abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26568489
Oh, voor mij is uitstappen in Rotterdam veel handiger! Want ik moet toch over Rotterdam om in Delft te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26582274
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, voor mij is uitstappen in Rotterdam veel handiger! Want ik moet toch over Rotterdam om in Delft te komen.
Dan ben ik om half 11 aan de achterkant van het station, aan de Blijdorp zijde. Heb jij nog hetzelfde mobiele nummer?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:20:26 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_26586930
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
08:15 Hoogeveen 2 Zwolle Intercity 726 NS
09:24 Amersfoort 7
09:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity 1726 NS
10:26 Rotterdam Centraal 12
10:34 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Stoptrein 5128 NS
10:48 Delft

Dat valt toch wel mee, miss_sly? Ik wil niet zo laat omdat ik niet heel erg laat thuis wil zijn.
goh wist niet dat jij ook uit hoogeveen kwam

welke kant van hoogeveen woon je?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_26593860
zijn er nog mensen die ik kan oppikken dan?
Anders is het niet zo nuttig om bij het station te wachten

Yppy ga jij vanuit R'dam direct door naar Bleiswijk?
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:40:18 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26596044
Dat probeer ik wel, maar waarschijnlijk neem ik de touristische route.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 17:59:49 #156
5428 crew  miss_sly
pi_26602989
Dames, ik ga het niet redden morgen
Ik vind het heel erg jammer, want het ziet er uit als een geweldige sauna, en jullie gezelschap was de vorige keer ook goed bevallen, maar het wordt een beetje te veel en te druk op het moment.

In ieder geval veel plezier, en voor de volgende zweetmeet hou ik me wederom aanbevolen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26603252
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
Dames, ik ga het niet redden morgen
Ik vind het heel erg jammer, want het ziet er uit als een geweldige sauna, en jullie gezelschap was de vorige keer ook goed bevallen, maar het wordt een beetje te veel en te druk op het moment.

In ieder geval veel plezier, en voor de volgende zweetmeet hou ik me wederom aanbevolen
wat jammer

en een dagje sauna is Juist heel goed tegen stress en drukte

maar ehm zijn we dan nu nog maar met z'n 3en?
pi_26603658
Yppy: nee, het is nu iets anders...
Eh, oude nummer en dan na de 06: -3+1+3-5+7+7+6+7
En als dat te ingewikkeld is dan hoop ik je nog online te treffen voor morgen

Beessie Jen ik woon in de Veenluydenstraat.

Yppy dan zie ik je aan de Blijdorpzijde van Rotterdam.

miss_sly, heel erg spijtig en het zou juist goed zijn om wèl te gaan

Enne, we gaan dus idd met z'n drieën...tenzij jullie een andere datum willen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 19:03:04 #159
5428 crew  miss_sly
pi_26604538
Ik weet dat het wel goed zou zijn en ik heb er ook reuzeveel zin in
Maar ik zou dan morgen de hele dag weg zijn, moet zondagmiddag ook al weg.
En ik moet nu beslissen, want morgen is te laat, dan kan ik het niet meer laten weten...
pi_26604635
Ik zou het heel erg leuk vinden als je meegaat, miss sly, maar als je denkt het niet op te kunnen brengen dan moet je het niet doen. Ik denk wel dat je aan het eind van de dag geen spijt zult hebben als je wèl meegaat
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 20:00:36 #161
5428 crew  miss_sly
pi_26605915
Als je er om 11 uur al bent, tot hoe laat zijn jullie dan van plan te blijven? JIj wilde op tijd terug, Isa?
pi_26607404
Ik moet nog best ver reizen, dus eigenlijk wilde ik niet na 6 uur weg.
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 22:19:44 #163
5428 crew  miss_sly
pi_26608996
En daar eten, of gewoon thuis?
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:57:08 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26610900
We kunnen ook uitgebreid lunchen, dan zitten we niet met het avondeten. Het zou leuk zijn als je mee gaat miss_sly, maar je moet het zelf beslissen. Of je laat je overhalen door ons.

Ik ben net pas thuis van het werken en zo laat ben ik duidelijk niet meer helder. Ik heb jouw nieuwe nummer verkeerd ingevoerd Isa, nu kan ik het oude niet meer vinden. Jij hebt mijn nummer toch? Morgenochtend ben ik anders nog online en ik ben nog bereikbaar op mijn @fok adres.
*OUD heilige*
pi_26611495
ok ik zie jullie dan om 11 uur bij het Elysium?
Moet eerst nog ff een auto uit wassenaar halen want vriend wil foebelen morgenochtend en daarna duiken met een andere vriend). En ov9292.nl zegt doodleuk dat de reis naar Bleiswijk niet mogelijk is
pi_26613718
Mijn trein komt aan om 10:26 op Rotterdam en dan loop ik naar de Blijdorp kant (en dat is dichtbij aangezien mijn trein op spoor 12 aankomt). Ik heb je nummer ook niet meer, YPPY aangezien ik van mijn andere telefoon de oplader kwijt ben en dus ook geen tel.nr's meer kan zien Echt heel stupide (simkaart in andere telefoon doen werkte ook al niet).
pi_26613723
Hallo, ik ben het telefoonnummerbrengertje

Speciaal voor Isabeau: het is nu gelukt hoop ik.

*piep*

[ Bericht 16% gewijzigd door Kuikentje op 30-04-2005 07:42:32 ]
Piep!<P>
  zaterdag 30 april 2005 @ 07:46:59 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26613774
Nu moet het vast goed gaan.

Ik hoop dat we om 11 uur in Bleiswijk zijn, ik heb de route opgeschreven. Nu ga ik even douchen.
*OUD heilige*
  Moderator zaterdag 30 april 2005 @ 09:43:41 #169
5428 crew  miss_sly
pi_26614404
Ik kom dus maar niet alsnog. Het probleem zit 'em onderandere in dat het zo vroeg is. Er zijn gewoon een paar dingetjes die ik op zaterdag echt moet doen, en dan kan ik niet al om half 10 de deur uit. Als we nou om een uur of 2 hadden afgesproken, was het anders geweest. Volgende keer ga ik beslist weer mee!!
Heel veel plezier en ik hoor graar straks hoe geweldig deze sauna is!
Ik hoop trouwens dat jullie geen last krijgen van Koninginnedagdrukte zo in de buurt van Den Haag!
pi_26637543
Het was héél erg leuk en ik heb enorm genoten van de 30 verschillende sauna's. Of 10, maar in ieder geval veel We hebben onszelf ingesmeerd met honing en 1000 bloemen olie en zoutscrub en veel gezweet. Niet allemaal tegelijk trouwens.

Maar...ik miste wel de ouderwetse knusheid van een goede sauna. Het was mij toch te massaal, teveel blote billen en teveel verschillende thema's en plekjes. Te groot. Dat geeft een saunapretpark gevoel en niet de rustige sfeer die ik in een sauna zoek. Het was geweldig om een keer te ervaren, maar voor mij echt eenmalig. Ik ga wel weer naar de wat kleinere sauna's met veel en veel minder fasciliteiten zodat ik wat meer tot rust kan komen en niet steeds denk "oh, dat wil ik ook nog doen!!" *insert excitement gilletje*

Volgende keer in Drenthe (en ja, doen we ook nog een keertje Brabant of zo)
pi_26638180
Als we in brabant doen dan gaan we toch wel zeker voor de sauna in geldrop zoals ik al eerder aangaf dat is een topsauna

en nog een goede morgen tot half 12 geslapen
  zondag 1 mei 2005 @ 12:29:01 #172
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_26638191
he, ik ben ook in Bleiswijk terecht gekomen. Ik heb jullie alleen niet gezien. Ik was dan ook op zoek naar vier vrouwen . Mijn vriendin en ik delen je mening Isabeau. Erg leuk en groot, maar ook te groot en te massaal. Ik geef ook de voorkeur aan een kleinere en intiemere sauna. Je kunt toch maar 4 of 5 rondjes doen.
Zu hause ist alles besser
pi_26638227
kaputwiehund te groot is idd niet fijn ik ben zo iemand om zoveel mogelijk uit te willen proberen
  zondag 1 mei 2005 @ 14:25:12 #174
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26640411
Het was erg leuk! Dit was pas mijn tweede sauna bezoek, dus ik heb geen idee hoe het is in een kleinere sauna. Ik hoop wel dat ze daar ook honing hebben. Dat was wel het hoogtepunt van de dag.

Gisteravond heb ik nog een half uur in de file staan op de noordelijke ring van Rotterdam. De volgende keer gaan we lopend naar het station, dat was sneller geweest.
*OUD heilige*
pi_26659266
Vond het ook errrrug gezellig. Maar het was inderdaad wel wat massaal en ik moet er niet aan denken hoe het eruit ziet als het echt een drukke dag is.
En ik vind het goed voor de dieetmentaliteit want je ziet er eigenlijk geen mensen met het perfecte figuur ( Yppy komt aardig in de buurt wat mij betreft) dus je wordt er niet depri van

kaputwiehund ik heb ook wel even om me heen gekeken, maar er waren best veel jonge stelletjes. Best kans dat we bij elkaar hebben gezeten in een sauna of een bad.

De loevestein meet lijkt me ook leuk, zeker als we er een wandeling aan koppelen. Daar kunnen we wel een datum voor gaan prikken.

Yppy ik kon ook niet zo snel de ring op bij Rotterdam, en van de omleiding heb ik maar 1 bordje gezien en daarna geen een meer. Uiteindelijk ben ik langs de grote moskee gereden en toen kwam ik bij het kleinpolderplein uit. Vanuit daar is het nog maar een paar minuutjes rijden naar Delft. Uiteindelijk ben ik dus geloof ik niet eens echt omgereden.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:51:12 #176
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_26660443
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:
kaputwiehund ik heb ook wel even om me heen gekeken, maar er waren best veel jonge stelletjes. Best kans dat we bij elkaar hebben gezeten in een sauna of een bad.
Voortaan moet je zoeken naar een niet meer zo heel jong stelletje (28 jaar), waarvan de man genoeg overtollig vet/vel om zijn buik heeft zitten om een stoel mee te bekleden
Zu hause ist alles besser
pi_26691226
Niet zo heel jong Hey, ik ben ouder hoor
pi_26693547
Is er trouwens nog animo voor een Efteling Dieetclubmeeting zoals vorig jaar?
Niet zo massaal als een Fok Eftelingmeeting, minstens zo gezellig en de pubers (dik is ) blijven weg
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:19:21 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26693993
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:

En ik vind het goed voor de dieetmentaliteit want je ziet er eigenlijk geen mensen met het perfecte figuur ( Yppy komt aardig in de buurt wat mij betreft) dus je wordt er niet depri van

De loevestein meet lijkt me ook leuk, zeker als we er een wandeling aan koppelen. Daar kunnen we wel een datum voor gaan prikken.
Dank je.

Morgenochtend ben ik vrij, dan kan ik wel kijken of een programma'tje kan maken met een combinatie van boot en kasteel en wandelen en chocoladetaart.

Naar de Efteling ga ik natuurlijk weer mee. Dat wordt keigaaf.
*OUD heilige*
pi_26705531
dieetclubeftelingmeet

de foto's van vorige keer zijn nog steeds te vinden via de link in mijn sig.
pi_26707545
Mooi dat jullie genoten hebben in de sauna! Volgende keer ga ik gewoon mee!

Nog een eftelingmeet met de dieetclub is goed idee .

En de Loevesteinmeet met chocoladetaart is ook een goed idee om binnenkort eens te doen.
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 21:11:55 #182
5428 crew  miss_sly
pi_26708464
Efteling
Als ik dan kan, ga ik mee
En met de Loevesteinmeet
en met de volgende zweetmeet!
pi_26718452
We moeten nog een datum hebben voor de Loevesteinmeet.
Ik kan niet op 14,15,16, 21,22, 27, 28 mei (eh, ik kan dus niet echt meer in mei).
In juni kan ik niet op 15 en 25 juni.
pi_26718461
Ik kan aanstaand weekend
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:55:49 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26718574
Voorstel voor een Loevesteindag.

Hoogtepunten zijn een bezoek aan Slot Loevestein, Gorinchem (en Woudrichem) en het eten van chocoladetaart.

Slot Loevestein is te bereiken met een boot, dat is een leuk tochtje. Om hier te komen, moet je wel een stukje lopen vanaf NS station Gorinchem. Dit is ongeveer 2 kilometer. We kunnen wandelen door het (winkel)centrum of over de oude stadwallen en langs het water.
Vanaf daar gaat er elk uur een veerboot naar Loevestein.
Een rondleiding aan Loevestein is verplicht wanneer je een bezoek brengt aan het binnen gedeelte van het kasteel. Het terrein buiten is gratis toegankelijk en daar is ook een eet- en drinkgelegenheid.

Na het bezoek aan Loevestein kunnen we met de boot terug naar Gorinchem. Wanneer het nog vroeg is, kunnen we onderweg bij Woudrichem uitstappen. Die is een klein stadje. Echt schattig.

Terug in Gorinchem is het mogelijk een stuk te wandelen om het oude centrum heen. Dat gaat over de oude verdedigingswerken. Er zijn hier wandelroutes van. Het ligt ook aan de tijd/energie we nog hebben of we dit gaan doen.

Tot slot dan het eten. We kunnen bijvoorbeeld gaan eten bij ’t Gelagh, daar hebben ze geen chocoladetaart, maar wel brownies. Of bij Hipper, iets duurder, maar ze hebben wel een brownie ijstaartje. Verder zijn er nog wat eetcafe’s waar je ook goed kunt eten.

Voorstel programma
12.00 uur station Gorinchem
12.45 of 13.15 boot naar Loevestein
13.15 of 13.45 verzamelen bij Slot Loevestein voor wie met de auto wil komen (dit is wel een eind rijden)
Dan kunnen we de rondleiding volgen of alvast wat eten (ze verkopen daar broodjes en soep). Het ligt aan de drukte of we meteen naar binnen kunnen.
16.45 of 17.15 kunnen we met de boot terug naar Gorinchem
En dan aan de chocoladetaart…
*OUD heilige*
pi_26718586
Yppy als reisleidster is oké olé! (maw: prima plan!)
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:00:50 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26718639

O ja, per auto (A15 of A27) is Gorinchem prima te bereiken. Het station is makkelijk te vinden vanaf de snelweg en parkeren is er gratis. Dat heb je nog in zo'n dorp.
*OUD heilige*
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:17:46 #188
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26718911
Kan ik al een datum in mn agenda schrijven?
Klinkt erg leuk!
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 09:29:37 #189
5428 crew  miss_sly
pi_26719112
Het klinkt inderdaad erg leuk!

Ik kan ook in mei niet meer.
Ik kan 25 en 26 juni niet.
Ik kan 5 juni niet.
Verder volgens mij wel, maar weet het niet 100% zeker
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:51:15 #190
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26719545
Dan nog het zoeken van een datum.

We hebben nu:

4 juni
Isabeau, Miss_sly

5 juni
Isabeau

11 juni
Isabeau, Miss_sly

12 juni
Isabeau, Miss_sly

18 juni
Isabeau, Miss_sly

19 juni
Isabeau, Miss_sly

25 juni

26 juni
Isabeau

In heel juni heb ik nog niks gepland, dus ik kan altijd nog. Ik ga wel binnenkort met wat vrienden een paar data afspreken, maar die weet ik nog niet. Ik ben nog erg flexibel.
*OUD heilige*
pi_26719584
Ik moet nog een werkrooster maken voor juni, dus als hier (een beetje snel) een datum uitkomt dan kan ik mijn rooster daarop aanpassen
pi_26720095
ik heb voor de weekenden van juni nog niets gepland, dus ik kan in het lijstje overal bij

Yppy je dagplanning klinkt heel erg goed

dat wordt bonuspoints vergaren
pi_26721743
Klinkt goed dat Loevestein!
Het eerste weekend van juni is onder voorbehoud maar de rest kan ik wel. Ik ga volgende week even goed tegen vriendjelief aanzeuren wanneer hij weekenddienst heeft met zijn nieuwe coschappen (die hij vanaf volgende week gaat doen), zodat ik daar ook een beetje rekening kan houden. Anders heeft ie pech gehad als ie niet snel komt met te rekening houden data
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 11:32:33 #194
5428 crew  miss_sly
pi_26721837
Ow, ik kan 11 juni ook niet.
* al andere meet heeft
pi_26725815
4 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy, Yppy

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy

26 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy

Dit heb ik tot nu toe.
pi_26731526
4 juni

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

26 juni

Andere weekenden moet ik stage lopen
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:31:12 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26732368
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:51 schreef Riann het volgende:

4 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

26 juni

Andere weekenden moet ik stage lopen
Op 4 juni is m'n schoonzusje jarig. Vorig jaar had ik ook al een meet, dus dit jaar zal ik maar gaan.
*OUD heilige*
pi_26735031
Op 12 juni kunnen we tot nu toe allemaal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:18:22 #199
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26735339
12 juni doet bij mij ook geen belletjes rinkelen!
pi_26739415
Oh heej, dan kan ik misschien ook wel. En als jullie niet leuk zijn heb ik altijd de chocoladetaart nog =P
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')