ahwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef CloudStrife het volgende:
Hehehe, op Veronica wordt deze serie NIET gekeken. Gisteren maar 94.000 kijkers. Hahaha.
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Damn, tegenvaller... misschien toch meer mee adverteren? Ik kan me indenken dat alle honderdduizenden Friends-kijkers Joey ook wel willen zien.... maar als ze het niet weten...
Zou kunnen dat de spotjes verder nergens zijn uitgezonden, geen idee. Maar als je de laatste maand ook maar 1 of 2 programma's op Veronica hebt gezien, had je het geweten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Nouja, ze waren toch alleen op Veronica?
Friends was op Yorin, misschien dat dat uitmaakt..
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je de zéééér vele Joey spotjes hebt gemist de laatste maand dan heb je op een andere planeet gewoond.
Reclame is vaak op de buis... in combinatie met die serie ervoor. 94.000 valt me toch wel heel erg tegenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik heb ze niet gezien maar veronica is ook zo'nzender...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Aurelium het volgende:
En wat komt dr dan van michael...Zou het met 'the fish girl' nog wat worden
Hehe, die was idd mooi.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MAN DOWN, MAN DOWN![]()
![]()
![]()
Ik MOEST dit melden, heb de aflevering er even voor stopgezet, wat ontzettend geniaal
Speelde ook in Friends..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef Aurelium het volgende:
Hehe, die bobby, echt zo'n geweldig wijf in die serie!
Speelde toch ook stiflers mum?
Mwah vandaar, heb friends eigenlijk alleen maar af en toe op tv gezien.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
Oowjaquote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef L4zY het volgende:
Season 10, Episode 3..
De met engels accent pratende vriendin van Rachel en Phoebe..
Wie is Shelly?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:27 schreef Ogala het volgende:
Net episode 20 gezien en Inderdaad Joey wordt steeds beter (eerst met Lucy Liu nu met Shelly!)
Ik vind dat ze met Friends exact op tijd gestopt zijn, als ze nog een seizoen langer door waren gegaan was de lol er zeker af geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
De meest grappige is altijd Ross geweest, 10 seizoenen lang.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:12 schreef spooky1234 het volgende:
tja hele friends concept is na miljoen afleveringen doodgemolken en enige personage die nog een beetje grappig was (Joey) wordt nu van zijn laatste paar druppels uitgezogen...
Never!! Ros is altijd een lul geweest..quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meest grappige is altijd Ross geweest, 10 seizoenen lang.
Nooit altijd Chandler maarja daar loopt volgens mij al een topic overquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen langquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Denk dat de meningen heel verschillend over zullen zijn. 10 seizoenen lang
Zeg maar gerust 3 weken.. De volgende wordt op 21 april geaired.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef JMS00 het volgende:
He, weer een extraweek wachten op een nieuwe uitzending, er zitten wel erg gaten in het uitzendschema.
Die is allang een keer uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef JMS00 het volgende:
JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07
Volgens de nbc site...
is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbiennequote:JOEY AND THE PREMIERE
8pm 2005-04-07
LUCY LIU GUESTSTARS FOR JOEY'S BIG PREMIERE--When Joey is told he can only bring one guest to the premiere of his new series 'Deep Powder,' he must must choose between Gina (Drea de Matteo), Alex (Andrea Anders) and Michael (Paulo Costanzo). He decides the best way to pick his date is to hold a speech competition between the three. After hearing all the speeches, Joey is still unable to decide so he is forced to figure out a way to get more tickets. TV-14
Of deze kalender, nog net ietsjes handigerquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik hou het altijd via http://www.tvtome.com in de gatenMisschien een tip voor mensen die veel series kijken.
Ik vond ze allemaal leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook wel... Ross scoorde niet zo goed bij de meerderheid geloof ik.
Oh niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Die is allang een keer uitgezonden.
[..]
is best wel grappig trouwens, micheal die liever met die star wars dude mee gaat ipv dat best wel mooie dametje, en alex met die lesbienne.
21 april is gewoon de nieuwe voorzover ik weet....
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanaf de 21e gewoon weer 4 joey's achter elkaar![]()
Dat zat er al vanaf afleverign 1 aan te komenquote:Op zondag 3 april 2005 00:11 schreef mrkanarie het volgende:
vond het wel zielig dat dinges met haar vriend eric uit elkaar gingen/gaan.
Jaaaahquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijnVanavond kijken..
Sara(h?) heet dus Madchen Amickquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijnVanavond kijken..
Kloptquote:
Achja who cares?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja aflevering 21 was eindelijk eens goed in elkaar
maar ik blijf het allemaal nog een beetje een toneelstukje-niveau hebben vaak
Klachten kun je hier kwijt: [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef Aurelium het volgende:
Ach, hoe triest, mijn reply is weer verwijderd.
Idd, het was zeker wel een mooie afleveringquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef mbn het volgende:
Ik heb weer eens hardop zitten lachen om deze aflevering. Vooral IJsland is erg leuk.
Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
De aflevering van vorige week is maar in enkele plaatsen uitgezonden en daarom was er alleen een slechte versie. Er was een toespraak van Bush ofzo, daarom is het verschoven. Vandaag is de goede LOL versie uit!
Oh, come oooooooonquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Dit vond ik echt 1 van de leukste afleveringenGeweldig, "you're huge in Iceland"
laatste... twee...?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:57 schreef scanman01 het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn gisteren uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |