idd, Amerika-kijkers?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrkanarie het volgende:
tt aangepast?
ahwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef CloudStrife het volgende:
Hehehe, op Veronica wordt deze serie NIET gekeken. Gisteren maar 94.000 kijkers. Hahaha.
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Damn, tegenvaller... misschien toch meer mee adverteren? Ik kan me indenken dat alle honderdduizenden Friends-kijkers Joey ook wel willen zien.... maar als ze het niet weten...
Zou kunnen dat de spotjes verder nergens zijn uitgezonden, geen idee. Maar als je de laatste maand ook maar 1 of 2 programma's op Veronica hebt gezien, had je het geweten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Nouja, ze waren toch alleen op Veronica?
Friends was op Yorin, misschien dat dat uitmaakt..
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.
Reclame is vaak op de buis... in combinatie met die serie ervoor. 94.000 valt me toch wel heel erg tegenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nzender...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Aurelium het volgende:
En wat komt dr dan van michael...Zou het met 'the fish girl' nog wat worden
Hehe, die was idd mooi.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MAN DOWN, MAN DOWN![]()
![]()
![]()
Ik MOEST dit melden, heb de aflevering er even voor stopgezet, wat ontzettend geniaal
Speelde ook in Friends..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef Aurelium het volgende:
Hehe, die bobby, echt zo'n geweldig wijf in die serie!
Speelde toch ook stiflers mum?
Mwah vandaar, heb friends eigenlijk alleen maar af en toe op tv gezien.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
Oowjaquote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |