abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:26:50 #276
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27818424
Ik ga het niet redden zondag.
Ik moet van 9.30 tot 15.00 uur aan een verslag werken en dan heb ik om 16.00 uur een blind date.
Geen chocoladetaart voor mij, wel appeltaart van Dudok.
Volgende keer beter!
Veel plezier iig!
pi_27822989
...wie komen er nu eigenlijk? anders moeten we het misschien maar op een andere dag doen. Ik heb er wel veel zin in, maar als we maar met z'n drieën zijn en ik daarbij ook nog eens doodop, hmm.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27823145
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Isabeau het volgende:
...wie komen er nu eigenlijk? anders moeten we het misschien maar op een andere dag doen. Ik heb er wel veel zin in, maar als we maar met z'n drieën zijn en ik daarbij ook nog eens doodop, hmm.
volgens mij

YPPY jij en Pandorah
pi_27823821
Yppy en Pandorah, vinden jullie het erg om een andere keer af te spreken? Ik zag het al niet zo heel erg zitten, maar ik had zo'n zin om mee te gaan. Maar nu zijn we maar met z'n drietjes (ook gezellig, weet ik uit ervaring ) en ik ga sowieso al niet mee uit eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27824050
Octopussy komt ook hoor! En wellicht ook kaputwiehund...

Het maakt mij niet uit of we het een andere keer doen (bijv volgende week zaterdag) want je blijft toch die laatste moment afzeggers houden. Het maakt mij niet uit: ik heb er iig nog zin in. Zeggen jullie maar of het doorgaat en het ligt er ook aan of YPPY vanallerlei dingen heeft moeten reserveren .

Als het doorgaat, mail ik jullie morgenochtend even dat nummer door. Ik ben helaas door een computercrash allerlei mailadressen kwijt, maar ik zal het proberen

[ Bericht 49% gewijzigd door Pandorah op 11-06-2005 00:43:53 ]
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:53:48 #281
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27829764
Voor de meet heb ik niks gereserveerd, behalve mijn agenda. Ik heb nog steeds zin om te gaan, we zijn toch met z'n vijven? Het is trouwens koopzondag hier morgen, dus we kunnen ook nog gaan winkelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_27830203
Ik heb ook nog zin om te gaan .

Isabeau: ik heb een snelle weg gevonden naar CS waardoor ik in 10 min daar ben (ik had een route waar ik 30 min over deed ). Dus je kan met mij meerijden als je wilt. Maar het is ook geen probleem om naar A'foort te gaan om je daar op te pikken.

Oja, YPPY en Isabeau: ik heb jullie mijn nieuwe nummer gisternacht doorgemaild.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:36:35 #283
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27830753
Je telefoonnummer is aangekomen. Weet je hoe je bij het station moet komen? Het is erg makkelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_27831299
Je had hier al een routebeschrijving gegeven en ik heb even gekeken bij een routeplanner site. Aangezien ik bij de A27 woon, moet het niet al te moeilijk zijn als bij de afslag het station is aangegeven .
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:17:29 #285
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27833078
Het station staat pas later aangegeven. Als je steeds maar de Banneweg (daar kom je vanzelf op) volgt, moet het lukken.
*OUD heilige*
pi_27833440
Ik was eigenlijk ook van plan om te komen. Gezien de omstandigheden voel ik me best redelijk en als jullie een beetje lief voor me zijn, gaat het vast wel lukken Weet alleen niet of ik mee ga eten.
Zu hause ist alles besser
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:40:22 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27834700
Leuk dat je toch mee gaat. Je moet gewoon mee gaan weten, op de heenweg kunnen we een leuk restaurant zoeken.
*OUD heilige*
pi_27836667
Ik vertrek uit Assen om 7:57 (eerste trein! mensen willen blijkbaar op zondag niet eerder reizen) Dan ben ik in Amersfoort om 9:24. Daar moet ik overstappen en ben in Utrecht CS om 9:42. (reminder: horloge op alarm zetten )

Ik zou het heel erg fijn vinden om me je mee te rijden, Pandorah Het maakt mij niet veel uit of het vanaf Utrecht of Amersfoort is, dus doe vooral wat jou het beste uitkomt.

Ik heb er best veel zin in, ik hoop alleen een beetje fit te zijn. Ik weet dat nooit van te voren, maar ik zie wel. Kaputwiehund, we zullen heel lief voor je zijn
pi_27836919
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vertrek uit Assen om 7:57 (eerste trein! mensen willen blijkbaar op zondag niet eerder reizen) Dan ben ik in Amersfoort om 9:24. Daar moet ik overstappen en ben in Utrecht CS om 9:42. (reminder: horloge op alarm zetten )

Ik zou het heel erg fijn vinden om me je mee te rijden, Pandorah Het maakt mij niet veel uit of het vanaf Utrecht of Amersfoort is, dus doe vooral wat jou het beste uitkomt.
We hebben toch pas afgesproken om 12.00? Dus je hoeft wat mij betreft zo rond 11.00/11.15 op Utrecht CS te zijn... Ga er maar vanuit dat ik rond die tijd achter het station sta bij de bussen richting de Jaarbeurs. Ik moet nog steeds uitvissen hoe ik aan de voorkant van dat station toch kom .

kaputwiehund: tuurlijk zullen we aardig voor je zijn! Dat zijn wij altijd!

[ Bericht 67% gewijzigd door Pandorah op 11-06-2005 17:21:22 ]
pi_27837260
Ja maar....ik kan niet even langs huis, dat zou te lang duren
pi_27837867
Okidokie! Ik snap het. Ik sta zo rond 9.45 aan de Jaarbeurskant en dan rijden we door naar Gorinchem. Daar gaan we veel koffie drinken want ik moet ook wakker worden (gaan namelijk naar de late film vanavond met vrienden en wellicht daarna de blues route aflopen)...

Als de rest dan wellicht ook eerder kan komen is het misschien wel handig . Ik vermoed dat ik zo rond 10.30/10.45 (als ik verdwaal) op het station in Gorinchem ben met de auto...
pi_27838015
Kuch, ik ben handig bezig. YPP/octopussy/Isa: ik heb jullie nummers niet meer omdat ik niet weet waar ik mijn oude telefoon heb gelaten en ik ben de mails kwijt door een computercrash . Kunnen jullie mij jullie mobiele nummer dan mailen (jullie kennen mijn mailadres)? MIjn dank is groot .
pi_27838973
Ik ben redelijk flexibel qua tijd. Het is voor mij een minuutje of 70 met de auto. Zeg maar hoe laat ik er moet zijn. Misschien is het wel even handig als ik van een jullie ook even een telefoonnummer krijg. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe jullie er uit zien. We spreken dus af aan de het plein voor het station aan de kant waar de bussen stoppen (geen idee of er ook aan de andere kant iets van een plein is )
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:34:40 #294
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27840493
Mijn mobiele nummer is naar je onderweg. Aan de andere kant van het station is een smal pad en een hoop water. Ik raad je dus niet aan die route te nemen.
*OUD heilige*
pi_27841500
shit, ik ben je e-mail adres kwijt pandorah en je telefoonnummer heeft maar 9 cijfers volgens mijn opgeslagen nummers

ik geloof dat Yppy of Isabeau mijn nummer wel heeft.

maar hoe laat spreken we nou af dan? Ik ga vanavond uit, dus zal wel niet zo uitgerust zijn morgen.
maar dat loop ik er wel vanaf
koffie is trouwens wel een goeie
pi_27841519
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn mobiele nummer is naar je onderweg. Aan de andere kant van het station is een smal pad en een hoop water. Ik raad je dus niet aan die route te nemen.
En ontvangen

Laten we dat inderdaad maar niet doen.
pi_27849226
octopussy: ik heb via je site in je profiel je emailadres gevonden dus daar heb ik mijn nummer heen gemaild . Wij zullen daar zo rond 10.45 wel op het station zijn...

Tot morgen (of over een paar uur)
pi_27849826
Volgens mij zijn we allemaal niet uitgerust morgen (eh, straks)
  zondag 12 juni 2005 @ 08:36:22 #299
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_27850924
Goedemorgen dames,

Ik ben zo fit als een hoentje. Bij gebrek aan overige activiteiten lag ik gisteren om half tien met een boek in bed. Ik heb geloof ik nog twee bladzijden gelezen en toen ben ik als een blok in slaap gevallen.

Ik moet dus om een uur of elf in Gorinchem zijn, dan mag ik me wel eens gaan haasten.
  zondag 12 juni 2005 @ 08:54:35 #300
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27850995
Goedemorgen. Ik ga nog even uitgebreid douchen en ontbijten. Wel lekker makkelijk, zo'n meeting dicht bij huis.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')