Werd ook wel weer tijd weet niet eens meer waar de laatste over gingquote:
Love itquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pannaking_ het volgende:
Morgenochtend weer een nieuwe downloaden
Ja ik lees het ook hierna weer een maand wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom duurt het nu zo f$&%cking lang tussen de uitzendingen?
Weer een maand wachten, op deze manier duurt elk seizoen 1,5 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:50 schreef Chillmeister het volgende:
leuk nieuwe aflevering!Echt wel cool deze nieuwe aflevering, maar wat je zegt in je spoiler zou heel goed kunnen al zouden we ook op het verkeerde been gezet kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb NBC ff een mailtje gestuurd waarom het nu zo lang duurt tussen de uitzendingen
Ik ben benieuwd of er een reactie volgt...
naar de .nl kijken ze helemaal niet naarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je het maar niet via een .nl adres gereageerd hebt
Al al al....we hebben er veels te lang op moeten wachten, en nu moeten we weer een maand wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
is die nieuwe aflevering nu al uit dan?!
Joey haalt geloof ik iets van 10 miljoen kijkers... lijkt mij best goed eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou kun je NBC wel gaan mailen waarom het zo lang duurt, maar dat heeft geen enkele zin. Het tv-systeem in de USA werkt nou eenmaal op rating en reclame geld. Dat reclame geld wordt binnengehaald middels de zogenaamde Sweeps-perioden. Dan wordt er vastgesteld hoeveel geld een reclamespot in elke programma moet kosten op basis van de kijkcijfers. February en May zijn sweeps perioden (November en July ook). Aangezien een seizoen meestal 22 afleveringen heeft (soms 24), proberen ze die zo veel mogelijk in de sweeps perioden te laten vallen (met lekker veel guest-stars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |