Zeker!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, als we moeten kiezen tussen taart en tapas, dan ga ik voor het laatste.
Het wordt ook welvan je verwacht hoor. Ik deed het nooit, koffie halen, en kreeg er prompt voor op mijn donder tijdens mijn beoordelingsgesprekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken.Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
dank je !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Mijn laatste post:
Ik heb je ook een 10 gegeven BHFH, wat kun je winnen?
Gisteren een hele spannende workshop gehad met heftige discussies. Erg leuk. Wel weer een paar ontzettend prehistorische mannen ontmoet. Enkele maanden geleden lag half NL overhoop over die imam die geen handjes schudde.... er blijken ook nog genoeg Nederlandse mannen te zijn die je gewoon negeren omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat je iets anders bent dan de secretaresse...(en zelfs als ik de secretaresse was, zou het nog buitengewoon onbeleefd zijn
). Wat een sukkels...
Morgen afscheidsfeestje van een vriendin die 5 maanden onderzoek gaan doen in El Salvador. *jaloers is
Wel leuk: gisteren heeft meneer Bol mijn LP van Cuba opgestuurdYeey!
Ik heb zelf een leuke collega met een PhD marketing. Ze runt een communicatieafdeling.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken.Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
die gaat dan door in Brazil ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef qwerty_x het volgende:
als ik de foto's zo zie, moet ik zeggen dat jullie er bijzonder anders uitzien dan ik me had voorgesteld.
misschien dat het tijd wordt om ook maar eens zo'n appeltaart bijeenkomst bij te gaan wonen
Net gelezen en beantwoord.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
oYo, heb je mijn mail gehad?!
Ik voorzie een uitwisselingsactie in Den Haag!
wat mij betreft zijn jullie van harte welkomquote:
[insert aai-over-bol-smiley]quote:Op maandag 7 februari 2005 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
* voelt zich ook ziek, zwak en misselijk
Drie érg goede films, een redelijke en eentje waarbij we eerder zijn weggegaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:34 schreef Hik het volgende:
Welke films heb je gezien, k_man?
Zijn er bij jullie ook zoveel mensen ziek? Hier is het echt belachelijk, de halve afdeling ligt op bed...![]()
Ik heb ook keelpijn, dus ga zo maar eens dropjes halen!![]()
De school zit twee grachten verderop. Op de Lauriersgracht ipv dequote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
Daar wordt je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.
Mwoah. Dat is op zich dan weer wel vermakelijk.quote:Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!![]()
Televisie? Tsk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Klinkt leuk!Ik hoop dat er nog veel op televisie komen!
Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee gewoon een Nederlands paspoort hoor..![]()
yep, ik Luik zit een consulaat (slechts 12 kilometer van mn werk) en daar kan je dus een nieuw Nederlands paspoort halen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?
whahaha, dat houdt op een gegeven moment vanzelf op tenminste en duurt meestal minder land als borenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
Daar word je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.
Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!!!
Fietsen is goed! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest of een griepje heb gehad!
* mailtje naar Chineze vrienden checkquote:Gaan jullie nog chinees nieuwjaar vieren??
... of niet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
whahaha, dat houdt op een gegeven moment vanzelf op tenminste en duurt meestal minder land als boren![]()
Kijk, dat is mooi!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Goh, redelijk goede dag gehad vandaag. Ik ben niet eens ontslagen.
Als dát het criterium is...quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Goh, redelijk goede dag gehad vandaag. Ik ben niet eens ontslagen.
"Verwende dertigers"quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hik, wat is jouw mailadres?? Je valt ook precies binnen mijn doelgroep!
Vond het wel een grappig artikel, heb m nog niet helemaal gelezen maar na de term Pappa-dag wist ik al genoeg!quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:01 schreef Hik het volgende:
[..]
"Verwende dertigers"
"Dertigers: lastig en veeleisend"
Tjonge Liejan, jij weet wel hoe je mensen moet paaien...
Anyway, mail ga ik hier niet op de site pleuren. Werkt jouw fok-mail nog?
Klinkt niet best k_man... nu al?![]()
Hihi.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
Interessant artikel op de Intermediair site
Ik herken er wel wat vrienden en collega's in!
quote:Er is geen hond die eens een zaterdag niets doet en eens een hele middag voor de buis hangt met Discovery Channel op.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:24 schreef Hik het volgende:
Hoewel dit dan weer helemaal niet op mij slaat:
quote:Er is geen hond die eens een zaterdag niets doet en eens een hele middag voor de buis hangt met Discovery Channel op.
Nu doe ik het niet zo vaak meer, maar heb wel eens hevig staan te blozen toen twee vrouwelijke collega's het erover hadden dat Discovery toch altijd zo saai was: "want daar komen altijd van die stomme programma's over gepanserde auto's enzo"... Bleek toch dat ik (toch stiekem Delftse nerd!quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies het punt waarbij ik ook dacht: Ha, dit geldt dus niet voor mij. Even ervan uitgaande dat je Discovery Channel probleemloos kan vervangen door National Geographic Channel.
Geen sociaal leven?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar ik heb nu dan ook een goed excuus.
toen je op zoek was naar Budapestquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, dat viel nog best mee. Ik zat 8km van Dublin af.
Gezellig!quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet nu, het is vanaf het begin af aan al een slangenkuil. Veel ego's en smerige spelletjes.
Dat lijste met scores heb ik wel gezien, alleen niet de totalen. Misschien moet ik beter kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:00 schreef Hik het volgende:
Totalen komen vanzelf als je het spelletje afmaakt, UIO![]()
Ja, joh!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat lijste met scores heb ik wel gezien, alleen niet de totalen. Misschien moet ik beter kijken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:51 schreef Vogue het volgende:
Ik ben druk bezig met rijlessen, in totaal 6 dagen 4 uur per dag rijden, totaal dus 24 uur voordat ik op kan voor het examen.
Tot nu toe valt het nog mee.. Na 2 uur rijden heb ik 10 minuten pauze.. Maar als je slecht geslapen hebt dan merk je het wel in je rijgedrag zeg! Ik had er gisteren meer moeite mee dan eergisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:03 schreef Hik het volgende:
[..]Wat ontzettend veel zeg! Ben je in de loop van het derde uur niet compleet gaar dan?
![]()
quote:Meer kandidaten halen rijexamen.
Bijna de helft van de kandidaten voor het praktisch rijexamen heeft vorig jaar het rijbewijs behaald. Ruim 226.000 mensen slaagden, 11 procent meer dan in 2003. Dat maakte het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen gisteren bekend. In 2004 nam het CBR ruim 477.000 praktijkexamens af. Het CBR vermoedt dat het hogere aantal geslaagden te maken heeft met de introductie van de Rijopleiding In Stappen in 2004. Van de 2500 RlS-kandidaten, slaagde 69,4 procent in een keer.
Kom er net achter dat ik wel Discovery kan ontvangen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
Nu doe ik het niet zo vaak meer, maar heb wel eens hevig staan te blozen toen twee vrouwelijke collega's het erover hadden dat Discovery toch altijd zo saai was: "want daar komen altijd van die stomme programma's over gepanserde auto's enzo"... Bleek toch dat ik (toch stiekem Delftse nerd!) dat programma toch tot twee keer toe van begin tot eind had zitten kijken!
Maar ik moet ook gelijk denken aan Friends en Rachels commentaar op het feit dat ze met Ross steeds Discovery moet kijken: "Did you know that something really boring, happened to someone really ugly in the middle ages?"![]()
ook wel een heel goede samenvatting van Discovery channel!![]()
Ik ben ook niet bang dat ik iets gemist heb.quote:Op zondag 13 februari 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Discovery vind ik een van de leukere zenders, alleen jammer van die vele herhalingen.
Ik zal erover nadenken.quote:Op zondag 13 februari 2005 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
Alhoewel je er zeker wel over na mag denken om voor Megan op dit tijdstip de TV aan te zetten
Dat is wel bizar!quote:Op zondag 13 februari 2005 09:34 schreef YPPY het volgende:Gisteren was de sauna meet, ik weet niet wie het in Leiden nog zei, maar we kwamen toch nog andere fokkers tegen.In het bubbelbad zelfs.
Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-deligquote:Op maandag 14 februari 2005 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zo naar schiphol. Krijg ik een rondleiding.
En daarna durf ik vast nooit meer te vliegen omdat ik dan weet waar mn spullen allemaal kwijt kunnen raken.
Is iemand hier trouwens wel eens zn tas/koffer kwijtgeraakt??
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-delig)
Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.quote:Van wie krijg je eigenlijk de rondleiding?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
och een vergadering op valentijnsdag, wat maakt het uit als je toch geen geliefde hebtMisschien bloeit er wel wat leuks op de vergadering!
Hai YPPYquote:Op zondag 13 februari 2005 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel bizar!Wie zijn jullie tegen gekomen dan??
Wat ontzettend leuk!! Zoiets vind ik nou supergaaf, zal ik ook wel eens willen, een rondleiding op Schiphol mbt de logistiekquote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
[..]
Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
Toen ik er nog werkte, ben ik met wat collega's een airside check gaan doen. Van het uiterste puntje van de B-pier tot aan het uiterste puntje van de G-pier en ook alle tussenliggende pieren. Daar waren we ook een paar uur mee bezig.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
Klinkt als een leuke opdracht.quote:Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!quote:Op maandag 14 februari 2005 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens algemeen aanvaarde maatstaven houden echte mannen van borsten, voetbal en auto's. In willekeurige volgorde. Kennelijk ben ik dus geen echte man. Voetbal interesseert me geen ene moer, bij vrouwen val ik op schouders / hals / sleutelbeen en auto's zie ik als vervoermiddel.
Maar in dit alles gaat nu verandering komen! De eerste stap naar het echte-mannen-dom ga ik woensdag zetten. Met een collega ga ik de Autorai bezoeken!
Wat voor kleding past bij een bezoek aan zo'n tentoonstelling?
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
trek een net pak aan, dan mag je in de exclusieve bolides zitten. met spijkerbroek en gymschoenen wordt je er verre van gehouden.
Een net trainingspak met bootschoenen dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Hik het volgende:
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!
Ik zou voor een trainingspak en gouden kettingen gaan...![]()
Hu!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Een net trainingspak met bootschoenen dus.
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hai YPPY
We kwamen een paar lurkende fokkers tegen, mannen, terwijl we nog wel zo hadden gezegd dat er geen mannen mee mochten bij deze zweetmeet
Ook leuk op Discovery trouwens zijn de programma's over Engineering en Megastructures enzo. Hoewel totaal a-technisch, vind ik het wel reuzeinteressant om te zien hoe ze enorme bruggen en tunnels en olieplatformen maken en installeren enzo.
En de historische programma's, en de dieren....gewoon een toffe zender!![]()
National Geographic ook trouwens, en Animal Planet!
Uit je reactie maak ik op, dat iets nog niet klopt aan de door BHFH en Hik voorgeschreven kledij. Welke verbeterpunten zie je?quote:
Eigenlijk vind ik het allebei niks...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Uit je reactie maak ik op, dat iets nog niet klopt aan de door BHFH en Hik voorgeschreven kledij. Welke verbeterpunten zie je?
Ik geloof zelfs dat ik via mijn werk óók gratis kaartjes kan krijgen voor die dingen!quote:O ja, via een collega hebben we nu gratis kaartjes weten te regelen. Dat is toch wel weer aardig. Los kosten die kaartjes namelijk ¤16,50.
Ow!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:43 schreef Hik het volgende:
Eigenlijk vind ik het allebei niks...
Bootschoenen lekker op de boot houden en trainingspak...uh...nóóit! Brrrr![]()
Ik geloof zelfs dat ik via mijn werk óók gratis kaartjes kan krijgen voor die dingen!![]()
Ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hoi!Nu moet je hier wel veel posten he?
De aflevering met die megabollen en buizen die een stad moeten worden vind ik leuk. Zo groot en zo bizar. Het is ook leuk als ze midden in de stad oude gebouwen gaan zoeken. Zijn ze drie dagen bezig, vinden ze alleen een stuk scherf.
Even zwaaien naar mijn collega's!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow!
CBR heeft ook een stand zag ik net
Deze informatie was mij reeds bekend, maar wat staat er dan goed onder een trainingspak?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Lucille het volgende:
Even een tip qua kleding: Hik houdt absoluut niet van witte sokken.
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Lucille het volgende:
Even een tip qua kleding: Hik houdt absoluut niet van witte sokken.
Mijn fotoboek laat duidelijk een foto met witte sokken zien.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:25 schreef Hik het volgende:![]()
Dat heb je goed onthouden!.
Overigens zie ik UIO niet zo met witte sokken eigenlijk...
Ja, maar daar ben je aan het sporten... dat mág (van mijquote:Op maandag 14 februari 2005 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn fotoboek laat duidelijk een foto met witte sokken zien.
Tegenstandster van mannen met witte sokken en korte broeken tenzij.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:38 schreef Hik het volgende:
Ja, maar daar ben je aan het sporten... dat mág (van mij)
Je hebt daar tenslotte ook een korte broek aan en daar ben ik in het dagelijks leven ook geen voorstander van![]()
Het lijkt The Rules wel![]()
Thanks....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Tegenstandster van mannen met witte sokken en korte broeken tenzij.
Ik mag jou wel.
geen dankquote:Op maandag 14 februari 2005 13:58 schreef Hik het volgende:
Thanks....
Denk ik...![]()
Is er nog een dresscode waar ik rekening mee moet houden? Al dan niet ontblote sleutelbeenderen ofzo?![]()
Slim....quote:Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
is volledig afhankelijk van je bedoelingen
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
BHFH heeft vele fans: Paint *hier* het leefmilieu van BHFH
Ben jij ook al aan het tekenen geslagen?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef zwijntje het volgende:
* Grinnik *
Gelukkig komt de BHFH fanclub to the rescue in het painttopic
Een normale maandag... heb je wel goed in je agende gekekenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Jongens alsjeblieft. Sorry hoor, maar ik ga er toch wat van zeggen. Dit kan écht niet.
Meer dan 35 posts op een normale maandag. (...)
Meelurcken in nachtelijke dartslowchat is oké.quote:
Dank, maar euhquote:Op maandag 14 februari 2005 18:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben jij ook al aan het tekenen geslagen?
Leuke homepage heb je trouwens.
Klopt allemaal. En aangezien het een fotograaf in Naaldwijk is, gok ik zomaar dat ze niet gaan spammen maar gewoon niet weten hoe ze een fatsoenlijke stemsite moeten maken!quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:21 schreef YPPY het volgende:
Moet je mailen om te stemmen? Krijg ik dan geen spam? En is het die foto van het strand met rotsen? Ik zie geen mangrove geloof ik.
Ah, je treft voorbereidingen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Afgelopen week ben ik overigens wél geweest. Gelijk lekker ook even onder de zonnebank, wat even héél goed voelt na weken in het donker naar het werk, in het donker terug.
Ja, die voorbereidingen waren voor vórige week. Ik helemaal gemanicuurd en gezonnebankt klaar, maar ja... sommige mensen komen daar niet hun bed voor uit blijkbaarquote:
en ik maar denken dat juist dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
niet hun bed uit
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Om een beetje in de stemming te komen voor de autorai strooi ik vandaag met een collega op onwillekeuringe momenten allerlei autotermen in het rond. Maar na spoilers, 4x4, rollbars en kreukelzone stokt het bij mij een beetje. Tips?
En je hebt een wéék liggen wachten voor je erachter kwam dat het niet werkte zo?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
en ik maar denken dat juist dat de bedoeling was
Ik ben erg hardleers ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:12 schreef Hik het volgende:
En je hebt een wéék liggen wachten voor je erachter kwam dat het niet werkte zo?
Motorophanging en ophangrubber.quote:
Das goed om te weten...quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben erg hardleers ja.
Ok, wat suggesties :quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Om een beetje in de stemming te komen voor de autorai strooi ik vandaag met een collega op onwillekeuringe momenten allerlei autotermen in het rond. Maar na spoilers, 4x4, rollbars en kreukelzone stokt het bij mij een beetje. Tips?
Ook een mooie term, maar goed, ik ben net terug van de autorai.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:47 schreef Pandorah het volgende:
In het kader van de autorai: what about de distributieriem? (nog een leuke term).
Ow, wordt dat niet meer gedaan door mijn ex-collega's van de Marechaussee? Daar was ik nog niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:27 schreef Liejannuh het volgende:![]()
Ik ben door de toetsing van de AIVD heen!
![]()
En nu krijg ik een schiphol pas!![]()
![]()
Geloof ik!
Ze laten tegenwoordig maar iedereen toe.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:27 schreef Liejannuh het volgende:![]()
Ik ben door de toetsing van de AIVD heen!
![]()
En nu krijg ik een schiphol pas!![]()
![]()
Geloof ik!
Hij lijkt er wel wat op ja, zij het dat die van mij natuurlijk véél mooier is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Over die fotopagina: die ene met dat ijs lijkt wel een foto van k_man!![]()
Ja, duh! Wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:29 schreef Lucille het volgende:
* Lucille vind het leuk dat zwijntje weer in TRV post
nee eerst krijg je een bewijs van goed gedrag en dan kom je pas op Schiphol bij de marechaussee... maar daar komt Liejannuh nog wel achterquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, wordt dat niet meer gedaan door mijn ex-collega's van de Marechaussee? Daar was ik nog niet van op de hoogte.
nee want je gaat gewoon net als de passagiers door de douane heen, wel door een aparte doorgang, maar je tas wordt wel gecheckt en door de X-ray gehaald en je wordt even recht in de ogen gekeken of jij het wel bent die op het pasje staat.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
Oeh, maar met zo'n pas kun je toch ook taxfree shoppen enzow?![]()
Ik geloof als het aantal gejatte spullen uit een koffer door de bagage handlers een indicatie is dat de AIVD boutwerk aflevertquote:Ik ben door de toetsing van de AIVD heen!
En nu krijg ik een schiphol pas!
Geloof ik!
Dat jij überhaupt nog durft te reizen met alle ellende die je meemaakt...quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geloof als het aantal gejatte spullen uit een koffer door de bagage handlers een indicatie is dat de AIVD boutwerk aflevert
Om taxfree te kunnen afrekenen, moet je toch altijd je ticket laten scannen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 03:22 schreef k_man het volgende:
@DutchTrain; Huh? Ik bedoelde gewoon of de rechtmatige eigenaar van zo'n pas er taxfree mee kan shoppen.
Hmmmm... goed dat je het zegt! Ik ga dat ding dus niet even tussendoor ophalen, maar als ik geen andere afspraken heb staan!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee eerst krijg je een bewijs van goed gedrag en dan kom je pas op Schiphol bij de marechaussee... maar daar komt Liejannuh nog wel achterals je je scipholpas gaat ophalen mag je even in een heel klein kamertje staan, waar gecontroleerd wordt of je inderdaad van onbesproken gedrag bent
En dan mag je nog een leuke test doen en dan mag je nog een keer langs de marechausee en dan nog een keer een half uur wachten en dan hopen dat ze alles goed doen en je een pas krijgt.
Mijn eerste Schipholpas duurde 7 uur voordat ik een goede en werkende had, de tweede - een verlanging - duurde het 2,5 dag voordat het gelukt was om het juiste pasje af te geven![]()
En dat is dan alleen de tijd die je wachtend doorbrengt in de wachtruimte... niet de tijd die je nodig hebt om de formulieren in te vullen of te laten invullen....
Het is inderdaad heel leuk om te zien. Zeker het bagagegedeelte, dat is zo immens groot!quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om taxfree te kunnen afrekenen, moet je toch altijd je ticket laten scannen?
[quote]
Klopt! Tax Free shoppen zit er dus niet in!
[quote]Lijkt me wel echt interessant om Schiphol achter de schermen te zien. Is het huidige bagagetransportsysteem niet van Van der Lande?
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd en is bij Van der Lande geweest voor een workshop die ging over het bagagesysteem bij Van der Lande. Volgens mij heeft Van der Lande ergens op een grote wereldluchthaven ook zo'n transportsysteem geleverd, en dat werkt dan weer heel goed? Is al weer even geleden dat ik daar iets over heb gehoord, moeti k toegeven, dus hoe het precies zit weet ik neit meerquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel leuk om te zien. Zeker het bagagegedeelte, dat is zo immens groot!
En ik heb de naam van der Lande inderdaad horen vallen. De grap is alleen wel dat ze een oud en een nieuw systeem hebben, alleen gebruiken ze het nieuwe systeem niet omdat het enorm storingsgevoelig is.
19.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Sterk. Verjaardagen vergeet ik altijd. Deze keer die van mijn zwager. Ook geen idee hoe oud hij vandaag is geworden.
Tenzij je eruit ziet als in de dertig. En twee zoontjes hebt.quote:
* Douwe kijkt om zich heen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij je eruit ziet als in de dertig. En twee zoontjes hebt.
Gefeliciteerd Douwe
Ik maak nauwelijks ellende mee omdat ik altijd alles goed voorbereid en ik slimmer ben dan de meeste anderenquote:Dat jij überhaupt nog durft te reizen met alle ellende die je meemaakt...
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak nauwelijks ellende mee omdat ik altijd alles goed voorbereid en ik slimmer ben dan de meeste anderen
Hé, ik ben een kantoorklerk. En een notoire liefhebber van warm weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het gister wel meevallen met de kou hoor. En ik heb toch echt niets op mn hoofd en ook geen dikke winterjas aan.
Koude voeten komen altijd pas na 45 minuten fietsen en ik zag gister zelfs iemand fietsen met zn jas open en sandalen aan en geen handschoenen aan! Dat is dan weer overdrijven vind ik, maar misschien zijn je collega's geen buitenlucht gewend UIO?
Latertje?quote:
quote:
Precies, wat heb ik een hekel aan dit weer zeg. Veel te koud.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:58 schreef Hik het volgende:
Dit is weer voor een knappend haardvuur, wijn, berenvellen en een winterslaap...
Misschien moet ik die gast met die jacht-topics eens bellen...![]()
Ook leuk:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik had het koud toen ik thuis kwam.
Had er ook wel iets mee te maken dat ik 20 km tegen wind had en dat het nogal regende. En ik dus ook doorweekt was.
Gelukkig vind ik het eigenlijk ontzettend grappig om in een verschrikkelijke regenbui te fietsen.
Huiliequote:Precies, wat heb ik een hekel aan dit weer zeg. Veel te koud.
Goed dat je het even zegt. Anders was het vast niemand opgevallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak nauwelijks ellende mee omdat ik altijd alles goed voorbereid en ik slimmer ben dan de meeste anderen
bronquote:overdag:
Licht bewolkt. Hoog 59° F / 15° C Wind ZzW 8 m/u / 14 km/u
nacht:
Licht bewolkt. Laag 51° F / 11° C Wind WnW 2 m/u / 3 km/u
Niet zeuren. Jij zit ook liever in de zon dan dat je door de natte sneeuw en regen loopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huilie
Volgende week 2 of 3 dagen Zuid Spanje en dan 2 maanden Argentina![]()
![]()
![]()
Ik zou gaan voor de nieuwste cosmopolitan. Of Gejaagd door de wind. Of Jane Eyre. Of No shitting in the toilet. Of Adviseren voor dummies.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet er iemand nog een leuk boek om te lezen in het vliegtuig?
Bij Donner lag de Elmar gids van Jemen een tijdje terug in de uitverkoop. En de LP lag toen bij de V&D voor iets van 5 euro in de beschadigde boekenbak.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef k_man het volgende:
Vanmiddag in de stad eens gezocht naar iets zinnigs over Jemen. Wat denk je? De meest recente LP is uit... 1999!
Ik kwam ook nog een Elmar gids tegen, uit 2000.
Binnenkort maar eens naar een echte boekenwinkel, Donner of zo.
Bij KLM doen ze om 4 uur snachts gewoon alle grote lampen aan en maken de stewardessen iedereen wakker om warm eten te serveren! (de stoelleuningen moeten bij KLM dan ook verplicht rechtop) (dit gebeurde me onderweg van Săo-paulo-Amsterdam recentelijk!)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor die vliegtuigmaaltijden hoeven ze me niet wakker te maken.
Ik vlieg KLM deze keer. Zo te lezen hoef ik me geen zorgen dat maken dat ik een maaltijd mis.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bij KLM doen ze om 4 uur snachts gewoon alle grote lampen aan en maken de stewardessen iedereen wakker om warm eten te serveren! (de stoelleuningen moeten bij KLM dan ook verplicht rechtop) (dit gebeurde me onderweg van Sŕo-paulo-Amsterdam recentelijk!)Ik heb veel sjagrijge gezichten gezien toen!
![]()
Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt LP mailen K_man. Dan krijg je een heel vriendelijk mailtje terug met wanneer de nieuwe editie uitkomt.En dat doen ze nog snel ook!
heeft trotter niks? ik vond de trotter gids van brazilie erg goed! (ik had zowel de lp als de trotter en de trotter was vaak handiger in gebruik en de tips waren meer up to date)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.
The Hitchhiker Guide To The Galaxy natuurlijk. En dan de volledige trilogie (die bestaat uit 5 delenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een brede smaak, alleen fantasy-verhalen boeien me niet. Dus een vrij brede smaak, waardoor tips al gauw bruikbaar zijn.
dat staat normaal gesproken op je ticket. Ook bij e-tickets wordt het type vliegtuig vermeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met kaartspelletjes tegen andere passagiers kan ik me prima een tijdje vermaken. Het is toch wat leuker dan die ontzettend niet-grappige verborgen camera programma's van Iberia. National Geographic vind ik ook een leuke zender, ik kijk er best vaak naar en het zou leuk zijn als ik in het vliegtuig wat programma's van Nat Geographic kan kijken. Dit klinkt goed zeg. Spelletjes spelen en programma's kijken wanneer ik dat zelf wel. Nu nog een 777 hebben als vliegtuig.
Bij mij ook niet, maar ik ben zo gewend aan de indeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.
Yup. En ik koop geen boek van 50 pagina's, waarvan er nog geen 60 over Jemen gaan. Dan liever een gids van 6 jaar oud.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens staat de LP voor Yemen helemaal niet meer op de site, maar verwijzen ze naar de arabian peninsula.
Dank je. Ik ga alvast een mooie stoel uitkiezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_777-200.php
hierboven kun je alvast even bekijken welke stoel je moet kiezen bij het inchecken!
[afbeelding]
ik vlieg zelf trouwens ook met een 777 naar jakarta in april (singapore airlines)
[afbeelding]
Je kan bij mij kiezen tussen een hele berg thrillers van Ludlum en Grisham om te lenen. Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen in iedergeval en ik heb er alleen tijd voor op vakantie. Verder nog een bio van Louis van Gaal en Dennis Rodman als je daar interesse in hebtquote:Ik heb een brede smaak, alleen fantasy-verhalen boeien me niet. Dus een vrij brede smaak, waardoor tips al gauw bruikbaar zijn.
Ben je ziek?quote:en yemen is verder spotgoedkoop, dus of het hier en daar nou een paar cent meer of minder kost maakt ook niet uit.
Ludlum en Grisham, alleen de naam zegt me zo iets. Ik zal eens kijken, bedankt in elk geval.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan bij mij kiezen tussen een hele berg thrillers van Ludlum en Grisham om te lenen. Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen in iedergeval en ik heb er alleen tijd voor op vakantie. Verder nog een bio van Louis van Gaal en Dennis Rodman als je daar interesse in hebt
Verder koop ik meestal Aktueel, Nieuwe Revu, Panorama, Johan, Sportweek, VI(abbo), Sport International, elf, een krantje(meestal Telegraaf, leest lekker weg maar dat hoef je al niet te doen met KLM) en op de terugweg meestal zoiets als Newsweek, Financial Times, Harald Tribune of zo.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn boekentips zijn: het lelietheather, seringendroom en het tedere kind van Lulu Wang..
Ik heb nu een rechtstreekse vlucht, met mijn laptop ben ik na 'n uurtje wel uitgespeeld, dus dat heeft niet erg veel zin helaas. Jammer dat je in het vliegtuig niet op kan laden, dan zou ik me wel vermaken met Championship Manager.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je met Iberia moet vliegen kan je ook in Madrid naar een luier verschoon kamertje gaan en daar je laptop opladen zodat je op het 2e deel van je reis weer een uur of anderhalf uur gebruik kan maken van je laptop
Ik heb het zo al een paar keer gedaan.
volgens sommigen - en ik citeer - is hij de "cult van FOK!" . En wie ben ik om het daar niet mee eens te zijnquote:
Iets met ziektes en reizen? HTL deel 36: Montezuma's Revengequote:Op maandag 21 februari 2005 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een leuke titel voor deel 36?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |