Lik-Sang, overboeking? Sorryquote:(1) Payment by bank transfer to our European Bank Account (EUR)
Payment by bank transfer is one of the most common payment methods in Europe. Using the new IBAN code payments within European countries are fast and inexpensive.
Ik heb het order nummer vermeld (staat onder 'jouw account').quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:12 schreef kokos het volgende:
Welke code moet ik vermelden?
Helaas, geen garantie voor imports..... Terugsturen naar land van herkomst dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:53 schreef MaHawK het volgende:
Net Mario64 DS uitgespeeld (niet alle sterren, maar bowser verslagen) zie ik in het bovenste scherm een beetje onderaan in het midden een half dode pixel....![]()
Het is niet overdreven zichtbaar, maar damn. De technische dienst hier in NL maar eens peilen....
![]()
*ZUCHT*
Ik hoorde laatst iets dat Nintendo de gedupeerde mensen met dode pixels in NL wel wil helpen, en dat je de DS kan opsturen zodra hij hier in Europa te koop is. Toch maar even navragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:06 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Helaas, geen garantie voor imports..... Terugsturen naar land van herkomst dus
Daarom, ik ga hem ook echt niet meer importeren, lekker gewoon hier in NL halenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja maart is nu zo dichtbij ik koop het kreng wel hier
Let us know!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets dat Nintendo de gedupeerde mensen met dode pixels in NL wel wil helpen, en dat je de DS kan opsturen zodra hij hier in Europa te koop is. Toch maar even navragen.
quote:dubbel
quote:Je heb IMG tags! GEBRUIK ZE!!!!!!!!!!!
quote:Het is niet te vergelijken. Die mongolen bij Sony doen heel moeilijk met het produceren van PSPs.
quote:DEZE SPEL MOET IK HEBBEN!!!!!
ik noem er maar wat uit het vorige DS topic, nou zal iedereen wel eens wat domme dingen schrijven, maar als het gaat ergeren en zeker omdat deze jongen niet eens een ds bezit of gaat bezitten anytime soon, maar wel idiote opmerkingen maakt en mensen veroordeeld vindt ik toch dat ik er wat van mag zeggen, en hoop dus ook dat deze persoon vanaf nu ook normaal doet zoals de meeste andere mensen hier.quote:Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
Grr je bent me voorquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2756
Hatsekideeeeeeeeeee
Goede special royquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het scheelt dat ik dit topic al open had staan in een andere tab natuurlijk
Nice, very Nice Royquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2756
Hatsekideeeeeeeeeee
zeker'n FireFox user?!?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het scheelt dat ik dit topic al open had staan in een andere tab natuurlijk
K-Meleon, en alleen voor FOK, puur omdat dit de snelste browser is volgens Tainquote:
Cancellen maar jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:08 schreef jan55en het volgende:
BTW:
Ik heb SM64DS besteld bij dvdboxoffice
maar helaas is die daar op't moment niet voorradig CR@P
Heb dus nog geen DS-game ie binnen komt
Ik kan de order wel annuleren & ergens bestellen waar ze SM64DS wel hebben.
Maar hij daar ook zo goedkoop...
Weet een van jullie misschien een super game of op zijn minst een hele goede en/ verslavende?
Feel the Magic of Mr. Driller is misschien wel iets. Ervaringen daarmee?!?
Thanks... nu maak je't me wel moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cancellen maar jaGames bestelling is goed te doen bij LikSang (hell, like wel een reclame mannetje van hen tegenwoordig
).
Feel the Magic en MrDriler heb ikzelf ook allebei. Allebei wel leuk, maar Mario is toffer.
FTM is een verzameling knotsgekke minigames waaromheen een raar verhaal verteld wordt over een jongen die een meisjes hart moet veroveren.
MrDriller is een puzzelgame waarbij je met je mannetje steeds dieper moet graven om zo bij de bodem te komen. De levels worden steeds dieper. Je moet tussentijds opletten voor vallende stenen en je zuurstoflevel.
Als DS game is FTM wel beter omdat je stylus, 2 schermen en je microfoon gebruikt, MrDriller kan ook wel met stylus, maar met gewoon de knoppen is het makkelijker.
het aantal verkochte games jah. De handheld zelf nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Dromer het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=473350&c=57
Toch tegenvallende verkopen van de DS?![]()
Waar slaat het op.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:20 schreef Dromer het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=473350&c=57
Toch tegenvallende verkopen van de DS?![]()
denk het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou het ergens nog gestreamed worden?
Ik las net op DS gamer dat er een kans is dat er morgen op die persconferentie meer bekend word gemaakt over de online mogelijk hedenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:07 schreef Thomper het volgende:
Denk dat IGN en GameSpot niet echt reporters erop afsturen, aangezien hun publiek Amerika is, en die mensen hoeven het niet te weten wanneer hij in Europa te koop is. En veel nieuws zal er ook niet zijn.
Er ging inderdaad een verhaal de ronde dat Nintendo Benelux je DS met dode pixels om zou ruilen of iets in die zin. Echter, dat is allemaal onjuist:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets dat Nintendo de gedupeerde mensen met dode pixels in NL wel wil helpen, en dat je de DS kan opsturen zodra hij hier in Europa te koop is. Toch maar even navragen.
Dus voor zowel garantie als reparatie zul je bij Nintendo of America moeten zijn.quote:Helaas is het niet mogelijk om de Nintendo DS bij ons in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Het verhaal op het forum is dus niet juist.
Voor reparatie / vervanging van uw Amerikaanse Nintendo DS zult u zich moeten wenden tot Nintendo in Amerika.
Met vriendelijke groet,
F.P. van den Anker
Coördinator after sales
Nintendo Benelux B.V.
Nee, maar screenprotector lijkt me ook niet nodig eigenlijk. De schermen zijn goed beschermd omdat de DS standaard dichtgeklapt is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:21 schreef Cutie het volgende:
Ff een vraagje...
Hebben jullie al screenprotectors en carryingcases voor je ds?
over een uur waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
het is 27 januari, hoe laat breekt de pleuris los??
ontbijten? Nu nog?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij 14.00 (werd denk ik al gezegd).
Het duurt lang zeg...
Ik ga even ontbijten.
nee, vandaag persconferentie waar release date en prijs enz wordt bekend gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Vandaag komt ie officieel in Europa uit of wat?
heb net nog ff gezocht maar kon niks vindenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:08 schreef ironx het volgende:
Is die conferentie niet ergens live via streaming video te volgen?
Nee, nee, de data wanneer hij komt wordt bekend.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Vandaag komt ie officieel in Europa uit of wat?
]quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:44 schreef kokos het volgende:
Als iemand nog een DS gaat bestellen maar weet niet waar?
Ik zou gaan vor Lik-Sang.
- Betalingsmogelijk heden
- Redelijke prijzen
- http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3305
18 maart is het dnek ik!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
]
Ik ga hem zoiezo niet meer importeren nu, vanmiddag zien we hoe lang het nog duurt tot hij hier is, en die anderhalve maand ofzo kan ik nog wel wachten.
Mazzelaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens GoT werkt de Flash2Advance erop wat in zou houden dat je zelfgemaakte software op 't ding kunt draaien. Dat kan wel eens erg leuk worden, als er een beetje een levendige 'homebrew'-scene ontstaat tenminste.
Windows mobile 200x erop ofzo.. lijkt me vetOf in ieder geval een webbrowser, MSN etc etc..
Waarom heb ik niet zo'n ding meegenomen uit de states
M'n broer woont daar, kan hij zonder problemen zo'n ding opsturen vanuit de states? Eventueel zonder doos/factuur etc?
Bron is Jeux-France gok ik, en de dag is 11 maart.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
1 maart is de dag en hij zal zoals bekend voor 150 Euro verkocht worden incl de Metroid demo
De launch-titels:
- Asphalt Urban GT
- Picto Chat
- Pokémon Dash
- Mr Drill
- Les Urbz : Les Sims in the City
- Project Rub (Feel the Magic: XY/XX en VO)
- Rayman DS
- Spider-Man 2
- Super Mario 64 DS
- Zoo Keeper
11 maart, 149.99 en 29.99-39.99 voor een spelquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:49 schreef nintendogamer het volgende:
Kijk hier een zou ik zegggen.
http://www.jeux-france.com/news8102.html
Gaan ze die in Europa los verkopen???quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:00 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Gaan ze die in Europa los verkopen???
quote:Jeux-France zegt ook nog dat Nintendo met Mario Kart aan het pronken was, op het lijntje! Op het lijntje vertaald in het Engels is... online! Jazeker, de racer gaat het internet op. We verwachten snel meer details te plaatsen.
Op Jeux-France staat ditquote:
Als je dat vertaalt kom je niet in de buurt van online hoor, alleen 'en direct' laat je daar aan denken. Maar dat betekent dat ze het 'live' hebben gespeeld, ofwel, een paar mensen van Nintendo die tegen elkaar het spel speelden. En dan gok ik gewoon op de zelfde manier als met Mario 64, en niet online hoor/quote:A noter que Mario Kart DS a été présenté en direct. Les responsables de Nintendo ont en effet effectué une partie sur le jeu. Sa sortie est prévue pour cette année en Europe, sans plus de précisions.
quote:DE NINTENDO DS WORDT OP 11 MAART GELANCEERD IN EUROPA VOOR 149,99 EURO
27 Januari 2005 – Nintendo DS zal de manier veranderen waarop mensen videogames spelen. Dankzij een hele reeks nieuwe functies, zoals het Touch Screen, ingebouwde microfoon en draadloze communicatie, kunnen games bestuurd worden door aanrakingen en stemcommando’s. Daarbij verschijnt de actie op niet één, maar twee schermen. Vandaag maakte Nintendo tijdens een persconferentie in Parijs bekend dat deze innovatieve, nieuwe console in Europa verkrijgbaar zal zijn vanaf 11 maart, voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 149,99 Euro. Tegelijk met de Nintendo DS wordt een sterke line-up aan software gelanceerd. Inmiddels is de Nintendo DS uitzonderlijk goed ontvangen in de VS en Japan, waar inmiddels ruim 2,8 miljoen exemplaren zijn verkocht. In Europa wordt een vergelijkbaar succes verwacht."
Satoru Iwata, President van Nintendo Co., Ltd, zegt over de nieuwe portable console:
“Europa is een extreem belangrijke markt voor Nintendo en we zijn verheugd dat we de Europese lancering zo snel op de Amerikaanse kunnen laten volgen. We geloven dat de Nintendo DS de manier zal veranderen waarop mensen videogames spelen, en het blijft onze missie om deze spelervaring te verrijken. Nintendo DS is geschikt voor alle spelers, zowel voor ervaren spelers die een echte uitdaging verlangen, als voor beginnende spelers die iets toegankelijks willen om direct plezier aan te beleven.”
Wederom zal Nintendo’s innovatie de manier waarop videogames worden gespeeld veranderen. De Nintendo DS combineert geavanceerde Touch Screen-technologie met adembenemende 3D-graphics, gehuld in een stijlvol zilverkleurig ontwerp. Het Touch Screen betrekt spelers dichter dan ooit bij de games die ze spelen, door deze op een directe, instinctieve manier bestuurbaar te maken. Na het openen van de DS worden spelers verwelkomd door niet één maar twee TFT-schermen, die elk maar liefst 260.000 kleuren in beeld kunnen brengen. Het onderste van deze twee schermen is aanrakingsgevoelig, wat betekent dat spelers niet alleen de gebruikelijke knoppen kunnen gebruiken om games te besturen, maar ook met de bijgeleverde stylus en vingerdopje direct op het scherm kunnen tikken en wrijven om bewegingen in spellen te maken.
In elke Nintendo DS is het gratis software-programma, PictoChat geïntegreerd. Hiermee kunnen spelers tekstboodschappen uitwisselen of zelfs tekeningen maken die draadloos verstuurd kunnen worden naar vrienden tot op een afstand van 30 meter. Als de slaapstand van de Nintendo DS is geactiveerd, zal deze weer actief worden als een andere DS in de omgeving een signaal verstuurt, zodat spelers contact kunnen maken om samen te chatten of games te spelen! Tijdelijk zal de Nintendo DS worden gebundeld met een speelbare demo van Metroid Prime Hunters: First Hunt.
Bij de Europese lancering zullen in totaal 15 games worden uitgebracht voor de Nintendo DS. Deze reeks sterke software-titels bestaat uit de games Super Mario 64 DS, Polarium, WarioWare Touched! en Pokémon Dash van Nintendo, aangevuld met fantastische games van de grootste speluitgevers ter wereld, waaronder Rayman DS (Ubisoft), Project Rub (SEGA), The URBZ: Sims in the City (EA) en Spider-Man 2 (Activision). Ondertussen wordt hard gewerkt aan 120 nieuwe games, dus gamers hoeven zich in 2005 geen moment te vervelen. Ook de batterij levert hierbij geen problemen op, deze houdt het na te zijn opgeladen maar liefst 10 uur vol.
Dankzij de revolutionaire, draadloze communicatiefunctie van de Nintendo DS, kunnen vrienden heel makkelijk met en tegen elkaar spelen. Tot 16 spelers kunnen tegelijkertijd met elkaar in contact komen via PictoChat, of multiplayer games spelen tot op een afstand van dertig meter. Wil je graag multiplayer-Mario spelen, maar beschik je slechts over een enkele Game Card? Geen nood! De draadloze communicatiefunctie maakt het zelfs mogelijk om met een hele groep spelers gebruik te maken van een enkele Game Card, dankzij de handige DS Download-optie.
De Nintendo DS is afgewerkt met stereoluidsprekers en een ingebouwde microfoon, waarmee de algemene spelervaring nog verder wordt verrijkt. Onder de introductietitels bevindt zich bijvoorbeeld het innovatieve Project Rub van Sega, waarin de microfoon op diverse manieren wordt gebruikt. Spelers moeten soms bijvoorbeeld tegen het scherm blazen om een uitdaging te voltooien.
De Nintendo DS is voorzien van twee openingen, één voor Nintendo DS-spellen en één voor Game Boy Advance-spellen. Dit betekent dat de Nintendo DS geschikt is om Game Boy Advance-spellen te spelen, waardoor meteen een assortiment van 550 titels beschikbaar komt, waaronder vele publieksfavorieten.
De Nintendo DS wordt in Europa gelanceerd op 11 maart 2005 voor een verwachte verkoopprijs van 149,99 Euro. De software zal een verwachte verkoopprijs krijgen van 39,99 Euro of 29,99 Euro, afhankelijk van de titel.
Specificaties:
Afmeting (gesloten): 14,87 cm breed, 8,47 cm lang, 2,89 cm dik
Bovenste scherm: Ingebouwde verlichting (backlit), TFT LCD-scherm (kleur) met een resolutie van 256 x 192 pixels (0,24 mm dot pitch). Weergave tot 260.000 kleuren.
Touch Screen: Gelijk aan bovenste scherm, maar tevens in staat om nauwkeurig aanrakingen te registreren.
Draadloze communicatie: IEEE 802.11 en Nintendo’s eigen formaat, draadloos bereik van tien tot dertig meter, afhankelijk van omstandigheden, bij bepaalde spellen de mogelijkheid om met diverse spelers gebruik te maken van slechts één DS Game Card.
Besturing: Touch Screen, ingebouwde microfoon voor stembesturing, actieknoppen A/B/X/Y, schouderknoppen L/R, Start-knop en Select-knop.
Ingang/uitgang: Openingen voor Nintendo DS Game Cards en Game Boy Advance-spelcassettes, aansluitpunten voor hoofdtelefoon en microfoon.
Andere kenmerken: Ingebouwde PictoChat-software waarmee 16 spelers tegelijk kunnen chatten, ingebouwde klok, datum, tijd en alarm.
CPU’s: Eén ARM9 en één ARM7
Geluid: Stereoluidsprekers voor virtueel surround-geluid, afhankelijk van de software.
Batterij: Lithium-ion batterij: vier uur opladen voor zes tot tien uur spelen (afhankelijk van gebruik) batterijbesparende slaapstand, AC-adapter.
Software-titels:
Super Mario 64 DS (Nintendo)
WarioWare Touched! (Nintendo)
Pokémon Dash (Nintendo)
Polarium (Nintendo)
Tiger Woods PGA Tour (EA)
The URBZ: Sims in the City (EA)
Spider-Man 2 (Activision)
Project Rub (SEGA)
Mr. DRILLER: Drill Spirits (Namco)
Rayman DS (Ubisoft)
Asphalt Urban GT (Gameloft/Ubisoft)
Sprung: The Dating Game* (Gameloft/Ubisoft)
Zoo Keeper (Ignition)
Ping Pals (THQ)
Robots (Vivendi)
* In Europa zal Sprung: The Dating Game alleen beschikbaar zijn in Groot Brittanië, Nederland en Scandinavië.
Jep.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:32 schreef Cheiron het volgende:
150 Euro! Is dat de prijs voor waar hij in de winkels ligt?!
Dan haal ik hem zeker!!
Inschrijven? Hier: http://www.move-now.com/studenten/index2_studenten.htm?your_aanmelden.htm&yourstory.htmquote:Wanted: NINTENDO DS PROMOTEAM
Ben jij een hardcore Nintendo fan en kijk je al weken uit naar de lancering van de Nintendo DS? Dan hoef je misschien niet langer te wachten... Nintendo is namelijk op zoek naar enthousiaste gamers (j/m) voor het samenstellen van een Nintendo DS Promotieteam.
Heb je ervaring met promotiewerk én ben je beschikbaar in de periode van 14 februari t/m 31 maart 2005 (donderdag t/m zondag)?
Meld je dan nu aan voor het Nintendo DS Touch! Team.
Aanmelden heeft overigens alleen zin indien je voldoet aan de volgende eisen:
* Je bent tussen de 18 - 25 jaar (j/m).
* Je hebt langer dan een half jaar je rijbewijs en je kijkt niet op tegen (lang) reizen (binnen Nederland).
* Je bent technisch aangelegd, maar je bent geen Willie Wortel.
* Je bent een fanatieke gamer, maar dat is niet het enige wat je kan/doet.
* Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je kunt zelfstandig werken.
* Je bent een echte teamplayer en je kunt goed samenwerken.
* Je bent enthousiast Nintendo fan.
* Je bent niet verlegen, maar je hoeft ook niet zelf de show te stelen.
* Je komt na wat je belooft. Mensen kunnen op je bouwen.
* Je maakt af waar je aan begonnen bent.
Voldoe je aan deze eisen, meld je dan aan voor de screening bij MOVE! Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Vul op het inschrijfformulier achter je naam wel even NINTENDO DS Tour in.
http://www.jeux-france.com/news8102_conference-nintendo.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:16 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Wanneer komen er nou filmpjes online, ik wil de beelden zien die zij daar al hebben kunnen zien! NU!
quote:
maarja, je betaald dan ook veel meer voor de spellen en het apparaat, met prijs wordt de PSP dan ook helemaal ingemaakt door de DSquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind die graphics zwaar tegenvallen, de PSP gaat dit ding kwa graphics met de grond gelijk maken.. het enige nadeel is dat de PSP geen wireless heeft. Dat is wel een erg leuke feature van dit ding.
Het Nintendo DS Limited VIP Pak bevat:quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:59 schreef OnaNia het volgende:
Wat zit er dan bij die limited edition van Nintendo.nl?
Dat zou kunnen.. ik koop dat soort spul toch niet voor de spellen, maar voor 'andere' dingen die je ermee zou kunnen doen. Dan is de PSP sowieso geschikter. Maar ook de DS zou wel eens andere leuke functies kunnen krijgen zeker gezien de netwerkmogelijkheden. $150 voor een PDA met 2 schermpjes en wifi is natuurlijk niet duur!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maarja, je betaald dan ook veel meer voor de spellen en het apparaat, met prijs wordt de PSP dan ook helemaal ingemaakt door de DS
Ik heb ergens gelezen dat het de Amerikaanse versie ofzo zou zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:08 schreef Thomper het volgende:
Ik heb Nintendo gemaild over hoe het zit mer Mario 64 DS, wat voor versie het is.
...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. ik koop dat soort spul toch niet voor de spellen, maar voor 'andere' dingen die je ermee zou kunnen doen. Dan is de PSP sowieso geschikter.
Ah, dat zou fijn zijn. Ik hoopte al dat het dat zou zijn, in ieder geval geen demo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het de Amerikaanse versie ofzo zou zijn
PSP heeft wel wifiquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind die graphics zwaar tegenvallen, de PSP gaat dit ding kwa graphics met de grond gelijk maken.. het enige nadeel is dat de PSP geen wireless heeft. Dat is wel een erg leuke feature van dit ding.
quote:
Inderdaad...quote:
Ow ik dacht van niet.. toch maar es nakijken want dan wordt ie weer erg interessant!quote:
In tegenstelling tot de meeste heb ik geen voorkeur voor een merk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad...
Hey, wat doe jij hier!!!1111
*Wieuw*wieuw*wieuw*wieuw*wieuw*wieuwwwwww!!!
Fanboy Police! FREEEEEZE!!!!![]()
* Ruzbeh ziet Swetsenegger wegrennen
Volgens mij wordt soort gelijke software veel praktischer op een DS, al helemaal met MSN.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ik bedoel gewoon eigengemaakte software in de vorm van desktopspul, browsers, MSN etc etc draaien.
maar uiteindelijk gaat het toch om de games.... persoonlijk trekken de ds games mij meer dan die er tot nu toe zijn aangekondigd voor de psp..... meningen verschillen vandaar dat ik voor de ds ga en jij voor de pspquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste heb ik geen voorkeur voor een merk.
In mijn games leven heb ik respectievelijk een activision, atari lynx, Sega megadrive, Sega 32X, Sega Saturn en Nintendo GBA SP gehad.
Vooruit, ik was voornamelijk een Sega console fan, maar ja.
In dit geval vind ik dat Sony het betere apparaat gemaakt heeft, of in ieder geval het apparaat welke MIJ het meeste aanspreekt. Ik geloof niet zo in dual screen. Maar dat betekent niet dat het op zichzelf een slecht apparaat is
-edit- Ik heb nintendo alleen altijd te conservatief mbt hardware gevonden.
In de tijd van de eerste gameboy (4 monochrome kleuren) was er al de vooruitstrevende Lynx, etc.
Ik ben gewoon een sucker voor vooruitstrevende techniek en met de PSP komt er EINDELIJK een handheld welke ik graag wil zien
Mij trekken ze dus niet. Maar ik geef toch ook duidelijk aan dat dat MIJN mening isquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat het toch om de games.... persoonlijk trekken de ds games mij meer dan die er tot nu toe zijn aangekondigd voor de psp..... meningen verschillen vandaar dat ik voor de ds ga en jij voor de psp
Ja. Jij wilt MSN proberen met alleen een D-pad en face buttons?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom praktischer? Omdat het touchscreen is bedoel je?
Bij mij deedie het.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef BMH het volgende:
Godisagamer.com heeft het mariokart filmpje omdat de link van jeux france niet werkt
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij trekken ze dus niet. Maar ik geef toch ook duidelijk aan dat dat MIJN mening is
Hot link lamerquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.godisagamer.com//mariokart.wmv
direct linkje naar Mario kart filmpje
Waar?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn meer filmpjes!
Van Kirby enzo!
Ik heb een Airform Pocket voor m'n DS, heb geen screenprotectors gekocht aangezien ik slechte ervaringen heb met m'n SP screenprotector.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:21 schreef Cutie het volgende:
Ff een vraagje...
Hebben jullie al screenprotectors en carryingcases voor je ds?
PSP is mainstream. Het brengt niets nieuws. Sony kennende zal alles wel weer zwaar telleurstellend zijn. PS2 anyone?quote:[b]Op donderdag 27 januari 2005 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:
heb je foto van je carrycase?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik heb een Airform Pocket voor m'n DS, heb geen screenprotectors gekocht aangezien ik slechte ervaringen heb met m'n SP screenprotector.
Een carrycase is wel een must hoor. Het ding is simpelweg TE groot om fatsoenlijk in je broekzak te stoppen en in een tas is ie onbeschermd niet echt veilig.
Volgens mij nogal 110% fake?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
DS WiFi adapter!![]()
voor in de PC! Volgens mij heb je nu geen WiFi instalatie thuis nodig om online te kunnen! Dus een router met WiFi gedoe![]()
GVD als ze zo'n ding zou echt geweldig zijn, in één klap van me problemen af! Dit bespaard me handen vol met geld. Omdat ik anders hellemaal alleen voor de DS een draadloos WiFi netwerk router ding moet halen vasn 100 pleuro minstens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:50 schreef ironx het volgende:
[..]
Volgens mij nogal 110% fake?
Beetje gevaarlijk zo'n ver uitstekend ding.
Lijkt mij een foto van de bovenkant van de DS met een stuk van een USB stick eraan gefotosoept.
Achjaquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Jebus het volgende:
Ik hoor overal dat de doelgroepen van de psp en ds van elkaar verschillen, nu vroeg ik me af, wat is dan de doelgroep van de ds?
De doelgroep voor de DS is van 5 tot 95 jaar. Als je 96 bent, jammer dan!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Jebus het volgende:
Ik hoor overal dat de doelgroepen van de psp en ds van elkaar verschillen, nu vroeg ik me af, wat is dan de doelgroep van de ds?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Achja
Ik denk wel dat er weer wordt gezegd dat de DS voor kinderen is en de PSP voor echte mannen
Dit vindt ik trouwens onzin, Ik ken veel 20+er's die eerder een Cube thuis hebben staan dan een PS2
Je kan gewoon een usb wifi stick van 40 euro halen. Nog een puntje dat het nep is, als je via je computer moet werken dan is een extern programma nodig. Denk niet dat Nintendo zoveel support aan DemaSked of Warppipe gaat geven.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD als ze zo'n ding zou echt geweldig zijn, in één klap van me problemen af! Dit bespaard me handen vol met geld. Omdat ik anders hellemaal alleen voor de DS een draadloos WiFi netwerk router ding moet halen vasn 100 pleuro minstens.
Het is vrijwel zeker dat je geen PC met allerlei apparatuur nodig hebt om met de DS online te gaan...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD als ze zo'n ding zou echt geweldig zijn, in één klap van me problemen af! Dit bespaard me handen vol met geld. Omdat ik anders hellemaal alleen voor de DS een draadloos WiFi netwerk router ding moet halen vasn 100 pleuro minstens.
Hoe kom je daarbij? Denk je dat Nintendo zomaar gratis overal wifi punten neer gaat zetten? Het zal of zo zijn dat je net als xbox live ervoor moet betalen en vrijwel overal er gebruik van kan maken, of dat je gewoon zelf een wifi router mag gaan kopen als je online wilt spelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat je geen PC met allerlei apparatuur nodig hebt om met de DS online te gaan...
Dat is vrijwel zeker hoor...
Welke betrouwbare bron? Nintendo zelf heeft hier nog helemaal niks over losgelaten volgens mij...quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Dude, een betrouwbare bron heeft gezegd dat je niet per se een PC nodig heb met router.
...
Waarschijnlijk de Amerikaanse versie in plaats van de Nederlandse versie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Weet iemand hier wat er bedoeld wordt met "niet de uiteindelijke versie" van Mario 64 DS uit de aanbieding van de DS voor 189,95 + 1000 sterren?
Demasked is toch echt een soort van multiplayer ofzo. Alles wijst erop dat het gewoon online is.quote:Jan 23 16:36:22 <Chad_Paulson> <lcddream> Will users have the ability to access demasked from at home and remotely?
Jan 23 16:36:28 <Chad_Paulson> Both, why chain yourself.
Ik geloof ook echt wel dat het online is, maar je hebt er nogwel iets voor nodig thuis. Met mijn laptop kan ik ook online, maar als ik dat thuis draadloos wil doen, moet ik toch een draadloze router hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Demasked is toch echt een soort van multiplayer ofzo. Alles wijst erop dat het gewoon online is.
Dit is wel een hele erge inkopper...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou inderdaad wel cool zijn CheironIn bed multiplayen
![]()
quote:
Laten we nou maar eerst eens afwachten. Ik ga iig nog niet als een zotte wifi aansluiten op mijn kamer hierquote:Maar zo'n adapter ding is wel handig, maar dan moeten ze 'm niet net als de cube adapter 45 euro gaan maken...
Hij is alquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Weet iemand hier wat er bedoeld wordt met "niet de uiteindelijke versie" van Mario 64 DS uit de aanbieding van de DS voor 189,95 + 1000 sterren?
lol, denk je dat je je vip pack nu al binnen krijgt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:04 schreef jan55en het volgende:
Wannneer komt die postbode nou ns een keer!!!!!!
maar er bestaan toch ook wel alternative usb wi-fi sticksquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan wel mogelijk zijn, maar dat plaatje is overduidelijk nep bedenk ik me nu.
1) De tekst die erbij staat past niet bij het plaatje
2) De adapter is een DS van bovenaf gefotografeerd en er is later een USB ding bij gesoept.
Ik geloof er geen kont van iig
Die spel lijkt me juist zo ONGELOFELIJK vet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kirby lijkt me nog steeds niet zo heel interessant...
Dat heeft werkelijk NIETS te maken met het waarom ik Kirby niet interessant vind... Het lijkt mij teveel op Yoshi, en die lijkt me gewoon 10x leuker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Ook al is het zo'n klein stylus en een klein scherm.
Hmm.. dat vind ik er dan weer totaal niet leuk uitzien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Teveel op Yoshi? Het is juist heel anders. Kirby gaat veel sneller en je kan overal heen exploren enzo.
En de graphics zijn echt heel erg mooi IMO.
Castlevania:
Gamespot filmpje
Ook heel indrukwekkend!
Ik dacht dat ik nooit zo geil zou worden van 2D spellen. De DS is toch echt een fantastisch platform voor 2D games!
Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Teveel op Yoshi? Het is juist heel anders. Kirby gaat veel sneller en je kan overal heen exploren enzo.
Mjah, die is dan wel weer okay inderdaadquote:Castlevania
Yoshi is inderdaad een stuk toegankelijker voor een hoop mensen, maar Kirby en die Yoshi spel zijn toch echt verschillend genoeg IMO.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isKirby lijkt me te hectisch, net als dat ik vroeger Sonic te hectisch en te snel vond
Er is helemaal niks nakkes nada bekend of het genoeg is enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Als hij wireless support. Dan is hij wifi.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Tofquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
Whoehoe!!! Jay van Gameqube heeft een e-mail gestuurd over SM 64 DS naar Nintendo!
Beste Jay,
Bedankt voor je e-mail. de Mario 64 DS versie is de complete Amerikaanse versie.
De mensen die een DS via de sterrencatalogus bestellen zullen deze binnen een
paar weken ontvangen, dus nog ruim voor de officiële releasedatum.
Met vriendelijke groet,
M. Reijerman
Totaal verkopen staat mario nog wel voorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:41 schreef gamecube_master het volgende:
Wario Ware verkoopt zelfs beter dan Super Mario 64 DS
* DS van voren openquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb echt wat mooie plaatjes nodig van een DS en/of boxarts enzo, maar kan nergens goeie vinden.
Iemand help?
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
6. Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo)
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef ironx het volgende:
[..]
* DS van voren open
* DS van voren gesloten
* DS logo groot
* Glamour shot
Niet veel, maar toch...
het maakt ook niks uit, alleen zie ik goeie games ook wel graag goed verkopen. En die screens zien er idd niet uit, je kan ze makkelijk ongemerkt krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!
Zeker de eerste week ofzo van verkoop.
[..]
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Hahaha... oh my God!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Vind je het gek dat de PSP nu voorloopt.
Iedereen in Japan heeft al een DS.
Ha, het was gewoon de Amerikaanse, en je krijgt hem binnen 2 weken ofzo. En ik hem hem lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan het nog doen, dat DS pakket, maar ik vind het zonde dat het niet de uiteindelijke versie is van Super Mario Bros, en wanneer krijg je dat pakket als je hem nu besteld?
Dit was de eerste verkoop dagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
er is op IGN een head to head video waar ze de DS versie vergelijken met de N64 versie, maar daar moet je natuurlijk wel insider voor zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel beter de graphics van Mario64 DS nou zijn in vergelijking met de oude Mario64. Heeft iemand daar een goed voorbeeld-screenshot van?
is de sterrencatalogus niet wat goedkoper?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:57 schreef kokos het volgende:
Order Amount $266.80 (already paid: $266.80)
Lik-Sang gaat hem nu shippen?*O*
en 'insider' betekent lid van de site zeker?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
er is op IGN een head to head video waar ze de DS versie vergelijken met de N64 versie, maar daar moet je natuurlijk wel insider voor zijn
Je moet er dan ook voor betalen enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en 'insider' betekent lid van de site zeker?
Welke sterrencatalogusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
is de sterrencatalogus niet wat goedkoper?
De sterrencatalogusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:27 schreef kokos het volgende:
Euw ja? Waar issie goedkoper dan?
eerst je eigen Nederlands controleren voordat je andere mensen uitlacht..quote:
ons nederlands wonder..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Die Yoshi spel gaat heus goed verkopen.
Inderdaad, kan ik eindelijk op die site is ie er niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:38 schreef kokos het volgende:
Daar issie uitverkocht?
bronquote:Verbeterde DS?
Je zult het maar altijd zien bij een nieuwe console of handheld: niet alle beloftes worden daadwerkelijk ingelost. Maar sommige dingen kunnen nog worden goedgemaakt!
Wat is nou het geval? Kijk, tijdens de E3 zei onze grote vriend Reggie Fils-Aime een paar intressante dingen, maar voor dit bericht gaat het alleen maar even over wat gezegd over de slaapstand van de DS. De DS zou namelijk ontwaken als er een ander persoon die speelt op deze handheld met je zou willen chatten of gamen.
Nou, dat bleek dus niet te werken op de Japanse en Amerikaanse DS. Best jammer, want ik zie mezelf niet in een restaurant of op het strand opstaan om DS-bezitters gillend te porren voor een potje Mario Kart. Ook Nintendo Europe ziet dat wij Europeanen niet zó sociaal zijn (als je dat sociaal noemen mag trouwens), want op hun site melden ze een goedmakertje:
quote:"Als de slaapstand van de Nintendo DS is geactiveerd, zal deze weer actief worden als een andere DS in de omgeving een signaal verstuurt, zodat spelers contact kunnen maken om samen te chatten of games te spelen!"
Nintendo zal wel heel erg fout zijn om naar dit bericht deze functie niet op de DS te laten zitten. Maar of het waar is of niet merken we waarschijnlijk pas als we zelf een Europese handheld in ons handen hebben, op 11 maart!
Hij zal na een tijdje wel vanzelf weer terug naar slaapstand gaan, om energie te besparen. Zo kost het niet al te veel batterij-inhoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:39 schreef kokos het volgende:
Ja, maar daar ontwaakt hij toch juist uit?
Ons Nederlands taal purist.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:24 schreef knater het volgende:
[..]
eerst je eigen Nederlands controleren voordat je andere mensen uitlacht..
[..]
ons nederlands wonder..
![]()
Dit staat er nu toch al zeker 3 dagenquote:Order Details Order No. 347004 (Lik Sang Hong Kong)
Order Date January 26, 2005 01:43:47
Order Amount $266.80 (already paid: $266.80)
Payment Method Other
Shipping Method DHL
Printable Invoice Click to Open
Order Status Waiting for payment
Ik zou ze even een mailtje sturen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef kokos het volgende:
[..]
Dit staat er nu toch al zeker 3 dagen, wat de deal?
Uit de review vind ik toch niet helemaal duidelijk worden of je het spel nou moet kopen als je al de N64 versie uit hebt gespeeld... wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef Lexie het volgende:
Laat ik eens een nuttige terugvindpost maken, ik vond al dat er weinig nieuws te melden was.
Mario 64 DS review: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2834
Laten we hopen van wel, die cards van de DS zijn wel erg gevoelligquote:Op zondag 30 januari 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kartonnen doosjes is wel minder helaas.
Zit er om de spelcard zelf wel een klein plastic beschermdoosje?
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij worden het hier echt doosjes
Idd karton open maken vindt ik sowieso al irriterendquote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
*kruist vingers* Ik hoop serieus van niet. Op de manier hoe ik met zo'n doosje omga... laat ik het zo zeggen hij zou binnen een dag stuk zijn.
![]()
Wat klopt er daar nou niet? Naja iedereen die de behoefte heeft om uit te leggen dat er genoeg games uitkomen voor de Ds die niet mogelijk zijn op een andere handheld/console en dat er genoeg games uitkomen die nog NIET op een andere ninty console zijn verschenen, please help outquote:Gamekings is in Mei weer terug met een spetterende reportage vanaf de E3 in Los Angeles. hopenlijk weten we dan meer over de PlayStation 3 en de Xbox 2. In de tussentijd kun je kijken naar de items die we maken voor het programma BNN University, vanaf vrijdag 14 Januari te zien bij BNN.
quote:retro is leuk maar n64 gaat mij te ver
Is dat niet zo dan? De N64 was echt geen groot succes (de toppers zijn op één hand te tellen zo ongeveer) De 3rd party software die er voor het apparaat was (en dat was best wel weinig) was allemaal bagger. De PS1 was een veel betere console. Gelukkig gaat Nintendo met de GameCube weer de goede kant op, en als ze het online gebeuren op de Revolution goed regelen wordt dat apparaat misschien zelfs een groot succes.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ahh roy ik kan wel wat backup gebruiken daar, één durfde zelfs te zeggen dat de n64 een geflopte console is!
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.quote:
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaanquote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef Lexie het volgende:
Hmm, als hier doosjes uitkomen stap ik definitief over op importeren.
Als iedereen importeert is dat nog steeds geen probleemquote:Op maandag 31 januari 2005 10:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaan
LS, blijft maar zeggen dat ik niet betaald heb. Ik dacht dat zondag de oorzaak was. Maar nu is het toch al bijna vijf uur in europaquote:Op maandag 31 januari 2005 09:31 schreef jan55en het volgende:
[..]
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.![]()
Hopelijk komt ie deze week nog, dan kan ik'm nog showen aan mijn broertje als ik'm van't weekend zie!!!![]()
ZO, is dat precies de zelfde plek? Een nogal groot verschil in de omgevings kleuren enzowquote:Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschil![]()
![]()
Dat is Polarium/One Line Puzzel toch? Lijkt mij ook erg cool!quote:Op maandag 31 januari 2005 21:49 schreef madjacksss het volgende:
net Chokkan Hitofude besteld gister
vandaag verzonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |