De NCRV durft het vast niet aan een uitzending over zware SM en kinky seks te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Andere Hoolers met vreemde hobbies kunnen zich aanmelden bij SCH - inmiddels 2 Hoolers geweest.
wie was de vorige ook alweer en waar ging t over?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Andere Hoolers met vreemde hobbies kunnen zich aanmelden bij SCH - inmiddels 2 Hoolers geweest.
Ik las het in het vorige topic, DD.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand mijn telefoon gevonden?
Ja dat is altijd een beetje raar. Maar het klonk gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:31 schreef PyTh het volgende:
Bedankt jongens, al vond ik het zelf van geen meter klinken maar denk dat het altijd raar is als je jezelf terughoort
Ik Fok! of is dat niet vreemdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand mijn telefoon gevonden?
Ik heb een nieuwe Sim dus probeer een tel. te regelen voor dit weekend. Kan de dief nu nog met mijn telefoon bellen? Er heeft een SIM-wissel plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]ik kan dus niet sms-en als ik in Oeteldonk ben ?
nee..aan een telefoonnummer kan maar 1 simkaart gekoppeld zijn, en dat is dus nu aan die kaart die jiij daar hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Sim dus probeer een tel. te regelen voor dit weekend. Kan de dief nu nog met mijn telefoon bellen? Er heeft een SIM-wissel plaatsgevonden...
Dat is dus al een goeie zaak!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee..aan een telefoonnummer kan maar 1 simkaart gekoppeld zijn, en dat is dus nu aan die kaart die jiij daar hebt.
(het antwoord is dus NEE !)
tja....voor zover er in dit geval sprake van kan zijn natuurlijk !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat is dus al een goeie zaak!
Wordt aan gewerkt. Binnenkort dus heb ik begrepen van de Admins.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:00 schreef PyTh het volgende:
Tja het is weer klote helaas.
Ben benieuwd wanneer er eens een structuele oplossing gevonden gaat worden voor de snelheid al hier.
Pyth was erg leuk, heerlijk Brabants accentquote:
Justitie nog niet aan de deur geweest vanwege je illegale online gokactiviteiten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:59 schreef PyTh het volgende:
Hallo hallo
Weet niet of ik nog wel met jullie kan praten hoor, nu ik zo beroemd ben![]()
![]()
Counterstrike is voor mietjes!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:41 schreef popolon het volgende:
Wat is sketchen eigenlijk?
Ik denk dat ik liever af en toe een potje counterstrike speel
Klopt, CS:Source is voor de bikkels.quote:
Kom dr zo aan!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Noca, kom je ook?
Popo, probeer het eens! www.isketch.net, user created en dan Hools!
bjoro stuur me even een sms'je met je naam erbij...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:56 schreef Bjoro het volgende:
wil wel een potje sketchen maar moet zo zaalvoetballen....ben alleen wel erg moe
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:avond hools net naar de winkel geweest voor wat leuks voor carnaval, nix gevonden dat wordt dus in de oude doos duiken.
done !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
bjoro stuur me even een sms'je met je naam erbij...
nou k vind een overal nie zo, maar k ga dus maar eena vond in mn badjas, een keer in mn Fred Flinstone pak (zelf gemaakt) heb nog een ridderpak van vorig jaar liggen en k denk in een pyama, dan ben k de carnaval ook weer doorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.
witte overals liggen een beetje gevoelig sinds de bijlmerramp !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.
Ja en zwembroeken sinds de Tsunamiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
witte overals liggen een beetje gevoelig sinds de bijlmerramp !
Nee daar is ze te dom voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Yvon Jaspers is de mol!
Ik had gehoopt dat je die grap niet zou makenquote:
heb trouwens deze week een nieuwe auto besteld......een Volkswagen Tsunamiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een mooie afsluiter lijkt me zo...ik ben zaalvoetballen...gedraag u !256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Is het nu uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je die grap niet zou maken
Ik ben barmhartig.quote:
Flikker toch op nep Albert Mol.quote:
Goed hequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Zeer scherp idee, je kan zien dat het nog avond is, 's nachts en overdag moeten we dit soort dingen nooit aan je vragen
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Ahh eindelijk Harold and Kumar binnen
Lijkt me een leuke film![]()
Werelds leven, en het wordt steeds beterquote:
Maar ik ben nog nooit stoned geweest! Nu dus ook maar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Absoluut. Hilarisch. Nu al twee keer gezien. Het zou overigens helpen als je zelf ook stoned zou zijn
Net weer lekker gezaalvoetbald
Over 7 maandjes ikke ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Werelds leven, en het wordt steeds beter![]()
Ah ok. Nou ja, dan is ie nog steeds leuk genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar ik ben nog nooit stoned geweest! Nu dus ook maar niet![]()
Ik wil er wel eentje draaien voor je hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar ik ben nog nooit stoned geweest! Nu dus ook maar niet![]()
Nee heb ik nu al, maar dan wordt het beterquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Over 7 maandjes heb jij ook een werelds leven?
Whehequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje draaien voor je hoor!
Wacht ff zoek ik het nr van de wiettax op.
Ahh okquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee heb ik nu al, maar dan wordt het beter
godver..
Dan ga ik studerenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh ok![]()
![]()
Waarom eigenlijk over 7 maandjes?
Beetje jammer dat je in Rotterdam zit...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren is![]()
Ben nu een halfjaar bezig en het kan haast niet beter
Ik ben nu 6e jaars en ben er strontzat van!!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren is![]()
Ben nu een halfjaar bezig en het kan haast niet beter
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog wegquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je in Rotterdam zit....
Je kan natuurlijk ook gaan werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben nu 6e jaars en ben er strontzat van!!!!!![]()
Heb 2 jaartjes vergooid op een andere opleiding...nu loop ik in 1 keer door de opleiding heen, maar die 2 jaar zijn wel zonde zeg.
T gaat.. mijn buik is nog niet echt lief voor me..quote:
Ik ga naar Utrecht, lekker centraal, leuke stad. Nee komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog weg
Als het langzaamaan maar beter wordt!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
T gaat.. mijn buik is nog niet echt lief voor me..
Tsssk, had voor Groningen gekozen man! Veel leuker!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog weg
Wat een flater van Babosquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:25 schreef pascalheister het volgende:
avond zo eindelijk weekend
wat een flater van de graafschap zeg
Weet ik, ik heb me al ingeschreven bij IB-groep in Juni kan ik een brief verwachten dat ik er bij zitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Vom het volgende:
He BS, vanwaar je keuze voor IBA ipv BA (wat ik studeer)?
VoreG, Utrecht goede keuze, niks meer aan doen
Wat ga je precies doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb me al ingeschreven bij IB-groep in Juni kan ik een brief verwachten dat ik er bij zit.
past wel bij een ajaciedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid (klinkt wat mooier dan Rechten).
Ach ja die mooie namen die ze aan die studies geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid (klinkt wat mooier dan Rechten).
tssss hoezoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
wat is iedereen vroeg in bed zeg
Bjoro is the man!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:36 schreef Bjoro het volgende:
Altijd leuk....echt met verve de slechtste man van het veld zijn en dan toch de 5-4 scoren 2 minuten voor tijd !!!
* Bjoro did it
in de kantine zeker...ik bleef lopen richting barquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
Bjoro is the man!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:45 schreef Bjoro het volgende:heb mijn mp3 op shuffle staan.........
Wat luister je nu deel 8364.......... Don Mercedes - Rocky![]()
Rocky, ik heb nog nooit een kind gekregen
ik wil het jou graag geven.....
errug he...jeugdsentimenten hierquote:
slinger ik "bijna" van Eddy Zoey wel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:45 schreef Bjoro het volgende:heb mijn mp3 op shuffle staan.........
Wat luister je nu deel 8364.......... Don Mercedes - Rocky![]()
Rocky, ik heb nog nooit een kind gekregen
ik wil het jou graag geven.....
goede tekst...waarheid als eenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
slinger ik "bijna" van Eddy Zoey wel aan
nee dat was muziekloos...en als ik het over jeugdsentiment heb....heb ik het zeker over meer dan 5 maanden geleden !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef pascalheister het volgende:
had je die plaat ook opstaan tijdens "het" doen van je aanstaande kind ?
heb hools aangemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Het is bijna gezellig, waarom gaan we niet nog even sketchen?
IBA is net wat meer internationaler, alles in het engels, interessante mede-studenten uit andere culturen en straks met uitwisselingen of stages in het buitenland is het net wat leuker en beter op IBA te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Vom het volgende:
He BS, vanwaar je keuze voor IBA ipv BA (wat ik studeer)?
VoreG, Utrecht goede keuze, niks meer aan doen
En ik moet steeds maar aan B. de woorden voorzeggen na 1 oog-opslag op jullie gepriegel.quote:
2 oo's ook hoor poepiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:35 schreef SCH het volgende:
het hoort ook met 1 o lieverd
dat zien wij ook wel !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt idd raar, maar het zelf tekenen is nog het minst leuke eraan.![]()
O krijgen we dat.quote:
nee opsteker was een lekkere !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
O krijgen we dat.
Teken jij dan maar eens opmars.
Of bevinding of beoordeling. he he he he
En dan zonder te skippen he he he he
*ff op Emule gedownload !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
Laat me van Ramses Shaffy luistert op Radio2 mooi...
Blij dat iemand weet wat er gedraaid mot worde.quote:
Mooi nummer.quote:
Ik heb een andere nederlandstalige !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Mooi nummer.
B. wil het geloof ik op haar crematie horen.
en papa draai je straks ook helemaal grijs zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb een andere nederlandstalige !
nl: Is dit nu later ? van Stef Bos...die vind ik zo onwijijijijs mooooi !
pciesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en papa draai je straks ook helemaal grijs zeker
k zat eigenlijk te wachten tot je binnen zou komenquote:
quote:
Neuh,randstadmongolen die denken te weten hoe ze carnaval moeten vieren,NOT,en vervolgens de boel verziekenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe krijg je dat voor elkaar? Is dat de leeftijd?
dat kan k me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,randstadmongolen die denken te weten hoe ze carnaval moeten vieren,NOT,en vervolgens de boel verzieken
Ach,die gasten denken dat ze elke vrouw onbestraft kunnen betasten,fout,en zeker als het mijn vriendin aangaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan k me voorstellen.
En daarom hou k lekker bij Carnaval in mn eigen dorp, heb je weinig last van die randstadgevalletjes
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,die gasten denken dat ze elke vrouw onbestraft kunnen betasten,fout,en zeker als het mijn vriendin aangaat.
Gevolg grote vechtpartij,hoop gezeik en zeker toen ik een jaar later weer gezeik had met gasten van buiten Brabant.
En ik kan me eerlijk gezegd geen carnaval buiten Oeteldonk voorstellen
Wamel of Den Bosch,klein verschilletjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]noujazeg Carnaval is hier
lekker relaxed, niet dat "nu mogen we alles".
zeker op vele gebiedenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wamel of Den Bosch,klein verschilletje
Dat is kut voor je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wij zijn niet eens Brabant
als iemand van boven de rivieren ons hoort praten dan denken ze dat we Brabanders zijnquote:
Je valt onder regio Nijmegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als iemand van boven de rivieren ons hoort praten dan denken ze dat we Brabanders zijn
Maarja wij zijn Gelderland, wij hebben vitas mee op de been gehouden
ja zo'n beetje, alles onder de waal is eigenlijk halfs brabants. Veel mensen hebben brabants bloed. We horen bij Den Bosch qua Bisdom (nou maakt dat nu weinig meer uit, maar tot 40 jaar terug best wel) en de instelling van de mensen hier is meer "Brabants".quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je valt onder regio Nijmegen?
Nijmegen is gewoon een stukje verlengd Brabant.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:08 schreef DutchGooner het volgende:
Dus katholiek dus het recht tot carnaval vieren
werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef tong80 het volgende:
Wat doe ik zo vroeg uit bed
Oh ja schaatsen kijken
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:26 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools, moet ik 'm opengooien vandaag...
Sand tot over een half uurtje
Je typt trouwens nog netjes voor dat tijdstip
Dank voor de tip. Was het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:01 schreef tong80 het volgende:
Wat doe ik zo vroeg uit bed
Oh ja schaatsen kijken
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof me, ik voel me nu zo ontzettend kut he...
leuk carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef pascalheister het volgende:
mogge, de vlaggetjes hangen al in de straat hier
Zet er een hoempapa muziekje bij op en je hebt carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leuk carnavalgelukkig doen we daar niet aan hier op de veluwe
ik ga vanavond gewoon bier drinken....
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Zet er een hoempapa muziekje bij op en je hebt carnaval![]()
Ik ben ook bijna weg....vriendschappelijke derby tegen aardsvijand RCH !!quote:
Ik heb ook nog The Cure, Depeche Mode, Joy Divison, Morrisey, Manic Street Preachers, Softcell en veel meer in de aanbieding.quote:
Ik heb een paarse trui, wit t-shirt, spijkerbroek en zwarte sokken aanquote:
Je vergeet je slipquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:03 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Ik heb een paarse trui, wit t-shirt, spijkerbroek en zwarte sokken aan
Ow ja, die is ook zwartquote:
je kleed je gekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik als Fries heb nog nooit carnaval gevierd. Maar ik hou van zuipen en gezellig feest vieren .... Iemand die mij volgend jaar wil opleiden in de geheimen van carnaval?
ik heb hem nog niet gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
wat een geniale plaat weer die nieuwe van the Chemical Brothers
Nee, dat is niet zo. Ongekend talent.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:01 schreef PogueMahone het volgende:
Bright Eyes. Gehypte zooi.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is niet zo. Ongekend talent.
http://www.michawertheim.nl/
Ga ik vanavond heen.
hebben ze in dat gat ook nog een theater ook ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Ongekend talent.
http://www.michawertheim.nl/
Ga ik vanavond heen.
Ja, daar heb ik wel even zin in.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Animo om even te sketsjen?
Bluezz bedoelt http://www.isketch.netquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Te laat, nu ga ik eerst kappertje spelen
Ik kom straks wel.
PM : www.isketch.com
Kratten bier halen voor thuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
Loop ik in de Albert Hein twee keer aangehouden door bekenden met de vraag wat ik daar in hemelsnaam doe. Ik hoor in de kroeg volgens hen. Hoezo reputatie ?
Leuk!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:59 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was weer een fijn ritje langs computerzaken, babyzaken, Lundia en IKEA
ZA mag ookquote:Tijd voor bier!
Koop altijd blik. Kratten staat zo ordinair achterop de fietsquote:
Terwijl je een gevallen sportheld bent!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
Loop ik in de Albert Hein twee keer aangehouden door bekenden met de vraag wat ik daar in hemelsnaam doe. Ik hoor in de kroeg volgens hen. Hoezo reputatie ?
Neem je ze mee in de hand, is te doen als je niet te ver moet fietsenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koop altijd blik. Kratten staat zo ordinair achterop de fiets
En bedankt.....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koop altijd blik. Kratten staat zo ordinair achterop de fiets
Neuh, maar ik heb nu in ieder geval een autozitje in dezelfde kleur als de kinderwagenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk!
Maar niets voor de gemiddelde man
Daarom sommigen noemen me Matty Nikainen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terwijl je een gevallen sportheld bent!
Nee, mijn vrouw heeft ook een hekel aan zaterdagmiddag-IKEA, gelukkig! Maar we waren daar toch in de buurt om wat spullen bij Lundia in te ruilen voor hele exemplaren, dus dat stukje naar IKEA was dan ook zo gereden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Maar je vriendin wilde eerst de hele winkel nog door om toen het eerste wat ze zag te kopen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom sommigen noemen me Matty Nikainen.
Mij hoor je ook niet klagen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Againzender, makkelijke vrouw heb je.
quote:
Ik heb af en toe toch nog best goede ideen he, ook al heb ik bier opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:36 schreef Vom het volgende:
Heuh! Bier enzo!
Waarom is er eignelijk geen biersmiley?
Ik ken het, heb nu ook hier een paar advertenties liggen, maar ook bij mij is er even geen inspiratie.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:39 schreef Againzender het volgende:
Sollicitatiebrieven schrijven is eigenlijk best lastig
Totaal geen inspiratie op dit moment
Af en toe best welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb af en toe toch nog best goede ideen he, ook al heb ik bier op![]()
Heb ik ook altijd voor belangrijke wedstrijden krijg niks naar binnen van de zenuwen. Alleen soep is dan een redmiddel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Nu bordje tomatensoep en dan de wedstrijd op yeahro
Aaah VoreG heeft ook al gebierdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Af en toe best wel
Note to self: Vannacth niet online komen.
Met extra veel ballen dit xquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd voor belangrijke wedstrijden krijg niks naar binnen van de zenuwen. Alleen soep is dan een redmiddel.
Doe vanacht anders een gooi naar 'de' awardquote:
Het lijkt me slimmer om offline te blijven, ik hoef dat echt niet terug te lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Doe vanacht anders een gooi naar 'de' award![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |