quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanaf de 21e gewoon weer 4 joey's achter elkaar![]()
Dat zat er al vanaf afleverign 1 aan te komenquote:Op zondag 3 april 2005 00:11 schreef mrkanarie het volgende:
vond het wel zielig dat dinges met haar vriend eric uit elkaar gingen/gaan.
Jaaaahquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijnVanavond kijken..
Sara(h?) heet dus Madchen Amickquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Madchen Amick zit ook weer in deze aflevering toch? Zo ja, dan hoef ik niet eens te lachen om het een goeie aflevering te laten zijnVanavond kijken..
Kloptquote:
Achja who cares?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja aflevering 21 was eindelijk eens goed in elkaar
maar ik blijf het allemaal nog een beetje een toneelstukje-niveau hebben vaak
Klachten kun je hier kwijt: [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef Aurelium het volgende:
Ach, hoe triest, mijn reply is weer verwijderd.
Idd, het was zeker wel een mooie afleveringquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef mbn het volgende:
Ik heb weer eens hardop zitten lachen om deze aflevering. Vooral IJsland is erg leuk.
Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
De aflevering van vorige week is maar in enkele plaatsen uitgezonden en daarom was er alleen een slechte versie. Er was een toespraak van Bush ofzo, daarom is het verschoven. Vandaag is de goede LOL versie uit!
Oh, come oooooooonquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Dit vond ik echt 1 van de leukste afleveringenGeweldig, "you're huge in Iceland"
laatste... twee...?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:57 schreef scanman01 het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn gisteren uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |