Ik 4 tonquote:Op maandag 31 januari 2005 00:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb gisteren 3500 euro gewonnen!
Er is niets illegaals aan wedden. Het deelnemen aan een buitenlands kansspel is altijd legaal, het aanzetten tot deelname (let op: dit is iets anders dan feitelijk de mogelijkheid bieden!) is niet legaal. In de komende weken zal sluitende jurisprudentie volgen specfiek gericht op wedden bij buitenlandse bookmakers, maar het zal altijd zo zijn dat deelnemen legaal is.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:31 schreef Calella het volgende:
Nog even over de belastbaarheid van je winsten bij MRB etc.
Aangezien het niet legaal schijnt te zijn kan je het ook niet opgeven bij de belasting, maar indien het wel legaal zou schijn zou je 20% belasting bealen over je inzetten en dus niet over je winsten.
Dus als je 200 euro inzet @1.2 en ze winnen dan betaal je 40 euro belasting
Ik zou wel 20% over mijn winsten willen afdragen indien dit dan alles dan legaal zou maken maar dat is dus niet zo?
Als ik nu een keer aan de Belgische Lotto meedoe en een prijs win en dat aangeeef bij de belastingdienst en daar dan dus belasting over betaal is dat dan wel volkomen legaal?
Maar dan betaal je toch ook belasting over je winst en niet over je inzet van 2 euro voor een Belgisch-lotto-lot?
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:56 schreef nostra het volgende:
Je betaalt geen 20% over je inzet aan belasting, maar 25% over je uitbetaling, en alleen in die gevallen dat de uitbetaling meer dan 454 euro bedraagt. Dat betekent dus dat je geen belasting verschuldigd bent als je 100 @ 2,50 inzet, maar dat je 126,25 euro belasting verschuldigd bent als je 500 @ 1,01 inzet (en wint).
Het is van de pot gerukt, maar dat is het hele Nederlandse beleid ten aanzien van wedden. Behalve als er geld verdiend mee kan worden, want in de HC's mag je gerust met een tonnetje aankomen en hoef je geen belasting te betalen.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Calella het volgende:
Dat is toch belachelijk
En dan moet je dus al je uitkeringen boven de 454 euro bij gaan houden met je inzet om correct aangifte te kunnen doen![]()
Dat heb ik ook, maar ja, zo werkt het dus niet.quote:Ik wil best belasting betalen ,maar dan gewoon 25% over mijn jaarwinst ofzo...
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik heb een combi van Mathieu en Ljubicic genomen @ een notering van 2.44.
Nou ja, graag of niet mr. Overheid..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is van de pot gerukt, maar dat is het hele Nederlandse beleid ten aanzien van wedden. Behalve als er geld verdiend mee kan worden, want in de HC's mag je gerust met een tonnetje aankomen en hoef je geen belasting te betalen.![]()
[..]
Dat heb ik ook, maar ja, zo werkt het dus niet.![]()
4 euro op Manchester Utd/Arsenal 1/2 HT/FT @32quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:06 schreef TeazNutz het volgende:
Wat denken jullie van Arsenal VS Man U?
GAAT GOEDquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
2005-01-30 20:33:03 N°13722794 4.00 109.44 ¤
01-02-2005 21:00:00 Bolton - Tottenham / 1X2 / Tottenham 3.00
01-02-2005 21:00:00 Charlton Athletic - Liverpool / 1X2 / Charlton Athletic 2.85
01-02-2005 21:00:00 Arsenal - Manchester Utd / 1X2 / Gelijkspel 3.20
2005-01-30 20:32:17 N°13722767 3.77 32.23 ¤
01-02-2005 21:00:00 Charlton Athletic - Liverpool / 1X2 / Charlton Athletic 2.85
01-02-2005 21:00:00 Bolton - Tottenham / 1X2 / Tottenham 3.00
Spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:35 schreef Jopiler het volgende:
Arsenal - Manchester United: Cristiano Ronaldo to score winning goal (Winnaar , Winning goal means that winning team win by one goal and before the decisive goal the result was a draw. ) Ja 25.00
Totaal Odds 25.00
Inzet 2.00
Mogelijke uitbetaling 50.00
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:29 schreef Greetings het volgende:
Nou Calella.... deze bet van jou heeft een goede kans!
"4 euro op Manchester Utd/Arsenal 1/2 HT/FT @32 "
Dat zuigt inderdaad, Ronaldo scoort de gelijkmaken en de 3-2...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:58 schreef Jopiler het volgende:
Grr 2-4.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:45 schreef Calella het volgende:
4 euro op Manchester Utd/Arsenal 1/2 HT/FT @32
Geluk en verdriet alom op dit forum... feli Calella en klote voor Jopilerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:35 schreef Jopiler het volgende:
Arsenal - Manchester United: Cristiano Ronaldo to score winning goal (Winnaar , Winning goal means that winning team win by one goal and before the decisive goal the result was a draw. ) Ja 25.00
Totaal Odds 25.00
Inzet 2.00
Mogelijke uitbetaling 50.00
Ik zou het niet weten, maar ik verlang er wel naar terugquote:Op woensdag 2 februari 2005 03:47 schreef Greetings het volgende:
Dit is een heel oude tekst en het gaat me niet om de inhoud maar: is dat zo? waren er vroeger (en hoelang geleden is dat?) wedkantoren van Ladbrokes in Nederland?
"Ladbrokes hebben we gekozen, omdat deze bookmaker in Nederland bekend is, omdat zij jarenlang in Nederland actief is geweest met het aanbieden van weddenschappen op de paardensport. De kantoren van Ladbrokes waren een vertrouwd beeld in de Nederlandse winkelstraten."
Klopt, in breda zat er geloof ik een. Het was wel uitsluitend paardensport. Ik weet dat ze er in 99 nog zaten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 03:47 schreef Greetings het volgende:
Dit is een heel oude tekst en het gaat me niet om de inhoud maar: is dat zo? waren er vroeger (en hoelang geleden is dat?) wedkantoren van Ladbrokes in Nederland?
"Ladbrokes hebben we gekozen, omdat deze bookmaker in Nederland bekend is, omdat zij jarenlang in Nederland actief is geweest met het aanbieden van weddenschappen op de paardensport. De kantoren van Ladbrokes waren een vertrouwd beeld in de Nederlandse winkelstraten."
Tjonge jonge wat een kneuzen, ik mag hopen dat ze winnen, dan krijgt de Graafschap weer even wat lucht..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:44 schreef sander4444 het volgende:
LOL, PSV al 2 penalty's gemist. RBC haalt gewoon iedereen die in de buurt van het doel komt neer, en Aerts houdt vervolgens de pingel tegen
en fulham-aston villaquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:05 schreef nostra het volgende:
Was al blij, maar ze misten helaas een strafschop, zeker teveel PSV gekeken.![]()
Vind je dat gekquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:55 schreef MuseMuse het volgende:
trouwens nostra, upload je je bets niet meer ?
Mja, ik was na de discussie over de fiscale kant een beetje angstig geworden. Had niet zoveel zin in een publiek historisch archief. Misschien wat paranoia.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:55 schreef MuseMuse het volgende:
mja jammer van juventus![]()
hopelijk winnen feyenoord en wessels !
trouwens nostra, upload je je bets niet meer ?
Gewoon 25 euro uitgekeerd gekregen net.quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:42 schreef Butra het volgende:
Net 100 euro gezet op Calleri op winst tegen Luzzi bij één van de bekendere bookies. Die wedstrijd is gisteren al gespeeld..
Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
http://www.atptennis.com/en/quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
Nee lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Poepoog het volgende:
Nou Feyenoord zet ik op dit moment maar even geen geld in...
http://www.ntext.cz/teletext/nTTX.asp?Pg=285quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
We laten de grootgokkers van de reeks even wat meer inleggen dan wij, de kleine gokkersquote:
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef Poepoog het volgende:
Was je dan serieus van plan om je op te geven
Tja... Allemaal een eurootje bij leggen dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.
nja lakini staat iig bovenaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:18 schreef Poepoog het volgende:
Er was toch nog zo'n top tipster op B/A![]()
mrbookmaker!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Met alle respect, maar er zal toch wel een reden voor die hoge quote zijn.
Plus waar is die quote?
Vervelende is dat ze alle twee nogal veel gelijk spelen en helemaal als ze tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef TeazNutz het volgende:
TIP voor vanavond!!
Ternana - Empoli
03/02/2005 20:30 2.40 2.75 2.80
Empoli staat 2e in de tweede divisie in Italie
Tarnana staat 12e
Empolie krijgt een hoge quote van 2.80!
Ik ga hier 20 euri op zetten, eens kijken waar het schip strand.
No risk....No fun!
Vind het een mooie tip. Unibet geefts zelfs een quote van 3.05. Ik heb er een tientje op gezet en dan merken we het vanzelf wel...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef TeazNutz het volgende:
TIP voor vanavond!!
Ternana - Empoli
03/02/2005 20:30 2.40 2.75 2.80
Empoli staat 2e in de tweede divisie in Italie
Tarnana staat 12e
Empoli krijgt een hoge quote van 2.80!
Ik ga hier 20 euri op zetten, eens kijken waar het schip strand.
No risk....No fun!
Eens!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:44 schreef sander4444 het volgende:
wat denken we van Dordt uit tegen Fortuna? Dordt vorige week met maarliefst 4-0 gewonnen van TOP Oss en Fortuna vorige week met (ik dacht) 5-2 verloren en gister natuurlijk erg laat bij de vergadering geweest, veel stress, geen goede voorbereiding en weinig rust. tevens vandaag de mentale klap van 3 pt. in mindering. het enige nadeel is dat ze vandaag wel het salaris van januari hebben gehad en dat ze toch doormogen, anders hadden ze helemaal geen moraal meer gehad. maar toch denk ik dat Dordt meer kwaliteit heeft, betere voorbereiding en ook zeker de kans zal benutten tegen het geplaagde Fortuna de 3 punten te pakken om de aansluiting met de top te behouden
mja, ben beetje rond aan het kijken, toptipster.info enzo, en natuurlijk op BA checken of het geen cam isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:25 schreef Poepoog het volgende:
Nou we kunnen het proberen...
Splitten
leuke quotequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:02 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Eens!
Een combo met Cambuur en Dordrecht levert een leuke quotering van 6.66 op. Vind ik wel wat eerlijk gezegd
want?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:34 schreef Greetings het volgende:
Cambuur wint echt niet uit bij TOP hoor!.....
voor de PL ga ik voor Liverpool en Tottenham, beide een tientje. Verder zou je kunnen zetten op middlesborough die inmiddels nog geen enkele overwinning hebben geboekt in januari, maar ze hebben dan ook wat blessures. Ik wacht nog wel op teamnews trouwens op bbc.co.ukquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:40 schreef nostra het volgende:
Vanaf nu wat minder harde bedragen voor mij op het forum. Mini is beneden EUR 20, small EUR 20-50, medium 50-250, high 250-1.000
Ik heb medium stakes op Villarreal (-1) v. Santander @ 2,55.
Tevens ga ik voor het weekend voor Dickov to score @ > 3,50, small stakes op Roda to win with 2 goals or more @ 8,00 en low-medium stakes op Feyenoord to win by 2 goals or more @ 2,70.
Ik heb een mini-stake combo to win EUR 10.000 op AZ, Feyenoord, NEC en Roda, allen 2/2 HT/FT.
Voor de rest moet ik de Serie A, PL en Bundesliga nog eens goed doornemen, dat gaan we morgen doen.
ach ja, hij zet iig niet in op wedstrijden waarvan die nog geen enkele speler zou kunnen opnoemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
low medium stakes......de man wordt steeds gekker
Je blijft het anders bar interessant vinden. Dat je de ballen (en de centen) niet hebt om daadwerkelijk in te zetten, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
low medium stakes......de man wordt steeds gekker
Ondanks mijn avatar (ik werd verliefd op Boro tijdens dequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:58 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
voor de PL ga ik voor Liverpool en Tottenham, beide een tientje. Verder zou je kunnen zetten op middlesborough die inmiddels nog geen enkele overwinning hebben geboekt in januari, maar ze hebben dan ook wat blessures. Ik wacht nog wel op teamnews trouwens op bbc.co.uk
Dat jij nu undercover gaat vanwege de belastingdienst en dan deze benamingen verzint, vind ik ronduit briljant en pure humorquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef nostra het volgende:
Je blijft het anders bar interessant vinden. Dat je de ballen (en de centen) niet hebt om daadwerkelijk in te zetten, daar kan ik ook niets aan doen.
Op (midden)lange termijn kan het best misgaan, dat ben ik heus wel met je eens. Denken dat je veel slimmer dan de bookies bent is net zo dom als denken dat je dommer dan ze bent.quote:Denk trouwens niet dat ik je graag op je bek zie gaan, van mij mag je alle bookies blut spelen, ik denk alleen dat het op (midden)-lange termijn erg verkeerd afloopt. De factor verslaving maakt deel uit van mijn voorspelling, maar ook het ingebouwde voordeel wat de bookie in haar quotering meeneemt.
Ik poker nog wel eens ja, op MrBookmaker over het algemeen. Ken de regels van Omaha High niet, alleen die van Hold'Em, maar echt lastig zal dat verschil niet zijn. Wil wel eens een partijtje tegen je spelen hoor, tell me the rules & the time.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, weer een probleem de wereld uit........................poker je trouwens nog wel eens? en doe je dat dan op 1 van de tafels die MrBookmaker aanbiedt? En welke variant speel je dan? Zin om een keer met mij aan 1 tafel aan te schuiven om Omaha High te spelen? Gewoon ff een 0,10 / 0,20 tafel ..... 20 of 40 dollar meenemen en kijken wat er van terecht komt?.............of poker je niet meer?
De hoogste combinatie wint...........je moet de 3 van de 5 kaarten die uiteiundelijk op tafel kjomen, perse combineren met 2 van de 4 kaarten van jezelf.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik poker nog wel eens ja, op MrBookmaker over het algemeen. Ken de regels van Omaha High niet, alleen die van Hold'Em, maar echt lastig zal dat verschil niet zijn. Wil wel eens een partijtje tegen je spelen hoor, tell me the rules & the time.
Helaas...90'.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef One_conundrum het volgende:
2005-02-02 22:39:59 N°13816746 1.50 11.76 ¤
03-02-2005 20:30:00 Genoa - Torino / 1X2 / Gelijkspel 2.80
03-02-2005 20:30:00 Treviso - Perugia / 1X2 / Gelijkspel 2.80
het gaat goed nog steeds 0-0 bij beide
Kun je het ook online zetten ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag tussen 14.00 en 14.30 op radio 1 een uitgebreid radio-item over online gokken en de monopoliepositie van de Lotto. Met uw eigen verSCHlaggever op bezoek bij 1 van de users.
Werk jij voor Radio 1?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag tussen 14.00 en 14.30 op radio 1 een uitgebreid radio-item over online gokken en de monopoliepositie van de Lotto. Met uw eigen verSCHlaggever op bezoek bij 1 van de users.
Als ik er aan denk zal ik de radio even van 3FM naar radio1 verdraaien. Ljkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Hij gaat ons er allemaal bijlappenquote:
Als iemand dat kan doen zou ik dat ook zeer op prijs stellen, ik kan op dat moment namelijk niet luisteren.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:15 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Hij gaat ons er allemaal bijlappen![]()
![]()
Nou, ik ga luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Yups. Het is wel interessant, gaat vooral over de wetgeving.
Ik zal jullie missenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:18 schreef Calella het volgende:
[..]
![]()
Het was leuk voor de time being![]()
Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Het gaat speciaal over voetbalweddenschappen
Gokaïnequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Nou, beide eigenlijk wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Ja - VBL-user - ja.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Jij werkt voor Radio 1 dus?
Dat mag ik hopen ja! SCH!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef Greetings het volgende:
Een voetbal-user???? Wat bedoel je daar nu mee?
En je gaat de lotto verdedigen EN aanvallen? Is het dus zo'n nietszeggende uitzending waarin er geen standpunt gekozen durft te worden?
Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomenquote:
Ja die zit heel diep jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef SCH het volgende:Onafhankelijke betrouwbare journalistiek weten jullie nog.
Zit de weerzin tegen de Lotto zo diep? Ik ben gisteren in het hol van de leeuw geweest.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef Greetings het volgende:
En je hebt toch wel meteen gedouched nadat je ervan terugkwam he?![]()
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.
Een voetbal user is een user die vooral in VBL post
Ja ik kan verdomme niet eens meer normaal over straat, mijn kinderen worden gepest op school...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomen![]()
Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
idd neem dan een persoon met meer verstand ervanquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
Kom je nou meequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
idd neem dan een persoon met meer verstand ervan
quote:
Dus geen mensen die online bij de lotto wedden he?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.
Er lopen hier genoeg rond.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga nog even afmonteren - we praten morgen wel verder.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee kan maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
ja voor jou, maar dit geldt niet voor iedereen, ligt er ook aan hoeveel wedsrijden/samenvattingen je kijkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef Greetings het volgende:
Nee Hollandia.... dat heb ik bewust zo gezet.
Op de korte en midden-termijn KAN je winst maken en kan je verlies maken. Op de lange termijn moeten je inschattingen wel uitgaan komen en ZAL je winst maken. Ik tenminste....
Het is af, ik ga pleitos.quote:
De rel in Duitsland is de aanleiding, we beperken het bijna helemaal tot voetbal. Dit topic kwam ik via via op het spoor.quote:Maar de aanleiding was dus de rel in duitsland, maar kwam je naderhand op dit topic of wist je al dat dit topic bestond?
We verzinnen wekelijks onderwerpen met elkaar, ik werk hier gewoon - deze invalshoek kwam wel van mezelf ja.quote:En heb je een opdracht gehad om dit te doen of was deze reportage een idee van jezelf?
Leuk dat je het even meldt, SCH, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga nog even afmonteren - we praten morgen wel verder.
Hak het nou maar de pan in als je het gehoord hebt, Greetings
Fijn dat je het afhebt, ik hoop alleen dat je deze dingen er in hebt verwerkt... andes eis ik een rectificatiequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Oja.... nog wat dingen die je in je reportage MOET verwerken:
- Als het "monopolie" er al is ter bescherming van de bevolking, waarom is er dan geen vergunning nodig voor het aanbieden van paardenrennen? Dat is toch zeker niet minder verslavend!!!
- Waarom moet er 40% van de opbrengsten van de lotto naar de staatskas gaan? Omdat dat zo in de wet staat is geen reden, want dat is te veranderen.....
- Is er in een open wed-land als Engeland zoveel wed-verslaving? Daar gaat het toch ook uitstekend zo?
En noem a.u.b. geen gokken in de uitzending, maar noem het "wedden" want het is iets heel anders.
Gokken is iets wat echt puur van geluk afhankelijk is en waar je echt op de lange termijn niet meer kan winnen.
Wedden is het vergelijken van je eigen kans-inschattingen van bepaalde uitkomsten en alleen als die positief uitvallen (je schat de kans hoger in dan de odd weergeeft: bijv. odds van 2,10 en je schat de kans op 50% dan is het rationeel voordelig) zal je inzetten.
Wedden is dus meer een behendigheidsspel. Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee zal maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
Oi..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:24 schreef Greetings het volgende:
Ik ben nog eens ver terug in deze topicreeks gegaan (oktober 2003) en toen vond ik deze quote van een lotto-medewerker
"Ik denk dat je voor je oproep tot het boycotten van de Lotto weinig voorstanders zult vinden, het is een initiatief wat zowiezo geen enkel effect zal hebben."
Nee, idd weinig succes mee gehad.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Dat is lekker..... dan wordt heel Nederland half geinformeerd![]()
Had hier eerder wat gevraagd i.p.v. alleen te observeren
Niet zo trappen joh. Het is een programma over online wedden, zoals ik het begrijp in de breedste zin van het woord, en niet beperkt tot de legale status en de morele verwerpelijkheid van het Nederlandse beleid. Details als de status aparte van de paardentotalisator zijn dan ook totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Dat is lekker..... dan wordt heel Nederland half geinformeerd![]()
Had hier eerder wat gevraagd i.p.v. alleen te observeren
Sommige bookies sturen gewoon inderdaad post op hoor... Heb nu al van 5 verschillende, passen, agenda's kaarten etc gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:43 schreef Calella het volgende:
Hoop alleen niet dat ze die Belg ooit gaan opbellen of post sturen![]()
ik neem em op en zal em online zettenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
quote:
en wie dan? bevind hij zich al in dit topic? anders kunnen we em hier een keertje uitnodigenquote:
Heb ook alleen de tweede helft maar gehoord, maar er was weinig subjectiefs aan. Niet extreem uitgediept, maar dat lijkt me logisch voor een halfuur.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:47 schreef Greetings het volgende:
Ik vond het ook een zeer subjectieve uitzending waarbij aan bepaalde relevante zaken helemaal geen aandacht werd besteed. Maar ik heb de eerste helft nog niet gehoord, dus kan nog niet definitief oordelen.
Ah, de illegale Australiers uit de uitzending hebben hun H2H's weer online gezet. 8) Ik ga er ook een paar uitkiezen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:46 schreef Calella het volgende:
Topscorer - Head to Head:
1. AMOAH, Matthew (Vitesse)
2. KONE, Arouna(Roda JC)
KONE, Arouna @4.15
1. HUNTELAAR, Klass Jan(Heerenveen)
2. HUYSEGEMS, Stein (Az Alkmaar)
HUNTELAAR, Klass Jan@3.75
1. VAN BEUKERING, Jhon (De Graafschap)
2. KUIJT, Dirk (Feyenoord)
KUIJT, Dirk@2.35
In een combo: 14 euro @36.57 ---> 512 euro![]()
Het gaat goedquote:2005-02-04 09:20:08 N°13856028 1.00 9.39 ¤
04-02-2005 10:15:00 Ruano Pascual V. - Serna M. / Match 1-2 / RUANO PASCUAL Virginia (ESP) 1.70
04-02-2005 19:00:00 Galatasaray - Gaziantespor / 1X2 / Galatasaray 1.28
04-02-2005 20:00:00 De Graafschap - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord 1.52
04-02-2005 20:00:00 Heracles - Apeldoorn / 1X2 / Heracles 1.42
04-02-2005 20:00:00 Reims - Brest / 1X2 / Reims 2.00
quote:2005-02-04 15:54:44 N°13871517 1.72 47.35 ¤
04-02-2005 20:00:00 Gaudio G. - Acasuso J. / Match 1-2 / GAUDIO Gaston (ARG) 1.42
05-02-2005 02:20:00 Malisse X. - Delgado R. / Match 1-2 / MALISSE Xavier (BEL) 1.35
04-02-2005 20:00:00 De Graafschap - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord 1.52
04-02-2005 20:00:00 Willem II - NEC Nijmegen / 1X2 / Willem II 1.95
04-02-2005 20:00:00 Go Ahead - Storm Telstar / 1X2 / Go Ahead 1.90
04-02-2005 22:30:00 Guimaraes - Braga / 1X2 / Braga 2.55
das idd wel slim opgemerkt ja, k had het nog geeneens in de gatenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:57 schreef kratovsk het volgende:
Tuitert doet niet mee he.....
Dat is ook zo. Het is niet illegaal (vooralsnog) om Nederlanders te accepteren. Het is wel illegaal om je te richten op de Nederlandse markt. Het aanbieden van Nederlands competitievoetbal wordt als zodanig gezien, om redenen die ook totaal langs mij heen gaan. Betfair is daar al eerder voor op het matje geroepen en biedt om die reden geen HCE aan (wel Jupiler League). Het is zelfs zo, dat het schrijven in de Nederlandse taal wordt gezien als je richten op de Nederlandse markt. Dat geldt ook als je je richt op Belgie, Suriname of de Antillen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 05:50 schreef Calella het volgende:
Bij Radio-1 zei die SP'er ook nog dat websites die duidelijk op de Nederlandse markt gericht zijn strafbaar zijn.
Als criterium zei ie dat een bookmaker die Cambuur aanbiedt duidelijk op de Nederlandse markt gericht is.....![]()
inzetten zijn idd laag, ben overnieuw begonnen. De eerste keren bij MrBookmaker gingen een lange tijd goed. Daarom overnieuw begonnen met 15 euro bij UniBet. Hopelijk kan ik dit net zo uitbouwen als bij MrBookMaker en dan ook zorgvuldig blijven inzetten, wat ik dus niet deed bij MrBookMaker.quote:Weddenschap Odds Uitslag Inzet Waarde
Ajax - FC Twente 1 1.18 050206 1.00 1.00
SC Heerenveen - AZ 2 2.60 050205
Weddenschap aangenomen 2005-02-05 11:59 3.07
Weddenschap Odds Uitslag Inzet Waarde
Mirnyi, M - Söderling, R 1 1.90 050205 1.00 1.00
Ado Den Haag - FC Den Bosch 1 1.70 050205
Weddenschap aangenomen 2005-02-05 11:58 3.23
Stuttgart - Kaiserslautern 1 1.52 050205 1.00 1.00
Nurnberg - Hamburg 2 2.85 050205
Weddenschap aangenomen 2005-02-05 11:53 4.33
Rostock - Schalke 04 2 1.92 050205 1.00 1.00
Bayern München - Leverkusen
Meer dan/Minder dan
Totaal gescoorde doelpunten Over 2.5 1.60 050205
Weddenschap aangenomen 2005-02-05 11:53 3.07
Jep, die heb ik ook genomen, odds zijn inderdaad flink gezakt. Lecce´s topscorer Bojinov is 1.5 week geleden per direct aan Fiorentina verkocht, dus dat is ook niet echt in het voordeel van Lecce.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:36 schreef nostra het volgende:
Cagliari v. Lecce
Opnieuw een thuiswedstrijd voor Cagliari, en opnieuw tegen een zwaar gehavend team. Cassetti, Giacomazzi, Ledesma en Dalla Bona zijn allen geschorst. Ik kon ze nog vinden @ 1,70 en dat is een redelijke quote.
en Strasbourg toch echt een mindere. Daarnaast staat Caen hoger in het klassement.quote:2005-02-02 T Monaco W - 3:1
2005-01-29 T Lille G - 0:0
2005-01-26 U Lens W - 0:1
2005-01-22 T Auxerre V - 0:2
2005-01-19 U Auxerre W - 6:7
Ik vind de Franse competitie eerlijk gezegd de minst aantrekkelijke om op te wedden. Extreem veel gelijkspellen, extreem weinig doelpunten, en extreem weinig coverage. Het wordt dan statistiekgokken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:52 schreef achterop23 het volgende:
Unibet:
Strasbourg - Caen 1.75 3.05 5.00
Caen zet een goede reeks neer:
[..]
en Strasbourg toch echt een mindere. Daarnaast staat Caen hoger in het klassement.
Volgens mij is dit een redelijke bet voor Caen. Misschien een funbet?
Wat dacht je van de stelling die geopperd werd dat bookies die accounts in Euros aanbieden zich op Nederland blijken te richtenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is niet illegaal (vooralsnog) om Nederlanders te accepteren. Het is wel illegaal om je te richten op de Nederlandse markt. Het aanbieden van Nederlands competitievoetbal wordt als zodanig gezien, om redenen die ook totaal langs mij heen gaan. Betfair is daar al eerder voor op het matje geroepen en biedt om die reden geen HCE aan (wel Jupiler League). Het is zelfs zo, dat het schrijven in de Nederlandse taal wordt gezien als je richten op de Nederlandse markt. Dat geldt ook als je je richt op Belgie, Suriname of de Antillen.![]()
Ja, het is me een practig staaltje slangenkronkelen, dat wil je niet weten....
Ja, Dortmund is echt slecht.................ik zie ze die voorsprong nog verprutsen ook.quote:
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamberquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef MuseMuse het volgende:
NG gaat wel lekker he met je poker weer, op wat voor hoeveelheid tafels speel je ?
Ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Middlesbrough 1-0 voor.
nee sorry, ik bedoel met hoeveel inzet ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamber
Als ik thuis ben zal ik ff kijken. Ben nu geld aan het verdienen @ tiscali helpdesk...een lousy 8 euro in het uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef nostra het volgende:
Maar even op IRC verder praten anders?join # online-gokken allen!
0,10 / 0,20 .......... Max Bet, POT LIMITquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
nee sorry, ik bedoel met hoeveel inzet ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef TimmyAsd het volgende:
15:30 59 Hannover 0 : 3 Borussia D. GOAL!!!
Was toch best gezelligquote:
Was best leuk hoor, maar inderdaad een stuk anders dan Hold'Em. Congrats met die winst i.i.g., had hem niet gezien, moet even wat te eten klaarmaken en dan om zeven uur belastingaangiftes gaan doen, howdy fuckin' harquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Was toch best gezellig...........het is even wennen. Je moet alleen even doorhebben hoe de kansen liggen met zoveel kaarten inhand/op tafel. Heel veschil met Hold'em......maar went wel.
die ene gosert huilt denk ik nog steeds, straight king high tegen straight ace high voor 180 dollar
Alleen op minitables no limit. Geweldig spel vind ik 't.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:27 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die hold 'm speelt?
We shall seequote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Heerenveen AZ gelijkspel zeggen is wel erg dom
Ik vind het online na verloop van tijd ook erg saai worden, voornamelijk als je vrij tight speelt. Meestal zie ik ~ 20% van de flops, dat wordt dan wel een beetje saai.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:37 schreef PyTh het volgende:
Net voor het eerst gespeeld via Mrbooky.
Is wel aardig online maar in het echt vind ik het leuker
Ach ja ik zal zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind het online na verloop van tijd ook erg saai worden, voornamelijk als je vrij tight speelt. Meestal zie ik ~ 20% van de flops, dat wordt dan wel een beetje saai.
Waar doe jij het IRL? Het schijnt in de HC's Amsterdam te kunnen toch? Wat zijn daar de limieten? Ik durf er nog niet echt aan te schuiven, aangezien ik een beginnelingetje ben.
Lijkt me wel eens grappig om zo'n toernooitje bij te wonen.... is er een site waar dat wordt bijgehouden? Poker"clubs" misschien zelfs?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef PyTh het volgende:
IRL speel ik het met een vaste groep vrienden 1x per week.
Soms wat tournooitjes door het land afgaan.
Weet dat het in HC Adam mogelijk is, maar heb er zelf nog nooit gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |