18 maart is het dnek ik!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
]
Ik ga hem zoiezo niet meer importeren nu, vanmiddag zien we hoe lang het nog duurt tot hij hier is, en die anderhalve maand ofzo kan ik nog wel wachten.
Mazzelaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens GoT werkt de Flash2Advance erop wat in zou houden dat je zelfgemaakte software op 't ding kunt draaien. Dat kan wel eens erg leuk worden, als er een beetje een levendige 'homebrew'-scene ontstaat tenminste.
Windows mobile 200x erop ofzo.. lijkt me vetOf in ieder geval een webbrowser, MSN etc etc..
Waarom heb ik niet zo'n ding meegenomen uit de states
M'n broer woont daar, kan hij zonder problemen zo'n ding opsturen vanuit de states? Eventueel zonder doos/factuur etc?
Bron is Jeux-France gok ik, en de dag is 11 maart.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
1 maart is de dag en hij zal zoals bekend voor 150 Euro verkocht worden incl de Metroid demo
De launch-titels:
- Asphalt Urban GT
- Picto Chat
- Pokémon Dash
- Mr Drill
- Les Urbz : Les Sims in the City
- Project Rub (Feel the Magic: XY/XX en VO)
- Rayman DS
- Spider-Man 2
- Super Mario 64 DS
- Zoo Keeper
11 maart, 149.99 en 29.99-39.99 voor een spelquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:49 schreef nintendogamer het volgende:
Kijk hier een zou ik zegggen.
http://www.jeux-france.com/news8102.html
Gaan ze die in Europa los verkopen???quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:00 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Gaan ze die in Europa los verkopen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |