Demasked is toch echt een soort van multiplayer ofzo. Alles wijst erop dat het gewoon online is.quote:Jan 23 16:36:22 <Chad_Paulson> <lcddream> Will users have the ability to access demasked from at home and remotely?
Jan 23 16:36:28 <Chad_Paulson> Both, why chain yourself.
Ik geloof ook echt wel dat het online is, maar je hebt er nogwel iets voor nodig thuis. Met mijn laptop kan ik ook online, maar als ik dat thuis draadloos wil doen, moet ik toch een draadloze router hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Demasked is toch echt een soort van multiplayer ofzo. Alles wijst erop dat het gewoon online is.
Dit is wel een hele erge inkopper...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou inderdaad wel cool zijn CheironIn bed multiplayen
![]()
quote:
Laten we nou maar eerst eens afwachten. Ik ga iig nog niet als een zotte wifi aansluiten op mijn kamer hierquote:Maar zo'n adapter ding is wel handig, maar dan moeten ze 'm niet net als de cube adapter 45 euro gaan maken...
Hij is alquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Weet iemand hier wat er bedoeld wordt met "niet de uiteindelijke versie" van Mario 64 DS uit de aanbieding van de DS voor 189,95 + 1000 sterren?
lol, denk je dat je je vip pack nu al binnen krijgt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:04 schreef jan55en het volgende:
Wannneer komt die postbode nou ns een keer!!!!!!
maar er bestaan toch ook wel alternative usb wi-fi sticksquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan wel mogelijk zijn, maar dat plaatje is overduidelijk nep bedenk ik me nu.
1) De tekst die erbij staat past niet bij het plaatje
2) De adapter is een DS van bovenaf gefotografeerd en er is later een USB ding bij gesoept.
Ik geloof er geen kont van iig
Die spel lijkt me juist zo ONGELOFELIJK vet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kirby lijkt me nog steeds niet zo heel interessant...
Dat heeft werkelijk NIETS te maken met het waarom ik Kirby niet interessant vind... Het lijkt mij teveel op Yoshi, en die lijkt me gewoon 10x leuker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Ook al is het zo'n klein stylus en een klein scherm.
Hmm.. dat vind ik er dan weer totaal niet leuk uitzien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Teveel op Yoshi? Het is juist heel anders. Kirby gaat veel sneller en je kan overal heen exploren enzo.
En de graphics zijn echt heel erg mooi IMO.
Castlevania:
Gamespot filmpje
Ook heel indrukwekkend!
Ik dacht dat ik nooit zo geil zou worden van 2D spellen. De DS is toch echt een fantastisch platform voor 2D games!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |