Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt LP mailen K_man. Dan krijg je een heel vriendelijk mailtje terug met wanneer de nieuwe editie uitkomt.En dat doen ze nog snel ook!
heeft trotter niks? ik vond de trotter gids van brazilie erg goed! (ik had zowel de lp als de trotter en de trotter was vaak handiger in gebruik en de tips waren meer up to date)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.
The Hitchhiker Guide To The Galaxy natuurlijk. En dan de volledige trilogie (die bestaat uit 5 delenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een brede smaak, alleen fantasy-verhalen boeien me niet. Dus een vrij brede smaak, waardoor tips al gauw bruikbaar zijn.
dat staat normaal gesproken op je ticket. Ook bij e-tickets wordt het type vliegtuig vermeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met kaartspelletjes tegen andere passagiers kan ik me prima een tijdje vermaken. Het is toch wat leuker dan die ontzettend niet-grappige verborgen camera programma's van Iberia. National Geographic vind ik ook een leuke zender, ik kijk er best vaak naar en het zou leuk zijn als ik in het vliegtuig wat programma's van Nat Geographic kan kijken. Dit klinkt goed zeg. Spelletjes spelen en programma's kijken wanneer ik dat zelf wel. Nu nog een 777 hebben als vliegtuig.
Bij mij ook niet, maar ik ben zo gewend aan de indeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar LP is (bij mij) niet heilig.
Yup. En ik koop geen boek van 50 pagina's, waarvan er nog geen 60 over Jemen gaan. Dan liever een gids van 6 jaar oud.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens staat de LP voor Yemen helemaal niet meer op de site, maar verwijzen ze naar de arabian peninsula.
Dank je. Ik ga alvast een mooie stoel uitkiezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_777-200.php
hierboven kun je alvast even bekijken welke stoel je moet kiezen bij het inchecken!
[afbeelding]
ik vlieg zelf trouwens ook met een 777 naar jakarta in april (singapore airlines)
[afbeelding]
Je kan bij mij kiezen tussen een hele berg thrillers van Ludlum en Grisham om te lenen. Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen in iedergeval en ik heb er alleen tijd voor op vakantie. Verder nog een bio van Louis van Gaal en Dennis Rodman als je daar interesse in hebtquote:Ik heb een brede smaak, alleen fantasy-verhalen boeien me niet. Dus een vrij brede smaak, waardoor tips al gauw bruikbaar zijn.
Ben je ziek?quote:en yemen is verder spotgoedkoop, dus of het hier en daar nou een paar cent meer of minder kost maakt ook niet uit.
Ludlum en Grisham, alleen de naam zegt me zo iets. Ik zal eens kijken, bedankt in elk geval.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan bij mij kiezen tussen een hele berg thrillers van Ludlum en Grisham om te lenen. Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen in iedergeval en ik heb er alleen tijd voor op vakantie. Verder nog een bio van Louis van Gaal en Dennis Rodman als je daar interesse in hebt
Verder koop ik meestal Aktueel, Nieuwe Revu, Panorama, Johan, Sportweek, VI(abbo), Sport International, elf, een krantje(meestal Telegraaf, leest lekker weg maar dat hoef je al niet te doen met KLM) en op de terugweg meestal zoiets als Newsweek, Financial Times, Harald Tribune of zo.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn boekentips zijn: het lelietheather, seringendroom en het tedere kind van Lulu Wang..
Ik heb nu een rechtstreekse vlucht, met mijn laptop ben ik na 'n uurtje wel uitgespeeld, dus dat heeft niet erg veel zin helaas. Jammer dat je in het vliegtuig niet op kan laden, dan zou ik me wel vermaken met Championship Manager.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je met Iberia moet vliegen kan je ook in Madrid naar een luier verschoon kamertje gaan en daar je laptop opladen zodat je op het 2e deel van je reis weer een uur of anderhalf uur gebruik kan maken van je laptop
Ik heb het zo al een paar keer gedaan.
volgens sommigen - en ik citeer - is hij de "cult van FOK!" . En wie ben ik om het daar niet mee eens te zijnquote:
Iets met ziektes en reizen? HTL deel 36: Montezuma's Revengequote:Op maandag 21 februari 2005 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een leuke titel voor deel 36?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |