bjoro stuur me even een sms'je met je naam erbij...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:56 schreef Bjoro het volgende:
wil wel een potje sketchen maar moet zo zaalvoetballen....ben alleen wel erg moe
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:avond hools net naar de winkel geweest voor wat leuks voor carnaval, nix gevonden dat wordt dus in de oude doos duiken.
done !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
bjoro stuur me even een sms'je met je naam erbij...
nou k vind een overal nie zo, maar k ga dus maar eena vond in mn badjas, een keer in mn Fred Flinstone pak (zelf gemaakt) heb nog een ridderpak van vorig jaar liggen en k denk in een pyama, dan ben k de carnaval ook weer doorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.
witte overals liggen een beetje gevoelig sinds de bijlmerramp !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen witte overall gekocht deed ik jaren mee, ik verfde hem ieder jaar in een andere kleur. Je trekt hem met je zatte kop uit, stijf staand van de alcohol zet je hem in een hoek en je stapt er de andere dag gewoon weer in.
Ja en zwembroeken sinds de Tsunamiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
witte overals liggen een beetje gevoelig sinds de bijlmerramp !
Nee daar is ze te dom voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Yvon Jaspers is de mol!
Ik had gehoopt dat je die grap niet zou makenquote:
heb trouwens deze week een nieuwe auto besteld......een Volkswagen Tsunamiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een mooie afsluiter lijkt me zo...ik ben zaalvoetballen...gedraag u !256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Is het nu uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je die grap niet zou maken
Ik ben barmhartig.quote:
Flikker toch op nep Albert Mol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |