abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 10:51:12 #176
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_26660443
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:
kaputwiehund ik heb ook wel even om me heen gekeken, maar er waren best veel jonge stelletjes. Best kans dat we bij elkaar hebben gezeten in een sauna of een bad.
Voortaan moet je zoeken naar een niet meer zo heel jong stelletje (28 jaar), waarvan de man genoeg overtollig vet/vel om zijn buik heeft zitten om een stoel mee te bekleden
Zu hause ist alles besser
pi_26691226
Niet zo heel jong Hey, ik ben ouder hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26693547
Is er trouwens nog animo voor een Efteling Dieetclubmeeting zoals vorig jaar?
Niet zo massaal als een Fok Eftelingmeeting, minstens zo gezellig en de pubers (dik is ) blijven weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:19:21 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26693993
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef octopussy het volgende:

En ik vind het goed voor de dieetmentaliteit want je ziet er eigenlijk geen mensen met het perfecte figuur ( Yppy komt aardig in de buurt wat mij betreft) dus je wordt er niet depri van

De loevestein meet lijkt me ook leuk, zeker als we er een wandeling aan koppelen. Daar kunnen we wel een datum voor gaan prikken.
Dank je.

Morgenochtend ben ik vrij, dan kan ik wel kijken of een programma'tje kan maken met een combinatie van boot en kasteel en wandelen en chocoladetaart.

Naar de Efteling ga ik natuurlijk weer mee. Dat wordt keigaaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26705531
dieetclubeftelingmeet

de foto's van vorige keer zijn nog steeds te vinden via de link in mijn sig.
pi_26707545
Mooi dat jullie genoten hebben in de sauna! Volgende keer ga ik gewoon mee!

Nog een eftelingmeet met de dieetclub is goed idee .

En de Loevesteinmeet met chocoladetaart is ook een goed idee om binnenkort eens te doen.
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 21:11:55 #182
5428 crew  miss_sly
pi_26708464
Efteling
Als ik dan kan, ga ik mee
En met de Loevesteinmeet
en met de volgende zweetmeet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26718452
We moeten nog een datum hebben voor de Loevesteinmeet.
Ik kan niet op 14,15,16, 21,22, 27, 28 mei (eh, ik kan dus niet echt meer in mei).
In juni kan ik niet op 15 en 25 juni.
pi_26718461
Ik kan aanstaand weekend
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:55:49 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26718574
Voorstel voor een Loevesteindag.

Hoogtepunten zijn een bezoek aan Slot Loevestein, Gorinchem (en Woudrichem) en het eten van chocoladetaart.

Slot Loevestein is te bereiken met een boot, dat is een leuk tochtje. Om hier te komen, moet je wel een stukje lopen vanaf NS station Gorinchem. Dit is ongeveer 2 kilometer. We kunnen wandelen door het (winkel)centrum of over de oude stadwallen en langs het water.
Vanaf daar gaat er elk uur een veerboot naar Loevestein.
Een rondleiding aan Loevestein is verplicht wanneer je een bezoek brengt aan het binnen gedeelte van het kasteel. Het terrein buiten is gratis toegankelijk en daar is ook een eet- en drinkgelegenheid.

Na het bezoek aan Loevestein kunnen we met de boot terug naar Gorinchem. Wanneer het nog vroeg is, kunnen we onderweg bij Woudrichem uitstappen. Die is een klein stadje. Echt schattig.

Terug in Gorinchem is het mogelijk een stuk te wandelen om het oude centrum heen. Dat gaat over de oude verdedigingswerken. Er zijn hier wandelroutes van. Het ligt ook aan de tijd/energie we nog hebben of we dit gaan doen.

Tot slot dan het eten. We kunnen bijvoorbeeld gaan eten bij ’t Gelagh, daar hebben ze geen chocoladetaart, maar wel brownies. Of bij Hipper, iets duurder, maar ze hebben wel een brownie ijstaartje. Verder zijn er nog wat eetcafe’s waar je ook goed kunt eten.

Voorstel programma
12.00 uur station Gorinchem
12.45 of 13.15 boot naar Loevestein
13.15 of 13.45 verzamelen bij Slot Loevestein voor wie met de auto wil komen (dit is wel een eind rijden)
Dan kunnen we de rondleiding volgen of alvast wat eten (ze verkopen daar broodjes en soep). Het ligt aan de drukte of we meteen naar binnen kunnen.
16.45 of 17.15 kunnen we met de boot terug naar Gorinchem
En dan aan de chocoladetaart…
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_26718586
Yppy als reisleidster is oké olé! (maw: prima plan!)
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:00:50 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26718639

O ja, per auto (A15 of A27) is Gorinchem prima te bereiken. Het station is makkelijk te vinden vanaf de snelweg en parkeren is er gratis. Dat heb je nog in zo'n dorp.
*OUD heilige*
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:17:46 #188
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26718911
Kan ik al een datum in mn agenda schrijven?
Klinkt erg leuk!
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 09:29:37 #189
5428 crew  miss_sly
pi_26719112
Het klinkt inderdaad erg leuk!

Ik kan ook in mei niet meer.
Ik kan 25 en 26 juni niet.
Ik kan 5 juni niet.
Verder volgens mij wel, maar weet het niet 100% zeker
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:51:15 #190
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26719545
Dan nog het zoeken van een datum.

We hebben nu:

4 juni
Isabeau, Miss_sly

5 juni
Isabeau

11 juni
Isabeau, Miss_sly

12 juni
Isabeau, Miss_sly

18 juni
Isabeau, Miss_sly

19 juni
Isabeau, Miss_sly

25 juni

26 juni
Isabeau

In heel juni heb ik nog niks gepland, dus ik kan altijd nog. Ik ga wel binnenkort met wat vrienden een paar data afspreken, maar die weet ik nog niet. Ik ben nog erg flexibel.
*OUD heilige*
pi_26719584
Ik moet nog een werkrooster maken voor juni, dus als hier (een beetje snel) een datum uitkomt dan kan ik mijn rooster daarop aanpassen
pi_26720095
ik heb voor de weekenden van juni nog niets gepland, dus ik kan in het lijstje overal bij

Yppy je dagplanning klinkt heel erg goed

dat wordt bonuspoints vergaren
pi_26721743
Klinkt goed dat Loevestein!
Het eerste weekend van juni is onder voorbehoud maar de rest kan ik wel. Ik ga volgende week even goed tegen vriendjelief aanzeuren wanneer hij weekenddienst heeft met zijn nieuwe coschappen (die hij vanaf volgende week gaat doen), zodat ik daar ook een beetje rekening kan houden. Anders heeft ie pech gehad als ie niet snel komt met te rekening houden data
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 11:32:33 #194
5428 crew  miss_sly
pi_26721837
Ow, ik kan 11 juni ook niet.
* al andere meet heeft
pi_26725815
4 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy, Yppy

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy

26 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy

Dit heb ik tot nu toe.
pi_26731526
4 juni

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni
Isabeau, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

26 juni

Andere weekenden moet ik stage lopen
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:31:12 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26732368
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:51 schreef Riann het volgende:

4 juni
Isabeau, Miss_sly, octopussy

5 juni
Isabeau, octopussy, Yppy

11 juni

12 juni
Isabeau, Miss_sly, Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

18 juni

19 juni

25 juni
Pandorah, octopussy, Yppy, Riann

26 juni

Andere weekenden moet ik stage lopen
Op 4 juni is m'n schoonzusje jarig. Vorig jaar had ik ook al een meet, dus dit jaar zal ik maar gaan.
*OUD heilige*
pi_26735031
Op 12 juni kunnen we tot nu toe allemaal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:18:22 #199
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26735339
12 juni doet bij mij ook geen belletjes rinkelen!
pi_26739415
Oh heej, dan kan ik misschien ook wel. En als jullie niet leuk zijn heb ik altijd de chocoladetaart nog =P
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')