abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 20:28:27 #101
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25046212
whehehe, mooi BHFH
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25053434
Kheb ook gereageerd BHFH. Goed topic.
  Moderator zaterdag 12 februari 2005 @ 16:48:58 #103
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25058395
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
Nu doe ik het niet zo vaak meer, maar heb wel eens hevig staan te blozen toen twee vrouwelijke collega's het erover hadden dat Discovery toch altijd zo saai was: "want daar komen altijd van die stomme programma's over gepanserde auto's enzo"... Bleek toch dat ik (toch stiekem Delftse nerd! ) dat programma toch tot twee keer toe van begin tot eind had zitten kijken!

Maar ik moet ook gelijk denken aan Friends en Rachels commentaar op het feit dat ze met Ross steeds Discovery moet kijken: "Did you know that something really boring, happened to someone really ugly in the middle ages?"
ook wel een heel goede samenvatting van Discovery channel!
Kom er net achter dat ik wel Discovery kan ontvangen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:16:09 #104
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25060404
bedoel je soms de scrapheap challenge HiK? Dat is inderdaad erg leuk programma vind ik.. Ik keek dat altijd regelmatig een paar jaar terug. Ik vond het altijd erg knap van mensen om van de grootste rotzooi iets werkends te maken.!

Beetje het mcgyver/a-team gevoel..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zondag 13 februari 2005 @ 01:48:48 #105
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25067433
Zo. Morgen me maar eens inkijken in Discovery Channel.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25067844
Discovery vind ik een van de leukere zenders, alleen jammer van die vele herhalingen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator zondag 13 februari 2005 @ 02:32:31 #107
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25067952
quote:
Op zondag 13 februari 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Discovery vind ik een van de leukere zenders, alleen jammer van die vele herhalingen.
Ik ben ook niet bang dat ik iets gemist heb.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25069211
Die vuilnisbelt serie is echt leuk op discovery. En dan natuurlijk de crime night op donderdag. Ik weet inmiddels precies hoe je een oud sportstadion laat imploderen en dat je eerst zoveel mogelijk moet verwijderen. En natuurlijk het glas beschermen van het gebouw er naast.

Gisteren was de sauna meet, ik weet niet wie het in Leiden nog zei, maar we kwamen toch nog andere fokkers tegen. In het bubbelbad zelfs.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25069225
Helaas komt het enige reisprogramma van Discovery Channel altijd op de meest onmogelijke tijden:

ma. 04:00 - Globe Trekker, Ireland
di. 04:00 - Globe Trekker, Deep South
wo. 04:00 - Globe Trekker, Bolivia
do. 04:00 - Globe Trekker, World History – UK
vr. 04:00 - Globe Trekker, Food in Vietnam

Met herhaling om 10.00 op dezelfde dag.
Alhoewel je er zeker wel over na mag denken om voor Megan op dit tijdstip de TV aan te zetten
  Moderator zondag 13 februari 2005 @ 09:45:13 #110
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25069243
quote:
Op zondag 13 februari 2005 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
Alhoewel je er zeker wel over na mag denken om voor Megan op dit tijdstip de TV aan te zetten
Ik zal erover nadenken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25070613
Crime Night is leuk inderdaad, dat programma over die vliegrampen is ook wel leuk om te zien vind ik.

Globe trekker in Bolivia daar ga ik eens de video voor klaarzetten denk ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25071119
quote:
Op zondag 13 februari 2005 09:34 schreef YPPY het volgende:Gisteren was de sauna meet, ik weet niet wie het in Leiden nog zei, maar we kwamen toch nog andere fokkers tegen. In het bubbelbad zelfs.
Dat is wel bizar! Wie zijn jullie tegen gekomen dan??
pi_25075912
"Globe Trekker - Food in Vietnam", was dat met dat vleermuizenbloed?
pi_25082123
Ik ga zo naar schiphol. Krijg ik een rondleiding.
En daarna durf ik vast nooit meer te vliegen omdat ik dan weet waar mn spullen allemaal kwijt kunnen raken.

Is iemand hier trouwens wel eens zn tas/koffer kwijtgeraakt??
  Moderator maandag 14 februari 2005 @ 09:00:57 #115
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25082358
quote:
Op maandag 14 februari 2005 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zo naar schiphol. Krijg ik een rondleiding.
En daarna durf ik vast nooit meer te vliegen omdat ik dan weet waar mn spullen allemaal kwijt kunnen raken.

Is iemand hier trouwens wel eens zn tas/koffer kwijtgeraakt??
Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-delig )

Van wie krijg je eigenlijk de rondleiding?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25082519
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-delig )
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
quote:
Van wie krijg je eigenlijk de rondleiding?
Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
  maandag 14 februari 2005 @ 09:22:52 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25082534
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
och een vergadering op valentijnsdag, wat maakt het uit als je toch geen geliefde hebt Misschien bloeit er wel wat leuks op de vergadering!

Zéér twijfelachtig...
Bestuur Haags straatnieuws heeft verbazingwekkend weinig mannen in mijn doelgroep

Ik heb trouwens een érg releaxed weekend gehad. Er was sprake van zéér weinig nuttige bezigheden en veel Animal Planet (ook alternatief voor Discovery ), toastjes met gerookte paling, uitslapen, wijn, Cuba-boeken, gebakken eieren met spek en Muppet-show-DVD's....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator maandag 14 februari 2005 @ 09:38:15 #118
5428 crew  miss_sly
pi_25082649
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat is wel bizar! Wie zijn jullie tegen gekomen dan??
Hai YPPY
We kwamen een paar lurkende fokkers tegen, mannen, terwijl we nog wel zo hadden gezegd dat er geen mannen mee mochten bij deze zweetmeet

Ook leuk op Discovery trouwens zijn de programma's over Engineering en Megastructures enzo. Hoewel totaal a-technisch, vind ik het wel reuzeinteressant om te zien hoe ze enorme bruggen en tunnels en olieplatformen maken en installeren enzo.
En de historische programma's, en de dieren....gewoon een toffe zender!
National Geographic ook trouwens, en Animal Planet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25082818
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
[..]

Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
Wat ontzettend leuk!! Zoiets vind ik nou supergaaf, zal ik ook wel eens willen, een rondleiding op Schiphol mbt de logistiek
  Moderator maandag 14 februari 2005 @ 10:26:50 #120
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25083056
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
Toen ik er nog werkte, ben ik met wat collega's een airside check gaan doen. Van het uiterste puntje van de B-pier tot aan het uiterste puntje van de G-pier en ook alle tussenliggende pieren. Daar waren we ook een paar uur mee bezig.
quote:
Klinkt als een leuke opdracht.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 14 februari 2005 @ 10:53:29 #121
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25083394
Volgens algemeen aanvaarde maatstaven houden echte mannen van borsten, voetbal en auto's. In willekeurige volgorde. Kennelijk ben ik dus geen echte man. Voetbal interesseert me geen ene moer, bij vrouwen val ik op schouders / hals / sleutelbeen en auto's zie ik als vervoermiddel.

Maar in dit alles gaat nu verandering komen! De eerste stap naar het echte-mannen-dom ga ik woensdag zetten. Met een collega ga ik de Autorai bezoeken!

Wat voor kleding past bij een bezoek aan zo'n tentoonstelling?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 14 februari 2005 @ 11:23:41 #122
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25083751
trek een net pak aan, dan mag je in de exclusieve bolides zitten. met spijkerbroek en gymschoenen wordt je er verre van gehouden. (ik ben ooit ook 1 keer op de autorai geweest, ik heb toen nog zelfs een prijs gewonnen omdat ik bij een playstation race spel dat ik op de beurs had gespeeld daar de snelste tijd van de dag had gereden. , ik was hoogelijk verbaasd toen ik een paar weken later eens een mooie draadloze koptelefoonset bezorgd kreeg met leuke brief erbij.. )
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 februari 2005 @ 11:33:07 #123
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25083907
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens algemeen aanvaarde maatstaven houden echte mannen van borsten, voetbal en auto's. In willekeurige volgorde. Kennelijk ben ik dus geen echte man. Voetbal interesseert me geen ene moer, bij vrouwen val ik op schouders / hals / sleutelbeen en auto's zie ik als vervoermiddel.

Maar in dit alles gaat nu verandering komen! De eerste stap naar het echte-mannen-dom ga ik woensdag zetten. Met een collega ga ik de Autorai bezoeken!

Wat voor kleding past bij een bezoek aan zo'n tentoonstelling?
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!

Ik zou voor een trainingspak en gouden kettingen gaan...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25083993
Leuke opdracht Liejannuh. KLM staat bekend als de maatschappij die de meeste koffers kwijtmaakt, dus er is werk aan de winkel.
  Moderator maandag 14 februari 2005 @ 11:51:56 #125
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25084204
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
trek een net pak aan, dan mag je in de exclusieve bolides zitten. met spijkerbroek en gymschoenen wordt je er verre van gehouden.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Hik het volgende:
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!

Ik zou voor een trainingspak en gouden kettingen gaan...
Een net trainingspak met bootschoenen dus.

zomers zijn inderdaad zwaar
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')