add me @ msnquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mij ook![]()
![]()
Ik heb nl. ook nog maar tot 15...
Mij ook graag, ik kan wel fatsoenlijk engels, maar mijn meissie helaas niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De site waar ik ze vind niet... Mail me anders even waar jij die vandaan haalt. scanman@home.nl
Ik vond ep 19 juist wel weer leuk en grappig t.o.v. de vorige aflevering.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef DinoPK het volgende:
ep 19:
Aardig, niet bovengemiddeld. Wederom een bekend persoon in een bijrol, dit maal Christina Ricci. Ik kan der rol alleen niet zo grappig vinden, plus dat ze niet overkomt als een zuster van joey waar ik Gina nog wel aan kan zien als zus door de Italiaanse achtergrond van beide karakters.
Michael zoals altijd weer de grote sukkel (leuk visvrouwtje overigens), enkele aardige grapjes, de terugkeer van de personal assistant (had ik niet verwacht na 'the tonight show' aflevering, toen Gina semi op zoek was naar een andere vent, nu heb ik nog meer een snol gevoel bij haar), en verder niet veel bijzonders.
Ondertussen zijn er al aardig wat karakters geintroduceerd in de serie, maar Jennifer Coolidge (Bobby) en Lucy Lui (Lauren) blijven verreweg mijn favoriete bijrollen (buiten de vaste cast van Joey, Gina, Michael en Alex om, al zijn de bijrollen grappiger dan de hoofdrollen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja om 20:30 vanaf 4 maartquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
lijkt me een best leuke serie, begin maart toch op veronica?
Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef forumYoda het volgende:
Ik geniet van alle afleveringen wel. Alleen bij 17 heb ik geen geluid (TCM versie) iemand enige idee welke codec ik daarvoor nodig heb?
Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even Gspot downloaden. Dat programma geeft precies aan welke codecs gebruikt zijn.
Heb ik zelf slechte ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:37 schreef Stretto het volgende:
[..]
Of je download ff Gordian Knot Pack en je hebt alles wat je maar kan wensen![]()
ik heb videotoolbox, die is ook erg goed! overigens heb ik net afl. 18 gezien en vond hem wel vetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik zelf slecht ervaringen mee, maar het staat iedereen vrij om te proberen natuurlijk
Om even on topic te blijven: ik vond de laatste afl van Joey er leuk, dus hopelijk blijft dat boorlopig zo. Wel heb ik bobbie gemist.
Jep,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
deel 19 was de laatste toch?
Ik heb 18 als laatste.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef mr.marcus het volgende:
deel 19 was de laatste toch?
ik vind het allemaal nog een beetje onder de maat, kwalitatief gezien, vind het wel een hele leuke serie, die van vanavond ken ik al maar gaat toch ff opnemen denk ik om na wie is de mol te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Heb ze nu allemaal gezien (tot voor zover ze uitgezonden zijn op NBC). De eerste afleveringen zijn echt matig, maar ineens (geloof vanaf ep 6,7) begint 't echt leuk te worden.
Nee bij de eerste aflevering zat niet zo'n 'nastukje' met aftiteling. Idd wel even leuk om ook met ondertiteling te zien, maar als je dr teveel op let komen grappen niet altijd over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:51 schreef ImPrEzA het volgende:
Toch grappig om het nu met ondertiteling te zien, blijft cool
edit: ligt het nou aan mij of kwam er nog een nastukje van een halve minuut ofzo wat ze nu niet hebben uitgezonden? Waarin op NBC de aftiteling in beeld kwam toch...
Wááááááááááát?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Joey is echt super grappig! Beter dan Friends.
Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
ik kon die zus echt niet in deze rol zien en vooral niet in de leeftijd van 36.
Zat Bobbie er nog niet in dan? Want die is veel leuker dan Joeyquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is,
Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wááááááááááát?
NOOIT.
Ik vind het een leuke serie, maar Joey is de enige die grappig is, terwijl je met Friends nog wat afwisseling had, of het nu Chandler-Rachel, of Ross-Joey, of Monica-Phoebe was, het was altijd grappig.
Nu vind ik het alleen leuk als Joey erbij is, vooral die Michael vind ik vervelend.
Kortom: ik vind het leuk, maar alleen omdat ik de hele Friends-serie standby heb staan.
Nee okay, maar in de Soprano's speelt ze wel een wat jonger grietje en dat vind ik beter bij der passen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, in het echt is ze 33 dus zoveel scheelt dat niet.
Dan loop je er één achter!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb 18 als laatste.
Maar dan zonder die hquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:23 schreef fratsman het volgende:
"For gods sake! We Where NOT a Gay-couple!!!![]()
![]()
Ik kan ook goed om michael lachen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bobbi vind ik ook op zichzelf erg grappig. En Alex eigenlijk ook wel.
Gina en Michael moeten zichzelf nog wel bewijzen als karakters.
De Pilot (1e aflevering) is idd ook niet erg leuk. Maar wacht maar tot je de 2e (en alle andere) afleveringen hebt gezien. De characters zijn wel degelijk leuk !! en hebben net als Chandler, Ross, Monica, Phoebe en Rachel elk hun eigen trekjes. Je moet je alleen ffies wat het idee afzetten dat de andere 5 friends elk moment kunnen binnenlopen.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de karakters ook niet leuk, Joey alleen is niet leuk. Zijn zus ook niet. Ze hadden Ross een show moeten geven, die was veel leuker en in de situaties waren ook leuker: museum, monica Chandler, de baby, liefdesleven (want rachel zou dan uit zijn) zijn kinderen, zijn lesbische ex...
dat vind ik zo'n makkelijke opmerkingquote:
quote:"Joey and the Neighbor"
MARCH 24, 2005
Joey is attracted to his new female neighbor, Sarah (MÄDCHEN AMICK - "ER," "Twin Peaks"), who is more than capable of holding her own during their dates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |