abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25150360
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:58 schreef Hik het volgende:
Dit is weer voor een knappend haardvuur, wijn, berenvellen en een winterslaap...

Misschien moet ik die gast met die jacht-topics eens bellen...
Precies, wat heb ik een hekel aan dit weer zeg. Veel te koud.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:39:34 #227
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25150563
nog ruim 2 maanden afzien hier in Europa! Het is aftellen al!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25150629
Ok, ik geef het toe. Ik had het koud toen ik thuis kwam.
Had er ook wel iets mee te maken dat ik 20 km tegen wind had en dat het nogal regende. En ik dus ook doorweekt was.
Gelukkig vind ik het eigenlijk ontzettend grappig om in een verschrikkelijke regenbui te fietsen.
pi_25150649
Nog 8 dagen afzien hier.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator zaterdag 19 februari 2005 @ 11:20:59 #230
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25158925
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, ik geef het toe. Ik had het koud toen ik thuis kwam.
Had er ook wel iets mee te maken dat ik 20 km tegen wind had en dat het nogal regende. En ik dus ook doorweekt was.
Gelukkig vind ik het eigenlijk ontzettend grappig om in een verschrikkelijke regenbui te fietsen.
Ook leuk:

Wakker worden en denken: Hé, het is een mooie heldere dag, laat ik eens een stukje gaan fietsen. Om er vervolgens midden in de polder achter te komen, dat het toch niet zo helder is afgaande op de zware hagelbui die je op je kop krijgt.
fietsen in de regen vind ik ook niet erg, maar gecombineerd met kou is dodelijk voor m'n goede humeur
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25159140
Hagel is vervelend. Tijdens het hardlopen net had ik alleen wat regen gelukkig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25161609
quote:
Precies, wat heb ik een hekel aan dit weer zeg. Veel te koud.
Huilie

Volgende week 2 of 3 dagen Zuid Spanje en dan 2 maanden Argentina
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25162552
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak nauwelijks ellende mee omdat ik altijd alles goed voorbereid en ik slimmer ben dan de meeste anderen
Goed dat je het even zegt. Anders was het vast niemand opgevallen.
pi_25162641
quote:
overdag:
Licht bewolkt. Hoog 59° F / 15° C Wind ZzW 8 m/u / 14 km/u
nacht:
Licht bewolkt. Laag 51° F / 11° C Wind WnW 2 m/u / 3 km/u
bron

Ik ga zo alvast m'n tas inpakken...
maar eerst nog een paar dagen genieten van dit typische Hollandse weer... de zon schijnt weer!
pi_25164903
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Huilie

Volgende week 2 of 3 dagen Zuid Spanje en dan 2 maanden Argentina
Niet zeuren. Jij zit ook liever in de zon dan dat je door de natte sneeuw en regen loopt.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:32:41 #236
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25165235
gaat er nog iemand naar Brussel trouwens ivm de aankomst van Bush zondag? Zou hij nog een toespraak houden ofzo, of net als Clinton destijds in Delft poffertjes gaan eten door de stad gaan wandelen! Het lijkt me wel leuk om te kijken( en misschien een handtekening vragen ofzo!) maar niet als je niks van hem kan zien natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 19-02-2005 18:38:35 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25168305
Vanmiddag in de stad eens gezocht naar iets zinnigs over Jemen. Wat denk je? De meest recente LP is uit... 1999!

Ik kwam ook nog een Elmar gids tegen, uit 2000.

Binnenkort maar eens naar een echte boekenwinkel, Donner of zo.
pi_25168518
Weet er iemand nog een leuk boek om te lezen in het vliegtuig?
pi_25168557
Wat is dat nou voor vraag?

Hangt totaal af van je smaak natuurlijk.
pi_25168576
Ik heb een brede smaak, alleen fantasy-verhalen boeien me niet. Dus een vrij brede smaak, waardoor tips al gauw bruikbaar zijn.
pi_25168589
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet er iemand nog een leuk boek om te lezen in het vliegtuig?
Ik zou gaan voor de nieuwste cosmopolitan. Of Gejaagd door de wind. Of Jane Eyre. Of No shitting in the toilet. Of Adviseren voor dummies.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:47:31 #242
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25168684
ik vid het altijd zonde an de tijd om te slapen in het vliegtuig. De vlucht is al zo kort en als je hgaat slapen heb je wel eens kans dat je een maaltijd mist! wat lezen doe ik vaak wel. mijn boekentips zijn: het lelietheather, seringendroom en het tedere kind van Lulu Wang..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25168699
Kans dat je een maaltijd mist.... echte Nederlander die je d'r bent!
pi_25168715
De vlucht is al zo kort? Zo'n 14 uur in het vliegtuig is niet kort, ik zou het wel fijn vinden als ik 'n tukkie kan doen. Helaas slaap ik lastig in het vliegtuig als ik niet languit kan liggen op 4 seats. Vandaar dat ik voor de zekerheid maar wat boeken meeneem.
pi_25168720
Voor die vliegtuigmaaltijden hoeven ze me niet wakker te maken.
pi_25168791
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef k_man het volgende:
Vanmiddag in de stad eens gezocht naar iets zinnigs over Jemen. Wat denk je? De meest recente LP is uit... 1999!

Ik kwam ook nog een Elmar gids tegen, uit 2000.

Binnenkort maar eens naar een echte boekenwinkel, Donner of zo.
Bij Donner lag de Elmar gids van Jemen een tijdje terug in de uitverkoop. En de LP lag toen bij de V&D voor iets van 5 euro in de beschadigde boekenbak.
Ik denk niet dat er van beiden een update is, kun je beter eerst even op amazon.de of proxis.nl kijken, want Donner heeft voor dit soort bestemmingen nooit veel bijzonders.
pi_25168831
Nee een update van LP is er zeker niet. Wellicht dat er een recente Trotter, Footprint, RoughGuide of Bradt van Jemen is.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:57:45 #248
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25168861
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor die vliegtuigmaaltijden hoeven ze me niet wakker te maken.
Bij KLM doen ze om 4 uur snachts gewoon alle grote lampen aan en maken de stewardessen iedereen wakker om warm eten te serveren! (de stoelleuningen moeten bij KLM dan ook verplicht rechtop) (dit gebeurde me onderweg van Săo-paulo-Amsterdam recentelijk!) Ik heb veel sjagrijnige gezichten gezien toen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25168916
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Bij KLM doen ze om 4 uur snachts gewoon alle grote lampen aan en maken de stewardessen iedereen wakker om warm eten te serveren! (de stoelleuningen moeten bij KLM dan ook verplicht rechtop) (dit gebeurde me onderweg van Sŕo-paulo-Amsterdam recentelijk!) Ik heb veel sjagrijge gezichten gezien toen!
Ik vlieg KLM deze keer. Zo te lezen hoef ik me geen zorgen dat maken dat ik een maaltijd mis.

Wat lees jij zoal in het vliegtuig behalve de Playboy?
pi_25168935
Je kunt LP mailen K_man. Dan krijg je een heel vriendelijk mailtje terug met wanneer de nieuwe editie uitkomt. En dat doen ze nog snel ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')