Zeker!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, als we moeten kiezen tussen taart en tapas, dan ga ik voor het laatste.
Het wordt ook welvan je verwacht hoor. Ik deed het nooit, koffie halen, en kreeg er prompt voor op mijn donder tijdens mijn beoordelingsgesprekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken.Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
dank je !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Mijn laatste post:
Ik heb je ook een 10 gegeven BHFH, wat kun je winnen?
Gisteren een hele spannende workshop gehad met heftige discussies. Erg leuk. Wel weer een paar ontzettend prehistorische mannen ontmoet. Enkele maanden geleden lag half NL overhoop over die imam die geen handjes schudde.... er blijken ook nog genoeg Nederlandse mannen te zijn die je gewoon negeren omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat je iets anders bent dan de secretaresse...(en zelfs als ik de secretaresse was, zou het nog buitengewoon onbeleefd zijn
). Wat een sukkels...
Morgen afscheidsfeestje van een vriendin die 5 maanden onderzoek gaan doen in El Salvador. *jaloers is
Wel leuk: gisteren heeft meneer Bol mijn LP van Cuba opgestuurdYeey!
Ik heb zelf een leuke collega met een PhD marketing. Ze runt een communicatieafdeling.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken.Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
die gaat dan door in Brazil ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef qwerty_x het volgende:
als ik de foto's zo zie, moet ik zeggen dat jullie er bijzonder anders uitzien dan ik me had voorgesteld.
misschien dat het tijd wordt om ook maar eens zo'n appeltaart bijeenkomst bij te gaan wonen
Net gelezen en beantwoord.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
oYo, heb je mijn mail gehad?!
Ik voorzie een uitwisselingsactie in Den Haag!
wat mij betreft zijn jullie van harte welkomquote:
[insert aai-over-bol-smiley]quote:Op maandag 7 februari 2005 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
* voelt zich ook ziek, zwak en misselijk
Drie érg goede films, een redelijke en eentje waarbij we eerder zijn weggegaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:34 schreef Hik het volgende:
Welke films heb je gezien, k_man?
Zijn er bij jullie ook zoveel mensen ziek? Hier is het echt belachelijk, de halve afdeling ligt op bed...![]()
Ik heb ook keelpijn, dus ga zo maar eens dropjes halen!![]()
De school zit twee grachten verderop. Op de Lauriersgracht ipv dequote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
Daar wordt je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.
Mwoah. Dat is op zich dan weer wel vermakelijk.quote:Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!![]()
Televisie? Tsk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Klinkt leuk!Ik hoop dat er nog veel op televisie komen!
Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee gewoon een Nederlands paspoort hoor..![]()
yep, ik Luik zit een consulaat (slechts 12 kilometer van mn werk) en daar kan je dus een nieuw Nederlands paspoort halen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?
whahaha, dat houdt op een gegeven moment vanzelf op tenminste en duurt meestal minder land als borenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
Daar word je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.
Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |