abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 17:05:52 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25613800
De vorige keer hadden we ook mannelijke fokkers erbij uiteindelijk, dus dat moet nu ook wel kunnen. Ik ga nog maar even een badjas halen denk ik, dat is toch wel pratisch.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25629394
ik heb geen problemen met mannelijke fokkers in de sauna.

Alleen vind ik vitalizee in scheveningen een beetje klein voor een hele saunadag. Het is meer iets voor een avond. In het weekend (koninginnedag=zaterdag?) )heb je niet het speciale avondtarief dus dan is het best duur voor een paar uurtjes.
Wat mij betreft gaan we naar Elysium in Bleiswijk (nog nooit geweest), dat is misschien wat meer geschikt voor een hele dag. Ik heb er goede verhalen over gehoord.

dus roept u maar..
  Moderator maandag 21 maart 2005 @ 10:52:30 #103
5428 crew  miss_sly
pi_25630119
Of Schiedam, Sauna Holiday!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25633408
Het maakt mij allemaal niet uit waar we heen gaan, als we ons inderdaad de hele dag aldaar kunnen vermaken .

Misschien dan die eerst eens in Bleiswijk uitproberen? Naar anderen kunnen we altijd nog later? Ik doe maar een suggestie, andere plannen zijn ook prima .
Btw: zijn de sauna's wel open met Koninginnedag??
pi_25640024
of in die in geldrop
pi_25645133
of die in Zuidwolde (graag beetje centraal en eenvoudig te bereiken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:10:42 #107
1087 Merisse
broddeltante
pi_25656460
30 april kan ik niet helaas (Koninginnedag = rommelmarkten afstruinen en in de lampen hangen in een Uteregs cafeetje om uiteindelijk laveloos te eindigen bij de Chinees)
3 april, 9 april, 23 en 24 april zou ik wel kunnen maar jullie hoeven voor mij jullie plannen niet aan te passen hoor
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25679570
Wat betreft de strand en eetmeeting:

zoals ik al in het dieettopic zei: oma is overleden begin maart, en daardoor heb ik niet echt de tijd/behoefte gehad een meeting te organiseren.

maar ik ben er nog wel voor om het te doen hoor

ik stel een zondag voor in de komende 2 maanden..

ik had geloof ik al een Pandorah, een Minkeltje en een Isa
Doei.
pi_25893405
Merisse, de dagen die jij allemaal noemt kan ik iig weer niet. Misschien wel de 23/24 omdat (dacht ik) vriendlief dan een van de dagen coschappen moet lopen.
Vermoedelijk houden we het toch maar op de 30e . Volgende keer ga je gewoon mee!

En dames / heren: welke sauna spreken we dan af? Het moet er wel eentje zijn die makkelijk per auto / OV te bereiken is want ik weet niet of ik dan de auto heb. Die in Bleiswijk proberen?

En Faithy: ik weet niet of het lukt om mee te komen ivm tijdproblemen (wat ik in het andere topic heb uitgelegd) en wat geldtekort (jaja, als die belastingdingen voor je huis komen aan het begin vant jaar). Plan dus gewoon maar wat met de anderen die kunnen .
pi_25972611
even een schopje omhoog, want we zitten alweer in april!

Elysium is helaas slecht te bereiken met OV (vanaf de bushalte nog een 25 minuten lopen volgens ov9292.nl) en ik weet niet of het open is op koninginnedag. Putten is helaas dicht met koninginnedag.

Wat mij wel iets lijkt is Thermen Lucaya in Oss (Tussen Den Bosch en Nijmegen in). Dat is *redelijk* centraal voor de meeste mensen hier denk ik. Het is vanaf treinstation Oss maar 8 minuten lopen, en geopend op koninginnedag. Voor feestdagen raden ze wel aan om te reserveren.

Hoe vinden we dit?

ik zie trouwens wel in het sauna-reviewtopic dat het nagenoeg hetzelfde is als Vitalizee in scheveningen. En dat is leuk voor een avondje, maar wellicht niet genoeg voor een hele dag.

[ Bericht 14% gewijzigd door octopussy op 04-04-2005 11:16:59 ]
pi_25972708
25 minuten lopen is wel supergezond

(enne, Oss is absoluut niet centraal voor mij hè)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 4 april 2005 @ 11:17:35 #112
5428 crew  miss_sly
pi_25972780
Isa, jij moet van erg ver komen, dus als jij dan eens bekijkt wat voor jou reeele opties zijn? twee sauna's ofzo, zodat we dan even kijken waar voor de meesten de voorkeur naar uitgaat?
pi_25972827
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
25 minuten lopen is wel supergezond

(enne, Oss is absoluut niet centraal voor mij hè)
voor mij ook niet echt hoor Isabeau...

ik zou zelf het liefst bleiswijk willen proberen, maar ik kom dan ook waarschijnlijk met de auto.
Ik kan overigens nergens vinden of Elysium open is op koninginnedag.
pi_25981517
Bleiswijk vind ik ook prima. Zoals het er naar uitziet, heb ik de auto gewoon en kan ik mensen ergens van een station ophalen.

octopussy: heb je al daarheen gebeld met de vraag of ze open zijn? Zo nee, dan wil ik het morgen wel even doen.
pi_26097145
Dames en heer die de 30e naar de sauna gaan: ik moet helaas afzeggen. Van vriendjelief moest ik dat weekend vrijhouden (verrassingsweekend ). Eerder en latere weekenden gaat niet ivm coschapdiensten van vriendlief in het weekend. De volgende keer zal ik vast wel weer meegaan .
pi_26116619
...we gingen de 30ste toch naar Loevestein? (ben ik nu in de war?)
  Moderator zondag 10 april 2005 @ 09:45:47 #117
5428 crew  miss_sly
pi_26116998
Isa, ik denk dat je in de war bent, anders ben ik in de war
pi_26124685
De 30e was naar mijn weten die sauna meeting. Voor Loevestein hebben we nog niets afgesproken. Toch? Anders ben ik ook in de war .
  maandag 11 april 2005 @ 10:43:25 #119
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26142225
Loevestein zouden we doen als we meer garantie hebben op lekker weer toch? Dat is juist wel leuk wanneer het zonnig is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_26351910
even een schopje.

Het elysium in Bleiswijk is open op koninginnedag. Wie oh wie gaan er allemaal mee?

Pandorah, je vriend pland zijn verassingsweekendjes wel weer op het goede moment he? houdt hij er wel rekening mee dat het zaterdag de 30ste koninginnedag is ;-)

wel jammer dat je dan niet mee kan!

doen we nog een oproepje in het dieettopic?
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:17:23 #121
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26356983
Ik ga mee, alleen om wat te regelen dat gaat me niet lukken.
Op het moment gaat het niet zo goed op m'n werk (in december wordt ik ontslagen), dus ik ben vooral bezig met solliciteren.
*OUD heilige*
pi_26357422
Vandaag stond in het AD een bon voor Elysium waarmee je 20% korting krijgt voor twee personen! Dus snor die oude AD nog op bij buren, vrienden, familie of ga nog even naar een pompstation! (het zit in de medische bijlage)
  woensdag 20 april 2005 @ 08:37:53 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26367237
Geen idee waar ik nog zoiets zou kunnen vinden, maar ik fiets dadelijk twee pompstations langs.
*OUD heilige*
pi_26367958
mm zouden ze die nog hebben in de kiosk?
pi_26395943
octopussy: ik geloof dat ie geen rekening heeft gehouden met het feit dat het Koninginnedag is. Alles was al volgeboekt hoorde ik hem mopperen . Misschien kan ik toch wel mee en anders wordt het gewoon de volgende keer .
pi_26408920
Nou ja, ik heb een bon voor 20% korting voor twee personen. Sorry dat ik zo laat was met melden maar ik had de krant uit de trein terug naar huis.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 18:21:43 #127
5428 crew  miss_sly
pi_26409395
Ik denk dat ik wel mee ga.
Er is 1 mogelijkheid dat ik niet meega: als ik een dagje op moet (eigenlijk is het ' mag' want ik doe niets liever) passen op mijn neefje
pi_26417404
Wie oh Wie gaan er nog meer mee naar een reuze gezellige zweetmeet in het Elysium Bleiswijk?

dinsdag 26 april 2005 @ 12:52:58 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26517454
We zijn al met z'n vieren. Wordt het Bleijswijk? Of toch iets anders?
*OUD heilige*
pi_26517855
Ik ga helaas niet mee, hoewel ik jullie nu onderhand wel eens in real wil leren kennen. Ik ga met mijn vriendin op stap. Zal waarschijnlijk ook wel een sauna worden.
Zu hause ist alles besser
pi_26518815
Wie gaan er nou eigenlijk precies?
ik
yppy
octopussy
miss_sly
evt. pandorah
pi_26522371
ik heb vrijdagavond een zuipfeest en met konginnendag savonds en nacht gaan we op stap
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:43:48 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26525316
Dus dan kun je tijdens koniginnedag overdag mee?

Heeft jouw nichtje geen interesse Isabeau?

En moeten we reserveren? Ik heb geen idee hoe dat gaat, ik kom niet zo vaak in een sauna.
*OUD heilige*
pi_26526515
nee, voor elysium kan je geloof ik niet eens reserveren voor de thermen. Ik vind het trouwens prima met een kleine groep. Meer dan 6 man wordt denk ik te veel voor in een sauna. Ik kom met de auto dus ik kan mensen oppikken als het niet te ver uit de route (delft bleiswijk) ligt.
pi_26529277
Ik heb wel belangstelling voor een lift (en uiteraard op de route)
pi_26531390
Ik ga definitief niet mee. Vriendjelief wil niet vertellen of het weekendje lukt (omdat vermoedelijk alles al vol zit ivm vakantieperiode). Volgens mij wil hij anders naar die nieuwe dierentuin in Limburg. Ik zie wel waar ik terecht kom maar dus niet in de sauna. De volgende keer ga ik natuurlijk wel weer mee .
  woensdag 27 april 2005 @ 08:33:17 #137
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26537417
Jij komt toch uit Den Haag, octopussy?
Ik kom vanuit de richting Rotterdam en wil ook wel iemand ophalen onderweg, maar niet midden in een onbekende grote stad.
*OUD heilige*
pi_26538228
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:33 schreef YPPY het volgende:
Jij komt toch uit Den Haag, octopussy?
Ik kom vanuit de richting Rotterdam en wil ook wel iemand ophalen onderweg, maar niet midden in een onbekende grote stad.
Delft tegenwoordig.
pi_26541677
Hoe laat spreken we eigenlijk af

(en ik neem dus die kortingsbon mee en die is voor twee personen)
  woensdag 27 april 2005 @ 12:43:25 #140
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26542257
Delft is leuk!

Om 11 uur? Of 12 uur? Ik kom net de auto en van niet zo ver weg, voor mij maakt het niet uit.
*OUD heilige*
pi_26544442
Delft om een uurtje of 11?
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 14:13:59 #142
5428 crew  miss_sly
pi_26544568
Ik weet nog niet 100% zeker of ik meega, maar als ik meega ga ik echt niet om 11 uur al in Delft zijn! Dat is vroeg!
pi_26544641
08:15 Hoogeveen 2 Zwolle Intercity 726 NS
09:24 Amersfoort 7
09:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity 1726 NS
10:26 Rotterdam Centraal 12
10:34 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Stoptrein 5128 NS
10:48 Delft

Dat valt toch wel mee, miss_sly? Ik wil niet zo laat omdat ik niet heel erg laat thuis wil zijn.
  woensdag 27 april 2005 @ 20:41:55 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26552802
Kom je met de auto miss_sly? Wat is voor jou een haalbare tijd? Je kan ons ook altijd nog vinden in de sauna, dat moet lukken.

Als octopussy via station Delft gaat, ga ik rechtstreeks naar Bleiswijk en ben ik daar dus pas na 11 uur.
*OUD heilige*
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 21:20:49 #145
5428 crew  miss_sly
pi_26553748
Als ik de site moet geloven, is het wel een prachtige sauna
Het is niet alleen dat ik een stukkie moet rijden (het is toch nog anderhalf uur), maar ook dat we een paar dingen moeten doen op zaterdag, zoals boodschappen Ik denk er nog even over na, wan thet ziet er wel erg goed uit, en ik heb er zoals altijd wel ontzettend veel zin in
  woensdag 27 april 2005 @ 23:14:17 #146
1087 Merisse
broddeltante
pi_26556745
Ladies have fun zaterdag
* Merisse gaat zondag naar de Zwaluwhoeve
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26561646
O ja, ik kan wel via station Rotterdam rijden als iemand daar vandaan komt. Dat durf ik wel.
*OUD heilige*
pi_26562371
alvast heeeeeeeeel erg veel plezier
pi_26563425
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:14 schreef Merisse het volgende:
Ladies have fun zaterdag
* Merisse] gaat zondag naar [url=http://www.zwaluwhoeve.nl]de Zwaluwhoeve[/url
He gezellig, je komt in de buurt van mij
pi_26567978
Ik sluit trouwens niet uit dat ik zaterdag alsnog in Bleiswijk terecht kom. Mijn vriendin zoekt namelijk de sauna uit. En ik weet dat ze daar graag een keer naar toe wilde.
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')