Tjonge jonge wat een kneuzen, ik mag hopen dat ze winnen, dan krijgt de Graafschap weer even wat lucht..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:44 schreef sander4444 het volgende:
LOL, PSV al 2 penalty's gemist. RBC haalt gewoon iedereen die in de buurt van het doel komt neer, en Aerts houdt vervolgens de pingel tegen
en fulham-aston villaquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:05 schreef nostra het volgende:
Was al blij, maar ze misten helaas een strafschop, zeker teveel PSV gekeken.![]()
Vind je dat gekquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:55 schreef MuseMuse het volgende:
trouwens nostra, upload je je bets niet meer ?
Mja, ik was na de discussie over de fiscale kant een beetje angstig geworden. Had niet zoveel zin in een publiek historisch archief. Misschien wat paranoia.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:55 schreef MuseMuse het volgende:
mja jammer van juventus![]()
hopelijk winnen feyenoord en wessels !
trouwens nostra, upload je je bets niet meer ?
Gewoon 25 euro uitgekeerd gekregen net.quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:42 schreef Butra het volgende:
Net 100 euro gezet op Calleri op winst tegen Luzzi bij één van de bekendere bookies. Die wedstrijd is gisteren al gespeeld..
Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
http://www.atptennis.com/en/quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
Nee lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Poepoog het volgende:
Nou Feyenoord zet ik op dit moment maar even geen geld in...
http://www.ntext.cz/teletext/nTTX.asp?Pg=285quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
We laten de grootgokkers van de reeks even wat meer inleggen dan wij, de kleine gokkersquote:
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef Poepoog het volgende:
Was je dan serieus van plan om je op te geven
Tja... Allemaal een eurootje bij leggen dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |