Ah, je treft voorbereidingen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Afgelopen week ben ik overigens wél geweest. Gelijk lekker ook even onder de zonnebank, wat even héél goed voelt na weken in het donker naar het werk, in het donker terug.
Ja, die voorbereidingen waren voor vórige week. Ik helemaal gemanicuurd en gezonnebankt klaar, maar ja... sommige mensen komen daar niet hun bed voor uit blijkbaarquote:
en ik maar denken dat juist dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
niet hun bed uit
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Om een beetje in de stemming te komen voor de autorai strooi ik vandaag met een collega op onwillekeuringe momenten allerlei autotermen in het rond. Maar na spoilers, 4x4, rollbars en kreukelzone stokt het bij mij een beetje. Tips?
En je hebt een wéék liggen wachten voor je erachter kwam dat het niet werkte zo?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
en ik maar denken dat juist dat de bedoeling was
Ik ben erg hardleers ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:12 schreef Hik het volgende:
En je hebt een wéék liggen wachten voor je erachter kwam dat het niet werkte zo?
Motorophanging en ophangrubber.quote:
Das goed om te weten...quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben erg hardleers ja.
Ok, wat suggesties :quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Om een beetje in de stemming te komen voor de autorai strooi ik vandaag met een collega op onwillekeuringe momenten allerlei autotermen in het rond. Maar na spoilers, 4x4, rollbars en kreukelzone stokt het bij mij een beetje. Tips?
Ook een mooie term, maar goed, ik ben net terug van de autorai.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:47 schreef Pandorah het volgende:
In het kader van de autorai: what about de distributieriem? (nog een leuke term).
Ow, wordt dat niet meer gedaan door mijn ex-collega's van de Marechaussee? Daar was ik nog niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:27 schreef Liejannuh het volgende:![]()
Ik ben door de toetsing van de AIVD heen!
![]()
En nu krijg ik een schiphol pas!![]()
![]()
Geloof ik!
Ze laten tegenwoordig maar iedereen toe.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:27 schreef Liejannuh het volgende:![]()
Ik ben door de toetsing van de AIVD heen!
![]()
En nu krijg ik een schiphol pas!![]()
![]()
Geloof ik!
Hij lijkt er wel wat op ja, zij het dat die van mij natuurlijk véél mooier is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:23 schreef Hik het volgende:
Over die fotopagina: die ene met dat ijs lijkt wel een foto van k_man!![]()
Ja, duh! Wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:29 schreef Lucille het volgende:
* Lucille vind het leuk dat zwijntje weer in TRV post
nee eerst krijg je een bewijs van goed gedrag en dan kom je pas op Schiphol bij de marechaussee... maar daar komt Liejannuh nog wel achterquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, wordt dat niet meer gedaan door mijn ex-collega's van de Marechaussee? Daar was ik nog niet van op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |