Wat een flater van Babosquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:25 schreef pascalheister het volgende:
avond zo eindelijk weekend
wat een flater van de graafschap zeg
Weet ik, ik heb me al ingeschreven bij IB-groep in Juni kan ik een brief verwachten dat ik er bij zitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Vom het volgende:
He BS, vanwaar je keuze voor IBA ipv BA (wat ik studeer)?
VoreG, Utrecht goede keuze, niks meer aan doen
Wat ga je precies doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb me al ingeschreven bij IB-groep in Juni kan ik een brief verwachten dat ik er bij zit.
past wel bij een ajaciedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid (klinkt wat mooier dan Rechten).
Ach ja die mooie namen die ze aan die studies geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid (klinkt wat mooier dan Rechten).
tssss hoezoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
wat is iedereen vroeg in bed zeg
Bjoro is the man!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:36 schreef Bjoro het volgende:
Altijd leuk....echt met verve de slechtste man van het veld zijn en dan toch de 5-4 scoren 2 minuten voor tijd !!!
* Bjoro did it
in de kantine zeker...ik bleef lopen richting barquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
Bjoro is the man!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:45 schreef Bjoro het volgende:heb mijn mp3 op shuffle staan.........
Wat luister je nu deel 8364.......... Don Mercedes - Rocky![]()
Rocky, ik heb nog nooit een kind gekregen
ik wil het jou graag geven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |