Ik wil er wel eentje draaien voor je hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar ik ben nog nooit stoned geweest! Nu dus ook maar niet![]()
Nee heb ik nu al, maar dan wordt het beterquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Over 7 maandjes heb jij ook een werelds leven?
Whehequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje draaien voor je hoor!
Wacht ff zoek ik het nr van de wiettax op.
Ahh okquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee heb ik nu al, maar dan wordt het beter
godver..
Dan ga ik studerenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh ok![]()
![]()
Waarom eigenlijk over 7 maandjes?
Beetje jammer dat je in Rotterdam zit...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren is![]()
Ben nu een halfjaar bezig en het kan haast niet beter
Ik ben nu 6e jaars en ben er strontzat van!!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren is![]()
Ben nu een halfjaar bezig en het kan haast niet beter
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog wegquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je in Rotterdam zit....
Je kan natuurlijk ook gaan werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben nu 6e jaars en ben er strontzat van!!!!!![]()
Heb 2 jaartjes vergooid op een andere opleiding...nu loop ik in 1 keer door de opleiding heen, maar die 2 jaar zijn wel zonde zeg.
T gaat.. mijn buik is nog niet echt lief voor me..quote:
Ik ga naar Utrecht, lekker centraal, leuke stad. Nee komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog weg
Als het langzaamaan maar beter wordt!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
T gaat.. mijn buik is nog niet echt lief voor me..
Tsssk, had voor Groningen gekozen man! Veel leuker!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Economische studie kies je toch al snel voor de Erasmus. En deze studie kon alleen hier of in Groningen en Maastricht. Ik wilde wel naar de randstad. Maar als het in Amsterdam zou kunnen, ben ik vandaag nog weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |