abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:21:53 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24916568
Ja!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:23:25 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24916587
Mijn laatste post:

Ik heb je ook een 10 gegeven BHFH, wat kun je winnen?

Gisteren een hele spannende workshop gehad met heftige discussies. Erg leuk. Wel weer een paar ontzettend prehistorische mannen ontmoet. Enkele maanden geleden lag half NL overhoop over die imam die geen handjes schudde.... er blijken ook nog genoeg Nederlandse mannen te zijn die je gewoon negeren omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat je iets anders bent dan de secretaresse... (en zelfs als ik de secretaresse was, zou het nog buitengewoon onbeleefd zijn ). Wat een sukkels...

Morgen afscheidsfeestje van een vriendin die 5 maanden onderzoek gaan doen in El Salvador. *jaloers is
Wel leuk: gisteren heeft meneer Bol mijn LP van Cuba opgestuurd Yeey!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 09:39:21 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24916766
Nou, als we moeten kiezen tussen taart en tapas, dan ga ik voor het laatste.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24916860
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken. Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 09:47:35 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24916915
Zet eens een plank met toastjes en brie of kruidenboter neer op een feestje. 10 tegen 1 dat een vrouw gaat smeren voor de aanwezigen. Dat komt niet eens in me op. Tenminste, niet meteen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:47:47 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24916921
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, als we moeten kiezen tussen taart en tapas, dan ga ik voor het laatste.
Zeker!

Overigens ben ik nooit zo verzorgend aangelegen...
Koken doe ik wel, maar nooit op m'n werk...
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 10:26:19 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24917496
Ter verduidelijking: de eerste associatie die ik heb met de toastjes, is: Ah, voedsel. Kennelijk is dat bij de meeste vrouwen: Ah, smeren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24917928
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel extreem lullig inderdaad, dat je gewoon genegeerd wordt omdat je een vrouw bent.
Maar ik moet ook wel toegeven dat vrouwen vaak ook wel automatisch in de verzorgende rol schieten. Een van mijn teamleden voor een project (en vrouw natuurlijk) heeft maandag ook de hele dag koffie lopen inschenken. Op de een of andere manier hebben mannen nooit zo die neiging.
Het wordt ook welvan je verwacht hoor. Ik deed het nooit, koffie halen, en kreeg er prompt voor op mijn donder tijdens mijn beoordelingsgesprek
Nu haal ik wel koffie, maar alleen voor de vrouwen

(Ik ga ook maar weer eens aanschuiven in de TRV slowchat ) Hoi!
A clean house is a sign of a wasted life.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:22:37 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24919540
Het scheelt dat ik op 'm werk eigenlijk alleen maar water drink. Ik kan dus sowieso de hele koffieautomaat vermijden...

Gezellig zwijntje!
  FOK!fotograaf vrijdag 4 februari 2005 @ 15:10:37 #10
73911 ultra_ivo
pi_24922008
Morgen nog even een avondje naar Brussel. twee Parijse vrienden zijn daar morgen voor de Expo-vélo.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:00:41 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24922998
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Mijn laatste post:

Ik heb je ook een 10 gegeven BHFH, wat kun je winnen?

Gisteren een hele spannende workshop gehad met heftige discussies. Erg leuk. Wel weer een paar ontzettend prehistorische mannen ontmoet. Enkele maanden geleden lag half NL overhoop over die imam die geen handjes schudde.... er blijken ook nog genoeg Nederlandse mannen te zijn die je gewoon negeren omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat je iets anders bent dan de secretaresse... (en zelfs als ik de secretaresse was, zou het nog buitengewoon onbeleefd zijn ). Wat een sukkels...

Morgen afscheidsfeestje van een vriendin die 5 maanden onderzoek gaan doen in El Salvador. *jaloers is
Wel leuk: gisteren heeft meneer Bol mijn LP van Cuba opgestuurd Yeey!
dank je ! Ik kan niks winnen ,maar ik dacht misschien van tevoren wat contacten op te kunnen ndoen via die site.. maar het blijkt nu dat je voor uitwisselen van e-mail enzo moet betalen en dat je alleen maar voorgekouwde templates kan sturen , of een bloem vboor minstens 6 dollar, of een e-mail voor nog meer..

5 maanden onderzoek in el savador klinkt goed ! en prehistorische mannen?? wat had je aan voor kleden dan?? wellicht was het teveel de secretaresse look????
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24931890
Zwijntje!!! Leuk je weer te zien!

Ik kreeg gister nog een ontzettend grappige brief van Thomas Cook (de reisburau's dus), waar kennelijk het reisbureau waar ik mijn ticket had geboekt vorig jaar onder valt.
Ze hadden onlangs een mailing uitgestuurd over gratis koffers. Als ik dat lees, dan denk ik gelijk: ow, daar moet ik vast een reis voor boeken en dat ben ik voorlopig niet van plan.

Wat denkt Nederland echter?!
Ondanks dat de actie in de aanvullende voorwaarden heler staat beschreven, kan de mailing de eerste indruk wekken dat voor iedereen op het reisbureau een gratis koffer klaarstaat. Dat heeft bij een aantal van onze klanten tot verwaaring geleid, wellicht ook bij u. Ook is bij sommige klanten de indruk ontstaan dat deze actie in samenwerking met TPG post is opgezet. Dat is onjuist. TPG Post is op geen enkele wijze betrokken bij deze actie. Wj betreuren het dat sommigen ten onrechte in de veronderstelling verkeerden dat de gratis koffer bij een postkantoor of reisbureau was af te halen.

Ik kon een grote grijns niet onderdrukken toen ik deze brief las!
pi_24932358
Ha, eindelijk weekend. Ik begin een drastisch slaaptekort te ontwikkelen. Nee, om 08.00 uur beginnen went nog steeds niet.

En morgen lekker naar het Filmfestival. Vijf films zien, zonder te weten welke... spannend.
pi_24932915
Namaste!

Vanuit Udaipur, het beroemde plaatsje aan het lake. Dat lake wat bij opgedroogd is. Toch lullig als je een 750 US$ kamer in het Lake Palace Hotel geboekt hebt. Gelukkig hebben ze wel een vaargeultje gegraven, zodat je nog wel per boot overgezet kan worden.

Udaipur, waar alle sleezy restaurants 's avonds Bond's Octopussy laten zien, omdat die deels in Udaipur is opgenomen.

Udaipur, waar de commercie spijkerhard heeft toegeslagen, en waar ik volkomen doof ben geworden voor ' hello',m ' where you from' en alle andere varianten.

Udaipur, waar gelukkig ook nog leuke en aardige mensen bestaan, al hoewel dat in vele gevallen wel met een joint gepaard gaat. Chilms worden de redding voor India.

We hebben Radjestan wel een beetje gehad, naar Rishikesh/Haridwar (boven Delhi) is te koud (kom je in India, is er een koudegolf....), maar naar Goa is shiva-onmogelijk (of ganesh of elk van de andere derig goden). Alles volgeboekt namelijk, alleen afgrijselijk dure foreigner price vliegtickets zijn beschikbaar (alleen al uit principeoverwegingen:nee, dank je).

India is een frontale aanslag op de zintuigen, niet in de laatste plaats de luchtwegen. Het geeft je een heel ander mensbeeld, en dat is niet altijd positief. We kwamen van de week een echtpaar tegen dat alleen dorpen aandeed, en absoluut geen grote steden. Absoluut waar.We gaan dus met de chickenbus naar dorpjes.

Over twee-en-een-halve week weer terug.

Vir milenge!

Harry aka Dino
pi_24933021
* Liejannuh zwaait even enthousiast naar Dino!
Leuke verhalen!
Ik wil ook!
pi_24933070
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Het is zo ver, ik ga vanmiddag carnavallen.

Leuk dat je er weer bent zwijntje.

Goede reis nog Dino. Het klinkt behoorlijk avontuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zaterdag 5 februari 2005 @ 11:46:56 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24933395
Gezellig bij de ouders langs. Kan gelijk weer de gehele computer configureren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:32:12 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24938394
Klinkt als een helemaal goed plan Dino!
Ik ben ook in het geheel niet jaloers...jij kunt tenslotte niet zeggen dat je in het volkenkundig museum in Leiden bent geweest...

Veel plezier nog!

Ik kom net bij de ikea vandaan. Mocht ik ooit een latente kinderwens gehad hebben dan is daar na een uurtje ikea-op-zaterdag definitief een einde aan gekomen...
Wel goede lijsten voor mijn foto-uitvergrotingen gevonden!

Had ik al verteld dat de wereldkaart uit de national geogaphic inmiddels op mijn kantoor hangt. Mijn collega en ik gaan er volgende week prikketjes in stoppen. Aan de ene kant van de kamer hangt dan ons professioneel projectenbord en aan de andere kant het vakantieprojectenbord!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:04:48 #19
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_24942938
als ik de foto's zo zie, moet ik zeggen dat jullie er bijzonder anders uitzien dan ik me had voorgesteld.
misschien dat het tijd wordt om ook maar eens zo'n appeltaart bijeenkomst bij te gaan wonen
zonnig Brasil
  zondag 6 februari 2005 @ 08:54:05 #20
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24948831
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb zelf een leuke collega met een PhD marketing. Ze runt een communicatieafdeling.
Sommige klanten en bezoekers die de aanpak van haar afdeling heel erg prijzen, hebben moeite met haar en om haar een hand te geven.
Ze is namelijk roetzwart en draagt een (wel erg modern) hoofddoekje.

Klopt niet echt met hun voorstellingsvermogen...
  zondag 6 februari 2005 @ 08:56:03 #21
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24948839
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef qwerty_x het volgende:
als ik de foto's zo zie, moet ik zeggen dat jullie er bijzonder anders uitzien dan ik me had voorgesteld.
misschien dat het tijd wordt om ook maar eens zo'n appeltaart bijeenkomst bij te gaan wonen
die gaat dan door in Brazil ?
  zondag 6 februari 2005 @ 12:23:40 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24950949
Ik heb alvast een idee voor een volgende meet (net opgedaan in een ander topic)

http://www.pasarmalambesar.nl/

Misschien interessant als er genoeg travelers in Nederland zijn dan natuurlijk.. Ik wil daar wel heen zowiezo, omdat het me een mooie aanvulling lijkt op mijn vakantie. (het is een groots indisch festival op het malieveld in den Haag)

Enne, qwerty, je had de meesten denk ik al wel eens op de foto gezien toch? Hi oyoy trouwens, een volgende meet wel in je pda zetten he!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 februari 2005 @ 16:46:07 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24955257
Pasar Malam is wel leuk, maar pas in juni en érg druk altijd. Ik ga er meestal wel even heen, maar het is niet echt de plek om even met iemand bij te kletsen.
Wel de plek om met een hele berg spekkoek vandaan te komen trouwens...
pi_24955317
Ik wil al jaren een keertje naar de Pasar Malam, maar het komt er nooit van!
  zondag 6 februari 2005 @ 19:08:00 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24957692
Nouja als we allemaal toch gaan kunnen we net zogoed op dezelfde dag gaan en ff een stukje indonesische appeltaart meepakken.. Ik hoef niet persé altijd uitgebreid bij te kletsen, dat gebeurt op fok toch altijd al? maar het is nog ver weg, ik geef het toe, was maar ff een opzetje, ik heb t in mn agenda gezet iig..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 februari 2005 @ 21:22:51 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24959743
ik heb de dubbel DVD van "de koninklijke reistafel" besteld met bijbehorend kookboek, kan ik alvast in de stemming komen en wat lekkere gerechten maken!! http://www.lekkeroosters.nl/lonny.htm

ben benieuwd of mijn eigen gerechten straks een beetje op het echte werk gaan lijken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 februari 2005 @ 21:49:46 #27
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24960193
Pasar malam zijn wij ook elke jaar.
pi_24960379
oYo, heb je mijn mail gehad?!
Ik voorzie een uitwisselingsactie in Den Haag!
pi_24963395
Terug van een zeer geslaagde dag Filmfestival.

Maar ik moet om 6 uur weer op, dus misschien wel handig om eens te gaan slapen.
  Moderator maandag 7 februari 2005 @ 09:23:22 #30
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24966136
Pasar Malam, is dat niet net zoiets als de Beverwijkse Bazaar (onder het volk bekend staand als de Zwarte Markt), maar dan éénjaarlijks en in de buitenlucht?

Als geboren Beverwijker kan ik daar natuurlijk niet bij zijn.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 februari 2005 @ 09:49:16 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24966382
De Beverwijkse bazaar! Daar ben ik lang niet meer geweest!
Erg leuk altijd. Vooral als je ineens erge behoefte krijgt aan een goedkope steengril of plastic bloemen!
  maandag 7 februari 2005 @ 10:25:26 #32
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24966877
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
oYo, heb je mijn mail gehad?!
Ik voorzie een uitwisselingsactie in Den Haag!
Net gelezen en beantwoord.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:34:49 #33
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24969324
Welke films heb je gezien, k_man?

Zijn er bij jullie ook zoveel mensen ziek? Hier is het echt belachelijk, de halve afdeling ligt op bed...
Ik heb ook keelpijn, dus ga zo maar eens dropjes halen!
  maandag 7 februari 2005 @ 12:42:34 #34
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_24969445
quote:
Op zondag 6 februari 2005 08:56 schreef oYo het volgende:

[..]

die gaat dan door in Brazil ?
wat mij betreft zijn jullie van harte welkom
enneh: als je opschiet, maak je het carnaval nog mee !

zonnig Brasil
  Moderator maandag 7 februari 2005 @ 12:44:36 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24969486
* voelt zich ook ziek, zwak en misselijk

En dan zo'n leuke collega die even meldt dat je er ook zo uit ziet.

Vanavond moet ik nog squashles geven ook. Vooralsnog heb ik daar weinig zin in.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 februari 2005 @ 14:28:27 #36
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24971064
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
* voelt zich ook ziek, zwak en misselijk
[insert aai-over-bol-smiley]

pi_24974475
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:34 schreef Hik het volgende:
Welke films heb je gezien, k_man?

Zijn er bij jullie ook zoveel mensen ziek? Hier is het echt belachelijk, de halve afdeling ligt op bed...
Ik heb ook keelpijn, dus ga zo maar eens dropjes halen!
Drie érg goede films, een redelijke en eentje waarbij we eerder zijn weggegaan.

Goed:
  • Kammerflimmern: Duitse film over een ambulancebroerder. Snelle, moderne film, qua sfeer doet ie een beetje denken aan Lola Rennt.
  • Electric Shadows: Chinese film over een man die via een ongeluk een vrouw ontmoet die hij als kind kende. Zij wordt opgenomen, hij leest in haar dagboek haar levensverhaal, dat niet heel vrolijk is.
  • Mysterious Skin: Amerikaanse film, doet qua sfeer denken aan Kids en Ken Park. Gaat over twee puberjongens. Eentje is geobsedeerd door UFO's en denkt te zijn meegenomen en onderzocht. De ander weet hoe het echt zit: de honkbalcoach kon zijn handjes niet thuis houden. Behoorlijk rauw en shockerend, maar wel erg indrukwekkend.

Redelijk: La Chiavi di Casa: Italiaans. Vader ziet zijn geestelijk en lichamelijk gehandicapte zoon voor het eerst (inmiddels een jonge puber) en begeleidt hem bij ziekenhuisbezoek in het buitenland. Dat is dus erg wennen. Veel mooie momenten, maar nét te traag (of te lang) om steeds te blijven boeien.

Weggelopen bij Midsummer Night's Dream: Uit Servië. Over de heropbouw van het land en een autistisch meisje. Stuk voor stuk karakters die niet raken. Te veel thema's, niet mooi gefilmd. Weinig soeps.
  • pi_24974650
    Ow en lekker Mexicaans gegeten aan het Stadhuisplein.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 09:24:13 #39
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_24983651
    Klinkt leuk! Ik hoop dat er nog veel op televisie komen!
      Moderator dinsdag 8 februari 2005 @ 16:53:26 #40
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_24989842
    Het is behoorlijk irritant als je ziek op bed gaat liggen en iemand gaat in de tuin die aan je slaapkamer grenst aan de gang met boren en hamers.

Als dan ook nog iemand boven bij je aanbelt, die denkt bij een school voor moeilijk opvoedbare kinderen te zijn om daar over zijn zoon/dochter te praten, dan kun je mijn stemming op dit moment wel raden.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 16:58:34 #41
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_24989913
    Daar word je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.

Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!
      Moderator dinsdag 8 februari 2005 @ 17:03:40 #42
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_24989969
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
    Daar wordt je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.
    De school zit twee grachten verderop. Op de Lauriersgracht ipv de Looiersgracht . Wel hetzelfde nummer, maar zelfs de grootste idioot op aarde kan nog wel zien dat dit een woning is. Al is het niet de eerste keer dat iemand voor die school bij me aanbelt.
    quote:
    Vriendin van mij lag van de week ziek op bed met keihand nueckende buren boven zich. Het kan altijd erger!
    Mwoah. Dat is op zich dan weer wel vermakelijk.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:31:06 #43
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_24990321
    Ik heb vandaag mn nieuwe paspoort opgehaald in Luik. En nu komt het mooie, ze wilden mn oude paspoort al helemaal niet hebben, of er gaten inknippen.

Ik kwam binnen en bij de receptie zat een Belgische dame die zei, nadat ik gezegd had dat ik mn paspoort kwam ophalen, zoek m maar uit in de bak (en daar lagen een aantal paspoorten en die van mij dus ook.) Grabbelen dus en ik hoefde nergens voor te tekenen en kon zo weer weglopen. Ik heb nu dus 2 paspoorten die nog lang niet verlopen zijn.. Zou een nog half jaar geldig Nederlands paspoort nog wat opbrengen op de zwarte markt??

ahnee, dan ben ik mn mooie stempeltjes kwijt.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_24991589
    Heb je nu dan een Belgisch paspoort BHFH?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 19:02:44 #45
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_24991629
    Nee gewoon een Nederlands paspoort hoor..
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_24991660
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
    Klinkt leuk! Ik hoop dat er nog veel op televisie komen!
    Televisie? Tsk!

De beste films gaan nu eerst de filmhuizen in.
    pi_24991689
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 19:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Nee gewoon een Nederlands paspoort hoor..
    Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:18:28 #48
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_24994520
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 19:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe kom je dan in Luik aan een Nederlands paspoort? Zit daar een consulaat ofzo?
    yep, ik Luik zit een consulaat (slechts 12 kilometer van mn werk) en daar kan je dus een nieuw Nederlands paspoort halen. Het is nogal een klein consulaat met volgens mij louter Belgische medewerkers, dus daarom hanteren ze de regels niet zo strak denk ik..
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      woensdag 9 februari 2005 @ 07:45:58 #49
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_25001344
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:
    Daar word je zelf wel moeilijk opvoedbaar van, waarschijnlijk.

whahaha, dat houdt op een gegeven moment vanzelf op tenminste en duurt meestal minder land als boren
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_25001443
    Goedemorgen!!!
    Fietsen is goed! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest of een griepje heb gehad!

Gaan jullie nog chinees nieuwjaar vieren??
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')