Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Teveel op Yoshi? Het is juist heel anders. Kirby gaat veel sneller en je kan overal heen exploren enzo.
Mjah, die is dan wel weer okay inderdaadquote:Castlevania
Yoshi is inderdaad een stuk toegankelijker voor een hoop mensen, maar Kirby en die Yoshi spel zijn toch echt verschillend genoeg IMO.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het basis principe is hetzelfde, teken de lijn die de character moet volgen. Yoshi is dan interessanter omdat het rustiger isKirby lijkt me te hectisch, net als dat ik vroeger Sonic te hectisch en te snel vond
Er is helemaal niks nakkes nada bekend of het genoeg is enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Als hij wireless support. Dan is hij wifi.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een wireless router van Linksys, is dit ook genoeg voor Wifi?
Tofquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:03 schreef gamecube_master het volgende:
Whoehoe!!! Jay van Gameqube heeft een e-mail gestuurd over SM 64 DS naar Nintendo!
Beste Jay,
Bedankt voor je e-mail. de Mario 64 DS versie is de complete Amerikaanse versie.
De mensen die een DS via de sterrencatalogus bestellen zullen deze binnen een
paar weken ontvangen, dus nog ruim voor de officiële releasedatum.
Met vriendelijke groet,
M. Reijerman
Totaal verkopen staat mario nog wel voorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:41 schreef gamecube_master het volgende:
Wario Ware verkoopt zelfs beter dan Super Mario 64 DS
* DS van voren openquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb echt wat mooie plaatjes nodig van een DS en/of boxarts enzo, maar kan nergens goeie vinden.
Iemand help?
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
6. Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo)
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef ironx het volgende:
[..]
* DS van voren open
* DS van voren gesloten
* DS logo groot
* Glamour shot
Niet veel, maar toch...
het maakt ook niks uit, alleen zie ik goeie games ook wel graag goed verkopen. En die screens zien er idd niet uit, je kan ze makkelijk ongemerkt krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jezus man. WAT MAAKT HET UIT!
Zeker de eerste week ofzo van verkoop.
[..]
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:31 schreef gamecube_master het volgende:
6. Catch! Touch! Yoshi! (NDS, Nintendo)
23.000 St. [18 %]
verkoopt bagger
Hahaha... oh my God!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Die zijn echt bagger! Maar alsnog bedankt hoor.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Vind je het gek dat de PSP nu voorloopt.
Iedereen in Japan heeft al een DS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |