Laten we hopen van wel, die cards van de DS zijn wel erg gevoelligquote:Op zondag 30 januari 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kartonnen doosjes is wel minder helaas.
Zit er om de spelcard zelf wel een klein plastic beschermdoosje?
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij worden het hier echt doosjes
Idd karton open maken vindt ik sowieso al irriterendquote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
*kruist vingers* Ik hoop serieus van niet. Op de manier hoe ik met zo'n doosje omga... laat ik het zo zeggen hij zou binnen een dag stuk zijn.
![]()
Wat klopt er daar nou niet? Naja iedereen die de behoefte heeft om uit te leggen dat er genoeg games uitkomen voor de Ds die niet mogelijk zijn op een andere handheld/console en dat er genoeg games uitkomen die nog NIET op een andere ninty console zijn verschenen, please help outquote:Gamekings is in Mei weer terug met een spetterende reportage vanaf de E3 in Los Angeles. hopenlijk weten we dan meer over de PlayStation 3 en de Xbox 2. In de tussentijd kun je kijken naar de items die we maken voor het programma BNN University, vanaf vrijdag 14 Januari te zien bij BNN.
quote:retro is leuk maar n64 gaat mij te ver
Is dat niet zo dan? De N64 was echt geen groot succes (de toppers zijn op één hand te tellen zo ongeveer) De 3rd party software die er voor het apparaat was (en dat was best wel weinig) was allemaal bagger. De PS1 was een veel betere console. Gelukkig gaat Nintendo met de GameCube weer de goede kant op, en als ze het online gebeuren op de Revolution goed regelen wordt dat apparaat misschien zelfs een groot succes.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ahh roy ik kan wel wat backup gebruiken daar, één durfde zelfs te zeggen dat de n64 een geflopte console is!
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.quote:
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaanquote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef Lexie het volgende:
Hmm, als hier doosjes uitkomen stap ik definitief over op importeren.
Als iedereen importeert is dat nog steeds geen probleemquote:Op maandag 31 januari 2005 10:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaan
LS, blijft maar zeggen dat ik niet betaald heb. Ik dacht dat zondag de oorzaak was. Maar nu is het toch al bijna vijf uur in europaquote:Op maandag 31 januari 2005 09:31 schreef jan55en het volgende:
[..]
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.![]()
Hopelijk komt ie deze week nog, dan kan ik'm nog showen aan mijn broertje als ik'm van't weekend zie!!!![]()
ZO, is dat precies de zelfde plek? Een nogal groot verschil in de omgevings kleuren enzowquote:Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschil![]()
![]()
Dat is Polarium/One Line Puzzel toch? Lijkt mij ook erg cool!quote:Op maandag 31 januari 2005 21:49 schreef madjacksss het volgende:
net Chokkan Hitofude besteld gister
vandaag verzonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |