Mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond deze ep best leuk. Idd niet zo leuk als de vorige bijv, maar het gemiddelde niveau van de serie is wel omhoog gegaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Joey when you bought your new car, you díd return the rental, didn't you?
Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15quote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nog even wachten tot ie op TV uitgezonden wordt, zo zonder ondertiteling vind ik het ook niet alles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
Who knew?
Iedereen vindt Bobby leukquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:12 schreef Abonides het volgende:
Leuke serie... ik download hem ook wekelijks.
Ik vind zijn agent, Bobby, geweldig!
16 is net precies uitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ondertiteling is er ook al, t/m aflevering 15
De site waar ik ze vind nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |