quote:
Van het station naar de boot is ongeveer twee kilometer. Dan van de boot naar het kasteel niet zo ver, een paar 100 meter denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Riann het volgende:
hoever lopen is dat???? dan weet ik of ik mijn werkgympen aan moet doen![]()
Dat word denk ik werkgympenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Van het station naar de boot is ongeveer twee kilometer. Dan van de boot naar het kasteel niet zo ver, een paar 100 meter denk ikIn het kasteel ligt het aan de gids en de groep. Mijn kortste rondleiding was een uur, de langste 1,5 uur. Dan nog terug naar de boot en vanaf de boot weer naar het station. Dat is de minimum afstand. Als we naar Woudrichem gaan, is het wel leuk om daar nog wat rond te lopen. We kunnen ook nog over de oude verdedigingswallen van Gorichem lopen. Doe dus maar makkelijke schoenen aan.
èlke vrouw doet wel eens aan de lijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef kaputwiehund het volgende:
ik dacht dat dat niet de bedoeling was?
BMI-technisch zal ze ook niet misstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
èlke vrouw doet wel eens aan de lijn
(dus, tenzij de rest bezwaar heeft, vind ik het niet erg als ze meegaat)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:41 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
BMI-technisch zal ze ook niet misstaan.
Och, ze weet het, het misstaat zeker niet (quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
en nu maar hopen dat ze dit niet leest.
Dat je nooit meer met alleen maar vrouwen van de dieetclub op stap gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:32 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje werdt geattendeerd op dit topic... heeft volgens zichzelf ooit iets beloofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |