En bedankt.....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koop altijd blik. Kratten staat zo ordinair achterop de fiets
Neuh, maar ik heb nu in ieder geval een autozitje in dezelfde kleur als de kinderwagenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk!
Maar niets voor de gemiddelde man
Daarom sommigen noemen me Matty Nikainen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terwijl je een gevallen sportheld bent!
Nee, mijn vrouw heeft ook een hekel aan zaterdagmiddag-IKEA, gelukkig! Maar we waren daar toch in de buurt om wat spullen bij Lundia in te ruilen voor hele exemplaren, dus dat stukje naar IKEA was dan ook zo gereden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Maar je vriendin wilde eerst de hele winkel nog door om toen het eerste wat ze zag te kopen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom sommigen noemen me Matty Nikainen.
Mij hoor je ook niet klagen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Againzender, makkelijke vrouw heb je.
quote:
Ik heb af en toe toch nog best goede ideen he, ook al heb ik bier opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:36 schreef Vom het volgende:
Heuh! Bier enzo!
Waarom is er eignelijk geen biersmiley?
Ik ken het, heb nu ook hier een paar advertenties liggen, maar ook bij mij is er even geen inspiratie.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:39 schreef Againzender het volgende:
Sollicitatiebrieven schrijven is eigenlijk best lastig
Totaal geen inspiratie op dit moment
Af en toe best welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb af en toe toch nog best goede ideen he, ook al heb ik bier op![]()
Heb ik ook altijd voor belangrijke wedstrijden krijg niks naar binnen van de zenuwen. Alleen soep is dan een redmiddel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Nu bordje tomatensoep en dan de wedstrijd op yeahro
Aaah VoreG heeft ook al gebierdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Af en toe best wel
Note to self: Vannacth niet online komen.
Met extra veel ballen dit xquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd voor belangrijke wedstrijden krijg niks naar binnen van de zenuwen. Alleen soep is dan een redmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |