volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Isabeau het volgende:
...wie komen er nu eigenlijk? anders moeten we het misschien maar op een andere dag doen. Ik heb er wel veel zin in, maar als we maar met z'n drieën zijn en ik daarbij ook nog eens doodop, hmm.
We hebben toch pas afgesproken om 12.00? Dus je hoeft wat mij betreft zo rond 11.00/11.15 op Utrecht CS te zijn... Ga er maar vanuit dat ik rond die tijd achter het station sta bij de bussen richting de Jaarbeurs. Ik moet nog steeds uitvissen hoe ik aan de voorkant van dat station toch komquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vertrek uit Assen om 7:57 (eerste trein! mensen willen blijkbaar op zondag niet eerder reizen) Dan ben ik in Amersfoort om 9:24. Daar moet ik overstappen en ben in Utrecht CS om 9:42. (reminder: horloge op alarm zetten)
Ik zou het heel erg fijn vinden om me je mee te rijden, PandorahHet maakt mij niet veel uit of het vanaf Utrecht of Amersfoort is, dus doe vooral wat jou het beste uitkomt.
En ontvangenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn mobiele nummer is naar je onderweg. Aan de andere kant van het station is een smal pad en een hoop water. Ik raad je dus niet aan die route te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |