errug he...jeugdsentimenten hierquote:
slinger ik "bijna" van Eddy Zoey wel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:45 schreef Bjoro het volgende:heb mijn mp3 op shuffle staan.........
Wat luister je nu deel 8364.......... Don Mercedes - Rocky![]()
Rocky, ik heb nog nooit een kind gekregen
ik wil het jou graag geven.....
goede tekst...waarheid als eenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
slinger ik "bijna" van Eddy Zoey wel aan
nee dat was muziekloos...en als ik het over jeugdsentiment heb....heb ik het zeker over meer dan 5 maanden geleden !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef pascalheister het volgende:
had je die plaat ook opstaan tijdens "het" doen van je aanstaande kind ?
heb hools aangemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Het is bijna gezellig, waarom gaan we niet nog even sketchen?
IBA is net wat meer internationaler, alles in het engels, interessante mede-studenten uit andere culturen en straks met uitwisselingen of stages in het buitenland is het net wat leuker en beter op IBA te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Vom het volgende:
He BS, vanwaar je keuze voor IBA ipv BA (wat ik studeer)?
VoreG, Utrecht goede keuze, niks meer aan doen
En ik moet steeds maar aan B. de woorden voorzeggen na 1 oog-opslag op jullie gepriegel.quote:
2 oo's ook hoor poepiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:35 schreef SCH het volgende:
het hoort ook met 1 o lieverd
dat zien wij ook wel !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt idd raar, maar het zelf tekenen is nog het minst leuke eraan.![]()
O krijgen we dat.quote:
nee opsteker was een lekkere !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
O krijgen we dat.
Teken jij dan maar eens opmars.
Of bevinding of beoordeling. he he he he
En dan zonder te skippen he he he he
*ff op Emule gedownload !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
Laat me van Ramses Shaffy luistert op Radio2 mooi...
Blij dat iemand weet wat er gedraaid mot worde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |