quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!!!
Fietsen is goed! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest of een griepje heb gehad!
* mailtje naar Chineze vrienden checkquote:Gaan jullie nog chinees nieuwjaar vieren??
... of niet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
whahaha, dat houdt op een gegeven moment vanzelf op tenminste en duurt meestal minder land als boren![]()
Kijk, dat is mooi!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Goh, redelijk goede dag gehad vandaag. Ik ben niet eens ontslagen.
Als dát het criterium is...quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Goh, redelijk goede dag gehad vandaag. Ik ben niet eens ontslagen.
"Verwende dertigers"quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hik, wat is jouw mailadres?? Je valt ook precies binnen mijn doelgroep!
Vond het wel een grappig artikel, heb m nog niet helemaal gelezen maar na de term Pappa-dag wist ik al genoeg!quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:01 schreef Hik het volgende:
[..]
"Verwende dertigers"
"Dertigers: lastig en veeleisend"
Tjonge Liejan, jij weet wel hoe je mensen moet paaien...
Anyway, mail ga ik hier niet op de site pleuren. Werkt jouw fok-mail nog?
Klinkt niet best k_man... nu al?![]()
Hihi.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
Interessant artikel op de Intermediair site
Ik herken er wel wat vrienden en collega's in!
quote:Er is geen hond die eens een zaterdag niets doet en eens een hele middag voor de buis hangt met Discovery Channel op.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:24 schreef Hik het volgende:
Hoewel dit dan weer helemaal niet op mij slaat:
quote:Er is geen hond die eens een zaterdag niets doet en eens een hele middag voor de buis hangt met Discovery Channel op.
Nu doe ik het niet zo vaak meer, maar heb wel eens hevig staan te blozen toen twee vrouwelijke collega's het erover hadden dat Discovery toch altijd zo saai was: "want daar komen altijd van die stomme programma's over gepanserde auto's enzo"... Bleek toch dat ik (toch stiekem Delftse nerd!quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies het punt waarbij ik ook dacht: Ha, dit geldt dus niet voor mij. Even ervan uitgaande dat je Discovery Channel probleemloos kan vervangen door National Geographic Channel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |