quote:Matt LeBlanc (Joey) @ imdb.com
Entertainment Weekly lauded Matt LeBlanc as "a rarity--a hunk with a gift for deadpan comedy," for his role as one of America's favorite "Friends." LeBlanc might never have detoured to acting if his mother, fearing for his safety, had not encouraged him to pursue something other than professional motorcycle racing.
After receiving his first motorcycle at age 8, LeBlanc participated in various amateur races and later even trained for a career in carpentry before ultimately deciding to become an actor.
After graduating from high school, LeBlanc set his sights on living in New York City. By 1987, he had obtained parts in national television commercials for such high-profile products as Levi's jeans, Coca-Cola and Doritos. He also appeared in a Heinz ketchup spot that won the prestigious Gold Lion Award at the 1987 Cannes Film Festival.
In 1988, LeBlanc began formal acting training. Within a year, he landed a starring role on the television series "TV 101" and relocated to Los Angeles. Since then, his television credits have included starring roles on "Top of the Heap" and "Vinnie & Bobby" and in the telefilm "Anything to Survive," opposite Robert Conrad. LeBlanc also guest starred on "Class of '96" and "Married...with Children."
LeBlanc appeared on the big screen in the 2000 blockbuster "Charlie's Angels," an update of the 1970s television series, opposite Drew Barrymore, Cameron Diaz and Lucy Liu, and in its successful sequel, "Charlie's Angels: Full Throttle." His other feature film credits include starring roles in "Lost in Space" and "Ed." LeBlanc can also be seen alongside Eddie Izzard in the war comedy "All the Queen's Men."
The National Italian American Foundation in Washington, D.C., recently honored LeBlanc for his contribution to the world of entertainment.
In addition to acting, LeBlanc enjoys working on his own cars and motorcycles--which include a Pantera racecar--and playing with his dogs. He currently lives in Los Angeles and is married to model Melissa McKnight. They recently welcomed their baby girl, Marina LeBlanc, on February 8, 2004. Matt LeBlanc's birthday is July 25.
quote:Paulo Costanzo (Michael) @ imdb.com
Paulo Costanzo made his feature film debut in the box office hit "Road Trip." He went on to star opposite Josh Hartnett in "40 Days and 40 Nights" and opposite Alicia Silverstone and Woody Harrelson in the independent project "Scorched." Costanzo also appeared in "Josie and the Pussycats."
In addition to various television productions, Costanzo has performed onstage in Canadian productions of "Bogeyman" and "The Good Doctor."
Costanzo is originally from Toronto, Canada. He resides in Beverly Hills.
quote:Drea de Matteo (Gina) @ imdb.com
Drea de Matteo has charmed America as Adriana, Christopher's loyal and loving fiancée on HBO's critically acclaimed show "The Sopranos."
De Matteo stars in "Assault on Precinct 13," a remake of John Carpenter's 1976 thriller. The film also stars Ethan Hawke and Laurence Fishburne. Other feature films include MGM's "Deuces Wild" and Warner Bros.' "Swordfish."
She was most recently seen in theaters starring with Gina Gershon in "Prey for Rock & Roll," directed by Alex Steyermark. Later this year, de Matteo will begin filming Steyermark's next film, "West Memphis Three," which is based on the true story of three teenagers who were unfairly convicted in a triple-murder case.
At the 2001 Cannes Film Festival, de Matteo received phenomenal reviews for her portrayal as a Puerto Rican-American drug lord in Abel Ferrara's film "'R Xmas."
As if acting weren't enough, de Matteo co-owns the ultra hip East Village boutique Filth Mart. During her downtime, de Matteo goes back to HB Studios, where her mother has taught playwriting for over 25 years. She and her mother, Donna de Matteo, are always developing and looking out for new writers and projects, as well as working on their own material.
De Matteo has a BFA from NYU's Tisch School of the Arts in film production.
Voor de exacte cijfers zie de link in de OP. Maar het komt er op neer dat de show steeds minder kijkers trekt en de 3de sitcom is achter Everybody Loves Raymond en Two and a Half Men.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 @ 13:02 schreef washandje het volgende:
Nee Bobbie is zo leuk
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers van Joey in Amerika?
quote:Joey slipped out of the season-to-date top twenty in January. American Idol and CSI: Crime Scene Investigation have a stranglehold on the top spots, while Joey continues to compete with Will & Grace for the number-three sitcom behind Everybody Loves Raymond and Two and a Half Men. Next Thursday will mark the beginning of the second week of February sweeps, as Joey will get one final chance to improve without competition from Survivor before the reality program returns with its next premiere on February 17.
Ik heb niet zo'n verstand van kijkcijfers en hoeveel het nou is in Amerika als je 10 miljoen kijkers hebt, maar weet iemand die er verstand van heeft of er met deze kijkcijfers nog een seizoen zou komen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor de exacte cijfers zie de link in de OP. Maar het komt er op neer dat de show steeds minder kijkers trekt en de 3de sitcom is achter Everybody Loves Raymond en Two and a Half Men.
[..]
Wat weer info over wat een bepaalde rating inhoud kan je vinden op http://www.nielsenmedia.com/quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:26 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van kijkcijfers en hoeveel het nou is in Amerika als je 10 miljoen kijkers hebt, maar weet iemand die er verstand van heeft of er met deze kijkcijfers nog een seizoen zou komen?
Bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat weer info over wat een bepaalde rating inhoud kan je vinden op http://www.nielsenmedia.com/
There are an estimated 105.5 million television households in the USA.
A single ratings point represents 1%, or 1,055,000 households.
Share is the percentage of television sets in use tuned to a specific program.
Ratings blijven dalen, het is dus moeilijk om te zeggen of de show doorgaat voor een volgend seizoen. Het haalt dezelfde ratings als Will & Grace wat volgens mij al een paar seizoenen op dit aantal zit en nog gewoon doorgaat.
Maar een rating zegt niet alles. Het gaat er vooral om welke doelgroep men bereikt. Net als in Nederland wil men vooral de age-group tot 20-49 bereiken. Een serie gaat wel door als het percentage viewers in deze groep hoog genoeg is. Maar er spelen ook nog een boel andere factoren mee en zoveel weet ik er ook niet van.
In de eerste aflevering zegt Joey één keer "For the last time, me and Chandler are not a gay couple!" oid, maar daarna hoor je er nooit meer iets van. Vind ik nogal jammer eigenlijk...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb de serie nog niet gezien, wanneer is ie eigenlijk in NL op de tv?
Friends vond ik altijd geweldig, en vooral Joey en Chandler, maar ik weer niet of de spin-off mij zo trekt. Ik ben bang dat het 't toch allemaal nét niet is.
Wordt er ook nog gezinspeeld op karakters uit Friends in de serie behalve dan Joey?
Maar het einde was zo pijnlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:09 schreef PrettyPrincess het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien. Ik vond het eigenlijk niet zo.
Nu Friends gstopt is moet je er eigenlijk niet verder op door gaan. Eind = einde.
Dat britse wijf wat voor chandler gaat dansen in friends?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:50 schreef mrkanarie het volgende:
waar ken ik die agent van hem ook alweer van?
Mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond deze ep best leuk. Idd niet zo leuk als de vorige bijv, maar het gemiddelde niveau van de serie is wel omhoog gegaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Joey when you bought your new car, you díd return the rental, didn't you?
Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15quote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nog even wachten tot ie op TV uitgezonden wordt, zo zonder ondertiteling vind ik het ook niet alles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
Who knew?
Iedereen vindt Bobby leukquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:12 schreef Abonides het volgende:
Leuke serie... ik download hem ook wekelijks.
Ik vind zijn agent, Bobby, geweldig!
16 is net precies uitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15
De site waar ik ze vind nietquote:
Bobbi is ook gewoon het leukste karakter!quote:
quote:I could slap a diaper on you and nurse ya right now.
...
And if I knew you were coming I wouldn't have brought Data
...
Michael: Thanks Bobbi. For getting me this ticket.
Bobbi: Ah... don't mention it. You will pay me back... HARD
quote:Bobbie: Ooh theres the fiery Latin heartthrob I took a chance on.
Joey: I'm not Latin, I'm Italian.
Bobbie: Italian? Oh no! Italians are out this year. It may be time for you to call in your boy band connections.
Joey: I wasn't in a boy band.
Bobbie: I cant' catch a break!
quote:Matt Le Blanc's new sitcom, Joey, proved an instant hit when it launched on Five last night, attracting more than 4 million viewers - the broadcaster's best ever audience outside football and films.
Joey is a Friends spin-off in which Le Blanc's lovably dumb character from the long-running comedy hit relocates to Los Angeles to further his acting career.
Five paid £450,000 per episode for Joey, huge money for a US import, to use it as the anchor for a new comedy night - the broadcaster's first series foray into this expensive genre.
But it looks like it will be money well spent, as Joey launched last night with a double bill between 8pm and 9pm and both shows attracted 4.1 million viewers and a 16% audience share, according to unofficial overnights.
Last night's launch makes Joey the highest rating show ever on Five, outside of live football and movies, despite a lukewarm critical reaction.
Joey just pipped an episode of CSI, which attracted 4 million viewers in April last year; and also proved more popular than the documentary Michael Jackson's Face, which was watched by 3.9 million in September 2002.
The sitcom also significantly boosted Five's audience in the 8pm Sunday slot, where the network's previous best was 2.5 million viewers.
And it was the most watched show among 16-34 year olds between 8pm and 9pm last night, attracting a 34% share in this demographic.
Joey also helped Five to an 8.8% share for the day, well above its average of 6.5%.
Five scored a rare ratings victory over BBC2 yesterday, with the BBC channel slumping to a 7% audience share and last place among the terrestrial networks.
Joey easily outshone snooker on BBC2 and Channel 4's 100 Greatest Tearjerkers, which both attracted 1.5 million viewers.
ITV1 won the slot comfortably, with The Royal attracting 8 million viewers and a 32% audience share, while BBC1's Down To Earth was watched by 4.8 million.
Well done Joey, it was very good.
Online translation:quote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef Patch het volgende:
Chandler weer in het ziekenhuis....
"Matthew Perry has been rushed to the hospital after suffering a series of severe drug-induced seizures. The Friends actor, who played Chandler Bing in the hit US television series, was admitted under a false name to Los Angeles' UCLA hospital after a horrific adverse reaction to prescription drugs on Wednesday. Emergency tests on the star revealed traces of barbiturates, normally prescribed to aid sleep or calm anxiety. Perry has a history of prescription drug addiction and has been in and out of rehab since 1997. His spokeswoman says, "His doctor wanted him in the hospital where they could observe his condition. But he's fine."
quote:"Matthew Perry is meegesleept aan het ziekenhuis na het lijden van een
aan reeks strenge drug-veroorzaakte beslagleggingen. De acteur van Vrienden, wie Chandler Bing in de de televisiereeks van de klapcV.s. speelde, werd toegelaten onder een valse naam aan het ziekenhuis van UCLA van
Los Angeles na een horrific ongunstige reactie op voorschriftdrugs op
Woensdag. Tests van de noodsituatie aangaande de ster openbaarden sporen van
barbituraten, normaal voorgeschreven aan hulpslaap of kalme bezorgdheid. De perenwijn heeft een geschiedenis van de verslaving van de
voorschriftdrug en in en uit rehab sinds 1997 geweest. Zijn spreekbuis zegt, "Zijn arts wilde hem in het ziekenhuis waar zij zijn voorwaarde konden
waarnemen. Maar hij heeft boete."
De vrouw die Bobbie speelt is vooral geweldig. Die krijgt in "Joey" een steeds vaker terugkerende rol. Misschien wel de meest hilarische rol sinds lange tijd. En Lucy lui komt ook nog langs in een aantal afleveringen. ook geweldig. Nog niet de moed opgeven, want het wordt zeker bij vlagen erg leuk. Niet zo leuk als Friends, maar toch wel degelijk de moeite waard!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:40 schreef Nokia3310 het volgende:
Hier in Engeland word Joey nu ook uitgezonden. Zondagavond werden aflevering 1 en 2 uitgezonden. Vind het tot nu toe nog een beetje matig, maar ik geef het nog een kans. Zal nog een paar afleveringen kijken om te zien of het nog verbeterd maar tot nu toe vind ik er eerlijk gezegd weinig aan...
Komen er nog Friends acteurs langs? Heb niet alle posts doorgelezen omdat ik niet wil weten wat er allemaal gaat gebeuren
je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:40 schreef Retarded het volgende:
waarom is iedereen toch zo gek van Bobbie... ik erger me dood aan haar overdreven karakter.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Bobbie rules, juist omdát ze zo over-the-top is!
Mij ookquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De site waar ik ze vind niet... Mail me anders even waar jij die vandaan haalt. scanman@home.nl
Nee hoor, voor mij is dat Joey/Buurvrouw (het feit dat ik haar naam niet ken zegt al genoeg over de ontwikkeling van de karakters, wat volgens mij het probleem is van de serie)quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Er mist inderdaad een rode draad. Bij Friends was dat een aantal jaren de relatie Ross/Rachel ... later een beetje Rachel/Joey .. en natuurlijk Monica/Chandler. Dat ontbreekt er nog aan bij Joey.
Dank je voor de herinneringquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe Joey is weer uit guys.. Effe kijken dus
add me @ msnquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mij ook![]()
![]()
Ik heb nl. ook nog maar tot 15...
Mij ook graag, ik kan wel fatsoenlijk engels, maar mijn meissie helaas niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De site waar ik ze vind niet... Mail me anders even waar jij die vandaan haalt. scanman@home.nl
Ik vond ep 19 juist wel weer leuk en grappig t.o.v. de vorige aflevering.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef DinoPK het volgende:
ep 19:
Aardig, niet bovengemiddeld. Wederom een bekend persoon in een bijrol, dit maal Christina Ricci. Ik kan der rol alleen niet zo grappig vinden, plus dat ze niet overkomt als een zuster van joey waar ik Gina nog wel aan kan zien als zus door de Italiaanse achtergrond van beide karakters.
Michael zoals altijd weer de grote sukkel (leuk visvrouwtje overigens), enkele aardige grapjes, de terugkeer van de personal assistant (had ik niet verwacht na 'the tonight show' aflevering, toen Gina semi op zoek was naar een andere vent, nu heb ik nog meer een snol gevoel bij haar), en verder niet veel bijzonders.
Ondertussen zijn er al aardig wat karakters geintroduceerd in de serie, maar Jennifer Coolidge (Bobby) en Lucy Lui (Lauren) blijven verreweg mijn favoriete bijrollen (buiten de vaste cast van Joey, Gina, Michael en Alex om, al zijn de bijrollen grappiger dan de hoofdrollen).
Ja om 20:30 vanaf 4 maartquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
lijkt me een best leuke serie, begin maart toch op veronica?
Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef forumYoda het volgende:
Ik geniet van alle afleveringen wel. Alleen bij 17 heb ik geen geluid (TCM versie) iemand enige idee welke codec ik daarvoor nodig heb?
Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.
Heb ik zelf slechte ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:37 schreef Stretto het volgende:
[..]
Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensen![]()
ik heb videotoolbox, die is ook erg goed! overigens heb ik net afl. 18 gezien en vond hem wel vetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik zelf slecht ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijk
Om even on topic te blijven: ik vond de laatste afl van Joey er leuk, dus hopelijk blijft dat boorlopig zo. Wel heb ik bobbie gemist.
Jep,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
deel 19 was de laatste toch?
Ik heb 18 als laatste.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
deel 19 was de laatste toch?
ik vind het allemaal nog een beetje onder de maat, kwalitatief gezien, vind het wel een hele leuke serie, die van vanavond ken ik al maar gaat toch ff opnemen denk ik om na wie is de mol te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Heb ze nu allemaal gezien (tot voor zover ze uitgezonden zijn op NBC). De eerste afleveringen zijn echt matig, maar ineens (geloof vanaf ep 6,7) begint 't echt leuk te worden.
Nee bij de eerste aflevering zat niet zo'n 'nastukje' met aftiteling. Idd wel even leuk om ook met ondertiteling te zien, maar als je dr teveel op let komen grappen niet altijd over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Toch grappig om het nu met ondertiteling te zien, blijft cool
edit: ligt het nou aan mij of kwam er nog een nastukje van een halve minuut ofzo wat ze nu niet hebben uitgezonden? Waarin op NBC de aftiteling in beeld kwam toch...
Wááááááááááát?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Joey is echt super grappig! Beter dan Friends.
Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
ik kon die zus echt niet in deze rol zien en vooral niet in de leeftijd van 36.
Zat Bobbie er nog niet in dan? Want die is veel leuker dan Joeyquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is,
Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wááááááááááát?
NOOIT.
Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is, terwijl je met Friends nog wat afwisseling had, of het nu Chandler-Rachel, of Ross-Joey, of Monica-Phoebe was, het was altijd grappig.
Nu vind ik het alleen leuk als Joey erbij is, vooral die Michael vind ik vervelend.
Kortom: ik vind het leuk, maar alleen omdat ik de hele Friends-serie standby heb staan.
Nee okay, maar in de Soprano's speelt ze wel een wat jonger grietje en dat vind ik beter bij der passen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.
Dan loop je er één achter!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb 18 als laatste.
Maar dan zonder die hquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:23 schreef fratsman het volgende:
"For gods sake! We Where NOT a Gay-couple!!!![]()
![]()
Ik kan ook goed om michael lachen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.
Gina en Michael moeten zichzelf nog wel bewijzen als karakters.
De Pilot (1e aflevering) is idd ook niet erg leuk. Maar wacht maar tot je de 2e (en alle andere) afleveringen hebt gezien. De characters zijn wel degelijk leuk !! en hebben net als Chandler, Ross, Monica, Phoebe en Rachel elk hun eigen trekjes. Je moet je alleen ffies wat het idee afzetten dat de andere 5 friends elk moment kunnen binnenlopen.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de karakters ook niet leuk, Joey alleen is niet leuk. Zijn zus ook niet. Ze hadden Ross een show moeten geven, die was veel leuker en in de situaties waren ook leuker: museum, monica Chandler, de baby, liefdesleven (want rachel zou dan uit zijn) zijn kinderen, zijn lesbische ex...
dat vind ik zo'n makkelijke opmerkingquote:
quote:"Joey and the Neighbor"
MARCH 24, 2005
Joey is attracted to his new female neighbor, Sarah (MÄDCHEN AMICK - "ER," "Twin Peaks"), who is more than capable of holding her own during their dates.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:36 schreef Miguel het volgende:
Episode Number 19
First Aired Feb 24, 2005
Episode Number 20
First Aired March 24, 2005
Idd! Ze is geweldig, lach me helemaal een breuk om haar :-)quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Bobbie rules, juist omdát ze zo over-the-top is!
http://www.tvtome.com/Joey/eplist.htmlquote:15. 1-15 275464 20-Jan-2005 Joey and the Assistant
16. 1-16 275465 03-Feb-2005 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 275466 10-Feb-2005 Joey and the Valentine's Date
18. 1-18 275467 17-Feb-2005 Joey and the Wrong Name
19. 1-19 24-Feb-2005 Joey and the Fancy Sister
20. 1-20 24-Mar-2005 Joey and the Neighbor
21. 1-21 21-Apr-2005 Joey and the Temptation
Idd.... jammer dat ie pas om 4 snachts in de VS is.... wordt weer wachten tot morgenochtend dan...quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
yep. ben benieuwd.
wel echt klote zo'n stop van een maand![]()
Werd ook wel weer tijd weet niet eens meer waar de laatste over gingquote:
Love itquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pannaking_ het volgende:
Morgenochtend weer een nieuwe downloaden
Ja ik lees het ook hierna weer een maand wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom duurt het nu zo f$&%cking lang tussen de uitzendingen?
Weer een maand wachten, op deze manier duurt elk seizoen 1,5 jaar.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:50 schreef Chillmeister het volgende:
leuk nieuwe aflevering!Echt wel cool deze nieuwe aflevering, maar wat je zegt in je spoiler zou heel goed kunnen al zouden we ook op het verkeerde been gezet kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb NBC ff een mailtje gestuurd waarom het nu zo lang duurt tussen de uitzendingen
Ik ben benieuwd of er een reactie volgt...
naar de .nl kijken ze helemaal niet naarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebt
Al al al....we hebben er veels te lang op moeten wachten, en nu moeten we weer een maand wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
is die nieuwe aflevering nu al uit dan?!
Joey haalt geloof ik iets van 10 miljoen kijkers... lijkt mij best goed eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou kun je NBC wel gaan mailen waarom het zo lang duurt, maar dat heeft geen enkele zin. Het tv-systeem in de USA werkt nou eenmaal op rating en reclame geld. Dat reclame geld wordt binnengehaald middels de zogenaamde Sweeps-perioden. Dan wordt er vastgesteld hoeveel geld een reclamespot in elke programma moet kosten op basis van de kijkcijfers. February en May zijn sweeps perioden (November en July ook). Aangezien een seizoen meestal 22 afleveringen heeft (soms 24), proberen ze die zo veel mogelijk in de sweeps perioden te laten vallen (met lekker veel guest-stars.
ja, beter als bij Joan of Arcadia. Voor de rest niets te klagen over die serie hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Chillmeister het volgende:
eindelijk, een verhaal lijn dat langer duurt dan 1 aflevering.
ik vond z'n date van deze aflevering veel leuker dan Alexquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Nu gaat het eindelijk tijd worden voor Joey&Alex![]()
Het lijkt mij overduidelijk dat Joey/Alex de Ross/Rachel van deze serie zijn. Ze hebben allebei meerdere malen aangegeven hoe leuk ze elkaar vinden, maar Alex was getrouwd, dus dat was een no-go. Nu ze gescheiden is, zijn ze technisch gesproken meer beschikbaar voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me wel wat te vroeg om al tot die conclusie te komen. Er is nog niets gebeurd wat in die richting wijst, behalve het feit dat ze gaat scheiden (als dat doorgaat). De scene dat hij haar op het eind in haar armen neemt is vanzelfsprekend een troostscene en hoeft niets te betekenen. Als de scheiding inderdaad doorgaat zou het een mogelijkheid kunnen zijn in de toekomst, maar dan verwacht ik eerlijk gezegd een soort Ross/Rachel relatie. Iedere keer net niet dus.... Zo houden ze de mogelijkheden open en blijft er een soort rode draad, iets wat de serie nodig heeft.
Ik denk dat het zo inderdaad ongeveer zal gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Allemaal speculatie natuurlijk.
Yup, zoiets zat ik ook ongeveer te denken. Er zal ook een tijd aankomen wanneer chicken legs een vriendin krijgtquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Yup, zoiets zat ik ook ongeveer te denken. Er zal ook een tijd aankomen wanneer chicken legs een vriendin krijgt
Bobbiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Lijkt me wel iets voor de aschrijvers om hem gelijk een hele lastige romance te geven.
Dat zou dan weer net iets té over the top zijn!quote:
ik vond 'm wel aardig. was af en toe erg voorspelbaar, zoals bijv met die chicken legs op het einde.quote:
Voorspelbaar of niet, dat stukje was nog steeds leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond 'm wel aardig. was af en toe erg voorspelbaar, zoals bijv met die chicken legs op het einde.
idd, Amerika-kijkers?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrkanarie het volgende:
tt aangepast?
ahwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef CloudStrife het volgende:
Hehehe, op Veronica wordt deze serie NIET gekeken. Gisteren maar 94.000 kijkers. Hahaha.
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Damn, tegenvaller... misschien toch meer mee adverteren? Ik kan me indenken dat alle honderdduizenden Friends-kijkers Joey ook wel willen zien.... maar als ze het niet weten...
Zou kunnen dat de spotjes verder nergens zijn uitgezonden, geen idee. Maar als je de laatste maand ook maar 1 of 2 programma's op Veronica hebt gezien, had je het geweten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Nouja, ze waren toch alleen op Veronica?
Friends was op Yorin, misschien dat dat uitmaakt..
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.
Reclame is vaak op de buis... in combinatie met die serie ervoor. 94.000 valt me toch wel heel erg tegenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nzender...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Aurelium het volgende:
En wat komt dr dan van michael...Zou het met 'the fish girl' nog wat worden
Hehe, die was idd mooi.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MAN DOWN, MAN DOWN![]()
![]()
![]()
Ik MOEST dit melden, heb de aflevering er even voor stopgezet, wat ontzettend geniaal
Speelde ook in Friends..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef Aurelium het volgende:
Hehe, die bobby, echt zo'n geweldig wijf in die serie!
Speelde toch ook stiflers mum?
Mwah vandaar, heb friends eigenlijk alleen maar af en toe op tv gezien.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
Oowjaquote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
Wie is Shelly?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:27 schreef Ogala het volgende:
Net episode 20 gezien en Inderdaad Joey wordt steeds beter (eerst met Lucy Liu nu met Shelly!)
Ik vind dat ze met Friends exact op tijd gestopt zijn, als ze nog een seizoen langer door waren gegaan was de lol er zeker af geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
De meest grappige is altijd Ross geweest, 10 seizoenen lang.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
Never!! Ros is altijd een lul geweest..quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meest grappige is altijd Ross geweest, 10 seizoenen lang.
Nooit altijd Chandler maarja daar loopt volgens mij al een topic overquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen langquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen lang
Zeg maar gerust 3 weken.. De volgende wordt op 21 april geaired.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef JMS00 het volgende:
He, weer een extraweek wachten op een nieuwe uitzending, er zitten wel erg gaten in het uitzendschema.
Die is allang een keer uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef JMS00 het volgende:
JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07
Volgens de nbc site...
is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbiennequote:JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07
LUCY LIU GUESTSTARS FOR JOEY'S BIG PREMIERE--When Joey is told he can only bring one guest to the premiere of his new series 'Deep Powder,' he must must choose between Gina (Drea de Matteo), Alex (Andrea Anders) and Michael (Paulo Costanzo). He decides the best way to pick his date is to hold a speech competition between the three. After hearing all the speeches, Joey is still unable to decide so he is forced to figure out a way to get more tickets. TV-14
Of deze kalender, nog net ietsjes handigerquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik hou het altijd via http://www.tvtome.com in de gatenMisschien een tip voor mensen die veel series kijken.
Ik vond ze allemaal leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook wel... Ross scoorde niet zo goed bij de meerderheid geloof ik.
Oh niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Die is allang een keer uitgezonden.
[..]
is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbienne.
21 april is gewoon de nieuwe voorzover ik weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |