Ik heb een andere nederlandstalige !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Mooi nummer.
B. wil het geloof ik op haar crematie horen.
en papa draai je straks ook helemaal grijs zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb een andere nederlandstalige !
nl: Is dit nu later ? van Stef Bos...die vind ik zo onwijijijijs mooooi !
pciesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en papa draai je straks ook helemaal grijs zeker
k zat eigenlijk te wachten tot je binnen zou komenquote:
quote:
Neuh,randstadmongolen die denken te weten hoe ze carnaval moeten vieren,NOT,en vervolgens de boel verziekenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe krijg je dat voor elkaar? Is dat de leeftijd?
dat kan k me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,randstadmongolen die denken te weten hoe ze carnaval moeten vieren,NOT,en vervolgens de boel verzieken
Ach,die gasten denken dat ze elke vrouw onbestraft kunnen betasten,fout,en zeker als het mijn vriendin aangaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan k me voorstellen.
En daarom hou k lekker bij Carnaval in mn eigen dorp, heb je weinig last van die randstadgevalletjes
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,die gasten denken dat ze elke vrouw onbestraft kunnen betasten,fout,en zeker als het mijn vriendin aangaat.
Gevolg grote vechtpartij,hoop gezeik en zeker toen ik een jaar later weer gezeik had met gasten van buiten Brabant.
En ik kan me eerlijk gezegd geen carnaval buiten Oeteldonk voorstellen
Wamel of Den Bosch,klein verschilletjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]noujazeg Carnaval is hier
lekker relaxed, niet dat "nu mogen we alles".
zeker op vele gebiedenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wamel of Den Bosch,klein verschilletje
Dat is kut voor je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wij zijn niet eens Brabant
als iemand van boven de rivieren ons hoort praten dan denken ze dat we Brabanders zijnquote:
Je valt onder regio Nijmegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als iemand van boven de rivieren ons hoort praten dan denken ze dat we Brabanders zijn
Maarja wij zijn Gelderland, wij hebben vitas mee op de been gehouden
ja zo'n beetje, alles onder de waal is eigenlijk halfs brabants. Veel mensen hebben brabants bloed. We horen bij Den Bosch qua Bisdom (nou maakt dat nu weinig meer uit, maar tot 40 jaar terug best wel) en de instelling van de mensen hier is meer "Brabants".quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je valt onder regio Nijmegen?
Nijmegen is gewoon een stukje verlengd Brabant.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 04:08 schreef DutchGooner het volgende:
Dus katholiek dus het recht tot carnaval vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |