Kom er net achter dat ik wel Discovery kan ontvangen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
Nu doe ik het niet zo vaak meer, maar heb wel eens hevig staan te blozen toen twee vrouwelijke collega's het erover hadden dat Discovery toch altijd zo saai was: "want daar komen altijd van die stomme programma's over gepanserde auto's enzo"... Bleek toch dat ik (toch stiekem Delftse nerd!) dat programma toch tot twee keer toe van begin tot eind had zitten kijken!
Maar ik moet ook gelijk denken aan Friends en Rachels commentaar op het feit dat ze met Ross steeds Discovery moet kijken: "Did you know that something really boring, happened to someone really ugly in the middle ages?"![]()
ook wel een heel goede samenvatting van Discovery channel!![]()
Ik ben ook niet bang dat ik iets gemist heb.quote:Op zondag 13 februari 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Discovery vind ik een van de leukere zenders, alleen jammer van die vele herhalingen.
Ik zal erover nadenken.quote:Op zondag 13 februari 2005 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
Alhoewel je er zeker wel over na mag denken om voor Megan op dit tijdstip de TV aan te zetten
Dat is wel bizar!quote:Op zondag 13 februari 2005 09:34 schreef YPPY het volgende:Gisteren was de sauna meet, ik weet niet wie het in Leiden nog zei, maar we kwamen toch nog andere fokkers tegen.In het bubbelbad zelfs.
Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-deligquote:Op maandag 14 februari 2005 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zo naar schiphol. Krijg ik een rondleiding.
En daarna durf ik vast nooit meer te vliegen omdat ik dan weet waar mn spullen allemaal kwijt kunnen raken.
Is iemand hier trouwens wel eens zn tas/koffer kwijtgeraakt??
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom je ook bij het bagagebanden-gedeelte? Wat er dus allemaal onder Schiphol plaats vindt? Wel mooi om te zien vond ik dat. (standaardgrap van de rondleider: hier verandert uw 24-delig servies in een 1000-delig)
Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.quote:Van wie krijg je eigenlijk de rondleiding?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
och een vergadering op valentijnsdag, wat maakt het uit als je toch geen geliefde hebtMisschien bloeit er wel wat leuks op de vergadering!
Hai YPPYquote:Op zondag 13 februari 2005 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel bizar!Wie zijn jullie tegen gekomen dan??
Wat ontzettend leuk!! Zoiets vind ik nou supergaaf, zal ik ook wel eens willen, een rondleiding op Schiphol mbt de logistiekquote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
[..]
Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
Toen ik er nog werkte, ben ik met wat collega's een airside check gaan doen. Van het uiterste puntje van de B-pier tot aan het uiterste puntje van de G-pier en ook alle tussenliggende pieren. Daar waren we ook een paar uur mee bezig.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
Dat wordt zelfs de kern van de rondleiding geloof ik. Er is een uurtje of 5 voor uit getrokken, dus ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. Ik moest mn wandelschoenen aandoen, dus ik denk dat we het hele logistieke proces gaan doorlopen.
Klinkt als een leuke opdracht.quote:Iemand van KLM. Ik ga daar met een aantal mensen een project doen wat o.a. te maken heeft met de afhandeling van passagiers en bagage. Leuk project. Dit is de echte kick-off. Eerst kijken waar het fysieke knelpunt zit en dan gaan bedenken hoe het beter kan.
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!quote:Op maandag 14 februari 2005 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens algemeen aanvaarde maatstaven houden echte mannen van borsten, voetbal en auto's. In willekeurige volgorde. Kennelijk ben ik dus geen echte man. Voetbal interesseert me geen ene moer, bij vrouwen val ik op schouders / hals / sleutelbeen en auto's zie ik als vervoermiddel.
Maar in dit alles gaat nu verandering komen! De eerste stap naar het echte-mannen-dom ga ik woensdag zetten. Met een collega ga ik de Autorai bezoeken!
Wat voor kleding past bij een bezoek aan zo'n tentoonstelling?
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
trek een net pak aan, dan mag je in de exclusieve bolides zitten. met spijkerbroek en gymschoenen wordt je er verre van gehouden.
Een net trainingspak met bootschoenen dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Hik het volgende:
Wat zul jij het zwaar hebben in de zomer, met al die ontblote sleutelbeenderen!
Ik zou voor een trainingspak en gouden kettingen gaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |