Je weet niet hoe blij je me daarmee maaktquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef Pandorah het volgende:
kaputwiehund: foto's he? Wellicht van onze aangeklede achterkant...
Lijkt mij goed plan dat we zowel wat plannen voor de Loevestein meet (voor diegenen die meewillen) als voor sauna meet in Scheveningen (voor de durfallenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd dat we iets gaan plannen?
voor mij ook niet echt hoor Isabeau...quote:Op maandag 4 april 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
25 minuten lopen is wel supergezond
(enne, Oss is absoluut niet centraal voor mij hè)
Delft tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:33 schreef YPPY het volgende:
Jij komt toch uit Den Haag, octopussy?
Ik kom vanuit de richting Rotterdam en wil ook wel iemand ophalen onderweg, maar niet midden in een onbekende grote stad.
He gezellig, je komt in de buurt van mijquote:Op woensdag 27 april 2005 23:14 schreef Merisse het volgende:
Ladies have fun zaterdag
* Merisse] gaat zondag naar [url=http://www.zwaluwhoeve.nl]de Zwaluwhoeve[/url
Dan ben ik om half 11 aan de achterkant van het station, aan de Blijdorp zijde. Heb jij nog hetzelfde mobiele nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, voor mij is uitstappen in Rotterdam veel handiger! Want ik moet toch over Rotterdam om in Delft te komen.
goh wist niet dat jij ook uit hoogeveen kwamquote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
08:15 Hoogeveen 2 Zwolle Intercity 726 NS
09:24 Amersfoort 7
09:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity 1726 NS
10:26 Rotterdam Centraal 12
10:34 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Stoptrein 5128 NS
10:48 Delft
Dat valt toch wel mee, miss_sly? Ik wil niet zo laat omdat ik niet heel erg laat thuis wil zijn.
wat jammerquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
Dames, ik ga het niet redden morgen
Ik vind het heel erg jammer, want het ziet er uit als een geweldige sauna, en jullie gezelschap was de vorige keer ook goed bevallen, maar het wordt een beetje te veel en te druk op het moment.
In ieder geval veel plezier, en voor de volgende zweetmeet hou ik me wederom aanbevolen
Voortaan moet je zoeken naar een niet meer zo heel jong stelletje (28 jaar), waarvan de man genoeg overtollig vet/vel om zijn buik heeft zitten om een stoel mee te bekledenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:
kaputwiehund ik heb ook wel even om me heen gekeken, maar er waren best veel jonge stelletjes. Best kans dat we bij elkaar hebben gezeten in een sauna of een bad.
Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:
En ik vind het goed voor de dieetmentaliteit want je ziet er eigenlijk geen mensen met het perfecte figuur ( Yppy komt aardig in de buurt wat mij betreft) dus je wordt er niet depri van
De loevestein meet lijkt me ook leuk, zeker als we er een wandeling aan koppelen. Daar kunnen we wel een datum voor gaan prikken.
Op 4 juni is m'n schoonzusje jarig. Vorig jaar had ik ook al een meet, dus dit jaar zal ik maar gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:51 schreef Riann het volgende:
4 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy
5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy
11 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann
12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann
18 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy
19 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy, Yppy
25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy, Riann
26 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann
Andere weekenden moet ik stage lopen
quote:
Van het station naar de boot is ongeveer twee kilometer. Dan van de boot naar het kasteel niet zo ver, een paar 100 meter denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Riann het volgende:
hoever lopen is dat???? dan weet ik of ik mijn werkgympen aan moet doen![]()
Dat word denk ik werkgympenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Van het station naar de boot is ongeveer twee kilometer. Dan van de boot naar het kasteel niet zo ver, een paar 100 meter denk ikIn het kasteel ligt het aan de gids en de groep. Mijn kortste rondleiding was een uur, de langste 1,5 uur. Dan nog terug naar de boot en vanaf de boot weer naar het station. Dat is de minimum afstand. Als we naar Woudrichem gaan, is het wel leuk om daar nog wat rond te lopen. We kunnen ook nog over de oude verdedigingswallen van Gorichem lopen. Doe dus maar makkelijke schoenen aan.
èlke vrouw doet wel eens aan de lijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef kaputwiehund het volgende:
ik dacht dat dat niet de bedoeling was?
BMI-technisch zal ze ook niet misstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
èlke vrouw doet wel eens aan de lijn
(dus, tenzij de rest bezwaar heeft, vind ik het niet erg als ze meegaat)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:41 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
BMI-technisch zal ze ook niet misstaan.
Och, ze weet het, het misstaat zeker niet (quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
en nu maar hopen dat ze dit niet leest.
Dat je nooit meer met alleen maar vrouwen van de dieetclub op stap gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:32 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje werdt geattendeerd op dit topic... heeft volgens zichzelf ooit iets beloofd...
nee, dat ik nog is mee zou gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:41 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Dat je nooit meer met alleen maar vrouwen van de dieetclub op stap gaat
Schoonheid, wil best mee, maar niet 2 dagen achterelkaar,, dat trekt mn gestel nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:22 schreef Riann het volgende:
en waarom kan je 12 juni dan niet de 11e is niet de 12e
Aanstellerquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Schoonheid, wil best mee, maar niet 2 dagen achterelkaar,, dat trekt mn gestel niet
Volgens mij gaan er nog twee extra meequote:Op zondag 5 juni 2005 17:51 schreef YPPY het volgende:
De vorige keer was het ook gezellig met z'n drieen en Pandorah gaat nu zelfs al extra mee!
volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Isabeau het volgende:
...wie komen er nu eigenlijk? anders moeten we het misschien maar op een andere dag doen. Ik heb er wel veel zin in, maar als we maar met z'n drieën zijn en ik daarbij ook nog eens doodop, hmm.
We hebben toch pas afgesproken om 12.00? Dus je hoeft wat mij betreft zo rond 11.00/11.15 op Utrecht CS te zijn... Ga er maar vanuit dat ik rond die tijd achter het station sta bij de bussen richting de Jaarbeurs. Ik moet nog steeds uitvissen hoe ik aan de voorkant van dat station toch komquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vertrek uit Assen om 7:57 (eerste trein! mensen willen blijkbaar op zondag niet eerder reizen) Dan ben ik in Amersfoort om 9:24. Daar moet ik overstappen en ben in Utrecht CS om 9:42. (reminder: horloge op alarm zetten)
Ik zou het heel erg fijn vinden om me je mee te rijden, PandorahHet maakt mij niet veel uit of het vanaf Utrecht of Amersfoort is, dus doe vooral wat jou het beste uitkomt.
En ontvangenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn mobiele nummer is naar je onderweg. Aan de andere kant van het station is een smal pad en een hoop water. Ik raad je dus niet aan die route te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |