Scheveningenmeet wat: over strand banjeren en evt. samen kokkerellen bij Faithy waar: scheveningen wanneer: nog niet bekend website: http://www.scheveningen.nl/nl/ mail gabzzie@hotmail.com voor meer info
Loevesteinmeeting wat: naar slot Loevestein waar: bij Zaltbommel wanneer: 12 juni website: http://www.slotloevestein.nl/ wie: Fannetje Isabeau Kaputwiehund Liejannuh Maeghan Miss_sly Octopussy Pandorah Riann Yppy
Eftelingmeeting wat: We gaan dus naar de Efteling net als vorig jaar waar: bij Kaatsheuvel wanneer: in zomer of najaar website: www.efteling.nl wie:
[ Bericht 61% gewijzigd door Isabeau op 17-05-2005 11:14:07 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. .. The wisdom that the old can't give away
Kan iemand de openingspost aanpassen? Isa wellicht?
Resumerend: Papendrecht is ook vol, tenminste overdag. We kunnen om 18 uur,dan ook pas naarbinnen dus, en je krijgt dan gewoon je lunch (soep en een broodje) wat later.
Soesterberg kan dus wel, maar laat onder de zonnebank.
Veenendaal is vol, kan wel in maart.
Als ik Soesterberg moet reserveren, moet ik minstens 2 andere achternamen hebben....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. .. The wisdom that the old can't give away
De zonnebank zal ik niet missen, die heb ik ook thuis staan.
Ik kan je ook mijn naam wel mailen, maar ik moet nu echt even wat doen, er loopt hier nu ook een hoofd rond. )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
En deze mevrouw hoefde ineens geen andere namen, gewoon 6 x mijn naam...dus sorry voor de moeite met de mail enzo, was ineens niet meer nodig
anyway, er is de zonnebank gereserveerd op de genoemde momenten tussen half 8 en half 9, maar we hoeven daar natuurlijk geen gebruik van te maken. We zijn welkom vanaf 11 uur (dan gaan ze open) maar misschien moeten we hetmaar gewoon op 12 houden
Als we er om half 8 nog zijn, kun je toch onder de zonnebank? En het zou wel een snelbruiner kunnen zijn, en daarvan zie je echt na 1 keer al effect! Maar: niets moet, het gaat juist om lekker relaxen en bij relaxen past geen 'moet'
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in een relaxdagje sauna! Veel te lang geleden dat ik geweest ben door feestdagen en vakantie enzo, en ik ben er echt aan toe!
miss_d, we kunnen wel een koffiemeet organiseren
Ik kan dus ook iemand ergens ophalen hoor!
mag ik nog mee naar de sauna? Mijn nieuwe huisje is sneller klaar dan verwacht, en we zijn inmiddels verhuisd. Ik heb dus wat meer tijd om het oude flatje schoon op te leveren. Ik moet dan wel om 20.00 op z'n laatst weg want ik heb nog een verjaardagsfeest van 3 vrienden. Ik weet niet wat jullie plannen zijn voor het eten, maar ik zie wel of ik dan mee kan eten of niet. Misschien alleen een voorgerecht ;-)
Leuk! Mijn nichtje kon niet, dus dit komt goed uit!
Pandorah, kan je me ophalen bij het station= En zullen we nu alvast een tijd afspreken aangezien ik geen internetaansluiting meer heb Dus nog steeds 12 uur en dan station Amersfoort? Ik zit vannacht op mijn werk en morgennacht, dus dan kan ik nog reageren. Daarna wordt het stil, maar ik ga wel mee hoor!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Riann: je kaarten zijn inderdaad hier met de post vandaag gekomen . Dankjewel .
octopussy: gezellig dat je meegaat .
Ik kom ook met de auto maar voor mij is A'foort een beetje onlogisch omdat ik eigenlijk al langs Soesterberg kom als ik binnendoor ga. Maar omdat het vermoedelijk voor de rest handiger is. kunnen we wel daar verzamelen. Maar is het wel handig om met zoveel auto's te verzamelen bij het station. Kan me herinneren dat daar niet zoveel plek is? Ik haal Isabeau wel op. Zover is A'foort voor mij ook weer niet. Isa: je hebt mijn mobiele nummer vast nog wel?
Kan je me je nummer nogmaals sturen? (isabeau@fok.nl) Het staat wel in mijn telefoon, maar ehm...ik ben de oplader kwijt en de telefoon is helemaal leeg (jaja, alles gaat mis bij mij)
(en deze account heeft een vele malen simpeler password om te typen )
The death of one man is a tragedy. The death of a million men is a statistic.
Ik zal dan wel het nummer mailen van mijn nieuwe foon. Ik moet eigenlijk het nummer nog omwisselen van mijn oude foon maar ik ben gewoon te lui dus laat ik het maar zo
Ehh voor mij is het best wel om via Amersfoort volgens mij. Wat mij betreft zie ik jullie gewoon bij het Saunacomplex. Ik kom wel met de auto trouwens.
Als het niet hoeft, rijd ik niet door een vreemde stad. Jullie zijn mij dus ook bij de sauna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Isabeau: ik zorg dat ik rond die tijd bij het station ben!
Rest: ik denk dat wij dan zo rond 12.15 a 12.30 bij de sauna zullen zijn (gesteld dat we niet verdwalen, de trein op tijd is en dat die rotverkoudheid eens weg is enzo ).
Volgens mij zat dat wel in het pakket, maar ik neem lekker mijn eigen badjas mee, die is zo fijn Maar als je met de trein komt is het wel fijn als je niet hoeft te sjouwen met zo'n dikke tas met badjas en handoeken!
Ik probeer tussen 12.15-12.30 u bij de sauna te zijn!
Ik wens jullie alvast allemaal heel veel plezier. En ik hoop dat het in de toekomst nog een keer herhaald word en dat ik dan meer tijd en geld heb om mee te gaan.
Elk saunacentrum biedt je het volgende arrangement aan:
Ontvangst met koffie en thee Uitleg over de diverse faciliteiten Gebruik van badjas en badhanddoek Een lichte lunch Zonnebad onder zonnebank Volledig gebruik van de sauna- en thermenfaciliteiten: - Saunacabines in verschillende temperaturen - Stoombad en/of bubbelbaden - Dompel- en voetenbad - Zwembad - Rustruimte - Tuin met ligweide (indien aanwezig)
Ow, en vergeet je (bad)slippers niet
Aan foto's doen we niet hoor
Da's niet zo handig dat er iemand niet kan. Zo zit er één persoon met hoge kosten opgescheept. Hoe gaan we dat oplossen, andere dames (ik weet niet zo snel iemand die mee wil)
Wie gaat er nu roepen, nu heb ik niet zoveel tijd (werk enzo )
Ik weet niet of iemand wel zo zin heeft om de volle mep te betalen als er iemand niet mee kan op de 2=1 actie. Of heeft de sauna daar geen problemen mee? Als dit problemen gaat opleveren ga ik wel niet mee. Ik zit nog met die verkoudheid en net zoals de anderen vast geen zin in dubbele kosten?
[ Bericht 38% gewijzigd door Pandorah op 11-02-2005 16:45:04 ]
Ik heb een oproepje neergezet! Voorlopig hoeft nog niemand zich terug te trekken hoor! Vooralsnog ga je nog gewoon mee, we zien straks nog wel of we iets kunnen regelen als zich niemand meldt!
Ik ga zo naar huis, dus ze hebben een uur om te reageren in het dieettopic
misschien kunnen bij de sauna zelf iemand overhalen om op de vivit actie mee te doen. scheelt die persoon ook kosten. Anders moeten we misschien maar de meerkosten delen ofzo? vind het ook zo lullig als 1 persoon dan wel de volle mep moet betalen.