarom het zo lang duurt, maar dat heeft geen enkele zin. Het tv-systeem in de USA werkt nou eenmaal op rating en reclame geld. Dat reclame geld wordt binnengehaald middels de zogenaamde Sweeps-perioden. Dan wordt er vastgesteld hoeveel geld een reclamespot in elke programma moet kosten op basis van de kijkcijfers. February en May zijn sweeps perioden (November en July ook). Aangezien een seizoen meestal 22 afleveringen heeft (soms 24), proberen ze die zo veel mogelijk in de sweeps perioden te laten vallen (met lekker veel guest-stars.
Joey haalt geloof ik iets van 10 miljoen kijkers... lijkt mij best goed eigenlijk...
Jupiler is goed
pi_25741985
eindelijk, een verhaal lijn dat langer duurt dan 1 aflevering.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:38:04 #181
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25749755
Nu gaat het eindelijk tijd worden voor Joey&Alex
  zaterdag 26 maart 2005 @ 03:15:06 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25750856
Lijkt me wel wat te vroeg om al tot die conclusie te komen. Er is nog niets gebeurd wat in die richting wijst, behalve het feit dat ze gaat scheiden (als dat doorgaat). De scene dat hij haar op het eind in haar armen neemt is vanzelfsprekend een troostscene en hoeft niets te betekenen. Als de scheiding inderdaad doorgaat zou het een mogelijkheid kunnen zijn in de toekomst, maar dan verwacht ik eerlijk gezegd een soort Ross/Rachel relatie. Iedere keer net niet dus.... Zo houden ze de mogelijkheden open en blijft er een soort rode draad, iets wat de serie nodig heeft.
pi_25751950
Joh, hou eens op met al die spoilers
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 10:17:51 #184
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25752188
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 09:55 schreef rena het volgende:
Joh, hou eens op met al die spoilers
Jij moet hier zijn: "Joey": De Nederlandse Uitzendingen
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_25752231
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Chillmeister het volgende:
eindelijk, een verhaal lijn dat langer duurt dan 1 aflevering.
ja, beter als bij Joan of Arcadia. Voor de rest niets te klagen over die serie hoor.
pi_25752531
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Nu gaat het eindelijk tijd worden voor Joey&Alex
ik vond z'n date van deze aflevering veel leuker dan Alex
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:50:20 #187
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25752568
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me wel wat te vroeg om al tot die conclusie te komen. Er is nog niets gebeurd wat in die richting wijst, behalve het feit dat ze gaat scheiden (als dat doorgaat). De scene dat hij haar op het eind in haar armen neemt is vanzelfsprekend een troostscene en hoeft niets te betekenen. Als de scheiding inderdaad doorgaat zou het een mogelijkheid kunnen zijn in de toekomst, maar dan verwacht ik eerlijk gezegd een soort Ross/Rachel relatie. Iedere keer net niet dus.... Zo houden ze de mogelijkheden open en blijft er een soort rode draad, iets wat de serie nodig heeft.
Het lijkt mij overduidelijk dat Joey/Alex de Ross/Rachel van deze serie zijn. Ze hebben allebei meerdere malen aangegeven hoe leuk ze elkaar vinden, maar Alex was getrouwd, dus dat was een no-go. Nu ze gescheiden is, zijn ze technisch gesproken meer beschikbaar voor elkaar.

Maar ik bedoelde ook niet dat ze nu direct wat zullen krijgen. Ik denk dat die andere buurvrouw (de fotografe) eerst een tijd Joey's vriendin zal zijn, terwijl Alex verliefd op hem wordt ofzo. En dan kan het Grote Mislopen beginnen. Maar dat versta ik ook onder Joey/Alex; dat ze om elkaar heen gaan draaien.

Allemaal speculatie natuurlijk.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:57:55 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25752693
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat het zo inderdaad ongeveer zal gaan.
pi_25752842
En wat komt dr dan van michael... Zou het met 'the fish girl' nog wat worden
Jupiler is goed
pi_25753077
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Yup, zoiets zat ik ook ongeveer te denken. Er zal ook een tijd aankomen wanneer chicken legs een vriendin krijgt
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:23:45 #191
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25753165
Ik zal ep20 ook eens gaan kijken binnenkort.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:24:57 #192
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25753194
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Yup, zoiets zat ik ook ongeveer te denken. Er zal ook een tijd aankomen wanneer chicken legs een vriendin krijgt
"Chicken legs"...

Ik denk dat Michael ook meteen meer krijgt dan dat 'ie aan kan. Een oudere vrouw bijvoorbeeld, of dat hij het vriendinnetje van Joey (per ongeluk) afpakt. Lijkt me wel iets voor de aschrijvers om hem gelijk een hele lastige romance te geven.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:27:42 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25753239
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Lijkt me wel iets voor de aschrijvers om hem gelijk een hele lastige romance te geven.
Bobbi
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:28:45 #194
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25753262
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bobbi
Dat zou dan weer net iets té over the top zijn! Maar wel verschrikkelijk grappig!
pi_25753431
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bobbi
pi_25753744
Hehe, die bobby, echt zo'n geweldig wijf in die serie !
Speelde toch ook stiflers mum?
Jupiler is goed
  Redactie Games zaterdag 26 maart 2005 @ 13:13:25 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25755505
Aflevering 20 was weer eens leuk
pi_25755717
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 20 was weer eens leuk
ik vond 'm wel aardig. was af en toe erg voorspelbaar, zoals bijv met die chicken legs op het einde.
  Redactie Games zaterdag 26 maart 2005 @ 13:28:14 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25755809
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vond 'm wel aardig. was af en toe erg voorspelbaar, zoals bijv met die chicken legs op het einde.
Voorspelbaar of niet, dat stukje was nog steeds leuk
pi_25755919
tt aangepast?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:53:07 #201
91300 pieter_pontiac
pi_25758735
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrkanarie het volgende:
tt aangepast?
idd, Amerika-kijkers?

dat lijkt meer op mensen die met een verrekijker op het strand bij Normandie gaan staan
Spatie is kapot.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:05:10 #202
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25758980
mja, het is daar altijd zo mistig, op dat strand
Seriously!?
pi_25760064
Hehehe, op Veronica wordt deze serie NIET gekeken. Gisteren maar 94.000 kijkers. Hahaha.
pi_25765456
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef CloudStrife het volgende:
Hehehe, op Veronica wordt deze serie NIET gekeken. Gisteren maar 94.000 kijkers. Hahaha.
ahw
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:17:21 #205
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25769875
Damn, tegenvaller... misschien toch meer mee adverteren? Ik kan me indenken dat alle honderdduizenden Friends-kijkers Joey ook wel willen zien.... maar als ze het niet weten...
Seriously!?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:22:07 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25770008
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Damn, tegenvaller... misschien toch meer mee adverteren? Ik kan me indenken dat alle honderdduizenden Friends-kijkers Joey ook wel willen zien.... maar als ze het niet weten...
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.
  zondag 27 maart 2005 @ 00:35:05 #207
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25771800
Nouja, ze waren toch alleen op Veronica?
Friends was op Yorin, misschien dat dat uitmaakt..
Seriously!?
pi_25772051
deel 20
Life sucks
  zondag 27 maart 2005 @ 01:12:19 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25772528
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Nouja, ze waren toch alleen op Veronica?
Friends was op Yorin, misschien dat dat uitmaakt..
Zou kunnen dat de spotjes verder nergens zijn uitgezonden, geen idee. Maar als je de laatste maand ook maar 1 of 2 programma's op Veronica hebt gezien, had je het geweten.
pi_25773698
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'n zender...
Jupiler is goed
pi_25777199
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:24 schreef Aurelium het volgende:

[..]

ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'n zender...
Reclame is vaak op de buis... in combinatie met die serie ervoor. 94.000 valt me toch wel heel erg tegen
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25784414
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Aurelium het volgende:
En wat komt dr dan van michael... Zou het met 'the fish girl' nog wat worden
Joelle
  maandag 28 maart 2005 @ 01:50:55 #213
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25798101
MAN DOWN, MAN DOWN

Ik MOEST dit melden, heb de aflevering er even voor stopgezet, wat ontzettend geniaal
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_25798643
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MAN DOWN, MAN DOWN

Ik MOEST dit melden, heb de aflevering er even voor stopgezet, wat ontzettend geniaal
Hehe, die was idd mooi.
Ik heb tot nu toe het meest gelachen om Joey in episode 4 om 6:00
Zo prachtig hoe ie dat ontkennen na doet
Jupiler is goed
pi_25805389
Die laatste paar seconden, dat michal eindelijk probeert een vrouw te versieren... en dan verkloten zijn 'chickenlegs' het whahaha
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_25812062
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef Aurelium het volgende:
Hehe, die bobby, echt zo'n geweldig wijf in die serie !
Speelde toch ook stiflers mum?
Speelde ook in Friends..
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_25815568
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:03 schreef L4zY het volgende:

[..]

Speelde ook in Friends..
Nooit gezien...
Jupiler is goed
pi_25817582
Season 10, Episode 3..

De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_25824592
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..

Mwah vandaar, heb friends eigenlijk alleen maar af en toe op tv gezien.
Jupiler is goed
  dinsdag 29 maart 2005 @ 09:58:45 #220
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25824607
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..

Oowja

das eigenlijk wel jammer
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:01:22 #221
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25824640
kep der ook 12 gezien, ik vind het een coole serie
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25844904
Wat een gave afl. de laatste, nr 20. De gastrol van Shelly uit Twin Peaks

De serie is erg goed aan t worden
Where facts are few, experts are many.
pi_25867769
Net episode 20 gezien en Inderdaad Joey wordt steeds beter (eerst met Lucy Liu nu met Shelly!)

Damn u chicken legs!!
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:32:05 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25867882
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:27 schreef Ogala het volgende:
Net episode 20 gezien en Inderdaad Joey wordt steeds beter (eerst met Lucy Liu nu met Shelly!)
Wie is Shelly?

edit: Je bedoelt zeker Mädchen Amick?
pi_25872985
Joey wordt inderdaad steeds beter en is gewoon lekker relax lachen als je ze allemaal hebt gezien dan raak je er steeds meer aan gewend...

Eerste seizoen heeft trouwens 24 afleveringen
  donderdag 31 maart 2005 @ 03:01:29 #226
91300 pieter_pontiac
pi_25873010
Toch jammer dat Gina niet te zien is in de epsode 'TOW Chandler can't remember which sister'.

En verder, Joey is leuk, maar ik denk dat het grote verschil is dat Friends 3 verhalen in 1 episode kende, en Joey maar 1, daarom is de gemiddelde Friends aflevering afwisselend en de Joey-aflevering wat saai.
Spatie is kapot.
  donderdag 31 maart 2005 @ 03:09:20 #227
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25873055
Na alflevering 16 ben ik de serie nogal voorspelbaar gaan vinden. Het woord uitgemolken komt dan ook in mij op.
De grappen zie je mijlenver van tevoren aankomen en de dialogen beperken zich nog enkel tot het maken van veel verkapte sexgrappen en het beledigen van elkaar.
Voor die laatste dingen kan ik een willekeurige VMBO-school binnenlopen om dat mee te maken. Niet echt bijzonder meer dus .
  donderdag 31 maart 2005 @ 03:12:00 #228
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25873066
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 31 maart 2005 @ 03:25:42 #229
91300 pieter_pontiac
pi_25873107
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
Ik vind dat ze met Friends exact op tijd gestopt zijn, als ze nog een seizoen langer door waren gegaan was de lol er zeker af geweest.
Toch was voor mij het hoogtepunt eraf nadat Chandler bij Joey wegging om met Monica samen te wonen, ik hou niet zo van de getrouwde koppels.

Verder was zeker ook bij Friends al te merken dat sindsdien niet Chandler maar Joey als de clown naar voren werd geschoven, waardoor de spin-off een inkoppertje werd. Maar ze zijn vergeten dat Joey nu niet meer de domste van een grote groep is, maar de domme hoofdpersoon van een paar mensen waarin hij wel de hoofdpersoon is, waardoor het allemaal een vreemd effect krijgt.
Spatie is kapot.
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:30:44 #230
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_25898008
Aflevering 20

Beste tot nu toe!! MAN DOWN ! MAN DOWN!!
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:33:46 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25898011
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
De meest grappige is altijd Ross geweest, 10 seizoenen lang.
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:59:23 #232
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_25898039
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Never!! Ros is altijd een lul geweest..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_25907367
He, weer een extraweek wachten op een nieuwe uitzending, er zitten wel erg gaten in het uitzendschema.
clown hat-curly hair-smiley face
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:09:24 #234
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25907459
quote:

[..]

Nooit altijd Chandler maarja daar loopt volgens mij al een topic over
pi_25907559
quote:

[..]

Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen lang
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:24:05 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25907827
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen lang
Denk ik ook wel ... Ross scoorde niet zo goed bij de meerderheid geloof ik.
pi_25909987
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef JMS00 het volgende:
He, weer een extraweek wachten op een nieuwe uitzending, er zitten wel erg gaten in het uitzendschema.
Zeg maar gerust 3 weken.. De volgende wordt op 21 april geaired.
pi_25910735
JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07

Volgens de nbc site...
pi_25910983
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef JMS00 het volgende:
JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07

Volgens de nbc site...
Die is allang een keer uitgezonden.
quote:
JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07
LUCY LIU GUESTSTARS FOR JOEY'S BIG PREMIERE--When Joey is told he can only bring one guest to the premiere of his new series 'Deep Powder,' he must must choose between Gina (Drea de Matteo), Alex (Andrea Anders) and Michael (Paulo Costanzo). He decides the best way to pick his date is to hold a speech competition between the three. After hearing all the speeches, Joey is still unable to decide so he is forced to figure out a way to get more tickets. TV-14
is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbienne .

21 april is gewoon de nieuwe voorzover ik weet....
pi_25912549
Ik hou het altijd via http://www.tvtome.com in de gaten Misschien een tip voor mensen die veel series kijken.
pi_25912587
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik hou het altijd via http://www.tvtome.com in de gaten Misschien een tip voor mensen die veel series kijken.
Of deze kalender, nog net ietsjes handiger
pi_25912633
Tvtome is inderdaad eerg handig, imdb van de series
Maar die kalender is ook tof, eff bij mn favorites gooien
Jupiler is goed
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:09:32 #243
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_25912980
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk ik ook wel ... Ross scoorde niet zo goed bij de meerderheid geloof ik.
Ik vond ze allemaal leuk.
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_25913495
Vanaf de 21e gewoon weer 4 joey's achter elkaar

(btw joey 23 = joey and the break-up wat moeten we daar nu weer van verwachten :S )
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:07:44 #245
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25916373
Dat toneelstuk op het einde...prachtig
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:18:00 #246
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25916675
Hee de topictitel valt me ineens op he, en ineens vraag ik me af: is er uberhaupt een apart topic voor de Nederlandse kijkers?
Seriously!?
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:26:12 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25916915
Die is er wel, maar kan hem zo niet vinden. De search doet het weer eens niet.
pi_25916982
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:38:37 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25917245
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Atreidez het volgende:
http://google.fok.nl werkt gewoon.
Ah.. die link kende ik niet
pi_25918602
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef pannaking_ het volgende:

[..]

Die is allang een keer uitgezonden.
[..]

is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbienne .

21 april is gewoon de nieuwe voorzover ik weet....
Oh niet goed opgelet.
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:04:36 #251
91300 pieter_pontiac
pi_25919960
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanaf de 21e gewoon weer 4 joey's achter elkaar
Spatie is kapot.
pi_25944324
vond het wel zielig dat dinges met haar vriend eric uit elkaar gingen/gaan.
pi_25947773
alex bedoel je
Maar ach who cares, die eric is dr toch nooit
Jupiler is goed
pi_25950935
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:11 schreef mrkanarie het volgende:
vond het wel zielig dat dinges met haar vriend eric uit elkaar gingen/gaan.
Dat zat er al vanaf afleverign 1 aan te komen ik weet zeker dat er nu iets gaat gebeuren tussen Alex en Joey.
  zondag 3 april 2005 @ 13:39:59 #255
28553 jimjim1983
Villalobos
  donderdag 21 april 2005 @ 23:12:39 #256
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26417750
Shhhhhhaweeeel! Morgen weer
Seriously!?
pi_26418285
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef ImPrEzA het volgende:
Shhhhhhaweeeel! Morgen weer
Inderdaad Dacht dat het nog een week zou duren... Can't wait
Jupiler is goed
pi_26421185
Yeaaaah morgenochtend weer genieten
  vrijdag 22 april 2005 @ 01:28:17 #259
91300 pieter_pontiac
pi_26421281
Dat werd weer eens tijd. Nu gelukkig weer 4 achter elkaar.
Hoewel ik de serie nog steeds niet geweldig vind
Spatie is kapot.
pi_26424509
hoeveel afleveringen zijn er tot nu toe gemaakt?

edit - laatmaar
pi_26425116
Qua verhaal ontwikkeling wel een aardige aflevering, maar ik heb er maar zeer weinig om moeten glimlachen. Alex was het enige grappige in deze aflevering.
pi_26426677
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijn Vanavond kijken..
pi_26432011
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijn Vanavond kijken..
Jaaaah
pi_26433114
ik heb t.m 20, welke zijn dr nog meer of is 20 de laatste?
pi_26433216
Nee, 21 is sinds vandaag uit.

Ik vond em wel funny, die alex die helemaal begon te freaken, en micheal naar disneyland, en daarna de reactie van Glen
Jupiler is goed
pi_26437841
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Sara(h?) heet dus Madchen Amick
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:49:13 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26437910
hmm hier dus beter nog niet kunnen kijken
pi_26440188
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:46 schreef Timmai het volgende:

[..]

Sara(h?) heet dus Madchen Amick
Klopt

En idd
Sarah
Alex
Katie
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:25:50 #269
91300 pieter_pontiac
pi_26441789
Ik heb hem net gezien, en vond hem leuk!
Een van de betere tot nog toe, eindelijk komt er een beetje verhaal in.
Spatie is kapot.
pi_26442103
Ik vond m ook goed! Maar niet echt als komedie.. Wachten is iig wel beloont, en leuk dat Sarah iig nu nog blijft want in 22 speelt ze ook mee
pi_26443585
Idd was een lekker avondje hier gister, CSI, joey, The apprentice, storm op TV :p. Ze plannen zo dom, dan een tijd niks en dan op één avond alle goeie series . Naja Joey was leuk
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:39:17 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26452642
Voor de liefhebbers van Mädchen Amick (Sarah in 'Joey'): Vanavond is ze te zien op RTL5 om 22:40 uur, in de horrorfilm "The Rats" (2002).

pi_26452938
Thnx Scanman Ga zeker proberen te kijken..
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:08:58 #274
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26454181
Jammer dat dat tegelijk met Fargo is

Gisteravond #21 gekeken, en hij was weer erg goed. Je zag wel ineens een hoop gevoelige kanten tegelijk zeg, het was geen puur-humor-episode zoals vaak. Wel mooi!
Seriously!?
pi_26456186
Er komt ook een beetje een lopend verhaal in en dat is ook wel beter. Eerst was elke episode een apart verhaal en nu zitten er ook(betere) doorlopende verhaallijnen in.
pi_26463376
ja aflevering 21 was eindelijk eens goed in elkaar

maar ik blijf het allemaal nog een beetje een toneelstukje-niveau hebben vaak
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:51:17 #277
91856 Stretto
..........
pi_26464245
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja aflevering 21 was eindelijk eens goed in elkaar

maar ik blijf het allemaal nog een beetje een toneelstukje-niveau hebben vaak
Achja who cares?

Verstand op 0 en kijken maar
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26469161
Ik heb ook wel opvallend vaak t idee dat ze in beeld gewoon staan te wachten tot ze hun volgende zinnetje moeten zeggen, maar dit komt volgens mij ook meer door camerawerk en montage dat t opvalt. Het stoord me iig niet

Gister the Rats gedeeltelijk gezien, Madchen had weinig reden tot lachen.. jammer
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:48:58 #279
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26591523
En afl 22 is uit. Het zal me benieuwen
pi_26591573
Ach, hoe triest, mijn reply is weer verwijderd.

Verwijder elke reply in dit topic dan even, het heeft allemaal indirect met warez te maken namelijk. Oh nee, wacht we hebben allemaal satteliet TV natuurlijk.
Jupiler is goed
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 10:51:45 #281
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_26591606
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef Aurelium het volgende:
Ach, hoe triest, mijn reply is weer verwijderd.
Klachten kun je hier kwijt: [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_26591657
Ik heb weer eens hardop zitten lachen om deze aflevering. Vooral IJsland is erg leuk .
pi_26592011
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef mbn het volgende:
Ik heb weer eens hardop zitten lachen om deze aflevering. Vooral IJsland is erg leuk .
Idd, het was zeker wel een mooie aflevering
En met die viool was ook lachen

"what did you do to my viola?"
Jupiler is goed
pi_26592483
Idd een leuke aflevering
De eindgrap met Carmen was natuurlijk erg leuk. Wat mij vooral opviel was de best wel pittige humor voor een familie serie (alcohol, drugs, sex, mafia), tis weer eens wat anders dan het flauwe gedoe
pi_26594300
Hij was weer fijn
pi_26599046
Overigens wel erg leuke aflevering

[ Bericht 72% gewijzigd door Gorro op 30-04-2005 18:13:04 (downloadpraat) ]
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:56:49 #287
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26624625
Dit vond ik echt 1 van de leukste afleveringen Geweldig, "you're huge in Iceland"
Seriously!?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:07:27 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26774692
De aflevering van vorige week is maar in enkele plaatsen uitgezonden en daarom was er alleen een slechte versie. Er was een toespraak van Bush ofzo, daarom is het verschoven. Vandaag is de goede LOL versie uit!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:40:20 #289
91300 pieter_pontiac
pi_26776718
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
De aflevering van vorige week is maar in enkele plaatsen uitgezonden en daarom was er alleen een slechte versie. Er was een toespraak van Bush ofzo, daarom is het verschoven. Vandaag is de goede LOL versie uit!
Goeie tip!
Goed dat ze het herstellen.

Ik vond dit trouwens ook één van de leukste afleveringen, ik moest zowaar af en toe lachen
Spatie is kapot.
  Redactie Games vrijdag 6 mei 2005 @ 23:22:54 #290
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_26791279
Ik blijf die Mädchen Amick hierin een mooie vrouw vinden

Trouwens volgende week 2 afleveringen na elkaar
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:57:54 #291
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26794424
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Dit vond ik echt 1 van de leukste afleveringen Geweldig, "you're huge in Iceland"
Oh, come oooooooon
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 06:57:07 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26965358
De laatste 2 afleveringen zijn gisteren uitgezonden
pi_26966084
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 06:57 schreef scanman01 het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn gisteren uitgezonden
laatste... twee...?
pi_26966754
Die neger, in die winkel:

Get out while you can!

!

She is not looking, run!

En die bobby... ik leg hier echt dubbel bij elk woord wat dat mens zegt

Bobby en Gina

[ Bericht 23% gewijzigd door Aurelium op 13-05-2005 09:43:28 ]
Jupiler is goed
pi_26967402
Die promo als de aflevering begint is

[ Bericht 4% gewijzigd door Dizzee op 13-05-2005 10:46:09 ]
pi_26969336
Aardige uitzending, al zit er niet echt 1 thema in, beetje vaag. En natuurlijk het moment waar iedereen op heeft gewacht (ahum,ross & rachel revisited). Bobby was wel weer fantastisch in iedere scene

[ Bericht 21% gewijzigd door Gorro op 13-05-2005 13:30:59 (downloadpraat) ]
pi_26971744
Ik vond het echt een goede aflevering, heb veel gelachen! Alleen vond ik de plotwending op het eind niks te voorspelbaar, en ik denk niet dat het veel potentie heeft
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:35:45 #298
91300 pieter_pontiac
pi_26976631
Ik ben benieuwd
error 404:?
Spatie is kapot.
pi_26980007
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben benieuwd
error 404:?
ik ook

http://www.btefnet.net
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:30:24 #300
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26981071
Ik heb de twee afleveringen van gisteren binnen en ga vanavond kijken. Ik ben wel benieuw wat voor einde ze aan het eerste seizoen breien
pi_26981423
Ik vond het maar voorspelbaar en niet echt de stijgende lijn van de afgelopen tijd vasthouden. Ik zat me trouwens te bedenken dat ze het gehele eerste seizoen zonder Fiends-gastrollen hebben gedaan. Eigenlijk wel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')