Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Teveel op Yoshi? Het is juist heel anders. Kirby gaat veel sneller en je kan overal heen exploren enzo.
Mjah, die is dan wel weer okay inderdaadquote:Castlevania
Yoshi is inderdaad een stuk toegankelijker voor een hoop mensen, maar Kirby en die Yoshi spel zijn toch echt verschillend genoeg IMO.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isKirby lijkt me te hectisch, net als dat ik vroeger Sonic te hectisch en te snel vond
Er is helemaal niks nakkes nada bekend of het genoeg is enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Als hij wireless support. Dan is hij wifi.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Tofquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
Whoehoe!!! Jay van Gameqube heeft een e-mail gestuurd over SM 64 DS naar Nintendo!
Beste Jay,
Bedankt voor je e-mail. de Mario 64 DS versie is de complete Amerikaanse versie.
De mensen die een DS via de sterrencatalogus bestellen zullen deze binnen een
paar weken ontvangen, dus nog ruim voor de officiële releasedatum.
Met vriendelijke groet,
M. Reijerman
Totaal verkopen staat mario nog wel voorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:41 schreef gamecube_master het volgende:
Wario Ware verkoopt zelfs beter dan Super Mario 64 DS
* DS van voren openquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb echt wat mooie plaatjes nodig van een DS en/of boxarts enzo, maar kan nergens goeie vinden.
Iemand help?
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
6. Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo)
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef ironx het volgende:
[..]
* DS van voren open
* DS van voren gesloten
* DS logo groot
* Glamour shot
Niet veel, maar toch...
het maakt ook niks uit, alleen zie ik goeie games ook wel graag goed verkopen. En die screens zien er idd niet uit, je kan ze makkelijk ongemerkt krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!
Zeker de eerste week ofzo van verkoop.
[..]
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Hahaha... oh my God!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Vind je het gek dat de PSP nu voorloopt.
Iedereen in Japan heeft al een DS.
Ha, het was gewoon de Amerikaanse, en je krijgt hem binnen 2 weken ofzo. En ik hem hem lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan het nog doen, dat DS pakket, maar ik vind het zonde dat het niet de uiteindelijke versie is van Super Mario Bros, en wanneer krijg je dat pakket als je hem nu besteld?
Dit was de eerste verkoop dagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
er is op IGN een head to head video waar ze de DS versie vergelijken met de N64 versie, maar daar moet je natuurlijk wel insider voor zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel beter de graphics van Mario64 DS nou zijn in vergelijking met de oude Mario64. Heeft iemand daar een goed voorbeeld-screenshot van?
is de sterrencatalogus niet wat goedkoper?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:57 schreef kokos het volgende:
Order Amount $266.80 (already paid: $266.80)
Lik-Sang gaat hem nu shippen?*O*
en 'insider' betekent lid van de site zeker?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
er is op IGN een head to head video waar ze de DS versie vergelijken met de N64 versie, maar daar moet je natuurlijk wel insider voor zijn
Je moet er dan ook voor betalen enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en 'insider' betekent lid van de site zeker?
Welke sterrencatalogusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
is de sterrencatalogus niet wat goedkoper?
De sterrencatalogusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:27 schreef kokos het volgende:
Euw ja? Waar issie goedkoper dan?
eerst je eigen Nederlands controleren voordat je andere mensen uitlacht..quote:
ons nederlands wonder..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Die Yoshi spel gaat heus goed verkopen.
Inderdaad, kan ik eindelijk op die site is ie er niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:38 schreef kokos het volgende:
Daar issie uitverkocht?
bronquote:Verbeterde DS?
Je zult het maar altijd zien bij een nieuwe console of handheld: niet alle beloftes worden daadwerkelijk ingelost. Maar sommige dingen kunnen nog worden goedgemaakt!
Wat is nou het geval? Kijk, tijdens de E3 zei onze grote vriend Reggie Fils-Aime een paar intressante dingen, maar voor dit bericht gaat het alleen maar even over wat gezegd over de slaapstand van de DS. De DS zou namelijk ontwaken als er een ander persoon die speelt op deze handheld met je zou willen chatten of gamen.
Nou, dat bleek dus niet te werken op de Japanse en Amerikaanse DS. Best jammer, want ik zie mezelf niet in een restaurant of op het strand opstaan om DS-bezitters gillend te porren voor een potje Mario Kart. Ook Nintendo Europe ziet dat wij Europeanen niet zó sociaal zijn (als je dat sociaal noemen mag trouwens), want op hun site melden ze een goedmakertje:
quote:"Als de slaapstand van de Nintendo DS is geactiveerd, zal deze weer actief worden als een andere DS in de omgeving een signaal verstuurt, zodat spelers contact kunnen maken om samen te chatten of games te spelen!"
Nintendo zal wel heel erg fout zijn om naar dit bericht deze functie niet op de DS te laten zitten. Maar of het waar is of niet merken we waarschijnlijk pas als we zelf een Europese handheld in ons handen hebben, op 11 maart!
Hij zal na een tijdje wel vanzelf weer terug naar slaapstand gaan, om energie te besparen. Zo kost het niet al te veel batterij-inhoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:39 schreef kokos het volgende:
Ja, maar daar ontwaakt hij toch juist uit?
Ons Nederlands taal purist.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:24 schreef knater het volgende:
[..]
eerst je eigen Nederlands controleren voordat je andere mensen uitlacht..
[..]
ons nederlands wonder..
![]()
Dit staat er nu toch al zeker 3 dagenquote:Order Details Order No. 347004 (Lik Sang Hong Kong)
Order Date January 26, 2005 01:43:47
Order Amount $266.80 (already paid: $266.80)
Payment Method Other
Shipping Method DHL
Printable Invoice Click to Open
Order Status Waiting for payment
Ik zou ze even een mailtje sturen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef kokos het volgende:
[..]
Dit staat er nu toch al zeker 3 dagen, wat de deal?
Uit de review vind ik toch niet helemaal duidelijk worden of je het spel nou moet kopen als je al de N64 versie uit hebt gespeeld... wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:16 schreef Lexie het volgende:
Laat ik eens een nuttige terugvindpost maken, ik vond al dat er weinig nieuws te melden was.
Mario 64 DS review: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2834
Laten we hopen van wel, die cards van de DS zijn wel erg gevoelligquote:Op zondag 30 januari 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kartonnen doosjes is wel minder helaas.
Zit er om de spelcard zelf wel een klein plastic beschermdoosje?
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:49 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij worden het hier echt doosjes
Idd karton open maken vindt ik sowieso al irriterendquote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
*kruist vingers* Ik hoop serieus van niet. Op de manier hoe ik met zo'n doosje omga... laat ik het zo zeggen hij zou binnen een dag stuk zijn.
![]()
Wat klopt er daar nou niet? Naja iedereen die de behoefte heeft om uit te leggen dat er genoeg games uitkomen voor de Ds die niet mogelijk zijn op een andere handheld/console en dat er genoeg games uitkomen die nog NIET op een andere ninty console zijn verschenen, please help outquote:Gamekings is in Mei weer terug met een spetterende reportage vanaf de E3 in Los Angeles. hopenlijk weten we dan meer over de PlayStation 3 en de Xbox 2. In de tussentijd kun je kijken naar de items die we maken voor het programma BNN University, vanaf vrijdag 14 Januari te zien bij BNN.
quote:retro is leuk maar n64 gaat mij te ver
Is dat niet zo dan? De N64 was echt geen groot succes (de toppers zijn op één hand te tellen zo ongeveer) De 3rd party software die er voor het apparaat was (en dat was best wel weinig) was allemaal bagger. De PS1 was een veel betere console. Gelukkig gaat Nintendo met de GameCube weer de goede kant op, en als ze het online gebeuren op de Revolution goed regelen wordt dat apparaat misschien zelfs een groot succes.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ahh roy ik kan wel wat backup gebruiken daar, één durfde zelfs te zeggen dat de n64 een geflopte console is!
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.quote:
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaanquote:Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef Lexie het volgende:
Hmm, als hier doosjes uitkomen stap ik definitief over op importeren.
Als iedereen importeert is dat nog steeds geen probleemquote:Op maandag 31 januari 2005 10:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
als er geen gezeik met multiplayer komt importeer ik me DS games ook voortaan
LS, blijft maar zeggen dat ik niet betaald heb. Ik dacht dat zondag de oorzaak was. Maar nu is het toch al bijna vijf uur in europaquote:Op maandag 31 januari 2005 09:31 schreef jan55en het volgende:
[..]
Ik ken't gevoel!!!! Die van mij zou verleden week zaterdag al verzonden zijn (niet bij Lik-Sang) maar vanuit de US en hij is er nog niet.![]()
Hopelijk komt ie deze week nog, dan kan ik'm nog showen aan mijn broertje als ik'm van't weekend zie!!!![]()
ZO, is dat precies de zelfde plek? Een nogal groot verschil in de omgevings kleuren enzowquote:Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschil![]()
![]()
Dat is Polarium/One Line Puzzel toch? Lijkt mij ook erg cool!quote:Op maandag 31 januari 2005 21:49 schreef madjacksss het volgende:
net Chokkan Hitofude besteld gister
vandaag verzonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |