abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25043515
Als we de kosten delen, valt het mee. Dan wordt het ipv 22,50 p.p. 27,00 p.p.
Voor mij is dat te doen, maar ik kan niet in andermans portemonnee kijken.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als er alsnog iemand anders meeging.

Ripley, hoe kun je nou morgen gaan werken als je zoiets veeeeel leukers kunt doen? Maar we zullen tussendoor een keer aan je denken, terwijl jij zwoegt
En natuurlijk mag je een volgende keer alsnog mee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25043861
Als we de kosten delen, is dat voor mij ook wel te doen. Ik weet niet hoe het bij de anderen is.

Maar goed, ik ga eens naar huis en morgen lekker fris (hopelijk zonder al te veel niezen) naar de sauna .
pi_25044051
Liefst natuurlijk nog een saunaganger, maar anders delen we gewwon de kosten hoor
The death of one man is a tragedy. The death of a million men is a statistic.
pi_25052990
Nog maar een paar uurtjes!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25053118
Heel veel plezier jullie vandaag
pi_25053456
Wat een weer! We hebben onze eigen natuurlijke neveldouche vandaag buiten

Dank je jolene! Ga je volgende keer mee?
pi_25053672
Tot strakkies ! Ik spring zo eens in de auto om eerst Isabeau op te halen.
pi_25053714
Ik ga ook zo!
Heb je je kaart!!!
pi_25053872
Dan ga ik ook maar. De kaart ligt bovenop mijn tas. Nu vergeet ik hem vast niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_25069191
Zijn jullie nog veilig thuisgekomen? Ik vond het ontzettend gezellig en zie al uit naar Scheveningen. Ik was nog steeds ontspannen toen ik thuis kwam.
*OUD heilige*
pi_25069192
-dubbel-
*OUD heilige*
  Moderator zondag 13 februari 2005 @ 10:28:13 #62
5428 crew  miss_sly
pi_25069422
Veilig thuisgekomen en heeeeerlijk geslapen
Ik vond het ook heel gezellig en denk dat we Scheveningen maar gauw moeten plannen!
  Moderator zondag 13 februari 2005 @ 13:32:47 #63
5428 crew  miss_sly
pi_25071592
Ow, en voor de saunaliefhebbers

www.saunagids.nl

Hier kun je ontzettend veel over saunagebruik en de diverse sauna's in Nederland en Belgie (Dieetclub goes International ) vinden!

en hier : Sauna reviews staan wat meningen van andere fokkers over verschillende sauna's!
pi_25078235
Thermenholiday in Schiedam lijkt me echt geweldig

en ik wil ook nog graag naar elysium in bleijswijk.

ohhhhhh ik heb nu al weer zin om te gaan!

pi_25082272
hoe was het dames, verslagje

und was wird im sjeveningen passieren?
Zu hause ist alles besser
pi_25115174
Beetje late reactie maar het was zeker gezellig!

Sauna beviel me goed (lekker warm ) en ik ben ook benieuwd naar Scheveningen dus dat moeten we snel doen .

Enne... volgens mij moeten we ook eens een datum gaan prikken voor de Loevestein meet .
pi_25140308
De sauna was prachtig, maar ik vond het toch een beetje massaal voor een sauna. Ik ben vooral erg knusse sauna's gewend. Ben gisteren (weer) naar de sauna in Zuidwolde (dr) geweest en die was ook super. Daar gaan we absoluut vaker naar toe

Het restaurant "De stoeterij" was wel erg knus en serveerde prima eten voor een zachte prijs. Daar zou ik wèl nog een keer naar toe willen De Dieetclub Dierentuin Amersfoort meeting?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 09:36:04 #68
43556 miss_dynastie
pi_25140459
Dierentuin? Daar ben ik wel voor in
pi_25141175
Dierentuin A'foort is een erg leuke dierentuin . Ook te lopen vanaf het station namelijk.
Ik zie trouwens op de website dat 18/19 juni een speciaal weekend is dat je achter de schermen mag bij de giraffen, leeuwen en neushoorns...
pi_25141299
Stoer! Dat is wel te gek, maar waarschijnlijk ook erg druk?
pi_25141478
Ik ben bang dat het dan wel erg druk is (vorige keer was dat wel bij een speciale avondopening). Misschien dat we dit ook gewoon bij een rondleiding kunnen regelen...
pi_25256375
Zeg, wordt het niet eens tijd dat we iets gaan plannen?
pi_25256765
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd dat we iets gaan plannen?
Lijkt mij goed plan dat we zowel wat plannen voor de Loevestein meet (voor diegenen die meewillen) als voor sauna meet in Scheveningen (voor de durfallen ).
Ik zie dat de weekenden bij mij in maart al weer vol zijn maar de weekenden in april (behalve za 9 april), mei en juni zijn nog vrij leeg... Ik weet dan niet of ik dan de auto heb omdat vriendjelief zijn coschappen gedurende die maanden moet lopen maar da's geen ramp .
pi_25259778
Maart wordt bij mij ook moeilijk en in april heb ik alleen 9 en 10 april open...oh en 30 april (en 1 mei).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_25259842
Gezellig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')