Gewoon 25 euro uitgekeerd gekregen net.quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:42 schreef Butra het volgende:
Net 100 euro gezet op Calleri op winst tegen Luzzi bij één van de bekendere bookies. Die wedstrijd is gisteren al gespeeld..
Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
http://www.atptennis.com/en/quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
Nee lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Poepoog het volgende:
Nou Feyenoord zet ik op dit moment maar even geen geld in...
http://www.ntext.cz/teletext/nTTX.asp?Pg=285quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:01 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan je tennis score's online zien?
We laten de grootgokkers van de reeks even wat meer inleggen dan wij, de kleine gokkersquote:
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef Poepoog het volgende:
Was je dan serieus van plan om je op te geven
Tja... Allemaal een eurootje bij leggen dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:16 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
mja opzich zou ik het wel eens willen proberen.
nja lakini staat iig bovenaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:18 schreef Poepoog het volgende:
Er was toch nog zo'n top tipster op B/A![]()
mrbookmaker!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Met alle respect, maar er zal toch wel een reden voor die hoge quote zijn.
Plus waar is die quote?
Vervelende is dat ze alle twee nogal veel gelijk spelen en helemaal als ze tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef TeazNutz het volgende:
TIP voor vanavond!!
Ternana - Empoli
03/02/2005 20:30 2.40 2.75 2.80
Empoli staat 2e in de tweede divisie in Italie
Tarnana staat 12e
Empolie krijgt een hoge quote van 2.80!
Ik ga hier 20 euri op zetten, eens kijken waar het schip strand.
No risk....No fun!
Vind het een mooie tip. Unibet geefts zelfs een quote van 3.05. Ik heb er een tientje op gezet en dan merken we het vanzelf wel...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef TeazNutz het volgende:
TIP voor vanavond!!
Ternana - Empoli
03/02/2005 20:30 2.40 2.75 2.80
Empoli staat 2e in de tweede divisie in Italie
Tarnana staat 12e
Empoli krijgt een hoge quote van 2.80!
Ik ga hier 20 euri op zetten, eens kijken waar het schip strand.
No risk....No fun!
Eens!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:44 schreef sander4444 het volgende:
wat denken we van Dordt uit tegen Fortuna? Dordt vorige week met maarliefst 4-0 gewonnen van TOP Oss en Fortuna vorige week met (ik dacht) 5-2 verloren en gister natuurlijk erg laat bij de vergadering geweest, veel stress, geen goede voorbereiding en weinig rust. tevens vandaag de mentale klap van 3 pt. in mindering. het enige nadeel is dat ze vandaag wel het salaris van januari hebben gehad en dat ze toch doormogen, anders hadden ze helemaal geen moraal meer gehad. maar toch denk ik dat Dordt meer kwaliteit heeft, betere voorbereiding en ook zeker de kans zal benutten tegen het geplaagde Fortuna de 3 punten te pakken om de aansluiting met de top te behouden
mja, ben beetje rond aan het kijken, toptipster.info enzo, en natuurlijk op BA checken of het geen cam isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:25 schreef Poepoog het volgende:
Nou we kunnen het proberen...
Splitten
leuke quotequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:02 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Eens!
Een combo met Cambuur en Dordrecht levert een leuke quotering van 6.66 op. Vind ik wel wat eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |