Hu!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Een net trainingspak met bootschoenen dus.
Hoi!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hai YPPY
We kwamen een paar lurkende fokkers tegen, mannen, terwijl we nog wel zo hadden gezegd dat er geen mannen mee mochten bij deze zweetmeet
Ook leuk op Discovery trouwens zijn de programma's over Engineering en Megastructures enzo. Hoewel totaal a-technisch, vind ik het wel reuzeinteressant om te zien hoe ze enorme bruggen en tunnels en olieplatformen maken en installeren enzo.
En de historische programma's, en de dieren....gewoon een toffe zender!![]()
National Geographic ook trouwens, en Animal Planet!
Uit je reactie maak ik op, dat iets nog niet klopt aan de door BHFH en Hik voorgeschreven kledij. Welke verbeterpunten zie je?quote:
Eigenlijk vind ik het allebei niks...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Uit je reactie maak ik op, dat iets nog niet klopt aan de door BHFH en Hik voorgeschreven kledij. Welke verbeterpunten zie je?
Ik geloof zelfs dat ik via mijn werk óók gratis kaartjes kan krijgen voor die dingen!quote:O ja, via een collega hebben we nu gratis kaartjes weten te regelen. Dat is toch wel weer aardig. Los kosten die kaartjes namelijk ¤16,50.
Ow!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:43 schreef Hik het volgende:
Eigenlijk vind ik het allebei niks...
Bootschoenen lekker op de boot houden en trainingspak...uh...nóóit! Brrrr![]()
Ik geloof zelfs dat ik via mijn werk óók gratis kaartjes kan krijgen voor die dingen!![]()
Ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hoi!Nu moet je hier wel veel posten he?
De aflevering met die megabollen en buizen die een stad moeten worden vind ik leuk. Zo groot en zo bizar. Het is ook leuk als ze midden in de stad oude gebouwen gaan zoeken. Zijn ze drie dagen bezig, vinden ze alleen een stuk scherf.
Even zwaaien naar mijn collega's!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow!
CBR heeft ook een stand zag ik net
Deze informatie was mij reeds bekend, maar wat staat er dan goed onder een trainingspak?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Lucille het volgende:
Even een tip qua kleding: Hik houdt absoluut niet van witte sokken.
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Lucille het volgende:
Even een tip qua kleding: Hik houdt absoluut niet van witte sokken.
Mijn fotoboek laat duidelijk een foto met witte sokken zien.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:25 schreef Hik het volgende:![]()
Dat heb je goed onthouden!.
Overigens zie ik UIO niet zo met witte sokken eigenlijk...
Ja, maar daar ben je aan het sporten... dat mág (van mijquote:Op maandag 14 februari 2005 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn fotoboek laat duidelijk een foto met witte sokken zien.
Tegenstandster van mannen met witte sokken en korte broeken tenzij.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:38 schreef Hik het volgende:
Ja, maar daar ben je aan het sporten... dat mág (van mij)
Je hebt daar tenslotte ook een korte broek aan en daar ben ik in het dagelijks leven ook geen voorstander van![]()
Het lijkt The Rules wel![]()
Thanks....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Tegenstandster van mannen met witte sokken en korte broeken tenzij.
Ik mag jou wel.
geen dankquote:Op maandag 14 februari 2005 13:58 schreef Hik het volgende:
Thanks....
Denk ik...![]()
Is er nog een dresscode waar ik rekening mee moet houden? Al dan niet ontblote sleutelbeenderen ofzo?![]()
Slim....quote:Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
is volledig afhankelijk van je bedoelingen
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
BHFH heeft vele fans: Paint *hier* het leefmilieu van BHFH
Ben jij ook al aan het tekenen geslagen?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef zwijntje het volgende:
* Grinnik *
Gelukkig komt de BHFH fanclub to the rescue in het painttopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |